Πιο πολύ νομίζω θα στοχεύσουμε σε μια τέτοια κίνηση. Στο 3 με Γουόρντ, και μετά δεκάλεπτα από Παπ-Φουρνιέ και ίσως Μακίσικ αν μείνει μπορεί να ξεκινήσει η σεζόν μέχρι τα Χριστούγεννα πχ και αν δεν βγαίνει να κοιτάξουν για παίχτη από NBA. Βέβαια και αυτό το σενάριο περιλαμβάνει μπαλώματα, όπως ανέφερα παραπάνω και για τη θέση 4. Άρα και πάλι καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι χρειαζόμαστε 2 παίχτες στα φοργουορντ και όχι αλχημείες
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
GP77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ρε παιδιά πάντως χώρια από τα ονόματα που ακούγονται, προσωπικά μου φαίνεται απίθανο να μην πάρουμε παίχτη καθαρό 4. Δεν γίνεται να πάμε μόνο με τον Σάσα και από πίσω του μπαλώματα τύπου Κόλσον-Ντιαλό-Μπόνγκα. Και εννοώ μπαλώματα όχι ως προς την ποιότητα των συγκεκριμένων παιχτών αλλά από την άποψη πως είναι κυρίως τριάρια οι οποίοι υπό προυποθέσεις μπορούν να παίξουν στο 4. Όπως πχ είδαμε να συμβαίνει με τον Γουόρντ κάποιες φορές φέτος. Ακόμα και η απόκτηση Οκέκε, ο οποίος ίσως υστερεί σε ποιότητα σε σύγκριση με τους προαναφερθέντες βγάζει περισσότερο νόημα, εφόσον είναι καθαρό 4.
Πιο πολύ νομίζω θα στοχεύσουμε σε μια τέτοια κίνηση. Στο 3 με Γουόρντ, και μετά δεκάλεπτα από Παπ-Φουρνιέ και ίσως Μακίσικ αν μείνει μπορεί να ξεκινήσει η σεζόν μέχρι τα Χριστούγεννα πχ και αν δεν βγαίνει να κοιτάξουν για παίχτη από NBA. Βέβαια και αυτό το σενάριο περιλαμβάνει μπαλώματα, όπως ανέφερα παραπάνω και για τη θέση 4. Άρα και πάλι καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι χρειαζόμαστε 2 παίχτες στα φοργουορντ και όχι αλχημείες
Πιο πολύ νομίζω θα στοχεύσουμε σε μια τέτοια κίνηση. Στο 3 με Γουόρντ, και μετά δεκάλεπτα από Παπ-Φουρνιέ και ίσως Μακίσικ αν μείνει μπορεί να ξεκινήσει η σεζόν μέχρι τα Χριστούγεννα πχ και αν δεν βγαίνει να κοιτάξουν για παίχτη από NBA. Βέβαια και αυτό το σενάριο περιλαμβάνει μπαλώματα, όπως ανέφερα παραπάνω και για τη θέση 4. Άρα και πάλι καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι χρειαζόμαστε 2 παίχτες στα φοργουορντ και όχι αλχημείες
- steph.larry

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1046
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
- Αγαπημένη θέση: PG, PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Lyles αποχαιρέτησε τη Ρεάλ, είναι και επίσημο πλέον. Ξέρω πως δεν είναι από το ονόματα που ακούγονται για εμάς, συν ότι γράψανε οι Σέρβοι πως τον θέλει ο Ομπράντοβιτς στον ΠΑΟ, όμως αν ψάχναμε κυριολεκτικά έναν "αντι-Πίτερς", o Lyles είναι το πιο κοντινό που μπορούμε να βρούμε. Μάλλον όμως για τον 2ο PF θα ψάξουμε περισσότερη σκληράδα.
- EL_Insider

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 171
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Ας είμαστε ρεαλιστές δεν πρόκειται να έρθει για να παίζει πίσω από βεζενκοφ και ούτε θα δώσουμε τέτοιο συμβόλαιο για αναπληρωματικό παίκτη.steph.larry έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:56 amΟ Lyles αποχαιρέτησε τη Ρεάλ, είναι και επίσημο πλέον. Ξέρω πως δεν είναι από το ονόματα που ακούγονται για εμάς, συν ότι γράψανε οι Σέρβοι πως τον θέλει ο Ομπράντοβιτς στον ΠΑΟ, όμως αν ψάχναμε κυριολεκτικά έναν "αντι-Πίτερς", o Lyles είναι το πιο κοντινό που μπορούμε να βρούμε. Μάλλον όμως για τον 2ο PF θα ψάξουμε περισσότερη σκληράδα.
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 329
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
NBA, Παναθηναϊκό ή Χάποελ λογικά.EL_Insider έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:59 amΑς είμαστε ρεαλιστές δεν πρόκειται να έρθει για να παίζει πίσω από βεζενκοφ και ούτε θα δώσουμε τέτοιο συμβόλαιο για αναπληρωματικό παίκτη.steph.larry έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:56 amΟ Lyles αποχαιρέτησε τη Ρεάλ, είναι και επίσημο πλέον. Ξέρω πως δεν είναι από το ονόματα που ακούγονται για εμάς, συν ότι γράψανε οι Σέρβοι πως τον θέλει ο Ομπράντοβιτς στον ΠΑΟ, όμως αν ψάχναμε κυριολεκτικά έναν "αντι-Πίτερς", o Lyles είναι το πιο κοντινό που μπορούμε να βρούμε. Μάλλον όμως για τον 2ο PF θα ψάξουμε περισσότερη σκληράδα.
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 750
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εγώ περιμένω να έρθει κάποιος που να έχει ονειρο να μένει στα Μανιάτικα και να κυκλοφορεί με παπί και να τον πετυχαίνεις στο ΕιδικονSharp Shooter έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:50 amΚαλά προφανώς και (σχεδόν) όλοι οι παίκτες του Ολυμπιακού σε Γλυφάδα/Βούλα μένουν, δεν θα αποκαλύψεις και κάτι τρομακτικό αν το γράψεις.
Φαντάζεσαι βέβαια να τον πέτυχαν να ψάχνει κανά δυάρι του 1975 στο Κερατσίνι και ο σπιτονοικοκύρης να μην κατεβαίνει απο τα 600;![]()
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 750
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Το σενάριο να ξεκινήσουμε με το backup 4ari και να πάμε μετα σε προσθηκη δεν είναι απαραίτητα κακο, αν αυτό μας εξασφαλίσει κάποιο pool απο nbaers που εχουν ήδη σκαουταρει οι φοβεροί και τρομεροί recruiters μας (aka Γιώργος Μποζικας).
Τριάρι 3&D με πολυ πολυ καλο σουτ και αθλητικοτητα μπορούμε να βρούμε απο Αμερική, και λογικά θα είναι παιδιά που στην Ευρώπη άνετα κατεβαίνουν θεση....
Ωστόσο αν μείνουμε με ενα φόργουορντ στην αρχή πρέπει να είναι ενα πασπαρτού.
Εγώ εξακολουθώ να θεωρώ καλυτερη περίπτωση απο τις δευτεραντζες που δίνει η αγορά τον Μάικ κυρίως για το αξιόπιστο σουτ και την αθλητικοτητα που μπορεί να δώσει στην αμυνα και στο 3 και στο 4.
Προφανώς τα high profile ονόματα (και δεν βάζω τον Μπονγκα σε αυτα) είναι πιο ποιοτικά.
Τριάρι 3&D με πολυ πολυ καλο σουτ και αθλητικοτητα μπορούμε να βρούμε απο Αμερική, και λογικά θα είναι παιδιά που στην Ευρώπη άνετα κατεβαίνουν θεση....
Ωστόσο αν μείνουμε με ενα φόργουορντ στην αρχή πρέπει να είναι ενα πασπαρτού.
Εγώ εξακολουθώ να θεωρώ καλυτερη περίπτωση απο τις δευτεραντζες που δίνει η αγορά τον Μάικ κυρίως για το αξιόπιστο σουτ και την αθλητικοτητα που μπορεί να δώσει στην αμυνα και στο 3 και στο 4.
Προφανώς τα high profile ονόματα (και δεν βάζω τον Μπονγκα σε αυτα) είναι πιο ποιοτικά.
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2466
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Kοκκινια φιλε και να αραζει στα καφε στην Τσαλδαρη, εκει που το ποσοστο θαμωνων Ολυμπιακων αγγιζει το 99 %...SbioTech έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 pmΕγώ περιμένω να έρθει κάποιος που να έχει ονειρο να μένει στα Μανιάτικα και να κυκλοφορεί με παπί και να τον πετυχαίνεις στο ΕιδικονSharp Shooter έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:50 am
Καλά προφανώς και (σχεδόν) όλοι οι παίκτες του Ολυμπιακού σε Γλυφάδα/Βούλα μένουν, δεν θα αποκαλύψεις και κάτι τρομακτικό αν το γράψεις.
Φαντάζεσαι βέβαια να τον πέτυχαν να ψάχνει κανά δυάρι του 1975 στο Κερατσίνι και ο σπιτονοικοκύρης να μην κατεβαίνει απο τα 600;![]()
![]()
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
GP77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Στο 3 εκτός από Γουόρντ μπορούν να δώσου ανάσες οι Παπ-Φουρνιέ και ίσως Μακίσικ αν παραμείνει. Οπότε ίσως να μην βιαστούμε για παίχτη εκεί. Στο 4 πίσω από τον Σάσα δεν έχεις κανέναν άλλον. Γι αυτό θεωρώ πως το back up 4 δεν θα αργήσει να έρθει. Ο Μάικ είναι καλή περίπτωση αλλά από όσο τον θυμάμαι είναι καλός στην επίθεση αλλά αμυντικά δεν τον λες και ογκόλιθοSbioTech έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:17 pmΤο σενάριο να ξεκινήσουμε με το backup 4ari και να πάμε μετα σε προσθηκη δεν είναι απαραίτητα κακο, αν αυτό μας εξασφαλίσει κάποιο pool απο nbaers που εχουν ήδη σκαουταρει οι φοβεροί και τρομεροί recruiters μας (aka Γιώργος Μποζικας).
Τριάρι 3&D με πολυ πολυ καλο σουτ και αθλητικοτητα μπορούμε να βρούμε απο Αμερική, και λογικά θα είναι παιδιά που στην Ευρώπη άνετα κατεβαίνουν θεση....
Ωστόσο αν μείνουμε με ενα φόργουορντ στην αρχή πρέπει να είναι ενα πασπαρτού.
Εγώ εξακολουθώ να θεωρώ καλυτερη περίπτωση απο τις δευτεραντζες που δίνει η αγορά τον Μάικ κυρίως για το αξιόπιστο σουτ και την αθλητικοτητα που μπορεί να δώσει στην αμυνα και στο 3 και στο 4.
Προφανώς τα high profile ονόματα (και δεν βάζω τον Μπονγκα σε αυτα) είναι πιο ποιοτικά.
- steph.larry

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1046
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
- Αγαπημένη θέση: PG, PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Ούτε εγώ πιστεύω πως θα έρθει, αλλά αυτό θα είναι για αγωνιστικούς λόγους περισσότερο και όχι τόσο για τους χρόνους και τα συμβόλαια. Δεν γίνεται πχ να χωράει στον ΠΑΟ με ΝHD και Juancho συν Μήτογλου για μπαλαντερ, και σε εμάς να λέμε ότι δεν πάει πίσω από Βεζένκοβ.EL_Insider έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:59 amΑς είμαστε ρεαλιστές δεν πρόκειται να έρθει για να παίζει πίσω από βεζενκοφ και ούτε θα δώσουμε τέτοιο συμβόλαιο για αναπληρωματικό παίκτη.steph.larry έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:56 amΟ Lyles αποχαιρέτησε τη Ρεάλ, είναι και επίσημο πλέον. Ξέρω πως δεν είναι από το ονόματα που ακούγονται για εμάς, συν ότι γράψανε οι Σέρβοι πως τον θέλει ο Ομπράντοβιτς στον ΠΑΟ, όμως αν ψάχναμε κυριολεκτικά έναν "αντι-Πίτερς", o Lyles είναι το πιο κοντινό που μπορούμε να βρούμε. Μάλλον όμως για τον 2ο PF θα ψάξουμε περισσότερη σκληράδα.
Απλώς πιστεύω πως το σουτ δεν είναι ιεραρχικά το πρώτο που θα ψάξουμε στον νεο αναπληρωματικό PF (το 3άρι ή το 3-4 που θα έρθει θα κοιτάξουν να είναι χεράς πιστεύω). Τις δύο προσθήκες στα forward τις θεωρώ δεδομένες πάντως, είτε θα είναι πακέτο είτε με κάποιους μήνες απόσταση.
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 762
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Να σου βρουμε μηπως και κανεναν ΝΒΑer Γερμανο ή Γαλλο ξερω γω που να ζηταει να παιξει στην ομαδα απο μονος του; Χαλαρωσε λιγο κι εσυ.SbioTech έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 pmΕγώ περιμένω να έρθει κάποιος που να έχει ονειρο να μένει στα Μανιάτικα και να κυκλοφορεί με παπί και να τον πετυχαίνεις στο ΕιδικονSharp Shooter έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:50 am
Καλά προφανώς και (σχεδόν) όλοι οι παίκτες του Ολυμπιακού σε Γλυφάδα/Βούλα μένουν, δεν θα αποκαλύψεις και κάτι τρομακτικό αν το γράψεις.
Φαντάζεσαι βέβαια να τον πέτυχαν να ψάχνει κανά δυάρι του 1975 στο Κερατσίνι και ο σπιτονοικοκύρης να μην κατεβαίνει απο τα 600;![]()
![]()
Oh wait...
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3141
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Απο ρεαλ έφυγε ο λαιλς, να αφήσουν και τον οκεκε; Δύσκολο.
Μπονγκα θα πάει παο λογικά λόγο ζοτς.
Λογικά ο ενας φόργουορντ θα είναι ο κολσον που παίζει και τις δυο θέσεις και θα περιμένουν να δουν την αγορά.
Αν ο ενας φόργουορντ ήταν ο ντιαλο μετά ας περίμεναν, τώρα με κολσον δεν ξέρω.
Ελπίζω να μην σκέφτεται να βάζει τον Φουρνιε στο 3.
Γενικά η 5αδα στα γκαρντ και η 3αδα στο 5 δεν χρειάζεται να αλλάξει.
Μπονγκα θα πάει παο λογικά λόγο ζοτς.
Λογικά ο ενας φόργουορντ θα είναι ο κολσον που παίζει και τις δυο θέσεις και θα περιμένουν να δουν την αγορά.
Αν ο ενας φόργουορντ ήταν ο ντιαλο μετά ας περίμεναν, τώρα με κολσον δεν ξέρω.
Ελπίζω να μην σκέφτεται να βάζει τον Φουρνιε στο 3.
Γενικά η 5αδα στα γκαρντ και η 3αδα στο 5 δεν χρειάζεται να αλλάξει.
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1843
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
1
Και εσυ απο Κρητη εισαι? Χανια η Ηρακλειο?
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 750
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Τίμιος αμυντικος είναι, τον βοηθάει το wingspan και η αθλητικοτητα του. Έχει καλο αμυντικό ριμπάουντ, πολυ καλο on ball hustling, παίζει άνετα αλλαγές.
Το μειονέκτημα του είναι τα κιλά του frame που είναι πιο "κατω" για να μαρκαρει λχ κατι Σενγκελια...
Αλλα απο τη μία δεν μας εκανε ο Πιτερς για τα αργά ποδια και θέλαμε speedy gonzalez στη θεση, τώρα δεν νομίζω το πρόβλημα να είναι το αδύνατο frame.
Εμένα μου αρέσει πολυ πάντως και ας μην εντυπωσιάζει τα νούμερα του


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο