Για αυτό παρέθεσα τους μέσους όρους του στην post-season και όχι κάποια μεμονωμένα (καλά ή κακά) παιχνίδια.BillyPao έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:18 pmΈχει καλά και κακά παιχνίδια σε ό,τι αφορά την ευστοχία, όπως ο κάθε παίκτης που παίρνει πολλές προσπάθειες.Stam Tziant έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:16 pm
Σούπερ σκόρερ επειδή σε 14 αγώνες στα playoff της Euroleague, στο Final Four και στα playoff του πρωταθλήματος έχει πάνω από 18 πόντους μέσο όρο, πάνω από 50% εντός πεδιάς και κοντά στο 40% τρίποντο.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1404
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1404
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 537
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δυστυχώς κάποιοι έχουν μείνει 15 χρόνια πίσω, οπότε αν ο άσσος δεν είναι Τζον Στόκτον απο τα Λιντλ, δηλαδή να μπορεί να ντριμπλάρει μόνο με το δεξί, να παίζει άμυνα του θανατά, να πασάρει σαν δαιμονισμένος, αλλα να σουτάρει μόνο αν είναι ελεύθερος βαφτίζεται αμέσως κόμπο γκάρντ.Sabenlee έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:52 pmΤι combo ρε μάγκες την παλεύετε; Αλλα παιχνίδια βλέπετε; Έχει βγάλει στην α περίοδο 10 φορές αμαρκαριστους τους συμπαίκτες του στο τρίποντο,10 ασίστ πάρε βάλε,10 φορές ελεύθερους κάτω από την μπασκέτα που τα έχασαν .Πρώτα οργανωτής και μετά σκόρερ. Ο sabenlee έχει μυαλό κότας μπροστά του
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8046
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Σε ποσοστά δεν είναι ο πιο efficient σκόρερ που υπάρχει πάντως. Εν μέρει λογικό, γιατί είναι δύσκολο με τόσο πολλές προσπάθειες να διατηρείς ψηλά τα ποσοστά σου. Και για να μη γράψεις ότι τον μειώνω, δεν τον μειώνω, μια διαπίστωση κάνω.Stam Tziant έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:27 pmΓια αυτό παρέθεσα τους μέσους όρους του στην post-season και όχι κάποια μεμονωμένα (καλά ή κακά) παιχνίδια.
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16351
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
ψιλο ιεροσυλια αλλα μακαρι ο σπανουλης να ηταν τοσο καλος στα 23..οκ δεν ξερουμε αν θα φτασει τον μυθο του μπιλ η αν θα μεινει ευρωπη αλλα στα 23 του δεν θυμαμαι αλλον να κανει τετοια πλακα εκτος του ντονσιτς στα 18 και ο μπογκντανοβιτς στα 24 αν δεν κανω λαθος.Stam Tziant έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:33 pmΘα το πω αλλά εμένα μου θυμίζει Σπανούλη στα νιάτα του. Η ικανότητά του στο 1ν1 και στο pick n roll είναι όσο elite πάει για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος shaq7 την Δευ Ιουν 22, 2026 11:39 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 537
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Σίγουρα αυτός είναι ο λόγος και όχι πως οι υπόλοιποι παίκτες της Βαλένθια δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο επιθετικά οπότε η προσοχή όλης της άμυνας στρέφεται στον Μοντέρο.BillyPao έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:35 pmΣε ποσοστά δεν είναι ο πιο efficient σκόρερ που υπάρχει πάντως. Εν μέρει λογικό, γιατί είναι δύσκολο με τόσο πολλές προσπάθειες να διατηρείς ψηλά τα ποσοστά σου. Και πριν γράψεις ότι τον μειώνω, δεν τον μειώνω, μια διαπίστωση κάνω.Stam Tziant έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:27 pm
Για αυτό παρέθεσα τους μέσους όρους του στην post-season και όχι κάποια μεμονωμένα (καλά ή κακά) παιχνίδια.
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1688
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εντάξει τι να λέμε παικταράς ειναι.
Κατ εμέ δεν είναι ο παίκτης που θέλαμε, παίκτη κομπολογατο έχουμε που δυνητικά είναι ο καλύτερος
Το θέμα με το Μοντερο είναι πως θα χρησιμοποιηθεί,το usage του και πόσες μπάλες (επιθεσεις) θα πάρει από τα δυο δυάρια (το καλύτερο διδυμο σουτινγκ γκαρντ στην λιγκα φετος)
Κατ εμέ δεν είναι ο παίκτης που θέλαμε, παίκτη κομπολογατο έχουμε που δυνητικά είναι ο καλύτερος
Το θέμα με το Μοντερο είναι πως θα χρησιμοποιηθεί,το usage του και πόσες μπάλες (επιθεσεις) θα πάρει από τα δυο δυάρια (το καλύτερο διδυμο σουτινγκ γκαρντ στην λιγκα φετος)
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Η πλακα ειναι οτι ο τροπος για να τον μπλοκαρεις ειναι αυτο που δοκιμαζε να κανει ο αταμαν αλλο που δεν το ειχαν δουλεψει και το κανανε λανθασμενα .big_lebowski έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:39 pmΕντάξει τι να λέμε παικταράς ειναι.
Κατ εμέ δεν είναι ο παίκτης που θέλαμε, παίκτη κομπολογατο έχουμε που δυνητικά είναι ο καλύτερος
Το θέμα με το Μοντερο είναι πως θα χρησιμοποιηθεί,το usage του και πόσες μπάλες (επιθεσεις) θα πάρει από τα δυο δυάρια (το καλύτερο διδυμο σουτινγκ γκαρντ στην λιγκα φετος)
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1404
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ναι πιθανόν να μην ήταν τόσο καλός σε αυτή την ηλικία ο Σπανούλης και αντίστοιχα για να φτάσεις το legacy του Σπανούλη δεν αρκεί να είσαι υπερταλαντούχος. Mιλάω καθαρά για το play-style. Την έκρηξη στο 1ο βήμα, την ισορροπία στον αέρα και στα τελειώματά του, την ικανότητα να πάρει μεγάλα σουτ, το χειρισμό του, τη δημιουργία στο PnR κτλ.shaq7 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:37 pmψιλο ιεροσυλια αλλα μακαρι ο σπανουλης να ηταν τοσο καλος στα 23..οκ δεν ξερουμε αν θα φτασει τον μυθο του μπιλ η αν θα μεινει ευρωπη αλλα στα 23 του δεν θυμαμαι αλλον να κανει τετοια πλακα εκτος του ντονσιτς στα 18 και ο μπογκντανοβιτς στα 24 αν δεν κανω λαθος.Stam Tziant έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:33 pmΘα το πω αλλά εμένα μου θυμίζει Σπανούλη στα νιάτα του. Η ικανότητά του στο 1ν1 και στο pick n roll είναι όσο elite πάει για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν περιμένω να δω στον Ολυμπιακό τον Μοντέρο που βλέπουμε τώρα στους τελικούς, κι όχι γιατί θα φταίει ο Μπαρτζώκας, αλλά γιατί δεν θα είναι ο μόνος πόλος της επίθεσής μας. Έχουμε κι άλλους πόλους (Φουρνιέ, Ντόρσεϊ, Σάσα κι ενδεχομένως και το 3αρι που θα πάρουμε). Δεν θα έχει τέτοια νούμερα, γιατί δεν θα παίρνει τόσες μπάλες, εκτός αν θέλουμε να διαλύσουμε την ομάδα.
Αυτό που θέλω εγώ, και βλέπω ότι μπορεί να γίνει φέτος, είναι η ομάδα να σκοράρει με πολλούς τρόπους, από πολλούς παίκτες, από παντού, έτσι που να είναι πρακτικά αδύνατον να προσαρμοστεί οποιαδήποτε άμυνα. Να σκοράρει η ομάδα σε κάθε κατοχή (που λέει ο λόγος, βέβαια). Λερναία Ύδρα ένα πράμα!
Δεν θέλω να βάζει 30αρες σε κάθε παιχνίδι. Μπορούμε να έχουμε 15-18 πόντους στο παιχνίδι από Μοντέρο, Μακιντάιρ, Ντόρσεϊ, Φουρνιέ, Βεζένκοφ κι άλλους 20-25 πόντους συνολικά από όλους τους άλλους; Πάμε για μπακ-του-μπακ!
Αυτό που θέλω εγώ, και βλέπω ότι μπορεί να γίνει φέτος, είναι η ομάδα να σκοράρει με πολλούς τρόπους, από πολλούς παίκτες, από παντού, έτσι που να είναι πρακτικά αδύνατον να προσαρμοστεί οποιαδήποτε άμυνα. Να σκοράρει η ομάδα σε κάθε κατοχή (που λέει ο λόγος, βέβαια). Λερναία Ύδρα ένα πράμα!
Δεν θέλω να βάζει 30αρες σε κάθε παιχνίδι. Μπορούμε να έχουμε 15-18 πόντους στο παιχνίδι από Μοντέρο, Μακιντάιρ, Ντόρσεϊ, Φουρνιέ, Βεζένκοφ κι άλλους 20-25 πόντους συνολικά από όλους τους άλλους; Πάμε για μπακ-του-μπακ!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καρβουνιάρης την Δευ Ιουν 22, 2026 11:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 458
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
δεν γινεται να εχεις τον μοντερο στην ομαδα και να μην τον εχεις αρχικη 5αδα για να παιξει ο θωμας ή ακομα και ο μακινταιρ...επισης δεν γινεται να τον βαλεις να παιζει 20λ αυστηρα εξελακι.λεω εγω τωρα για ποιον χτυπαει η καμπανα 
οι 5αδες πρεπει να προσανατολιζονται ως μοντερο-ντορσει-γουορντ-βεζε-μιλου και μακινταιρ-φουρνιε-3αρι-4αρι-τζοουνς και ο θωμας τα ρεπο τους οταν χρειαζεται και χολ 3ο 5αρι καβατζα και να τη η 12αδα
οι 5αδες πρεπει να προσανατολιζονται ως μοντερο-ντορσει-γουορντ-βεζε-μιλου και μακινταιρ-φουρνιε-3αρι-4αρι-τζοουνς και ο θωμας τα ρεπο τους οταν χρειαζεται και χολ 3ο 5αρι καβατζα και να τη η 12αδα
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16351
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
πλας οτι ο μοντερο εχει απιστευτη ταχυτητα..λογικα ο πιο γρηγορος+ πιο γρηγορο πρωτο βημα στην ευρωπη..το μονο αρνητικο που εχει ειναι το μικρο frame του και οτι αν τον σπρωξεις ειναι φτερο στον ανεμο..το οποιο βεβαια ειναι ο μονος λογος που δεν ειναι στο ΝΒΑStam Tziant έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:45 pmΝαι πιθανόν να μην ήταν τόσο καλός σε αυτή την ηλικία ο Σπανούλης και αντίστοιχα για να φτάσεις το legacy του Σπανούλη δεν αρκεί να είσαι υπερταλαντούχος. Mιλάω καθαρά για το play-style. Την έκρηξη στο 1ο βήμα, την ισορροπία στον αέρα και στα τελειώματά του, την ικανότητα να πάρει μεγάλα σουτ, το χειρισμό του, τη δημιουργία στο PnR κτλ.
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 920
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο