Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2352
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 am

Stam Tziant έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:18 am


Με 14 παικτες δεν βγαινει η χρονια.
Ντάξει μέχρι το Φεβρουάριο μπορείς να κάνεις προσθήκη αν χρειαστεί. Και έχουμε δει ότι κάθε χρόνο προκύπτουν καλά ονόματα μέσα στη σεζόν (κυρίως κομμένοι από ΝΒΑ). Συν τους Νετζήπογλου και Καραγιαννίδη για Ελλάδα, έχεις 16 παίκτες για αρχή και ανοιχτές κεραίες στην αγορά μέσα στη σεζόν. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε με 17 παίκτες. Ούτε προετοιμασία δε μπορείς να κάνεις με τόσους.
Τα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).

ΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see. :Amen:

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:45 am

Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 am
Stam Tziant έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 am


Ντάξει μέχρι το Φεβρουάριο μπορείς να κάνεις προσθήκη αν χρειαστεί. Και έχουμε δει ότι κάθε χρόνο προκύπτουν καλά ονόματα μέσα στη σεζόν (κυρίως κομμένοι από ΝΒΑ). Συν τους Νετζήπογλου και Καραγιαννίδη για Ελλάδα, έχεις 16 παίκτες για αρχή και ανοιχτές κεραίες στην αγορά μέσα στη σεζόν. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε με 17 παίκτες. Ούτε προετοιμασία δε μπορείς να κάνεις με τόσους.
Τα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).
Mπορεί να γίνει κι έτσι δεν ξέρω. Προσωπικά δε θα το έκανα. Και θα κρατούσα και όσους ρολίστες παραπάνω γίνεται (από Τζόζεφ και Σακ εννοώ). Θεωρώ ότι από τη στιγμή που προσθέτεις 3 παίκτες στο βασικό ροτέισον καλό είναι να περιορίσεις όσο γίνεται τις υπόλοιπες αλλαγές. Άλλο να χεις 3 καινούριους στα αποδυτήρια, άλλο 4-5 ή 6. Θεωρώ ότι είναι τέτοια η ποιότητα των πρώτων 10-11 παικτών που σου δίνει την ασφάλεια να κάνεις συμπληρωματικές κινήσεις και μέσα στη σεζόν (εφόσον χρειάζεται).

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:49 am

Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 am
Stam Tziant έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 am


Ντάξει μέχρι το Φεβρουάριο μπορείς να κάνεις προσθήκη αν χρειαστεί. Και έχουμε δει ότι κάθε χρόνο προκύπτουν καλά ονόματα μέσα στη σεζόν (κυρίως κομμένοι από ΝΒΑ). Συν τους Νετζήπογλου και Καραγιαννίδη για Ελλάδα, έχεις 16 παίκτες για αρχή και ανοιχτές κεραίες στην αγορά μέσα στη σεζόν. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε με 17 παίκτες. Ούτε προετοιμασία δε μπορείς να κάνεις με τόσους.
Τα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).

ΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see. :Amen:
Ε άλλο ρε συ το wait and see με Γουόκαπ, Λι και Έβανς (απουσίας 18 μηνών) στο 1, με Κωστακούμπο 3ο ψηλό και άλλο το wait and see με Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ, Μοντέρο, Ντόρσεϊ, Φουρνιέ, Γουόρντ, Μεταγραφή, Βεζένκοφ, Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ και Τζόζεφ, ΜακΚίσικ (αν μείνουν) και Παπ για συμπλήρωμα. Δεν υπάρχει σύγκριση.

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 780
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:50 am

Κατα Στεφανου, ο Μοντερο ζητησε πρωτα να μαθει αν θα ειναι ο Μπαρτζωκας στον παγκο και μετα προχωρησε τη μεταγραφη.

Ευτυχως δεν ξερει να διαβαζει ελληνικα να μπει εδω μεσα να μαθει τι εστι Μπαρτζωκας. Κοροιδο τον πιασαμε.

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 780
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:52 am

Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 am
ΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see. :Amen:
To mode λεγεται "σε δουλεια να βρισκομαστε".

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2352
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 12:53 am

Stam Tziant έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:49 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 am


Τα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).

ΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see. :Amen:
Ε άλλο ρε συ το wait and see με Γουόκαπ, Λι και Έβανς (απουσίας 18 μηνών) στο 1, με Κωστακούμπο 3ο ψηλό και άλλο το wait and see με Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ, Μοντέρο, Ντόρσεϊ, Φουρνιέ, Γουόρντ, Μεταγραφή, Βεζένκοφ, Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ και Τζόζεφ, ΜακΚίσικ (αν μείνουν) και Παπ για συμπλήρωμα. Δεν υπάρχει σύγκριση.
Ναι οκ συμφωνω σε αυτο.

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3144
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τρί Ιουν 23, 2026 2:38 am

Ο Μοντέρο φαίνεται να είναι το next super guard της Ευρωλίγκας και αυτήν την φορά είμαστε τυχεροί να τον έχουμε εμείς.
Απλά επειδή πολλά έχουν δει τα μάτια μας, να τον δούμε ένα διάστημα πρώτα στην ομάδα για να βγουν πιο ασφαλή συμπεράσματα.
Στην Βαλένθια έχει κάνει μαγικά πράγματα πάντως φέτος + ότι δείχνει να έχει μενταλιτυ και μπάλες στα μεγάλα παιχνίδια.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:45 am

tokalytero3d έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 2:38 am
Ο Μοντέρο φαίνεται να είναι το next super guard της Ευρωλίγκας και αυτήν την φορά είμαστε τυχεροί να τον έχουμε εμείς.
Απλά επειδή πολλά έχουν δει τα μάτια μας, να τον δούμε ένα διάστημα πρώτα στην ομάδα για να βγουν πιο ασφαλή συμπεράσματα.
Στην Βαλένθια έχει κάνει μαγικά πράγματα πάντως φέτος + ότι δείχνει να έχει μενταλιτυ και μπάλες στα μεγάλα παιχνίδια.
Το πολύ πολύ θα βάλουμε θείες και γιαγιάδες να τον βάλουν στα «υπέρ υγείας» για να είμαστε σίγουροι. :Amen:

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16368
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:46 am

δεν ειναι περιπτωση σορτς με χτυπητες αδυναμιες ουτε επαιζε σε καμια ζαλγκιρις να φοβομαστε αν τον λυγισει η φανελα..ο μονος τροπος να παει κατι λαθος ειναι να τον χρησιμοποιει λαθος ο μπαρτζωκας και να μην του ταιριαζει η μοσιον..θεωρητικα ομως τα χουν σκεφτει αυτα πριν τον παρουν.
Παντως ελπιζω να δουμε του χρονου και το ΄΄σπανουλης αξιον΄΄ αυτο που τρεχει ο γκαρντ κατω απο την ρακετα και παιρνει ενα σκριν ψηλα στη κορυφη για να βαρεσει ελευθερο 3π..εχω δει την βαλενθια να το παιζει κριμα ειναι να μην το παιζουμε και εμεις.Παιζει να το χε βγαλει και ο μπαρτζωκας αυτο?η ηταν του ντουντα?παντως το 13 το χαμε λιωσει.

Άβαταρ μέλους
Coach Periklis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4987
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:13 am

SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 pm


Εγώ περιμένω να έρθει κάποιος που να έχει ονειρο να μένει στα Μανιάτικα και να κυκλοφορεί με παπί και να τον πετυχαίνεις στο Ειδικον

:roofl:
Let's just say I know a guy..... :P :mrgreen: :roofl: :drunk:



Εικόνα

που ήταν τεράστιος γκολτζης και ο καλύτερος Έλληνας στραικερ για μια 2ετια

"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 6:52 am

TuTiS έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 2:45 am
tokalytero3d έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 2:38 am
Ο Μοντέρο φαίνεται να είναι το next super guard της Ευρωλίγκας και αυτήν την φορά είμαστε τυχεροί να τον έχουμε εμείς.
Απλά επειδή πολλά έχουν δει τα μάτια μας, να τον δούμε ένα διάστημα πρώτα στην ομάδα για να βγουν πιο ασφαλή συμπεράσματα.
Στην Βαλένθια έχει κάνει μαγικά πράγματα πάντως φέτος + ότι δείχνει να έχει μενταλιτυ και μπάλες στα μεγάλα παιχνίδια.
Το πολύ πολύ θα βάλουμε θείες και γιαγιάδες να τον βάλουν στα «υπέρ υγείας» για να είμαστε σίγουροι. :Amen:
Ναι γιατι μας πήγε καλά αυτό...

assistant

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 7:23 am

σχετικα με κατι που γραφτηκε νωριτερα ο Μοντερο δεν εχει σχεση με τον Φρανσισκο στην αμυνα......δε χρειαζεται να βρεις τροπους να τον κρυψεις...καλημερες.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1862
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 10:15 am

Καρβουνιάρης έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:05 am
coach blue έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:58 pm
Τελικα δεν θα χαλαει τις ισορροπιες οπως θα εκανε ο φρανσισκο ;
Στην αμυνα δεν θα εχουμε ακριβως τα ιδια θεματα που θα ειχαμε με φρανσισκο ;

Τι θυμαμαι κι εγω τωρα ε ... :wink:
Θεωρητικά ναι, τα ίδια προβλήματα θα πρέπει να λύσει ο κόουτς. Και ναι, πρέπει να παίζουμε και άμυνα. Για αυτό δεν τον βλέπω στην ίδια πεντάδα με Ντόρσεϊ. Πιο πολύ θα ταιριάζει με Φουρνιέ και το σκυλί-4αρι (όχι τον Σάσα). Και η άλλη πεντάδα να είναι με Μακιντάρη, Ντόρσεϊ, Γουόρντ για να καλύπτεται και ο Σάσα.
Μονο ο Σασα? Και ο Μιλου δεν ειναι οτι ειναι ογκολιθος.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:07 am

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:15 am
Καρβουνιάρης έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:05 am


Θεωρητικά ναι, τα ίδια προβλήματα θα πρέπει να λύσει ο κόουτς. Και ναι, πρέπει να παίζουμε και άμυνα. Για αυτό δεν τον βλέπω στην ίδια πεντάδα με Ντόρσεϊ. Πιο πολύ θα ταιριάζει με Φουρνιέ και το σκυλί-4αρι (όχι τον Σάσα). Και η άλλη πεντάδα να είναι με Μακιντάρη, Ντόρσεϊ, Γουόρντ για να καλύπτεται και ο Σάσα.
Μονο ο Σασα? Και ο Μιλου δεν ειναι οτι ειναι ογκολιθος.
Ακριβώς επειδή συζητάμε για αδυναμίες στην άμυνα εγώ το ξαναλέω. Ο Θωμάς τα 18-20 λεπτακια του να καλύπτει τον Ντορσει τον Σασα, τον Μποζικα και εμένα, θα τα παίρνει, και αδίκως γίνονται 5αδες χωρίς τον Γουοκαπ...

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1862
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 11:15 am

SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:07 am
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:15 am


Μονο ο Σασα? Και ο Μιλου δεν ειναι οτι ειναι ογκολιθος.
Ακριβώς επειδή συζητάμε για αδυναμίες στην άμυνα εγώ το ξαναλέω. Ο Θωμάς τα 18-20 λεπτακια του να καλύπτει τον Ντορσει τον Σασα, τον Μποζικα και εμένα, θα τα παίρνει, και αδίκως γίνονται 5αδες χωρίς τον Γουοκαπ...
Εγω συμφωνω απλα δεν μπορει να ειναι μονο ο Γουοκαπ στην πενταδα. Παραδοσιακα ο Μπαρτζωκας χρησιμοποιει defensive wings στον Ολυμπιακιο. Τωρα θα ειναι ο Ward, θα ειναι η μεταγραφη? Θα δουμε.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”