Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16351
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:54 pm

και εχει δειξει και καλαμπαλικια, στα 23 του περασε μονος του τον παο να παει φ4 σε ενα οακα να φλεγεται..δεν μασαει πουθενα.

φτου φτου υγεια να χει :Amen:

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:58 pm

Τελικα δεν θα χαλαει τις ισορροπιες οπως θα εκανε ο φρανσισκο ;
Στην αμυνα δεν θα εχουμε ακριβως τα ιδια θεματα που θα ειχαμε με φρανσισκο ;

Τι θυμαμαι κι εγω τωρα ε ... :wink:

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:05 am

coach blue έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:58 pm
Τελικα δεν θα χαλαει τις ισορροπιες οπως θα εκανε ο φρανσισκο ;
Στην αμυνα δεν θα εχουμε ακριβως τα ιδια θεματα που θα ειχαμε με φρανσισκο ;

Τι θυμαμαι κι εγω τωρα ε ... :wink:
Θεωρητικά ναι, τα ίδια προβλήματα θα πρέπει να λύσει ο κόουτς. Και ναι, πρέπει να παίζουμε και άμυνα. Για αυτό δεν τον βλέπω στην ίδια πεντάδα με Ντόρσεϊ. Πιο πολύ θα ταιριάζει με Φουρνιέ και το σκυλί-4αρι (όχι τον Σάσα). Και η άλλη πεντάδα να είναι με Μακιντάρη, Ντόρσεϊ, Γουόρντ για να καλύπτεται και ο Σάσα.

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:06 am

1: Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ
1-2: Μοντέρο
2: Ντόρσεϊ
2-3: Φουρνιέ
3: Γουόρντ
3-4: Μεταγραφή*
4: Βεζένκοφ
5: Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ

Συμπληρωματικοί:
Τζόζεφ (ή κανείς και στην ανάγκη βλέπουμε), ΜακΚίσικ, Παπανικολάου

Προσωπικά δε θα έπαιρνα δεύτερο παίκτη στο 3-4. Θα έδινα χώρο στον Γουόρντ να δείξει βελτίωση στη δεύτερη σεζόν του, θα έδινα λεπτά στον Φουρνιέ στο 3 για να βγουν και λίγο οι χρόνοι στην περιφέρεια (γιατί αλλιώς δε βγαίνουν ποτέ). Επιπλέον Σακ και Παπανικολάου μπορούν να δώσουν λίγα λεπτά σε ώρα ανάγκης. Αν το 3-4 που θα πάρεις καλύπτει με την ίδια ευκολία τις δύο θέσεις ιδανικά με 3&D στοιχεία, έχεις ένα ονειρικό στα χαρτιά ρόστερ.

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6214
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:07 am

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:30 pm
βασικα εδω εχει μονο τι εκανε ο μοντερο

Εντάξει μωρέ καλός είναι :D

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16351
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:14 am

σημασια δεν εχουν οι 5δες στην ρεγκιουλαρ αλλα οι 5δες στα κρισιμα..και δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι μεσα μοντερο φουρνιε μαζι εκει..αυτο το διδυμο θα αφησει ιστορια..και δωστε μας εκει το 1με1 και κλειστε την μοσιον να δω κατι :roofl:

το πως μας κλειναν τοσα χρονια παει περιπατο με μοντερο στα γκαρντ

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2350
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 12:18 am

Stam Tziant έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:06 am
1: Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ
1-2: Μοντέρο
2: Ντόρσεϊ
2-3: Φουρνιέ
3: Γουόρντ
3-4: Μεταγραφή*
4: Βεζένκοφ
5: Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ

Συμπληρωματικοί:
Τζόζεφ (ή κανείς και στην ανάγκη βλέπουμε), ΜακΚίσικ, Παπανικολάου

Προσωπικά δε θα έπαιρνα δεύτερο παίκτη στο 3-4. Θα έδινα χώρο στον Γουόρντ να δείξει βελτίωση στη δεύτερη σεζόν του, θα έδινα λεπτά στον Φουρνιέ στο 3 για να βγουν και λίγο οι χρόνοι στην περιφέρεια (γιατί αλλιώς δε βγαίνουν ποτέ). Επιπλέον Σακ και Παπανικολάου μπορούν να δώσουν λίγα λεπτά σε ώρα ανάγκης. Αν το 3-4 που θα πάρεις καλύπτει με την ίδια ευκολία τις δύο θέσεις ιδανικά με 3&D στοιχεία, έχεις ένα ονειρικό στα χαρτιά ρόστερ.
Με 14 παικτες δεν βγαινει η χρονια.

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 am

Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:18 am
Stam Tziant έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:06 am
1: Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ
1-2: Μοντέρο
2: Ντόρσεϊ
2-3: Φουρνιέ
3: Γουόρντ
3-4: Μεταγραφή*
4: Βεζένκοφ
5: Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ

Συμπληρωματικοί:
Τζόζεφ (ή κανείς και στην ανάγκη βλέπουμε), ΜακΚίσικ, Παπανικολάου

Προσωπικά δε θα έπαιρνα δεύτερο παίκτη στο 3-4. Θα έδινα χώρο στον Γουόρντ να δείξει βελτίωση στη δεύτερη σεζόν του, θα έδινα λεπτά στον Φουρνιέ στο 3 για να βγουν και λίγο οι χρόνοι στην περιφέρεια (γιατί αλλιώς δε βγαίνουν ποτέ). Επιπλέον Σακ και Παπανικολάου μπορούν να δώσουν λίγα λεπτά σε ώρα ανάγκης. Αν το 3-4 που θα πάρεις καλύπτει με την ίδια ευκολία τις δύο θέσεις ιδανικά με 3&D στοιχεία, έχεις ένα ονειρικό στα χαρτιά ρόστερ.
Με 14 παικτες δεν βγαινει η χρονια.
Ντάξει μέχρι το Φεβρουάριο μπορείς να κάνεις προσθήκη αν χρειαστεί. Και έχουμε δει ότι κάθε χρόνο προκύπτουν καλά ονόματα μέσα στη σεζόν (κυρίως κομμένοι από ΝΒΑ). Συν τους Νετζήπογλου και Καραγιαννίδη για Ελλάδα, έχεις 16 παίκτες για αρχή και ανοιχτές κεραίες στην αγορά μέσα στη σεζόν. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε με 17 παίκτες. Ούτε προετοιμασία δε μπορείς να κάνεις με τόσους.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2350
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 am

basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:49 pm
δεν γινεται να εχεις τον μοντερο στην ομαδα και να μην τον εχεις αρχικη 5αδα για να παιξει ο θωμας ή ακομα και ο μακινταιρ...επισης δεν γινεται να τον βαλεις να παιζει 20λ αυστηρα εξελακι.λεω εγω τωρα για ποιον χτυπαει η καμπανα :drunk:
οι 5αδες πρεπει να προσανατολιζονται ως μοντερο-ντορσει-γουορντ-βεζε-μιλου και μακινταιρ-φουρνιε-3αρι-4αρι-τζοουνς και ο θωμας τα ρεπο τους οταν χρειαζεται και χολ 3ο 5αρι καβατζα και να τη η 12αδα
Ναι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα! :roofl:
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16351
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:30 am

λογικα θα ξεκινησουμε με 14 (δεν μετραω τωρα κανα γεμισμα ελληνα στην θεση του λαρε) και αμα προκυψει θεμα θα παρουν και αλλους..

στο τουιτερ κυκλοφορει οτι χαιρεταει το γιουβαρελακι.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2350
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 am

Stam Tziant έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:18 am


Με 14 παικτες δεν βγαινει η χρονια.
Ντάξει μέχρι το Φεβρουάριο μπορείς να κάνεις προσθήκη αν χρειαστεί. Και έχουμε δει ότι κάθε χρόνο προκύπτουν καλά ονόματα μέσα στη σεζόν (κυρίως κομμένοι από ΝΒΑ). Συν τους Νετζήπογλου και Καραγιαννίδη για Ελλάδα, έχεις 16 παίκτες για αρχή και ανοιχτές κεραίες στην αγορά μέσα στη σεζόν. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε με 17 παίκτες. Ούτε προετοιμασία δε μπορείς να κάνεις με τόσους.
Τα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).

ΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see. :Amen:

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:45 am

Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 am
Stam Tziant έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 am


Ντάξει μέχρι το Φεβρουάριο μπορείς να κάνεις προσθήκη αν χρειαστεί. Και έχουμε δει ότι κάθε χρόνο προκύπτουν καλά ονόματα μέσα στη σεζόν (κυρίως κομμένοι από ΝΒΑ). Συν τους Νετζήπογλου και Καραγιαννίδη για Ελλάδα, έχεις 16 παίκτες για αρχή και ανοιχτές κεραίες στην αγορά μέσα στη σεζόν. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε με 17 παίκτες. Ούτε προετοιμασία δε μπορείς να κάνεις με τόσους.
Τα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).
Mπορεί να γίνει κι έτσι δεν ξέρω. Προσωπικά δε θα το έκανα. Και θα κρατούσα και όσους ρολίστες παραπάνω γίνεται (από Τζόζεφ και Σακ εννοώ). Θεωρώ ότι από τη στιγμή που προσθέτεις 3 παίκτες στο βασικό ροτέισον καλό είναι να περιορίσεις όσο γίνεται τις υπόλοιπες αλλαγές. Άλλο να χεις 3 καινούριους στα αποδυτήρια, άλλο 4-5 ή 6. Θεωρώ ότι είναι τέτοια η ποιότητα των πρώτων 10-11 παικτών που σου δίνει την ασφάλεια να κάνεις συμπληρωματικές κινήσεις και μέσα στη σεζόν (εφόσον χρειάζεται).

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:49 am

Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 am
Stam Tziant έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 am


Ντάξει μέχρι το Φεβρουάριο μπορείς να κάνεις προσθήκη αν χρειαστεί. Και έχουμε δει ότι κάθε χρόνο προκύπτουν καλά ονόματα μέσα στη σεζόν (κυρίως κομμένοι από ΝΒΑ). Συν τους Νετζήπογλου και Καραγιαννίδη για Ελλάδα, έχεις 16 παίκτες για αρχή και ανοιχτές κεραίες στην αγορά μέσα στη σεζόν. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε με 17 παίκτες. Ούτε προετοιμασία δε μπορείς να κάνεις με τόσους.
Τα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).

ΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see. :Amen:
Ε άλλο ρε συ το wait and see με Γουόκαπ, Λι και Έβανς (απουσίας 18 μηνών) στο 1, με Κωστακούμπο 3ο ψηλό και άλλο το wait and see με Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ, Μοντέρο, Ντόρσεϊ, Φουρνιέ, Γουόρντ, Μεταγραφή, Βεζένκοφ, Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ και Τζόζεφ, ΜακΚίσικ (αν μείνουν) και Παπ για συμπλήρωμα. Δεν υπάρχει σύγκριση.

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:50 am

Κατα Στεφανου, ο Μοντερο ζητησε πρωτα να μαθει αν θα ειναι ο Μπαρτζωκας στον παγκο και μετα προχωρησε τη μεταγραφη.

Ευτυχως δεν ξερει να διαβαζει ελληνικα να μπει εδω μεσα να μαθει τι εστι Μπαρτζωκας. Κοροιδο τον πιασαμε.

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:52 am

Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 am
ΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see. :Amen:
To mode λεγεται "σε δουλεια να βρισκομαστε".

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”