Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 304
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Θεωρητικά ναι, τα ίδια προβλήματα θα πρέπει να λύσει ο κόουτς. Και ναι, πρέπει να παίζουμε και άμυνα. Για αυτό δεν τον βλέπω στην ίδια πεντάδα με Ντόρσεϊ. Πιο πολύ θα ταιριάζει με Φουρνιέ και το σκυλί-4αρι (όχι τον Σάσα). Και η άλλη πεντάδα να είναι με Μακιντάρη, Ντόρσεϊ, Γουόρντ για να καλύπτεται και ο Σάσα.coach blue έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:58 pmΤελικα δεν θα χαλαει τις ισορροπιες οπως θα εκανε ο φρανσισκο ;
Στην αμυνα δεν θα εχουμε ακριβως τα ιδια θεματα που θα ειχαμε με φρανσισκο ;
Τι θυμαμαι κι εγω τωρα ε ...![]()
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1404
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
1: Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ
1-2: Μοντέρο
2: Ντόρσεϊ
2-3: Φουρνιέ
3: Γουόρντ
3-4: Μεταγραφή*
4: Βεζένκοφ
5: Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ
Συμπληρωματικοί:
Τζόζεφ (ή κανείς και στην ανάγκη βλέπουμε), ΜακΚίσικ, Παπανικολάου
Προσωπικά δε θα έπαιρνα δεύτερο παίκτη στο 3-4. Θα έδινα χώρο στον Γουόρντ να δείξει βελτίωση στη δεύτερη σεζόν του, θα έδινα λεπτά στον Φουρνιέ στο 3 για να βγουν και λίγο οι χρόνοι στην περιφέρεια (γιατί αλλιώς δε βγαίνουν ποτέ). Επιπλέον Σακ και Παπανικολάου μπορούν να δώσουν λίγα λεπτά σε ώρα ανάγκης. Αν το 3-4 που θα πάρεις καλύπτει με την ίδια ευκολία τις δύο θέσεις ιδανικά με 3&D στοιχεία, έχεις ένα ονειρικό στα χαρτιά ρόστερ.
1-2: Μοντέρο
2: Ντόρσεϊ
2-3: Φουρνιέ
3: Γουόρντ
3-4: Μεταγραφή*
4: Βεζένκοφ
5: Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ
Συμπληρωματικοί:
Τζόζεφ (ή κανείς και στην ανάγκη βλέπουμε), ΜακΚίσικ, Παπανικολάου
Προσωπικά δε θα έπαιρνα δεύτερο παίκτη στο 3-4. Θα έδινα χώρο στον Γουόρντ να δείξει βελτίωση στη δεύτερη σεζόν του, θα έδινα λεπτά στον Φουρνιέ στο 3 για να βγουν και λίγο οι χρόνοι στην περιφέρεια (γιατί αλλιώς δε βγαίνουν ποτέ). Επιπλέον Σακ και Παπανικολάου μπορούν να δώσουν λίγα λεπτά σε ώρα ανάγκης. Αν το 3-4 που θα πάρεις καλύπτει με την ίδια ευκολία τις δύο θέσεις ιδανικά με 3&D στοιχεία, έχεις ένα ονειρικό στα χαρτιά ρόστερ.
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16351
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
σημασια δεν εχουν οι 5δες στην ρεγκιουλαρ αλλα οι 5δες στα κρισιμα..και δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι μεσα μοντερο φουρνιε μαζι εκει..αυτο το διδυμο θα αφησει ιστορια..και δωστε μας εκει το 1με1 και κλειστε την μοσιον να δω κατι 
το πως μας κλειναν τοσα χρονια παει περιπατο με μοντερο στα γκαρντ
το πως μας κλειναν τοσα χρονια παει περιπατο με μοντερο στα γκαρντ
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2350
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Με 14 παικτες δεν βγαινει η χρονια.Stam Tziant έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:06 am1: Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ
1-2: Μοντέρο
2: Ντόρσεϊ
2-3: Φουρνιέ
3: Γουόρντ
3-4: Μεταγραφή*
4: Βεζένκοφ
5: Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ
Συμπληρωματικοί:
Τζόζεφ (ή κανείς και στην ανάγκη βλέπουμε), ΜακΚίσικ, Παπανικολάου
Προσωπικά δε θα έπαιρνα δεύτερο παίκτη στο 3-4. Θα έδινα χώρο στον Γουόρντ να δείξει βελτίωση στη δεύτερη σεζόν του, θα έδινα λεπτά στον Φουρνιέ στο 3 για να βγουν και λίγο οι χρόνοι στην περιφέρεια (γιατί αλλιώς δε βγαίνουν ποτέ). Επιπλέον Σακ και Παπανικολάου μπορούν να δώσουν λίγα λεπτά σε ώρα ανάγκης. Αν το 3-4 που θα πάρεις καλύπτει με την ίδια ευκολία τις δύο θέσεις ιδανικά με 3&D στοιχεία, έχεις ένα ονειρικό στα χαρτιά ρόστερ.
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1404
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ντάξει μέχρι το Φεβρουάριο μπορείς να κάνεις προσθήκη αν χρειαστεί. Και έχουμε δει ότι κάθε χρόνο προκύπτουν καλά ονόματα μέσα στη σεζόν (κυρίως κομμένοι από ΝΒΑ). Συν τους Νετζήπογλου και Καραγιαννίδη για Ελλάδα, έχεις 16 παίκτες για αρχή και ανοιχτές κεραίες στην αγορά μέσα στη σεζόν. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε με 17 παίκτες. Ούτε προετοιμασία δε μπορείς να κάνεις με τόσους.Rivers15 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:18 amΜε 14 παικτες δεν βγαινει η χρονια.Stam Tziant έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:06 am1: Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ
1-2: Μοντέρο
2: Ντόρσεϊ
2-3: Φουρνιέ
3: Γουόρντ
3-4: Μεταγραφή*
4: Βεζένκοφ
5: Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ
Συμπληρωματικοί:
Τζόζεφ (ή κανείς και στην ανάγκη βλέπουμε), ΜακΚίσικ, Παπανικολάου
Προσωπικά δε θα έπαιρνα δεύτερο παίκτη στο 3-4. Θα έδινα χώρο στον Γουόρντ να δείξει βελτίωση στη δεύτερη σεζόν του, θα έδινα λεπτά στον Φουρνιέ στο 3 για να βγουν και λίγο οι χρόνοι στην περιφέρεια (γιατί αλλιώς δε βγαίνουν ποτέ). Επιπλέον Σακ και Παπανικολάου μπορούν να δώσουν λίγα λεπτά σε ώρα ανάγκης. Αν το 3-4 που θα πάρεις καλύπτει με την ίδια ευκολία τις δύο θέσεις ιδανικά με 3&D στοιχεία, έχεις ένα ονειρικό στα χαρτιά ρόστερ.
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2350
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ναι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα!basilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:49 pmδεν γινεται να εχεις τον μοντερο στην ομαδα και να μην τον εχεις αρχικη 5αδα για να παιξει ο θωμας ή ακομα και ο μακινταιρ...επισης δεν γινεται να τον βαλεις να παιζει 20λ αυστηρα εξελακι.λεω εγω τωρα για ποιον χτυπαει η καμπανα
οι 5αδες πρεπει να προσανατολιζονται ως μοντερο-ντορσει-γουορντ-βεζε-μιλου και μακινταιρ-φουρνιε-3αρι-4αρι-τζοουνς και ο θωμας τα ρεπο τους οταν χρειαζεται και χολ 3ο 5αρι καβατζα και να τη η 12αδα
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2350
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Τα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.Stam Tziant έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 amΝτάξει μέχρι το Φεβρουάριο μπορείς να κάνεις προσθήκη αν χρειαστεί. Και έχουμε δει ότι κάθε χρόνο προκύπτουν καλά ονόματα μέσα στη σεζόν (κυρίως κομμένοι από ΝΒΑ). Συν τους Νετζήπογλου και Καραγιαννίδη για Ελλάδα, έχεις 16 παίκτες για αρχή και ανοιχτές κεραίες στην αγορά μέσα στη σεζόν. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε με 17 παίκτες. Ούτε προετοιμασία δε μπορείς να κάνεις με τόσους.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).
ΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see.
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1404
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Mπορεί να γίνει κι έτσι δεν ξέρω. Προσωπικά δε θα το έκανα. Και θα κρατούσα και όσους ρολίστες παραπάνω γίνεται (από Τζόζεφ και Σακ εννοώ). Θεωρώ ότι από τη στιγμή που προσθέτεις 3 παίκτες στο βασικό ροτέισον καλό είναι να περιορίσεις όσο γίνεται τις υπόλοιπες αλλαγές. Άλλο να χεις 3 καινούριους στα αποδυτήρια, άλλο 4-5 ή 6. Θεωρώ ότι είναι τέτοια η ποιότητα των πρώτων 10-11 παικτών που σου δίνει την ασφάλεια να κάνεις συμπληρωματικές κινήσεις και μέσα στη σεζόν (εφόσον χρειάζεται).Rivers15 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 amΤα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.Stam Tziant έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 am
Ντάξει μέχρι το Φεβρουάριο μπορείς να κάνεις προσθήκη αν χρειαστεί. Και έχουμε δει ότι κάθε χρόνο προκύπτουν καλά ονόματα μέσα στη σεζόν (κυρίως κομμένοι από ΝΒΑ). Συν τους Νετζήπογλου και Καραγιαννίδη για Ελλάδα, έχεις 16 παίκτες για αρχή και ανοιχτές κεραίες στην αγορά μέσα στη σεζόν. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε με 17 παίκτες. Ούτε προετοιμασία δε μπορείς να κάνεις με τόσους.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1404
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ε άλλο ρε συ το wait and see με Γουόκαπ, Λι και Έβανς (απουσίας 18 μηνών) στο 1, με Κωστακούμπο 3ο ψηλό και άλλο το wait and see με Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ, Μοντέρο, Ντόρσεϊ, Φουρνιέ, Γουόρντ, Μεταγραφή, Βεζένκοφ, Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ και Τζόζεφ, ΜακΚίσικ (αν μείνουν) και Παπ για συμπλήρωμα. Δεν υπάρχει σύγκριση.Rivers15 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 amΤα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.Stam Tziant έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 am
Ντάξει μέχρι το Φεβρουάριο μπορείς να κάνεις προσθήκη αν χρειαστεί. Και έχουμε δει ότι κάθε χρόνο προκύπτουν καλά ονόματα μέσα στη σεζόν (κυρίως κομμένοι από ΝΒΑ). Συν τους Νετζήπογλου και Καραγιαννίδη για Ελλάδα, έχεις 16 παίκτες για αρχή και ανοιχτές κεραίες στην αγορά μέσα στη σεζόν. Δε χρειάζεται να ξεκινήσουμε με 17 παίκτες. Ούτε προετοιμασία δε μπορείς να κάνεις με τόσους.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).
ΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see.![]()
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 765
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
To mode λεγεται "σε δουλεια να βρισκομαστε".Rivers15 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 amΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see.![]()

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο