Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3655
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Απο το τι ειπε ο Στεφανου κρατα 2 πραγματα μονο:shaq7 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:38 amΠάντως όπως τα είπε ο στεφάνου το 4ρι θα είναι κάτι πιο σίγουρο από κολσον και οκεκε .. οπότε υποθέτω μιλάει για πιο μεγάλο όνομα ή πιο παιγμένο στην Ευρώπη ..επίσης το γύρισε σε 4-5 .. μήπως είναι κανας λεντει κανας σεγκελια.. πάντως κάτι μαικ που λέγαμε εμείς δεν κολλάνε με την περιγραφή
1.Πολυ πιθανο τελικα να φυγει ο Τζοσεφ
2. Οτι ο Κι εχει καει ως περιπτωση.
Τα αλλα νομιζω δεν εχει νοημα να τα συζηταμε. Δεν υπαρχει 4-5 παιγμενο στην αγορα πιο πολυ απο Κολσον. Μονο Πετρουσεφ, Μετου(τον ειχα γραψει και πριν 10 ημερες - αλλα δεν ειναι πιο παιγμενος απο Κολσον). Ο Σενγκελια το θεωρω αστειο λογω ηλικιας ενω ο Λεντει υποτιθεται οτι συμφωνησε με Παρτιζαν. Καλα για Μιροτιτς δεν βαζω και ορκο αλλα το θεωρω εντελως απιθανο.
Ο Κολσον μια χαρα μας απασχολησε και απασχολει ακομη απλα υπαρχει νεο ονομα που περιμενουμε μηπως μεινει ελευθερος. Τωρα ο μονος παικτης με παιγμενο ονομα στην Ευρωπη ειναι ο Γιαμπουσελε. Ε τι να πω αυτο θεωρω ακομη μικροτερη πιθανοτητα(μακαρι φυσικα)
Εγω παντως θα επιμεινω οτι θα παρουμε 2 παικτες στα φοργουορντς
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 803
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Κρίμα που ο Γιάννης πήγε Miami. Προσωπικά πιστεύω ότι πάλι η ομάδα θα πάει σε 4άρι πιο physical από Sasha αλλά σκόρερ. Πέρα από την πλάκα θα άξιζε το ρίσκο Metu. Και σκοράρει, και κάνει τρελό comeback από τον σοβαρότατο τραυματισμό, δεν θα έχει τρελές απαιτήσεις για χρόνο και θα έχει μικρό συμβόλαιο. Βέβαια κανένας Yabusele που ακούγεται δίνω πιθανότητες να πάει ASVEL.shaq7 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:38 amΠάντως όπως τα είπε ο στεφάνου το 4ρι θα είναι κάτι πιο σίγουρο από κολσον και οκεκε .. οπότε υποθέτω μιλάει για πιο μεγάλο όνομα ή πιο παιγμένο στην Ευρώπη ..επίσης το γύρισε σε 4-5 .. μήπως είναι κανας λεντει κανας σεγκελια.. πάντως κάτι μαικ που λέγαμε εμείς δεν κολλάνε με την περιγραφή
- Djole77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 98
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
δεν ειπε κατι τετοιο ακριβωςshaq7 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:38 amΠάντως όπως τα είπε ο στεφάνου το 4ρι θα είναι κάτι πιο σίγουρο από κολσον και οκεκε .. οπότε υποθέτω μιλάει για πιο μεγάλο όνομα ή πιο παιγμένο στην Ευρώπη ..επίσης το γύρισε σε 4-5 .. μήπως είναι κανας λεντει κανας σεγκελια.. πάντως κάτι μαικ που λέγαμε εμείς δεν κολλάνε με την περιγραφή
για κολσον ειπε εξεταστηκε αλλα δεν αρεσει λογο οτι ειναι αρκετα σοφτ. για οκεκε επειδη ακουστηκε απο ισπανια οτι θα φυγει θα μπορουσε να παιξει αλλα μαλλον και ο ιδιος απο οτι καταλαβα δεν το πολυπιστευει οτι θα ειναι αυτος. Σιγουρα τον προτιμα απο κολσον και αυτος. μεγαλο ονομα δεν νομίζω να ειναι με βαση οτι ειπε παντως. Και λογικο μου ακουγεται.
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1497
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1465
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
-
GP77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 23
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
O τρόπος που το αιτιολόγησε προσωπικά με καλύπτει. Ότι δηλαδή στο ελληνικό πρωτάθλημα οι 3 σέντερς δεν βολεύουν εφόσον πάντα παίζουν οι 2 και στα ντέρμπι καταλήγαμε να παίζουμε με έναν (Μίλου) είτε λόγω ανεπαρκούς απόδοσης είτε λόγω φάουλ και αποβολών των άλλων δύο. Στην ουσία δηλαδή το 4-5 θα σου προσφέρει ασφάλεια στον συγκεκριμένο τομέα.Christofis έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:49 amΑπο το τι ειπε ο Στεφανου κρατα 2 πραγματα μονο:shaq7 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 11:38 amΠάντως όπως τα είπε ο στεφάνου το 4ρι θα είναι κάτι πιο σίγουρο από κολσον και οκεκε .. οπότε υποθέτω μιλάει για πιο μεγάλο όνομα ή πιο παιγμένο στην Ευρώπη ..επίσης το γύρισε σε 4-5 .. μήπως είναι κανας λεντει κανας σεγκελια.. πάντως κάτι μαικ που λέγαμε εμείς δεν κολλάνε με την περιγραφή
1.Πολυ πιθανο τελικα να φυγει ο Τζοσεφ
2. Οτι ο Κι εχει καει ως περιπτωση.
Τα αλλα νομιζω δεν εχει νοημα να τα συζηταμε. Δεν υπαρχει 4-5 παιγμενο στην αγορα πιο πολυ απο Κολσον. Μονο Πετρουσεφ, Μετου(τον ειχα γραψει και πριν 10 ημερες - αλλα δεν ειναι πιο παιγμενος απο Κολσον). Ο Σενγκελια το θεωρω αστειο λογω ηλικιας ενω ο Λεντει υποτιθεται οτι συμφωνησε με Παρτιζαν. Καλα για Μιροτιτς δεν βαζω και ορκο αλλα το θεωρω εντελως απιθανο.
Ο Κολσον μια χαρα μας απασχολησε και απασχολει ακομη απλα υπαρχει νεο ονομα που περιμενουμε μηπως μεινει ελευθερος. Τωρα ο μονος παικτης με παιγμενο ονομα στην Ευρωπη ειναι ο Γιαμπουσελε. Ε τι να πω αυτο θεωρω ακομη μικροτερη πιθανοτητα(μακαρι φυσικα)
Εγω παντως θα επιμεινω οτι θα παρουμε 2 παικτες στα φοργουορντς
Από τους πιο παιγμένους το μυαλό μου πάει σε τέσσερα ονόματα:
Λεντέι: έχει υπάρξει επαφή αλλά από ότι λένε αυτή την εβδομάδα πάει Παρτίζαν
Γιαμπουσέλε: λογικά θα ζητήσει μεγάλο συμβόλαιο συν ότι θα απαιτήσει πολλά λεπτά συμμετοχής
Σενγκέλια: δεν το βρίσκω πιθανό, κυρίως λόγω ηλικία; (πάντως χθες τον Κι τον έκανε γιο-γιο)
Μίροτιτς: μακριά για πολλούς και διάφορους λόγους
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GP77 την Τρί Ιουν 23, 2026 12:32 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Djole77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 98
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν φυγει ο τζοσεφ δεν ειναι απιθανο να μεινει ο εβανςHeisenberg έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:14 pmαν παμε σε 4-5αρι και με την φυγη του τζοσεφ τοτε θεωρειται σιγουρη η αποκτηση 3αριου.
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1497
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 124
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Από που κι ως που ο γιαμπουζελε να αξιώσει πάνω από 2,5-3 μύρια; NBA πήγε και απέτυχε οκ είναι παιχταρας αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να παίρνει όσα ο hayes davis που έχει βγει mvp και σαν παίχτης ανεξάρτητα από την θέση έχει πολύ μεγαλύτερο status ο lyles αξιώνει 3,5 να σημειωθεί ότι ο βεζενκοφ ήταν η αλλαγή στους Kings
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 803
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Κράτησε πολύ μικρό καλάθι για αυτό. Η Dubai είναι το μαγαζάκι του Μίσκο. Ο Diallo έφυγε από το Μίσκο. Όταν βγήκε η «βρώμα» ότι έκλεισε στην Dubai, μετά από δύο ημέρες έφυγε ο Diallo από τον Μίσκο. Οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση να το έβαλε ο ίδιος ο Μίσκο, αφού ανέκαθεν έκανε τέτοια.yawn.brigade έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:13 pmτον Ντιαλό όλοι κλεισμένο από τη Ντουμπάι τον θεωρούν πάντως.
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3144
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Αυτός ο Ντιαλό τι σκάλωμα έχει φάει πια με το Ντουμπάι; Βασικό 3αρι θα είναι εδώ και θα παίζει λίγο και στο 4, παίρνεις και τον κολσον και τέλος.
Εκτός πια κι αν δεν τον θέλουμε εμείς που δεν νομίζω με αυτά που έχει πει κατα καιρούς ο Μπαρτζώκας.
Αλλιώς μήπως βρούμε τρόπο να τσιμπήσουμε τον Χουαντσο τώρα που ο παο θα έχει πεντακόσιες εκατον τριανταπέντε χιλιάδες φόργουορντς;;
Εκτός πια κι αν δεν τον θέλουμε εμείς που δεν νομίζω με αυτά που έχει πει κατα καιρούς ο Μπαρτζώκας.
Αλλιώς μήπως βρούμε τρόπο να τσιμπήσουμε τον Χουαντσο τώρα που ο παο θα έχει πεντακόσιες εκατον τριανταπέντε χιλιάδες φόργουορντς;;
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1465
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
ο Ντιαλο ζηταει χρονο συμμετοχης καθως ειναι στα prime του. Η ντουμπαι ποσα φοργουορντ εχει ρε παιδια. Μουσα και Μπεικον, ενω στα γκαρντ εχει κλεισει οκομπο και στο 4-5 ντιακιτε. και ακομα δεν εχει κλεισει τους υπολοιπους. Ο μισκο θα κουβαλησει κ αλλους.
που θα βρει χρονο στην Ντουμπαι;
Απο τον Μαιο εντωμεταξυ εχει να βγει καποια σχετικη ειδηση για Ντιαλο αν εχει κλεισει καπου.
που θα βρει χρονο στην Ντουμπαι;
Απο τον Μαιο εντωμεταξυ εχει να βγει καποια σχετικη ειδηση για Ντιαλο αν εχει κλεισει καπου.





BasketForum – Ιστορικό Αρχείο