Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2350
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 12:53 am

Stam Tziant έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:49 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 am


Τα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).

ΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see. :Amen:
Ε άλλο ρε συ το wait and see με Γουόκαπ, Λι και Έβανς (απουσίας 18 μηνών) στο 1, με Κωστακούμπο 3ο ψηλό και άλλο το wait and see με Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ, Μοντέρο, Ντόρσεϊ, Φουρνιέ, Γουόρντ, Μεταγραφή, Βεζένκοφ, Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ και Τζόζεφ, ΜακΚίσικ (αν μείνουν) και Παπ για συμπλήρωμα. Δεν υπάρχει σύγκριση.
Ναι οκ συμφωνω σε αυτο.

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am

Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 am
basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:49 pm
δεν γινεται να εχεις τον μοντερο στην ομαδα και να μην τον εχεις αρχικη 5αδα για να παιξει ο θωμας ή ακομα και ο μακινταιρ...επισης δεν γινεται να τον βαλεις να παιζει 20λ αυστηρα εξελακι.λεω εγω τωρα για ποιον χτυπαει η καμπανα :drunk:
οι 5αδες πρεπει να προσανατολιζονται ως μοντερο-ντορσει-γουορντ-βεζε-μιλου και μακινταιρ-φουρνιε-3αρι-4αρι-τζοουνς και ο θωμας τα ρεπο τους οταν χρειαζεται και χολ 3ο 5αρι καβατζα και να τη η 12αδα
Ναι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα! :roofl:
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 921
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:09 am

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 am


Ναι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα! :roofl:
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Αν τον ήθελε θα είχε πάρει σίγουρα το ευρωπαϊκό στη Λιθουανία. Εκείνος ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερης και από τον φετινό. Έπαιξε τρομερό μπάσκετ. Αλλά τι έχασε με ένα σουτ προσευχή του γιουλ. Ξεκάθαρα δεν τον θέλει η τύχη και αν δεν το παίρνε και φέτος θα μιλούσαμε για τη νέα κατάρα Ιωαννίδη

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:11 am

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am
[και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
To μαμησες και ψοφησε.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:13 am

basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am
Rivers15 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 am


Ναι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα! :roofl:
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Κάτσε ρε αδερφέ, είπε ο άνθρωπος πως το βλέπει κι έπεσες αμέσως να τον χαρακτηρίσεις. Τι μούργος είσαι εσύ;;; :) :) :)
Κι εγώ δεν συμφωνώ όπως το βάζει, πιστεύω πως ο Γουόκαπ θα πάει αρκετά πίσω φέτος, αλλά κάπου όπα. Τη γνώμη του είπε, τι διαστροφικά κάθεσαι και γράφεις, και γενικά γιατί τέτοια επιθετικότητα;

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τρί Ιουν 23, 2026 1:52 am

Καρβουνιάρης έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:13 am
basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am

ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Κάτσε ρε αδερφέ, είπε ο άνθρωπος πως το βλέπει κι έπεσες αμέσως να τον χαρακτηρίσεις. Τι μούργος είσαι εσύ;;; :) :) :)
Κι εγώ δεν συμφωνώ όπως το βάζει, πιστεύω πως ο Γουόκαπ θα πάει αρκετά πίσω φέτος, αλλά κάπου όπα. Τη γνώμη του είπε, τι διαστροφικά κάθεσαι και γράφεις, και γενικά γιατί τέτοια επιθετικότητα;
η λεξη ''διαστροφικο'' την εβαλα χαρην αστεισμου.μην δινεις και τοση βαση.εννοειται πως καταλαβαινω πως για μπασκετ μιλαμε εν τελει.δεν το παιρνω σοβαρα :roofl: καλο βραδυ
Μεταγραφικα ως κατι φθηνο και 3-4αρι εγω θα κοιτουσα τον κλαιμπερν και μετα αναμονη για νβα καθως θεωρω πως χρειαζονται 2 παικτες στα φοργουορντ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”