Ναι οκ συμφωνω σε αυτο.Stam Tziant έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:49 amΕ άλλο ρε συ το wait and see με Γουόκαπ, Λι και Έβανς (απουσίας 18 μηνών) στο 1, με Κωστακούμπο 3ο ψηλό και άλλο το wait and see με Γουόκαπ, ΜακΙντάιρ, Μοντέρο, Ντόρσεϊ, Φουρνιέ, Γουόρντ, Μεταγραφή, Βεζένκοφ, Μιλουτίνοφ, Τζόουνς, Χολ και Τζόζεφ, ΜακΚίσικ (αν μείνουν) και Παπ για συμπλήρωμα. Δεν υπάρχει σύγκριση.Rivers15 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:39 am
Τα τελευταια χρονια που βρεθηκαμε να κανουμε μεταγραφες μεσα στη χρονια ηταν απο αναγκη κ οχι απο επιλογη. Περυσι η ομαδα προσπαθησε να παρει pg και σεντερ νωριτερα δεν τα καταφερε τελικα με τα pg εγινε σηριαλ με αρκετες προσθαφαιρεσεις μεχρι να ερθει ο Τζοζεφ κ στα σεντερ ημασταν τυχεροι μαλλον. Οταν ηρθε ο Πετρουσεφ, ουσιαστικα πηγε να καλυφθει το κενο της λαθος επιλογης Σικμα κ γενικα δεν υπηρχε πλανο του ξεκιναμε κ παιρνουμε παικτη στην πορεια.
Ετσι κ φετος θεωρω θα κινηθει για οτι παικτες χρειαζεται τωρα. Απο εκει κ περα αν υπαρξει τραυματισμος (χτυπα ξυλο) ή δεν πιασει καποιος απ τους νεοφερμενους (διολου απιθανο ανεξαρτητως της ποιοτητας τους) θα δουν για μεταγραφη. Και νομιζω παμε για ροστερ γυρω στους 17 παικτες μαζι με Νετζη και τεταρτου ελληνα ψηλου (καραγιαννιδης?) ενω αμφιβαλλω πως αναμεσα σε αυτους θα ειναι ο Μακισικαρος (αν κ τον γουσταρω πολυ).
ΥΓ: Εχει ενδιαφερον περυσι τον Σεπτ-Οκτωβρη-Νοεμβρη επεφτε κραξιμο γενικα στο φορουμ που δεν κλεισαμε το ροστερ το καλοκαιρι κ πηγαμε στο wait and see mode. Φετος γενικα υπαρχει μια γενικευμενη ταση που θελει να μην κλεισουμε το ροστερ το καλοκαιρι και να παμε στο wait and see.![]()
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2350
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 460
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλουςRivers15 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 amΝαι σιγα μην κανει ο Γουοκαπ τα ρεπο του Μοντερο και του Μακινταιρ. Ακομα δεν τους ειδαμε, τους βαλατε κ στη βασικη πενταδα!basilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 11:49 pmδεν γινεται να εχεις τον μοντερο στην ομαδα και να μην τον εχεις αρχικη 5αδα για να παιξει ο θωμας ή ακομα και ο μακινταιρ...επισης δεν γινεται να τον βαλεις να παιζει 20λ αυστηρα εξελακι.λεω εγω τωρα για ποιον χτυπαει η καμπανα
οι 5αδες πρεπει να προσανατολιζονται ως μοντερο-ντορσει-γουορντ-βεζε-μιλου και μακινταιρ-φουρνιε-3αρι-4αρι-τζοουνς και ο θωμας τα ρεπο τους οταν χρειαζεται και χολ 3ο 5αρι καβατζα και να τη η 12αδα![]()
Παρεπιπτοντως 20-22 λεπτα με εξελακι επαιζε ολη τη regular κ στη βαλενθια ο Μοντερο..
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 921
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν τον ήθελε θα είχε πάρει σίγουρα το ευρωπαϊκό στη Λιθουανία. Εκείνος ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερης και από τον φετινό. Έπαιξε τρομερό μπάσκετ. Αλλά τι έχασε με ένα σουτ προσευχή του γιουλ. Ξεκάθαρα δεν τον θέλει η τύχη και αν δεν το παίρνε και φέτος θα μιλούσαμε για τη νέα κατάρα Ιωαννίδηbasilis_.kts έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 amναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 765
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
To μαμησες και ψοφησε.basilis_.kts έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am[και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 304
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Κάτσε ρε αδερφέ, είπε ο άνθρωπος πως το βλέπει κι έπεσες αμέσως να τον χαρακτηρίσεις. Τι μούργος είσαι εσύ;;;basilis_.kts έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 amναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα
Κι εγώ δεν συμφωνώ όπως το βάζει, πιστεύω πως ο Γουόκαπ θα πάει αρκετά πίσω φέτος, αλλά κάπου όπα. Τη γνώμη του είπε, τι διαστροφικά κάθεσαι και γράφεις, και γενικά γιατί τέτοια επιθετικότητα;
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 460
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
η λεξη ''διαστροφικο'' την εβαλα χαρην αστεισμου.μην δινεις και τοση βαση.εννοειται πως καταλαβαινω πως για μπασκετ μιλαμε εν τελει.δεν το παιρνω σοβαραΚαρβουνιάρης έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:13 amΚάτσε ρε αδερφέ, είπε ο άνθρωπος πως το βλέπει κι έπεσες αμέσως να τον χαρακτηρίσεις. Τι μούργος είσαι εσύ;;;basilis_.kts έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:06 am
ναι δηλαδη εσυ θα εχεις στην ομαδα μοντερο,μακινταιρ,γουοκαπ και ξεκινας με τον γουοκαπ...αυτο δεν ειναι απλα εμμονη.θα το χαρακτηριζα διαστροφικο ξεκαθαρα.θα μιλουσαμε για υβρι απεναντι στο ιδιο το αθλημα αλλά τιποτα δεν αποκλειω με δεδομενο πως πλεον ο μπαρτζωκας εχει γινει τοτεμ για πολλους
αμα σε θελει ομως η ατιμη η τυχη μπορει απο εκει που ησουν να εκδιωχτεις το 2025 μετα το φαιναλ φορ να σε ξελασπωνει ενας ντορσει απο το πουθενα στο πρωταθλημα ενω η μεταχειριση του ηταν τραγικη και να σου ''καθεται'' κι ενας τραυματισμος του φαλ και ξαφνικα να θεοποιεισαι απο το τιποτα.καποιους ανθρωπους τους θελει η ζωη και τα καταφερνουν με τα ψεματα![]()
![]()
![]()
Κι εγώ δεν συμφωνώ όπως το βάζει, πιστεύω πως ο Γουόκαπ θα πάει αρκετά πίσω φέτος, αλλά κάπου όπα. Τη γνώμη του είπε, τι διαστροφικά κάθεσαι και γράφεις, και γενικά γιατί τέτοια επιθετικότητα;
Μεταγραφικα ως κατι φθηνο και 3-4αρι εγω θα κοιτουσα τον κλαιμπερν και μετα αναμονη για νβα καθως θεωρω πως χρειαζονται 2 παικτες στα φοργουορντ

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο