Ο Ντιαλό και ο Κόλσον είναι τριάρια που υπό προυποθέσεις παίζουν στο 4 για κάποια λεπτά. Και οι δύο δεν χωράνε. Πίσω από τον Σάσα θέλουμε κανονικό 4. Σκέψου μόνο να λείψει για 15-20 ημέρες ο Σάσα. Θα κατεβαίνουμε με βασικό 4 τον Ντιαλό; Άλλο να παίζει εκεί σε ένα παιχνίδι που πχ θέλεις να πιέσεις ή ταιριάζει στο μαρκάρισμα του αντίπαλου τεσσαριού. Στην ομάδα λογικά κάτι περιμένουν διαφορετικά θα είχαν κλείσει πχ τον Κόλσον ή κάποιον άλλον αντίστοιχο. Ίσως γνωρίζουν για κάποια μελλοντική αποδέσμευση παίχτη είτε από Ευρώπη είτε από Αμερική.tokalytero3d έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 pmΑυτός ο Ντιαλό τι σκάλωμα έχει φάει πια με το Ντουμπάι; Βασικό 3αρι θα είναι εδώ και θα παίζει λίγο και στο 4, παίρνεις και τον κολσον και τέλος.
Εκτός πια κι αν δεν τον θέλουμε εμείς που δεν νομίζω με αυτά που έχει πει κατα καιρούς ο Μπαρτζώκας.
Αλλιώς μήπως βρούμε τρόπο να τσιμπήσουμε τον Χουαντσο τώρα που ο παο θα έχει πεντακόσιες εκατον τριανταπέντε χιλιάδες φόργουορντς;;![]()
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
GP77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 23
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Γιατί Χάποελ και Ασβέλ μάλλον έχουν να του δώσουν τόσα και ίσως και περισσότερα μαζί με 25 λεπτά συμμετοχής ακατέβατα.Kostas89 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:25 pmΑπό που κι ως που ο γιαμπουζελε να αξιώσει πάνω από 2,5-3 μύρια; NBA πήγε και απέτυχε οκ είναι παιχταρας αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να παίρνει όσα ο hayes davis που έχει βγει mvp και σαν παίχτης ανεξάρτητα από την θέση έχει πολύ μεγαλύτερο status ο lyles αξιώνει 3,5 να σημειωθεί ότι ο βεζενκοφ ήταν η αλλαγή στους Kings
Έτσι πιστεύω τουλάχιστον...
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Παίδες δεν έχει νόημα να ανακυκλώνουμε τις λίγες διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν στην αγορά. Δεν είναι σίγουρο δλδ ότι θα κινηθούμε για κάποιον από αυτούς που παίζουνε τώρα. Δεν νομίζω ότι βιάζεται κανείς για την μεταγραφή, θεωρώ πως θα περιμένουν μέχρι τέλη Ιουλίου να δουν και τι επιλογές θα υπάρχουν από NBA.
Από τους διαθέσιμους (εφόσον ο Κόλσον σωστά απορρίπτεται λόγω σοφτίλας και ο Λεντέι κλείνε Παρτιζάν) είναι για την θέση τέσσερα ο Σμίτς (που είναι 4-5) και ο Σενγκέλια με ερωτηματικό. Ο δεύτερος εμένα με ψήνει πάρα πολύ ως βετεράνος με εμπειρία για τον ρόλο που τον θέλουμε. Απλά και αυτός δεν έχει τρίποντο.
Για την θέση τρία θεωρώ ότι θα κάνουμε all in σε Ντιαλό, δεν πείθομαι περί συμφωνίας με Ντουμπάι προσωπικά.
Από τους διαθέσιμους (εφόσον ο Κόλσον σωστά απορρίπτεται λόγω σοφτίλας και ο Λεντέι κλείνε Παρτιζάν) είναι για την θέση τέσσερα ο Σμίτς (που είναι 4-5) και ο Σενγκέλια με ερωτηματικό. Ο δεύτερος εμένα με ψήνει πάρα πολύ ως βετεράνος με εμπειρία για τον ρόλο που τον θέλουμε. Απλά και αυτός δεν έχει τρίποντο.
Για την θέση τρία θεωρώ ότι θα κάνουμε all in σε Ντιαλό, δεν πείθομαι περί συμφωνίας με Ντουμπάι προσωπικά.
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Στο 4 αν μείνουν Μπέρτανς, Πετρούσεφ με Μπλόσομγκειμ δε χώρα ούτε λεπτό ο Ντιαλό στη Ντουμπάι.Heisenberg έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 pmο Ντιαλο ζηταει χρονο συμμετοχης καθως ειναι στα prime του. Η ντουμπαι ποσα φοργουορντ εχει ρε παιδια. Μουσα και Μπεικον, ενω στα γκαρντ εχει κλεισει οκομπο και στο 4-5 ντιακιτε. και ακομα δεν εχει κλεισει τους υπολοιπους. Ο μισκο θα κουβαλησει κ αλλους.
που θα βρει χρονο στην Ντουμπαι;
Απο τον Μαιο εντωμεταξυ εχει να βγει καποια σχετικη ειδηση για Ντιαλο αν εχει κλεισει καπου.
Είμαστε σίγουροι όμως πως μένει ο Μπέικον; Γιατί αν όχι άνετα βρίσκει θέση βασικού στο 3.
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3655
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Για τον Ντιαλο εγω δεν εχω κατι καινουργιο παιδια. Η αληθεια Ντιαλο μου λεγανε να μην το πιστευω. Παντως επειδη η πληροφορια μιλαει για συμφωνια με παικτη που εχει συμβολαιο δεν αμφιβαλω να ειναι αυτος ή ο Οκεκε.
Αν φυγει ο Τζοσεφ, παιρνεις τον Ροντεν που ανεβαινει και στο 2 και τον Μετου και εισαι κομπλε.
Νομιζω δεν υπαρχει 1 στο 100000000 για Γιαμπουσελε. Πιο ευκολα θα ερχοταν ο Λαιλς
Αν φυγει ο Τζοσεφ, παιρνεις τον Ροντεν που ανεβαινει και στο 2 και τον Μετου και εισαι κομπλε.
Νομιζω δεν υπαρχει 1 στο 100000000 για Γιαμπουσελε. Πιο ευκολα θα ερχοταν ο Λαιλς
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3655
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Εχουν πει οτι εχει υπογραψει επεκταση με 2,5 το χρονοFabrizioOberto έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:46 pmΣτο 4 αν μείνουν Μπέρτανς, Πετρούσεφ με Μπλόσομγκειμ δε χώρα ούτε λεπτό ο Ντιαλό στη Ντουμπάι.Heisenberg έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 pmο Ντιαλο ζηταει χρονο συμμετοχης καθως ειναι στα prime του. Η ντουμπαι ποσα φοργουορντ εχει ρε παιδια. Μουσα και Μπεικον, ενω στα γκαρντ εχει κλεισει οκομπο και στο 4-5 ντιακιτε. και ακομα δεν εχει κλεισει τους υπολοιπους. Ο μισκο θα κουβαλησει κ αλλους.
που θα βρει χρονο στην Ντουμπαι;
Απο τον Μαιο εντωμεταξυ εχει να βγει καποια σχετικη ειδηση για Ντιαλο αν εχει κλεισει καπου.
Είμαστε σίγουροι όμως πως μένει ο Μπέικον; Γιατί αν όχι άνετα βρίσκει θέση βασικού στο 3.
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2468
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
ο τοκο στα κοκκινα ειναι κρυφος ποθος χρονια τωρα . δινει τρομερη δυναμη αν και υστερει στο τριποντο σε σχεση με αλεκ δινει σκληραδα και τσαμπουκα κατι σαν νεος αντιτς ενα πραγμα . ασε που με μιλου εχουν ξαναπαιξει στο παρελθον και ταιριαζουν πολυ.Dimmitz έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 12:44 pmΠαίδες δεν έχει νόημα να ανακυκλώνουμε τις λίγες διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν στην αγορά. Δεν είναι σίγουρο δλδ ότι θα κινηθούμε για κάποιον από αυτούς που παίζουνε τώρα. Δεν νομίζω ότι βιάζεται κανείς για την μεταγραφή, θεωρώ πως θα περιμένουν μέχρι τέλη Ιουλίου να δουν και τι επιλογές θα υπάρχουν από NBA.
Από τους διαθέσιμους (εφόσον ο Κόλσον σωστά απορρίπτεται λόγω σοφτίλας και ο Λεντέι κλείνε Παρτιζάν) είναι για την θέση τέσσερα ο Σμίτς (που είναι 4-5) και ο Σενγκέλια με ερωτηματικό. Ο δεύτερος εμένα με ψήνει πάρα πολύ ως βετεράνος με εμπειρία για τον ρόλο που τον θέλουμε. Απλά και αυτός δεν έχει τρίποντο.
Για την θέση τρία θεωρώ ότι θα κάνουμε all in σε Ντιαλό, δεν πείθομαι περί συμφωνίας με Ντουμπάι προσωπικά.
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 319
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Αν (λέω αν) γίνει αυτό, τότε τα υπόλοιπα λεπτά στον άσσο θα τα παίρνει ο Μακιντάρης που δεν παίζει στο 2. Ο Μοντέρο αναγκαστικά θα πάει μόνο στο 2 μαζί με τον Ντόρσεϊ (αναγκαστικά και πάλι, αφού κι αυτός μονοθεσίτης είναι). Οπότε ο Φουρνιέ θα παίζει μόνο στο 3. Οπότε ξεχάστε άλλο 3αρι.
Όμως, δεν πιστεύω πως θα γίνει έτσι. Ο Γουόκαπ θα έχει κατά πολύ μειωμένο χρόνο, είτε σε χρόνο συμμετοχής στο παιχνίδι είτε παίζοντας σε λιγότερα παιχνίδια, είτε και τα δύο μαζί.
Με δυο λόγια αυτό που πιστεύω είναι πως για να παίζει 15-20 λεπτά ο Γουόκαπ, τότε δεν θα πάρουμε και τους δύο (Μακιντάιρ και Μοντέρο).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καρβουνιάρης την Τρί Ιουν 23, 2026 1:49 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16367
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ο στεφάνου πάντως φαινόταν ότι κάποιον έχει στο μυαλό του αλλά δεν μπορούσε να τον πει ..Πάντως για τζοσεφ θα μάθουμε σύντομα αφού πρπει να του ενεργοποιήσουμε την ρήτρα αν είναι να μείνει
Δεν νομίζω ότι εννοούσε Ντιαλό πάντως γιατί έλεγε ότι στο 3 θα αποκτηθεί παίκτης μόνο αν δεν μείνει ο τζοσεφ .. Η βασική του θέση θα ναι το 4 ενώ 99% μιλάνε για Ευρωλίγκατο παίκτη
Δεν νομίζω ότι εννοούσε Ντιαλό πάντως γιατί έλεγε ότι στο 3 θα αποκτηθεί παίκτης μόνο αν δεν μείνει ο τζοσεφ .. Η βασική του θέση θα ναι το 4 ενώ 99% μιλάνε για Ευρωλίγκατο παίκτη
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 922
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16367
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Και μένα μαρεσει ο σενγκελια αλλά αν έρθει και σοβαρό 3ρι
Πχ διώχνεις τζο φέρνεις Ντιαλό σενγκελια
Για τα λεπτά πίσω του σασα είναι καλή περίπτωση
Αν βάζουμε τον φουρνιε 3ρι δεν μπορούμε να έχουμε τον τόκο στο 4 θες έναν σκύλο
Και εγώ είμαι της άποψης ότι ο τζοσεφ δεν έχει λογική να μείνει , ειδικά αν είναι να πάμε τον φουρνιε στο 3 για να χωρέσει κάπως
Πχ διώχνεις τζο φέρνεις Ντιαλό σενγκελια
Για τα λεπτά πίσω του σασα είναι καλή περίπτωση
Αν βάζουμε τον φουρνιε 3ρι δεν μπορούμε να έχουμε τον τόκο στο 4 θες έναν σκύλο
Και εγώ είμαι της άποψης ότι ο τζοσεφ δεν έχει λογική να μείνει , ειδικά αν είναι να πάμε τον φουρνιε στο 3 για να χωρέσει κάπως
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 766
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Και έρχεστε στα λόγια μου...Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 1:36 pmΑν (λέω αν) γίνει αυτό, τότε τα υπόλοιπα λεπτά στον άσσο θα τα παίρνει ο Μακιντάρης που δεν παίζει στο 2. Ο Μοντέρο αναγκαστικά θα πάει μόνο στο 2 μαζί με τον Ντόρσεϊ (αναγκαστικά και πάλι, αφού κι αυτός μονοθεσίτης είναι). Οπότε ο Φουρνιέ θα παίζει μόνο στο 3. Οπότε ξεχάστε άλλο 3αρι.
Όμως, δεν πιστεύω πως θα γίνει έτσι. Ο Γουόκαπ θα έχει κατά πολύ μειωμένο χρόνο, είτε σε χρόνο συμμετοχής στο παιχνίδι είτε παίζοντας σε λιγότερα παιχνίδια, είτε και τα δύο μαζί.
Με δυο λόγια αυτό που πιστεύω είναι πως για να παίζει 15-20 λεπτά ο Γουόκαπ, τότε δεν θα πάρουμε και τους δύο (Μακιντάιρ και Μοντέρο).
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3655
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Φουρνιε δεν θα περασει στο 3. Δεν υπαρχει περιπτωση. Και δεν ξερω γιατι το συζηταμε ακομη. Οπως το Πιτερς στο 3 που το συζητουσαμε για 3 χρονια. Ο Φουρνιε θα παιξει και 3 οπως εχει παιξει αυτα τα δυο χρονια. Δηλαδη οταν το επιβαλλει ο αγωνας και ο αντιπαλος.
Θα αποκτηθουν 2 παικτες αυτο ειναι σιγουρο.
Το 4-5 απο Ευρωλιγκα:
1.Πετρουσεφ - Δεν σχολιαζω
2.Λεντει - Παει Παρτιζαν - ειχε γινει επαφη δεν ξερω γιατι δεν προχωρησε
3.Μετου - Εχει προταση απο Μπασκονια, ειχαμε επαφη μαζι του πριν 15 ημερες αλλα οχι κατι ουσιαστικο
4.Σενγκελια - Δεν μπορει να παιξει 5αρι και ας εχει βαρυνει - Ειναι λατρεια αυτος ο παικτης απο τον Καιρο της Μπασκονια αλλα οχι σε αυτη την ηλικια δεν θα τον ηθελα
5.Σμιτς - Παικτης σκληρος που συμπληρωνει τα κουτακια του Μπι, Με εναν φονια στο 3 δεν θα με πειραζε καθολου
6. Λαιλς - Θα μπορουσε αλλα θα παει οπου του δωσουνε τα παραπανω και σιγουρα δεν θα τα βρει απο εμας
7. Χορντ - Εχει υπογραψει επεκταση με την Μακαμπι
8. Μοτλει - Ειναι πλεομ περισσοτερο 5 παρα 4 και ας ξεκινησε ως 4
Δεν μου ερχεται αλλος στο μυαλο απο Ευρωλιγκα
Θα αποκτηθουν 2 παικτες αυτο ειναι σιγουρο.
Το 4-5 απο Ευρωλιγκα:
1.Πετρουσεφ - Δεν σχολιαζω
2.Λεντει - Παει Παρτιζαν - ειχε γινει επαφη δεν ξερω γιατι δεν προχωρησε
3.Μετου - Εχει προταση απο Μπασκονια, ειχαμε επαφη μαζι του πριν 15 ημερες αλλα οχι κατι ουσιαστικο
4.Σενγκελια - Δεν μπορει να παιξει 5αρι και ας εχει βαρυνει - Ειναι λατρεια αυτος ο παικτης απο τον Καιρο της Μπασκονια αλλα οχι σε αυτη την ηλικια δεν θα τον ηθελα
5.Σμιτς - Παικτης σκληρος που συμπληρωνει τα κουτακια του Μπι, Με εναν φονια στο 3 δεν θα με πειραζε καθολου
6. Λαιλς - Θα μπορουσε αλλα θα παει οπου του δωσουνε τα παραπανω και σιγουρα δεν θα τα βρει απο εμας
7. Χορντ - Εχει υπογραψει επεκταση με την Μακαμπι
8. Μοτλει - Ειναι πλεομ περισσοτερο 5 παρα 4 και ας ξεκινησε ως 4
Δεν μου ερχεται αλλος στο μυαλο απο Ευρωλιγκα

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο