Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

GP77

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:42 pm

tokalytero3d έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:26 pm
Αυτός ο Ντιαλό τι σκάλωμα έχει φάει πια με το Ντουμπάι; Βασικό 3αρι θα είναι εδώ και θα παίζει λίγο και στο 4, παίρνεις και τον κολσον και τέλος.
Εκτός πια κι αν δεν τον θέλουμε εμείς που δεν νομίζω με αυτά που έχει πει κατα καιρούς ο Μπαρτζώκας.

Αλλιώς μήπως βρούμε τρόπο να τσιμπήσουμε τον Χουαντσο τώρα που ο παο θα έχει πεντακόσιες εκατον τριανταπέντε χιλιάδες φόργουορντς;; :D
Ο Ντιαλό και ο Κόλσον είναι τριάρια που υπό προυποθέσεις παίζουν στο 4 για κάποια λεπτά. Και οι δύο δεν χωράνε. Πίσω από τον Σάσα θέλουμε κανονικό 4. Σκέψου μόνο να λείψει για 15-20 ημέρες ο Σάσα. Θα κατεβαίνουμε με βασικό 4 τον Ντιαλό; Άλλο να παίζει εκεί σε ένα παιχνίδι που πχ θέλεις να πιέσεις ή ταιριάζει στο μαρκάρισμα του αντίπαλου τεσσαριού. Στην ομάδα λογικά κάτι περιμένουν διαφορετικά θα είχαν κλείσει πχ τον Κόλσον ή κάποιον άλλον αντίστοιχο. Ίσως γνωρίζουν για κάποια μελλοντική αποδέσμευση παίχτη είτε από Ευρώπη είτε από Αμερική.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:42 pm

Kostas89 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:25 pm
Από που κι ως που ο γιαμπουζελε να αξιώσει πάνω από 2,5-3 μύρια; NBA πήγε και απέτυχε οκ είναι παιχταρας αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να παίρνει όσα ο hayes davis που έχει βγει mvp και σαν παίχτης ανεξάρτητα από την θέση έχει πολύ μεγαλύτερο status ο lyles αξιώνει 3,5 να σημειωθεί ότι ο βεζενκοφ ήταν η αλλαγή στους Kings
Γιατί Χάποελ και Ασβέλ μάλλον έχουν να του δώσουν τόσα και ίσως και περισσότερα μαζί με 25 λεπτά συμμετοχής ακατέβατα.

Έτσι πιστεύω τουλάχιστον...

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:44 pm

Παίδες δεν έχει νόημα να ανακυκλώνουμε τις λίγες διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν στην αγορά. Δεν είναι σίγουρο δλδ ότι θα κινηθούμε για κάποιον από αυτούς που παίζουνε τώρα. Δεν νομίζω ότι βιάζεται κανείς για την μεταγραφή, θεωρώ πως θα περιμένουν μέχρι τέλη Ιουλίου να δουν και τι επιλογές θα υπάρχουν από NBA.

Από τους διαθέσιμους (εφόσον ο Κόλσον σωστά απορρίπτεται λόγω σοφτίλας και ο Λεντέι κλείνε Παρτιζάν) είναι για την θέση τέσσερα ο Σμίτς (που είναι 4-5) και ο Σενγκέλια με ερωτηματικό. Ο δεύτερος εμένα με ψήνει πάρα πολύ ως βετεράνος με εμπειρία για τον ρόλο που τον θέλουμε. Απλά και αυτός δεν έχει τρίποντο.

Για την θέση τρία θεωρώ ότι θα κάνουμε all in σε Ντιαλό, δεν πείθομαι περί συμφωνίας με Ντουμπάι προσωπικά.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:46 pm

Heisenberg έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 pm
ο Ντιαλο ζηταει χρονο συμμετοχης καθως ειναι στα prime του. Η ντουμπαι ποσα φοργουορντ εχει ρε παιδια. Μουσα και Μπεικον, ενω στα γκαρντ εχει κλεισει οκομπο και στο 4-5 ντιακιτε. και ακομα δεν εχει κλεισει τους υπολοιπους. Ο μισκο θα κουβαλησει κ αλλους.

που θα βρει χρονο στην Ντουμπαι;

Απο τον Μαιο εντωμεταξυ εχει να βγει καποια σχετικη ειδηση για Ντιαλο αν εχει κλεισει καπου.
Στο 4 αν μείνουν Μπέρτανς, Πετρούσεφ με Μπλόσομγκειμ δε χώρα ούτε λεπτό ο Ντιαλό στη Ντουμπάι.

Είμαστε σίγουροι όμως πως μένει ο Μπέικον; Γιατί αν όχι άνετα βρίσκει θέση βασικού στο 3.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3655
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:51 pm

Για τον Ντιαλο εγω δεν εχω κατι καινουργιο παιδια. Η αληθεια Ντιαλο μου λεγανε να μην το πιστευω. Παντως επειδη η πληροφορια μιλαει για συμφωνια με παικτη που εχει συμβολαιο δεν αμφιβαλω να ειναι αυτος ή ο Οκεκε.

Αν φυγει ο Τζοσεφ, παιρνεις τον Ροντεν που ανεβαινει και στο 2 και τον Μετου και εισαι κομπλε.

Νομιζω δεν υπαρχει 1 στο 100000000 για Γιαμπουσελε. Πιο ευκολα θα ερχοταν ο Λαιλς

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3655
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 12:54 pm

FabrizioOberto έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:46 pm
Heisenberg έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 pm
ο Ντιαλο ζηταει χρονο συμμετοχης καθως ειναι στα prime του. Η ντουμπαι ποσα φοργουορντ εχει ρε παιδια. Μουσα και Μπεικον, ενω στα γκαρντ εχει κλεισει οκομπο και στο 4-5 ντιακιτε. και ακομα δεν εχει κλεισει τους υπολοιπους. Ο μισκο θα κουβαλησει κ αλλους.

που θα βρει χρονο στην Ντουμπαι;

Απο τον Μαιο εντωμεταξυ εχει να βγει καποια σχετικη ειδηση για Ντιαλο αν εχει κλεισει καπου.
Στο 4 αν μείνουν Μπέρτανς, Πετρούσεφ με Μπλόσομγκειμ δε χώρα ούτε λεπτό ο Ντιαλό στη Ντουμπάι.

Είμαστε σίγουροι όμως πως μένει ο Μπέικον; Γιατί αν όχι άνετα βρίσκει θέση βασικού στο 3.
Εχουν πει οτι εχει υπογραψει επεκταση με 2,5 το χρονο

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2468
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:00 pm

Dimmitz έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:44 pm
Παίδες δεν έχει νόημα να ανακυκλώνουμε τις λίγες διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν στην αγορά. Δεν είναι σίγουρο δλδ ότι θα κινηθούμε για κάποιον από αυτούς που παίζουνε τώρα. Δεν νομίζω ότι βιάζεται κανείς για την μεταγραφή, θεωρώ πως θα περιμένουν μέχρι τέλη Ιουλίου να δουν και τι επιλογές θα υπάρχουν από NBA.

Από τους διαθέσιμους (εφόσον ο Κόλσον σωστά απορρίπτεται λόγω σοφτίλας και ο Λεντέι κλείνε Παρτιζάν) είναι για την θέση τέσσερα ο Σμίτς (που είναι 4-5) και ο Σενγκέλια με ερωτηματικό. Ο δεύτερος εμένα με ψήνει πάρα πολύ ως βετεράνος με εμπειρία για τον ρόλο που τον θέλουμε. Απλά και αυτός δεν έχει τρίποντο.

Για την θέση τρία θεωρώ ότι θα κάνουμε all in σε Ντιαλό, δεν πείθομαι περί συμφωνίας με Ντουμπάι προσωπικά.
ο τοκο στα κοκκινα ειναι κρυφος ποθος χρονια τωρα . δινει τρομερη δυναμη αν και υστερει στο τριποντο σε σχεση με αλεκ δινει σκληραδα και τσαμπουκα κατι σαν νεος αντιτς ενα πραγμα . ασε που με μιλου εχουν ξαναπαιξει στο παρελθον και ταιριαζουν πολυ.

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
modernam

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 542
Εγγραφή: Τρί Σεπ 23, 2008 10:05 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:23 pm

Ξερετε με ποσα λεφτα έχει συμφωνήσει ο Μοντερο?

μου μοιάζει για την κλοπή του αιώνα -"χτυπάω ξύλο ταυτόχρονα καθώς γράφω -

PIR χρονολογικά
1st HALF EL = 15
SPANISH REGULAR = 15
2nd HALF EL = 20
PLAYOFFS EL = 25
FF EL= 20
SPANISH PLAYOFFS = 25
SPANISH FINALs till now = 30
SPANISH FINALS GAME 3 = 35

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:36 pm

SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:07 am
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:15 am


Μονο ο Σασα? Και ο Μιλου δεν ειναι οτι ειναι ογκολιθος.
Ακριβώς επειδή συζητάμε για αδυναμίες στην άμυνα εγώ το ξαναλέω. Ο Θωμάς τα 18-20 λεπτακια του να καλύπτει τον Ντορσει τον Σασα, τον Μποζικα και εμένα, θα τα παίρνει, και αδίκως γίνονται 5αδες χωρίς τον Γουοκαπ...
Αν (λέω αν) γίνει αυτό, τότε τα υπόλοιπα λεπτά στον άσσο θα τα παίρνει ο Μακιντάρης που δεν παίζει στο 2. Ο Μοντέρο αναγκαστικά θα πάει μόνο στο 2 μαζί με τον Ντόρσεϊ (αναγκαστικά και πάλι, αφού κι αυτός μονοθεσίτης είναι). Οπότε ο Φουρνιέ θα παίζει μόνο στο 3. Οπότε ξεχάστε άλλο 3αρι.
Όμως, δεν πιστεύω πως θα γίνει έτσι. Ο Γουόκαπ θα έχει κατά πολύ μειωμένο χρόνο, είτε σε χρόνο συμμετοχής στο παιχνίδι είτε παίζοντας σε λιγότερα παιχνίδια, είτε και τα δύο μαζί.
Με δυο λόγια αυτό που πιστεύω είναι πως για να παίζει 15-20 λεπτά ο Γουόκαπ, τότε δεν θα πάρουμε και τους δύο (Μακιντάιρ και Μοντέρο).

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καρβουνιάρης την Τρί Ιουν 23, 2026 1:49 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16367
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:37 pm

Ο στεφάνου πάντως φαινόταν ότι κάποιον έχει στο μυαλό του αλλά δεν μπορούσε να τον πει ..Πάντως για τζοσεφ θα μάθουμε σύντομα αφού πρπει να του ενεργοποιήσουμε την ρήτρα αν είναι να μείνει

Δεν νομίζω ότι εννοούσε Ντιαλό πάντως γιατί έλεγε ότι στο 3 θα αποκτηθεί παίκτης μόνο αν δεν μείνει ο τζοσεφ .. Η βασική του θέση θα ναι το 4 ενώ 99% μιλάνε για Ευρωλίγκατο παίκτη

Sokin100

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2026 11:42 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:41 pm

O σενγκελια μια χαρα επιλογη θα ηταν αλλα εχει συμβόλαιο μεχρι το 2028, εχει ακουστει τπτ οτι η μπαρτσα θα τον αποδεσμευσει; και ο leday μια χαρα αλλα οντως ακουγεται για παρτιζαν

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:43 pm

Δεν έχει νόημα να μείνει ο Τζόσεφ. Η ομάδα θέλει ξεκάθαρα ένα βασικό 3αρι και ένα αναπληρωματικό 4αρι ιδανικά 4αρο5αρι.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16367
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 1:45 pm

Και μένα μαρεσει ο σενγκελια αλλά αν έρθει και σοβαρό 3ρι

Πχ διώχνεις τζο φέρνεις Ντιαλό σενγκελια

Για τα λεπτά πίσω του σασα είναι καλή περίπτωση

Αν βάζουμε τον φουρνιε 3ρι δεν μπορούμε να έχουμε τον τόκο στο 4 θες έναν σκύλο

Και εγώ είμαι της άποψης ότι ο τζοσεφ δεν έχει λογική να μείνει , ειδικά αν είναι να πάμε τον φουρνιε στο 3 για να χωρέσει κάπως

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:19 pm

Καρβουνιάρης έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:36 pm
SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:07 am


Ακριβώς επειδή συζητάμε για αδυναμίες στην άμυνα εγώ το ξαναλέω. Ο Θωμάς τα 18-20 λεπτακια του να καλύπτει τον Ντορσει τον Σασα, τον Μποζικα και εμένα, θα τα παίρνει, και αδίκως γίνονται 5αδες χωρίς τον Γουοκαπ...
Αν (λέω αν) γίνει αυτό, τότε τα υπόλοιπα λεπτά στον άσσο θα τα παίρνει ο Μακιντάρης που δεν παίζει στο 2. Ο Μοντέρο αναγκαστικά θα πάει μόνο στο 2 μαζί με τον Ντόρσεϊ (αναγκαστικά και πάλι, αφού κι αυτός μονοθεσίτης είναι). Οπότε ο Φουρνιέ θα παίζει μόνο στο 3. Οπότε ξεχάστε άλλο 3αρι.
Όμως, δεν πιστεύω πως θα γίνει έτσι. Ο Γουόκαπ θα έχει κατά πολύ μειωμένο χρόνο, είτε σε χρόνο συμμετοχής στο παιχνίδι είτε παίζοντας σε λιγότερα παιχνίδια, είτε και τα δύο μαζί.
Με δυο λόγια αυτό που πιστεύω είναι πως για να παίζει 15-20 λεπτά ο Γουόκαπ, τότε δεν θα πάρουμε και τους δύο (Μακιντάιρ και Μοντέρο).
Και έρχεστε στα λόγια μου...

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3655
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:24 pm

Ο Φουρνιε δεν θα περασει στο 3. Δεν υπαρχει περιπτωση. Και δεν ξερω γιατι το συζηταμε ακομη. Οπως το Πιτερς στο 3 που το συζητουσαμε για 3 χρονια. Ο Φουρνιε θα παιξει και 3 οπως εχει παιξει αυτα τα δυο χρονια. Δηλαδη οταν το επιβαλλει ο αγωνας και ο αντιπαλος.

Θα αποκτηθουν 2 παικτες αυτο ειναι σιγουρο.

Το 4-5 απο Ευρωλιγκα:

1.Πετρουσεφ - Δεν σχολιαζω
2.Λεντει - Παει Παρτιζαν - ειχε γινει επαφη δεν ξερω γιατι δεν προχωρησε
3.Μετου - Εχει προταση απο Μπασκονια, ειχαμε επαφη μαζι του πριν 15 ημερες αλλα οχι κατι ουσιαστικο
4.Σενγκελια - Δεν μπορει να παιξει 5αρι και ας εχει βαρυνει - Ειναι λατρεια αυτος ο παικτης απο τον Καιρο της Μπασκονια αλλα οχι σε αυτη την ηλικια δεν θα τον ηθελα
5.Σμιτς - Παικτης σκληρος που συμπληρωνει τα κουτακια του Μπι, Με εναν φονια στο 3 δεν θα με πειραζε καθολου
6. Λαιλς - Θα μπορουσε αλλα θα παει οπου του δωσουνε τα παραπανω και σιγουρα δεν θα τα βρει απο εμας
7. Χορντ - Εχει υπογραψει επεκταση με την Μακαμπι
8. Μοτλει - Ειναι πλεομ περισσοτερο 5 παρα 4 και ας ξεκινησε ως 4


Δεν μου ερχεται αλλος στο μυαλο απο Ευρωλιγκα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”