Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6238
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Εγώ δεν θεωρώ το γουοκαπ κακοπληρωμενο τα προηγούμενα χρόνια. Άλλωστε το προηγούμενο συμβόλαιο το πήρε και για το διαβατήριο όχι μόνο για την αξία του. Μέχρι 1,5 θεωρώ λογικό να τα πάρει και για το ρόλο του στην ομάδα. Οι δηλώσεις του εμένα δεν με πείραξαν, επαγγελματίας είναι όπως είπαν τα παιδιά παραπανω., ξένος παίκτης, δεν είπε ποτέ ότι ήταν από μικρός Ολυμπιακός. Δεν είναι βέβαια και το πιο σύνηθες να ζητάει κάποιος αύξηση από το ίντερνετ, αλλά ίσως έτσι είναι η εποχή σήμερα δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tarp7 την Τετ Ιουν 24, 2026 4:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Sokos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 4:24 am
- Αγαπημένος παίκτης: Vince Carter
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Άκομψη η δήλωση, για να το πω ευγενικά. Ό,τι παράπονο και να χεις πες στο στην ομάδα. Μην βγαίνεις να το δηλώνεις δημόσια λες και εμφανίζεσαι στην Αννίτα Πάνια. Όπως γράφτηκε και πιο πάνω, δεν κερδίζεις τίποτα και γίνεσαι και στόχος χωρίς λόγο.
Ακόμα, όπως επίσης γράφτηκε, δεν του έβαλε κανείς πιστόλι στον κρόταφο να υπογράψει το συμβόλαιο που υπέγραψε την τελευταία φορά. Μάλλον κι ο ίδιος το θεωρούσε προς το συμφέρον του να κλειδώσει απολαβές για 4 χρόνια, αν δεν κάνω λάθος. Μπορεί να του κακοφαίνεται επειδή έχουν ανεβεί πολύ οι μισθοί, αλλά παραμένει αλήθεια.
Χαζός δεν είναι ο Θωμάς και ξέρει ότι δεν είναι προς το συμφέρον του να μην ανανεώσει τώρα. Πιστεύω θα βρεθεί η χρυσή τομή για να ναι όλοι χαρούμενοι.
Ακόμα, όπως επίσης γράφτηκε, δεν του έβαλε κανείς πιστόλι στον κρόταφο να υπογράψει το συμβόλαιο που υπέγραψε την τελευταία φορά. Μάλλον κι ο ίδιος το θεωρούσε προς το συμφέρον του να κλειδώσει απολαβές για 4 χρόνια, αν δεν κάνω λάθος. Μπορεί να του κακοφαίνεται επειδή έχουν ανεβεί πολύ οι μισθοί, αλλά παραμένει αλήθεια.
Χαζός δεν είναι ο Θωμάς και ξέρει ότι δεν είναι προς το συμφέρον του να μην ανανεώσει τώρα. Πιστεύω θα βρεθεί η χρυσή τομή για να ναι όλοι χαρούμενοι.
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ας του δώσει 3.5εκ και ένα ποσοστό απο τις μετοχές της ομάδας.τουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:24 pmhttps://onlyeuroleaguenews.com/chapoel- ... u-gouokap/
ωχ ετοιμαστειτε να ξηλωθειτε
Σε 4-5 χρόνια δεν θα του έχει μείνει μετοχή.
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 795
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ενδιαφερον οτι αμεσως μετα τις δηλωσεις του Γουοκαπ εμφανιστηκε να ενδιαφερεται γι' αυτον η μονη ομαδα στην Ευρωπη που θεωρητικα μπορει να αποτρελαθει και να πληρωσει τον οποιονδηποτε παιχτη υπεραξία. Τυχαιο θα ναι.τουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:24 pmhttps://onlyeuroleaguenews.com/chapoel- ... u-gouokap/
ωχ ετοιμαστειτε να ξηλωθειτε
Ελπιζω να το ξερει η ιδια οτι ενδιαφερεται για τον Γουοκαπ και να μη το μαθε απο τα σαιτ, ειναι καπως ακομψο αλλιως.
- GK_23

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5270
- Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
- Τοποθεσία: Patras, Greece
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
- Προειδοποιήσεις:
0
Το 1 μύριο, αν παίρνει τόσα, δεν το θεωρώ υπερβολικό για την αξία του Walkup.nikolas_asteri έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:29 pmΕπίσης «λογικά» έχει πάρει αρκετά παραπάνω απ’οσο άξιζε εδώ και καιρό, λόγω διαβατηρίου.
Θα μπορούσε να τα βρει αυτά τα χρήματα και χωρίς το ελληνικό διαβατήριο.
- kite26

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4695
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
- Τοποθεσία: Volos
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
- Προειδοποιήσεις:
0
Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!
https://www.youtube.com/@lyricnaut
https://www.youtube.com/@lyricnaut
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3660
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Καλα λες τα ειχα αναποδα στο μυαλο μου. Τεσπα θα παερει αυτο που ζητησε οπως το πηρε και ο Φαλ προπερσι και ολα καλαshaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:51 pmo βαρλας ειναι και η οκταγκον..λωτσος ειναι του ντορσει εχω την εντυπωση και του βεζε.Christofis έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:44 pmΟ θωμας θα παρει το 1,7 του που ζητησε και θα πει και ευχαριστω. Λθος τροπος να δειξει οτι περιμενει αναπροσαρμογη. Λαθος του Λωτσου μεγαλο. Αλλα τεσπα.
@Dimmitz δηλαδη πρεπει η να βγει στα καναλια να εκβιαζει η να παει να υπογραψει αλλου?Το να παει να συζητησει με την ομαδα φυσιολογικα δεν υπαρχει σαν ενδεχομενο?![]()
Μονο κακο εκανε ο θωμας με αυτο που εκανε..Να το κανει ο ντορσει παει και ερχεται αλλα ο θωμας δεν εχει το leverage..
-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6238
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Τα πήρε πέρυσι και φέτος τον άφησαν ελεύθεροChristofis έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:59 pmΚαλα λες τα ειχα αναποδα στο μυαλο μου. Τεσπα θα παερει αυτο που ζητησε οπως το πηρε και ο Φαλ προπερσι και ολα καλαshaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:51 pm
o βαρλας ειναι και η οκταγκον..λωτσος ειναι του ντορσει εχω την εντυπωση και του βεζε.
@Dimmitz δηλαδη πρεπει η να βγει στα καναλια να εκβιαζει η να παει να υπογραψει αλλου?Το να παει να συζητησει με την ομαδα φυσιολογικα δεν υπαρχει σαν ενδεχομενο?![]()
Μονο κακο εκανε ο θωμας με αυτο που εκανε..Να το κανει ο ντορσει παει και ερχεται αλλα ο θωμας δεν εχει το leverage..
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5995
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ναι αλλά το συμβόλαιο δεν υπογράφηκε τώρα.GK_23 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:56 pmΤο 1 μύριο, αν παίρνει τόσα, δεν το θεωρώ υπερβολικό για την αξία του Walkup.nikolas_asteri έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:29 pm
Επίσης «λογικά» έχει πάρει αρκετά παραπάνω απ’οσο άξιζε εδώ και καιρό, λόγω διαβατηρίου.
Θα μπορούσε να τα βρει αυτά τα χρήματα και χωρίς το ελληνικό διαβατήριο.
Οκ γενικά τα λεφτά έχουν ανέβει απότομα τώρα.

- karamelitsa

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2694
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Χουάντσο έχει συμβόλαιο με τον Παναθηναικό για την νέα χρονιά, κλειστό, και να θέλει ο παίκτης να έρθει, θα προτιμήσει ο DPG να τον έχει στην εξέδρα και να του κρεμάσει το δελτίο παρά να τον αφήσει να πάει στον Ολυμπιακό....δεν υπάρχει καμία μα καμία πιθανότητα ο Χουάντσο να έρθει σε εμάς, τουλάχιστον φέτος.
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Έχουν όντως; Ανέβηκε το Base Salary κατά 2 Μ και αυτό δικαιολογεί κάποια μεγάλα συμβόλαια σε νέες μεταγραφές όπως είχε συμβεί και στο ΝΒΑ κατά καιρούς που είχε αυξηθεί απότομα το salary (τώρα το έχουν προβλεψει), δεν σημαίνει ότι γενικά έχουν αυξηθεί τα πάντα.nikolas_asteri έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:02 pmΝαι αλλά το συμβόλαιο δεν υπογράφηκε τώρα.
Οκ γενικά τα λεφτά έχουν ανέβει απότομα τώρα.
- karamelitsa

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2694
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5995
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν ξέρω, έκανα μια εικασία με βάση τα λεφτά που ακούγονται γενικά και τα ανεβασμένα μπατζετ. Δεν έχω στοιχεία.Conan1982 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:07 pmΈχουν όντως; Ανέβηκε το Base Salary κατά 2 Μ και αυτό δικαιολογεί κάποια μεγάλα συμβόλαια σε νέες μεταγραφές όπως είχε συμβεί και στο ΝΒΑ κατά καιρούς που είχε αυξηθεί απότομα το salary (τώρα το έχουν προβλεψει), δεν σημαίνει ότι γενικά έχουν αυξηθεί τα πάντα.nikolas_asteri έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:02 pm
Ναι αλλά το συμβόλαιο δεν υπογράφηκε τώρα.
Οκ γενικά τα λεφτά έχουν ανέβει απότομα τώρα.


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο