Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:53 pm

Εγώ δεν θεωρώ το γουοκαπ κακοπληρωμενο τα προηγούμενα χρόνια. Άλλωστε το προηγούμενο συμβόλαιο το πήρε και για το διαβατήριο όχι μόνο για την αξία του. Μέχρι 1,5 θεωρώ λογικό να τα πάρει και για το ρόλο του στην ομάδα. Οι δηλώσεις του εμένα δεν με πείραξαν, επαγγελματίας είναι όπως είπαν τα παιδιά παραπανω., ξένος παίκτης, δεν είπε ποτέ ότι ήταν από μικρός Ολυμπιακός. Δεν είναι βέβαια και το πιο σύνηθες να ζητάει κάποιος αύξηση από το ίντερνετ, αλλά ίσως έτσι είναι η εποχή σήμερα δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tarp7 την Τετ Ιουν 24, 2026 4:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Sokos

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 4:24 am
Αγαπημένος παίκτης: Vince Carter
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:53 pm

Άκομψη η δήλωση, για να το πω ευγενικά. Ό,τι παράπονο και να χεις πες στο στην ομάδα. Μην βγαίνεις να το δηλώνεις δημόσια λες και εμφανίζεσαι στην Αννίτα Πάνια. Όπως γράφτηκε και πιο πάνω, δεν κερδίζεις τίποτα και γίνεσαι και στόχος χωρίς λόγο.

Ακόμα, όπως επίσης γράφτηκε, δεν του έβαλε κανείς πιστόλι στον κρόταφο να υπογράψει το συμβόλαιο που υπέγραψε την τελευταία φορά. Μάλλον κι ο ίδιος το θεωρούσε προς το συμφέρον του να κλειδώσει απολαβές για 4 χρόνια, αν δεν κάνω λάθος. Μπορεί να του κακοφαίνεται επειδή έχουν ανεβεί πολύ οι μισθοί, αλλά παραμένει αλήθεια.

Χαζός δεν είναι ο Θωμάς και ξέρει ότι δεν είναι προς το συμφέρον του να μην ανανεώσει τώρα. Πιστεύω θα βρεθεί η χρυσή τομή για να ναι όλοι χαρούμενοι.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:54 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:24 pm
https://onlyeuroleaguenews.com/chapoel- ... u-gouokap/


ωχ ετοιμαστειτε να ξηλωθειτε
Ας του δώσει 3.5εκ και ένα ποσοστό απο τις μετοχές της ομάδας.

Σε 4-5 χρόνια δεν θα του έχει μείνει μετοχή.

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 795
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:55 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:24 pm
https://onlyeuroleaguenews.com/chapoel- ... u-gouokap/


ωχ ετοιμαστειτε να ξηλωθειτε
Ενδιαφερον οτι αμεσως μετα τις δηλωσεις του Γουοκαπ εμφανιστηκε να ενδιαφερεται γι' αυτον η μονη ομαδα στην Ευρωπη που θεωρητικα μπορει να αποτρελαθει και να πληρωσει τον οποιονδηποτε παιχτη υπεραξία. Τυχαιο θα ναι.

Ελπιζω να το ξερει η ιδια οτι ενδιαφερεται για τον Γουοκαπ και να μη το μαθε απο τα σαιτ, ειναι καπως ακομψο αλλιως.

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5270
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:56 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:29 pm
GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 3:59 pm
Ακούγεται ότι οι McIntyre και Montero πήραν συμβόλαια που έχουν το "2" μπροστά. Αν ο Walkup "καθαρίζει" 1 μύριο το χρόνο, τότε δεν έχει άδικο να ζητάει παραπάνω χρήματα.
Επίσης «λογικά» έχει πάρει αρκετά παραπάνω απ’οσο άξιζε εδώ και καιρό, λόγω διαβατηρίου.
Το 1 μύριο, αν παίρνει τόσα, δεν το θεωρώ υπερβολικό για την αξία του Walkup.
Θα μπορούσε να τα βρει αυτά τα χρήματα και χωρίς το ελληνικό διαβατήριο.

Άβαταρ μέλους
kite26

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4695
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 8:28 pm
Τοποθεσία: Volos
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Muggsy Bogues
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:58 pm

redcard έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:31 pm
kite26 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:26 pm


Έχει ένα σουτ περίεργο χωρίς καμπύλη και με εκνευρίζει αυτό. Είναι εύστοχο όμως, αυτό νοιάζει τους περισσότερους. Καλός είναι, αλλά όχι τοπ επιλογή. Χουάντσο με κλειστά μάτια!!!!
I am told οτι εχουμε ξεκινησει διαπραγματευσεις με την ομαδα του Χουαντσο και πανε πολυ καλα, σε εξαιρετικο κλίμα.

Per sources αν τα βρουν οι δυο ομαδες οπως φαινεται, ο Χουαντσο θα συμφωνησει αμεσα.
Έχει λόγο ο Παναθηναϊκός στην υπόθεση;

Απ' όλες τις όμορφες που αγάπησα μια ήταν η πιο ναζιάρα, κάθε μέρα στο παρκέ εχόρευε και τ' ονομά της, πορτοκαλί σπυριάρα!

https://www.youtube.com/@lyricnaut
Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3660
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:59 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:51 pm
Christofis έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:44 pm
Ο θωμας θα παρει το 1,7 του που ζητησε και θα πει και ευχαριστω. Λθος τροπος να δειξει οτι περιμενει αναπροσαρμογη. Λαθος του Λωτσου μεγαλο. Αλλα τεσπα.
o βαρλας ειναι και η οκταγκον..λωτσος ειναι του ντορσει εχω την εντυπωση και του βεζε.

@Dimmitz δηλαδη πρεπει η να βγει στα καναλια να εκβιαζει η να παει να υπογραψει αλλου?Το να παει να συζητησει με την ομαδα φυσιολογικα δεν υπαρχει σαν ενδεχομενο? :lol:

Μονο κακο εκανε ο θωμας με αυτο που εκανε..Να το κανει ο ντορσει παει και ερχεται αλλα ο θωμας δεν εχει το leverage..
Καλα λες τα ειχα αναποδα στο μυαλο μου. Τεσπα θα παερει αυτο που ζητησε οπως το πηρε και ο Φαλ προπερσι και ολα καλα

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:00 pm

Ο μακινταιρ εγώ δεν πιστεύω ότι πήρε 2,5 το χρόνο μέχρι 2 το πολυ λέω εγώ.

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:01 pm

Christofis έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:59 pm
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:51 pm


o βαρλας ειναι και η οκταγκον..λωτσος ειναι του ντορσει εχω την εντυπωση και του βεζε.

@Dimmitz δηλαδη πρεπει η να βγει στα καναλια να εκβιαζει η να παει να υπογραψει αλλου?Το να παει να συζητησει με την ομαδα φυσιολογικα δεν υπαρχει σαν ενδεχομενο? :lol:

Μονο κακο εκανε ο θωμας με αυτο που εκανε..Να το κανει ο ντορσει παει και ερχεται αλλα ο θωμας δεν εχει το leverage..
Καλα λες τα ειχα αναποδα στο μυαλο μου. Τεσπα θα παερει αυτο που ζητησε οπως το πηρε και ο Φαλ προπερσι και ολα καλα
Τα πήρε πέρυσι και φέτος τον άφησαν ελεύθερο :D

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5995
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:02 pm

GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:56 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:29 pm


Επίσης «λογικά» έχει πάρει αρκετά παραπάνω απ’οσο άξιζε εδώ και καιρό, λόγω διαβατηρίου.
Το 1 μύριο, αν παίρνει τόσα, δεν το θεωρώ υπερβολικό για την αξία του Walkup.
Θα μπορούσε να τα βρει αυτά τα χρήματα και χωρίς το ελληνικό διαβατήριο.
Ναι αλλά το συμβόλαιο δεν υπογράφηκε τώρα.

Οκ γενικά τα λεφτά έχουν ανέβει απότομα τώρα.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
karamelitsa

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2694
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:06 pm

kite26 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:58 pm
redcard έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:31 pm


I am told οτι εχουμε ξεκινησει διαπραγματευσεις με την ομαδα του Χουαντσο και πανε πολυ καλα, σε εξαιρετικο κλίμα.

Per sources αν τα βρουν οι δυο ομαδες οπως φαινεται, ο Χουαντσο θα συμφωνησει αμεσα.
Έχει λόγο ο Παναθηναϊκός στην υπόθεση;
Ο Χουάντσο έχει συμβόλαιο με τον Παναθηναικό για την νέα χρονιά, κλειστό, και να θέλει ο παίκτης να έρθει, θα προτιμήσει ο DPG να τον έχει στην εξέδρα και να του κρεμάσει το δελτίο παρά να τον αφήσει να πάει στον Ολυμπιακό....δεν υπάρχει καμία μα καμία πιθανότητα ο Χουάντσο να έρθει σε εμάς, τουλάχιστον φέτος.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:07 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:02 pm
GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:56 pm

Το 1 μύριο, αν παίρνει τόσα, δεν το θεωρώ υπερβολικό για την αξία του Walkup.
Θα μπορούσε να τα βρει αυτά τα χρήματα και χωρίς το ελληνικό διαβατήριο.
Ναι αλλά το συμβόλαιο δεν υπογράφηκε τώρα.

Οκ γενικά τα λεφτά έχουν ανέβει απότομα τώρα.
Έχουν όντως; Ανέβηκε το Base Salary κατά 2 Μ και αυτό δικαιολογεί κάποια μεγάλα συμβόλαια σε νέες μεταγραφές όπως είχε συμβεί και στο ΝΒΑ κατά καιρούς που είχε αυξηθεί απότομα το salary (τώρα το έχουν προβλεψει), δεν σημαίνει ότι γενικά έχουν αυξηθεί τα πάντα.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16420
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:09 pm

34 δεν ειναι ο θωμας?και εχει κατεβει κιολας το βουνο μετα τον τραυματισμο με την μεση του..η φαση θυμιζει του φαλ αρκετα..αν ζηταει κλειστο 3ετες με 1.7 δεν το λες και λιγο..μπορει για 2χρ να τον πληρωνουμε τσαμπα.

Άβαταρ μέλους
karamelitsa

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2694
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:10 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:09 pm
34 δεν ειναι ο θωμας?και εχει κατεβει κιολας το βουνο μετα τον τραυματισμο με την μεση του..η φαση θυμιζει του φαλ αρκετα..αν ζηταει κλειστο 3ετες με 1.7 δεν το λες και λιγο..μπορει για 2χρ να τον πληρωνουμε τσαμπα.
Πληρώνεις ότι έχει Ελληνικό διαβατήριο, αν δεν είχε σιγά μην δίναμε 1,7εκ για 3 χρόνια κλειστό σε παίκτη που κοντεύει τα 34.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5995
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:11 pm

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:07 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:02 pm


Ναι αλλά το συμβόλαιο δεν υπογράφηκε τώρα.

Οκ γενικά τα λεφτά έχουν ανέβει απότομα τώρα.
Έχουν όντως; Ανέβηκε το Base Salary κατά 2 Μ και αυτό δικαιολογεί κάποια μεγάλα συμβόλαια σε νέες μεταγραφές όπως είχε συμβεί και στο ΝΒΑ κατά καιρούς που είχε αυξηθεί απότομα το salary (τώρα το έχουν προβλεψει), δεν σημαίνει ότι γενικά έχουν αυξηθεί τα πάντα.
Δεν ξέρω, έκανα μια εικασία με βάση τα λεφτά που ακούγονται γενικά και τα ανεβασμένα μπατζετ. Δεν έχω στοιχεία.

Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”