Τέτοιους παίκτες θέλουμε όχι τίποτα λουγκρες η φλουφληδες.fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:12 amαντρας ρε αρσενικος σωστος,προστυχος , να σου σκαει με το αγροτικο με το παντελονι παραλλαγης με τις τεσπες γεματες σπορια που μασουλαιε και φτυνει χαμω , αμανικο μινερβα με λεκε απο το παϊδακι με την τριχα να ξεπροβαλει απο κατω και με σαγιοναρα καφε χιαστι του στρατου δυο νουμερα μικροτερη. Να μπορεσει ταυτιστει με τον παικτη κι ο τελευταιος μπαρμπας του χωριου να κανουνε σολντ αουτ τα καφενεια-ψησταριες σε μπυρα και σπληναντερο την ωρα που μπαινει να παιξει , να τον βλεπουνε οι θειες στην επαρχια και να βρεχουν τη μπ[ροστομουνα (οποιος γνωριζει γνωριζει) την ωρα που τυλιγουν τους ντολμαδες κι ανοιγουν φυλο. να βγαζει βαρβατιλα δεν θεμε το τεσσαρι ?SbioTech έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:29 pm
Ε οχι και σωσίας. Με περισσότερη τρίχα και απο εμένα ο τσιπης ούτε για κερί δεν παει με το φανελάκι να τον βλέπουν χιλιάδες κόσμο με το πουλόβερ απο μεσα.
Ο Πιτερς ηταν κοκεταρία
Χωρίς πλακα, χειρότερη περίπτωση παικτη απο τον Κοστέλο ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ.
Το vibe είναι το ίδιο που έλεγα για Ντιλικινα. Με τίποτα, με την καμία, τεράστιο ΟΧΙ.
BTW @Knoxville 47.5% είχε φετος στις βολές.
Ε Λ Ε Ο Σ
Δηλαδή να μας μετριασουν τη χαρά για το Μοντέρο;
ΥΓ: Αν πάρετε Παπαγιαννη και σας περισσεύει απο τον Κοστέλο ειλικρινέστατα προτιμώ τον Τριποντινο (ούτε αυτόν θέλω αλλα θα την έκανα τη θυσια)![]()
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6238
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Πάντως για να είμαστε ειλικρινείς το ένα μυριο ειναι για τα τωρινά δεδομένα. Στην αντίστοιχη περίπτωση με το γκραντ ο Παναθηναϊκός του έκανε μετά την κούπα σοβαρή αναπροσαρμογή. Τώρα αν είναι συνδυαστικό το θέμα και υπάρχει και αγωνιστικό παράπονο με τις νέες προσθήκες, εντάξει μπλέξει λίγο το θέμα.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13687
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
η προσφορα του θωμα διαχρονικα ειναι μεγαλυτερα απτου γκραντ στον παοkein έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:18 pmΠάντως για να είμαστε ειλικρινείς το ένα μυριο ειναι για τα τωρινά δεδομένα. Στην αντίστοιχη περίπτωση με το γκραντ ο Παναθηναϊκός του έκανε μετά την κούπα σοβαρή αναπροσαρμογή. Τώρα αν είναι συνδυαστικό το θέμα και υπάρχει και αγωνιστικό παράπονο με τις νέες προσθήκες, εντάξει μπλέξει λίγο το θέμα.
ο θωμας με ενα 2.3 τον χρονο θα ηταν ευχαριστημενος πιστευω
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13687
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
η προσφορα του θωμα διαχρονικα ειναι μεγαλυτερα απτου γκραντ στον παοkein έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:18 pmΠάντως για να είμαστε ειλικρινείς το ένα μυριο ειναι για τα τωρινά δεδομένα. Στην αντίστοιχη περίπτωση με το γκραντ ο Παναθηναϊκός του έκανε μετά την κούπα σοβαρή αναπροσαρμογή. Τώρα αν είναι συνδυαστικό το θέμα και υπάρχει και αγωνιστικό παράπονο με τις νέες προσθήκες, εντάξει μπλέξει λίγο το θέμα.
ο θωμας με ενα 2.3 τον χρονο θα ηταν ευχαριστημενος πιστευω
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Έχουν τραβήξει κουπί και οι δυο, τι να πεις κανένα παράπονο δεν πρέπει να υπάρχει. Ο ουοκαπ βέβαια με το διαβατήριο είναι πιο πολύτιμος, άρα την δίνεις την υπεραξία χωρίς πολλά πολλάτουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:21 pmη προσφορα του θωμα διαχρονικα ειναι μεγαλυτερα απτου γκραντ στον παοkein έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:18 pmΠάντως για να είμαστε ειλικρινείς το ένα μυριο ειναι για τα τωρινά δεδομένα. Στην αντίστοιχη περίπτωση με το γκραντ ο Παναθηναϊκός του έκανε μετά την κούπα σοβαρή αναπροσαρμογή. Τώρα αν είναι συνδυαστικό το θέμα και υπάρχει και αγωνιστικό παράπονο με τις νέες προσθήκες, εντάξει μπλέξει λίγο το θέμα.
ο θωμας με ενα 2.3 τον χρονο θα ηταν ευχαριστημενος πιστευω
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Καταρχάς οι παικτες δεν δουλεύουν επι πιστώσει για να στείλουν τιμολόγιο αφου τελειώσουν ώστε να πληρωθούν βάσει τρέχουσας απόδοσης.
Εργάζονται βάσει ενος συμφωνητικού στο οποίο έχουν αμοιβαιως καταλήξει και η βαση του είναι η κατάσταση τη στιγμή υπογραφής και η μελλοντική ικανή συνεισφορά τους.
Αρα δεδομένου οτι έχει ενα χρονο ακόμα, το ατού διαπραγμάτευσης του Θωμά είναι τι συμβόλαιο θα έβρισκε του χρόνου και τι προσφορά θα μπορούσε να εχει απο το 2027-2028.
Τον Ντορσει αυτο τον βολεύει. Στα 31 του το χρονο εχει 2-3 πράιμ χρονια από τα οποία θα πληρωθεί πολυ καλά. Τουτέστιν αν τον ανανεώσεις απο τώρα αυξάνοντας το φετινό του συμβόλαιο ενδεχομένως να τον υπογράψεις με λιγότερα αποτι του χρόνου.
Για τον Θωμά δεν ισχύει αυτο. Πείτε μου πόσοι πιστεύετε οτι αν βγει του χρόνου 34.5 στην αγορά θα βρει συμβόλαιο με 2 μπροστά. Ποτέ και με κανένα πληθωρισμό.
Αυτό είναι υπέρ της ομαδας να του κάνει μια αύξηση 500χιλ απο φετος, να του κάνει extend το κλειστό άλλον ενα χρονο (2+1 απο φετος)και να τον κρατήσει
Η ομάδα θωρακιστηκε με 2 PG και ομολογώ οτι δεν ήξερα τη συγκεκριμένη μανούρα, αλλα μονο μετα απο αυτο καταλαβαίνω την ταυτόχρονη προσθήκη CMM και Μοντέρο
Η ομάδα λέει στον Γουοκαπ "Αν δεν θες υγεία, μείνει με το +1 με 1μ. Και αν δεν παίξεις και κανεις μουτρακια, ςχω δυο ελίτ PG, το δικό σου κασε θα ριξεις"
Συγχυστηκα μεσημεριατικα. Αυτα είναι καμώματα της ινφλουενσερ που εχει στο μπράτσο του σαν γλάστρα
Εργάζονται βάσει ενος συμφωνητικού στο οποίο έχουν αμοιβαιως καταλήξει και η βαση του είναι η κατάσταση τη στιγμή υπογραφής και η μελλοντική ικανή συνεισφορά τους.
Αρα δεδομένου οτι έχει ενα χρονο ακόμα, το ατού διαπραγμάτευσης του Θωμά είναι τι συμβόλαιο θα έβρισκε του χρόνου και τι προσφορά θα μπορούσε να εχει απο το 2027-2028.
Τον Ντορσει αυτο τον βολεύει. Στα 31 του το χρονο εχει 2-3 πράιμ χρονια από τα οποία θα πληρωθεί πολυ καλά. Τουτέστιν αν τον ανανεώσεις απο τώρα αυξάνοντας το φετινό του συμβόλαιο ενδεχομένως να τον υπογράψεις με λιγότερα αποτι του χρόνου.
Για τον Θωμά δεν ισχύει αυτο. Πείτε μου πόσοι πιστεύετε οτι αν βγει του χρόνου 34.5 στην αγορά θα βρει συμβόλαιο με 2 μπροστά. Ποτέ και με κανένα πληθωρισμό.
Αυτό είναι υπέρ της ομαδας να του κάνει μια αύξηση 500χιλ απο φετος, να του κάνει extend το κλειστό άλλον ενα χρονο (2+1 απο φετος)και να τον κρατήσει
Η ομάδα θωρακιστηκε με 2 PG και ομολογώ οτι δεν ήξερα τη συγκεκριμένη μανούρα, αλλα μονο μετα απο αυτο καταλαβαίνω την ταυτόχρονη προσθήκη CMM και Μοντέρο
Η ομάδα λέει στον Γουοκαπ "Αν δεν θες υγεία, μείνει με το +1 με 1μ. Και αν δεν παίξεις και κανεις μουτρακια, ςχω δυο ελίτ PG, το δικό σου κασε θα ριξεις"
Συγχυστηκα μεσημεριατικα. Αυτα είναι καμώματα της ινφλουενσερ που εχει στο μπράτσο του σαν γλάστρα
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5995
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο