Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:16 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 9:12 am
SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:29 pm


Ε οχι και σωσίας. Με περισσότερη τρίχα και απο εμένα ο τσιπης ούτε για κερί δεν παει με το φανελάκι να τον βλέπουν χιλιάδες κόσμο με το πουλόβερ απο μεσα.

Ο Πιτερς ηταν κοκεταρία

Χωρίς πλακα, χειρότερη περίπτωση παικτη απο τον Κοστέλο ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ.

Το vibe είναι το ίδιο που έλεγα για Ντιλικινα. Με τίποτα, με την καμία, τεράστιο ΟΧΙ.

BTW @Knoxville 47.5% είχε φετος στις βολές.

Ε Λ Ε Ο Σ

Δηλαδή να μας μετριασουν τη χαρά για το Μοντέρο;

ΥΓ: Αν πάρετε Παπαγιαννη και σας περισσεύει απο τον Κοστέλο ειλικρινέστατα προτιμώ τον Τριποντινο (ούτε αυτόν θέλω αλλα θα την έκανα τη θυσια)
αντρας ρε αρσενικος σωστος,προστυχος , να σου σκαει με το αγροτικο με το παντελονι παραλλαγης με τις τεσπες γεματες σπορια που μασουλαιε και φτυνει χαμω , αμανικο μινερβα με λεκε απο το παϊδακι με την τριχα να ξεπροβαλει απο κατω και με σαγιοναρα καφε χιαστι του στρατου δυο νουμερα μικροτερη. Να μπορεσει ταυτιστει με τον παικτη κι ο τελευταιος μπαρμπας του χωριου να κανουνε σολντ αουτ τα καφενεια-ψησταριες σε μπυρα και σπληναντερο την ωρα που μπαινει να παιξει , να τον βλεπουνε οι θειες στην επαρχια και να βρεχουν τη μπ[ροστομουνα (οποιος γνωριζει γνωριζει) την ωρα που τυλιγουν τους ντολμαδες κι ανοιγουν φυλο. να βγαζει βαρβατιλα δεν θεμε το τεσσαρι ? :roofl:
Τέτοιους παίκτες θέλουμε όχι τίποτα λουγκρες η φλουφληδες. :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:16 pm

γιατι δεν θελετε να δωσετε αυξηση στον θωμα ενα εκατ να τελειωσει η ιστορια?

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:18 pm

Πάντως για να είμαστε ειλικρινείς το ένα μυριο ειναι για τα τωρινά δεδομένα. Στην αντίστοιχη περίπτωση με το γκραντ ο Παναθηναϊκός του έκανε μετά την κούπα σοβαρή αναπροσαρμογή. Τώρα αν είναι συνδυαστικό το θέμα και υπάρχει και αγωνιστικό παράπονο με τις νέες προσθήκες, εντάξει μπλέξει λίγο το θέμα.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:20 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:16 pm
γιατι δεν θελετε να δωσετε αυξηση στον θωμα ενα εκατ να τελειωσει η ιστορια?
Γιατί θα είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος Έλληνας :roofl: και θα υπάρξει άλλο θέμα μετά.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:21 pm

kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:18 pm
Πάντως για να είμαστε ειλικρινείς το ένα μυριο ειναι για τα τωρινά δεδομένα. Στην αντίστοιχη περίπτωση με το γκραντ ο Παναθηναϊκός του έκανε μετά την κούπα σοβαρή αναπροσαρμογή. Τώρα αν είναι συνδυαστικό το θέμα και υπάρχει και αγωνιστικό παράπονο με τις νέες προσθήκες, εντάξει μπλέξει λίγο το θέμα.
η προσφορα του θωμα διαχρονικα ειναι μεγαλυτερα απτου γκραντ στον παο
ο θωμας με ενα 2.3 τον χρονο θα ηταν ευχαριστημενος πιστευω

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:21 pm

kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:18 pm
Πάντως για να είμαστε ειλικρινείς το ένα μυριο ειναι για τα τωρινά δεδομένα. Στην αντίστοιχη περίπτωση με το γκραντ ο Παναθηναϊκός του έκανε μετά την κούπα σοβαρή αναπροσαρμογή. Τώρα αν είναι συνδυαστικό το θέμα και υπάρχει και αγωνιστικό παράπονο με τις νέες προσθήκες, εντάξει μπλέξει λίγο το θέμα.
η προσφορα του θωμα διαχρονικα ειναι μεγαλυτερα απτου γκραντ στον παο
ο θωμας με ενα 2.3 τον χρονο θα ηταν ευχαριστημενος πιστευω

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:23 pm

kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:20 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:16 pm
γιατι δεν θελετε να δωσετε αυξηση στον θωμα ενα εκατ να τελειωσει η ιστορια?
Γιατί θα είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος Έλληνας :roofl: και θα υπάρξει άλλο θέμα μετά.
ο πιο ακριβοπληρωμενος ελληνας θα ειναι ο βεζενκοφ μετα ο ντορσει και μετα ο θωμας
δεν βλεπω καποιο προβλημα

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:24 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:21 pm
kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:18 pm
Πάντως για να είμαστε ειλικρινείς το ένα μυριο ειναι για τα τωρινά δεδομένα. Στην αντίστοιχη περίπτωση με το γκραντ ο Παναθηναϊκός του έκανε μετά την κούπα σοβαρή αναπροσαρμογή. Τώρα αν είναι συνδυαστικό το θέμα και υπάρχει και αγωνιστικό παράπονο με τις νέες προσθήκες, εντάξει μπλέξει λίγο το θέμα.
η προσφορα του θωμα διαχρονικα ειναι μεγαλυτερα απτου γκραντ στον παο
ο θωμας με ενα 2.3 τον χρονο θα ηταν ευχαριστημενος πιστευω
Έχουν τραβήξει κουπί και οι δυο, τι να πεις κανένα παράπονο δεν πρέπει να υπάρχει. Ο ουοκαπ βέβαια με το διαβατήριο είναι πιο πολύτιμος, άρα την δίνεις την υπεραξία χωρίς πολλά πολλά

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:24 pm

https://onlyeuroleaguenews.com/chapoel- ... u-gouokap/


ωχ ετοιμαστειτε να ξηλωθειτε

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:25 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:23 pm
kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:20 pm


Γιατί θα είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος Έλληνας :roofl: και θα υπάρξει άλλο θέμα μετά.
ο πιο ακριβοπληρωμενος ελληνας θα ειναι ο βεζενκοφ μετα ο ντορσει και μετα ο θωμας
δεν βλεπω καποιο προβλημα
Δεν έβαλα τον βεζεκοφ φμγιατο παίζει εθνική Βουλγαρίας αλλά και πάλι δίκιο έχεις ο ντορσει θα τα πάρει τα 2μιση σίγουρα

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:26 pm

kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:25 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:23 pm


ο πιο ακριβοπληρωμενος ελληνας θα ειναι ο βεζενκοφ μετα ο ντορσει και μετα ο θωμας
δεν βλεπω καποιο προβλημα
Δεν έβαλα τον βεζεκοφ φμγιατο παίζει εθνική Βουλγαρίας αλλά και πάλι δίκιο έχεις ο ντορσει θα τα πάρει τα 2μιση σίγουρα
το σημασια εχει ,το διαβατηριο μετραει
και ο θωμας δεν παιζει στην εθνικη εδω και 2 χρονια

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:27 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:26 pm
kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:25 pm


Δεν έβαλα τον βεζεκοφ φμγιατο παίζει εθνική Βουλγαρίας αλλά και πάλι δίκιο έχεις ο ντορσει θα τα πάρει τα 2μιση σίγουρα
το σημασια εχει ,το διαβατηριο μετραει
και ο θωμας δεν παιζει στην εθνικη εδω και 2 χρονια
Καλά αυτό είναι άλλη κουβέντα για άλλο θρεντ , τώρα μιλάμε για κασέρι :mrgreen:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:28 pm

kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:27 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:26 pm


το σημασια εχει ,το διαβατηριο μετραει
και ο θωμας δεν παιζει στην εθνικη εδω και 2 χρονια
Καλά αυτό είναι άλλη κουβέντα για άλλο θρεντ , τώρα μιλάμε για κασέρι :mrgreen:
την υπεραξια δεν την παιρνει επειδη παιζει η οχι στην εθνικη την παιρνει επειδη παιζει σαν ελληνας στην α1

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:29 pm

Καταρχάς οι παικτες δεν δουλεύουν επι πιστώσει για να στείλουν τιμολόγιο αφου τελειώσουν ώστε να πληρωθούν βάσει τρέχουσας απόδοσης.

Εργάζονται βάσει ενος συμφωνητικού στο οποίο έχουν αμοιβαιως καταλήξει και η βαση του είναι η κατάσταση τη στιγμή υπογραφής και η μελλοντική ικανή συνεισφορά τους.

Αρα δεδομένου οτι έχει ενα χρονο ακόμα, το ατού διαπραγμάτευσης του Θωμά είναι τι συμβόλαιο θα έβρισκε του χρόνου και τι προσφορά θα μπορούσε να εχει απο το 2027-2028.

Τον Ντορσει αυτο τον βολεύει. Στα 31 του το χρονο εχει 2-3 πράιμ χρονια από τα οποία θα πληρωθεί πολυ καλά. Τουτέστιν αν τον ανανεώσεις απο τώρα αυξάνοντας το φετινό του συμβόλαιο ενδεχομένως να τον υπογράψεις με λιγότερα αποτι του χρόνου.

Για τον Θωμά δεν ισχύει αυτο. Πείτε μου πόσοι πιστεύετε οτι αν βγει του χρόνου 34.5 στην αγορά θα βρει συμβόλαιο με 2 μπροστά. Ποτέ και με κανένα πληθωρισμό.

Αυτό είναι υπέρ της ομαδας να του κάνει μια αύξηση 500χιλ απο φετος, να του κάνει extend το κλειστό άλλον ενα χρονο (2+1 απο φετος)και να τον κρατήσει

Η ομάδα θωρακιστηκε με 2 PG και ομολογώ οτι δεν ήξερα τη συγκεκριμένη μανούρα, αλλα μονο μετα απο αυτο καταλαβαίνω την ταυτόχρονη προσθήκη CMM και Μοντέρο

Η ομάδα λέει στον Γουοκαπ "Αν δεν θες υγεία, μείνει με το +1 με 1μ. Και αν δεν παίξεις και κανεις μουτρακια, ςχω δυο ελίτ PG, το δικό σου κασε θα ριξεις"

Συγχυστηκα μεσημεριατικα. Αυτα είναι καμώματα της ινφλουενσερ που εχει στο μπράτσο του σαν γλάστρα

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5995
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:29 pm

GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 3:59 pm
Ακούγεται ότι οι McIntyre και Montero πήραν συμβόλαια που έχουν το "2" μπροστά. Αν ο Walkup "καθαρίζει" 1 μύριο το χρόνο, τότε δεν έχει άδικο να ζητάει παραπάνω χρήματα.
Επίσης «λογικά» έχει πάρει αρκετά παραπάνω απ’οσο άξιζε εδώ και καιρό, λόγω διαβατηρίου.

Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”