Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3161
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Τώρα είδα τις δηλώσεις του. Δεν μου άρεσαν αυτά που έλεγε και 99% ήταν λόγια της συζύγου του. Όχι τόσο ότι θέλει λεφτά αλλά το στυλ και το ύφος.
Όσον αφορά ότι θέλει περισσότερα χρήματα εγώ συμφωνώ. 5 χρόνια έχει αφήσει τα πνευμόνια του και θα έρθει ο Μακινταιρ να πάρει περισσότερα??Δώστου ένα συμβόλαιο 2 χρόνων με 2 μύρια και κομπλέ.
Όσον αφορά ότι θέλει περισσότερα χρήματα εγώ συμφωνώ. 5 χρόνια έχει αφήσει τα πνευμόνια του και θα έρθει ο Μακινταιρ να πάρει περισσότερα??Δώστου ένα συμβόλαιο 2 χρόνων με 2 μύρια και κομπλέ.
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2474
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
- golitog7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3307
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
- Τοποθεσία: Munich
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πολλή αχαριστία βλέπω ή ιδέα μου είναι?
Για να οργώνουν οι διάφοροι Ντόρσει, Φουρνιέ και Βεζένκοφ θες και παίκτες σαν τον Γουόκαπ. Για το σύστημα του Οσφπ ο Γουόκαπ είναι εξίσου σημαντικός με τον Σάσα. Απορώ πως δεν το καταλαβαίνετε ενώ βλέπετε την ομάδα τόσα χρόνια. Πήραμε το κύπελλο, ακούσαμε και για κανά δυο μεταγραφές και μεγαλοπιαστήκαμε ε? Δεν φτιάχνονται μόνο με σταρς οι μεγάλες ομάδες.
Για να οργώνουν οι διάφοροι Ντόρσει, Φουρνιέ και Βεζένκοφ θες και παίκτες σαν τον Γουόκαπ. Για το σύστημα του Οσφπ ο Γουόκαπ είναι εξίσου σημαντικός με τον Σάσα. Απορώ πως δεν το καταλαβαίνετε ενώ βλέπετε την ομάδα τόσα χρόνια. Πήραμε το κύπελλο, ακούσαμε και για κανά δυο μεταγραφές και μεγαλοπιαστήκαμε ε? Δεν φτιάχνονται μόνο με σταρς οι μεγάλες ομάδες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος golitog7 την Τετ Ιουν 24, 2026 5:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1871
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Παικτες που δεν θελουμε να τους αφησουμε ελευθερους, δεν τους αφηνουμε πλεον. Αυτα συνεβαιναν το 13. Εσεις κοιταξτε τους διαθεσιμους στην αγορα, απο Ολυμπιακο δεν κουναει κανενας...τουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:27 pmκαλα αφηστε τον ελευθερο και μην σας απασχολει αυτοkaramelitsa έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pm
Σε εσάς πάντως αποκλείεται να έρθει όσο είναι ο Σλούκας εκει......άλλη ομάδα Ευρωλίγκας θα βρει άνετα..βέβαια υποθέσεις κάνουμε καθώς ο παίκτης έχει συμβόλαιο και η ομάδα δεν τον δίνει..
και ο ζελικο δεν θα συνεργαζοταν ποτε με τον δγ
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3161
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Ότι πρέπει να ανανεώσει ο Γουοκαπ με αυξημένες αποδοχές είναι δεδομένο, το αξίζει και θα γίνει. Πιστός στρατιώτης τόσα χρόνια της ομάδας είναι τι να λέμε τώρα.golitog7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pmΠολλή αχαριστία βλέπω ή ιδέα μου είναι?
Για να οργώνουν οι διάφοροι Ντόρσει, Φουρνιέ και Βεζένκοφ θες και παίκτες σαν τον Γουόκαπ. Για το σύστημα του Οσφπ ο Γουόκαπ είναι εξίσου σημαντικός με τον Σάσα. Απορώ πως δεν το καταλαβαίνετε ενώ βλέπετε την ομάδα τόσα χρόνια. Πήραμε το κύπελλο, ακούσαμε και για κανά δυο μεταγραφές και μεγαλοπιαστήκαμε ε? Δεν φτιάχνονται μόνο με σταρς οι μεγάλες ομάδες.
Απο κει και πέρα αν δεν θέλει να μείνει η κοστολογεί τον εαυτό του 3 εκατομμύρια ξέρω γω είναι άλλο θέμα, δεν γίνεται να κρατήσεις κανέναν με το ζόρι.
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2474
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
καλα φανταζεστε το σκηνικο να παει ο Θωμας απεναντι και να τον βρει ο σλου μπροστα του ? μιλαμ ουτε ο σπιλμπερκ τετοια φαντασια ... περα απο την πλακα ο Θωμας πρεπει να κλεισει την καριερα του εδω ,τελεια και παυλα . δωστου το μισο συμβολαιο του κροκοδειλου αυξηση να φτασει στα δυο μυρια και τελος.
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2474
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3161
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Φαντάζεσαι να θέλει ο Σλούκας να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα που τον ανέδειξε;fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:44 pmκαλα φανταζεστε το σκηνικο να παει ο Θωμας απεναντι και να τον βρει ο σλου μπροστα του ? μιλαμ ουτε ο σπιλμπερκ τετοια φαντασια ... περα απο την πλακα ο Θωμας πρεπει να κλεισει την καριερα του εδω ,τελεια και παυλα . δωστου το μισο συμβολαιο του κροκοδειλου αυξηση να φτασει στα δυο μυρια και τελος.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13684
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
νομιζω οτι θελει 2.3/2.5 καπου εκειtokalytero3d έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:43 pmΌτι πρέπει να ανανεώσει ο Γουοκαπ με αυξημένες αποδοχές είναι δεδομένο, το αξίζει και θα γίνει. Πιστός στρατιώτης τόσα χρόνια της ομάδας είναι τι να λέμε τώρα.golitog7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pmΠολλή αχαριστία βλέπω ή ιδέα μου είναι?
Για να οργώνουν οι διάφοροι Ντόρσει, Φουρνιέ και Βεζένκοφ θες και παίκτες σαν τον Γουόκαπ. Για το σύστημα του Οσφπ ο Γουόκαπ είναι εξίσου σημαντικός με τον Σάσα. Απορώ πως δεν το καταλαβαίνετε ενώ βλέπετε την ομάδα τόσα χρόνια. Πήραμε το κύπελλο, ακούσαμε και για κανά δυο μεταγραφές και μεγαλοπιαστήκαμε ε? Δεν φτιάχνονται μόνο με σταρς οι μεγάλες ομάδες.
Απο κει και πέρα αν δεν θέλει να μείνει η κοστολογεί τον εαυτό του 3 εκατομμύρια ξέρω γω είναι άλλο θέμα, δεν γίνεται να κρατήσεις κανέναν με το ζόρι.
-
Pani7.0

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 22, 2010 10:40 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
1,6 για 2+1 με το +1 να εχει opt out 400χιλ ωστε να παει μετα ζαλγκιρις με 1εκ+ ειναι μια χαρα νορμαλ.
Οσο υπάρχουν 6 ξενοι στην Α1 η ομαδα τον χρειάζεται και αποκτά πλεονέκτημα εναντι του ΠΑΟ.
Αν οι ξενοι γινουν 7 ή προκύψει ξαφνικά κανας Ελληνας που μπορεί να έχει σοβαρό ρόλο (εστω και συμπληρωματικό) στο ροτέισον κόντρα σε ΠΑΟ (αλλά και Αρη, Παοκ πλεον) τότε αλλάζει το θεμα.
Αλλά κάποιον τέτοιον δε βλέπω προς το παρόν στον ορίζοντα.
Οσο υπάρχουν 6 ξενοι στην Α1 η ομαδα τον χρειάζεται και αποκτά πλεονέκτημα εναντι του ΠΑΟ.
Αν οι ξενοι γινουν 7 ή προκύψει ξαφνικά κανας Ελληνας που μπορεί να έχει σοβαρό ρόλο (εστω και συμπληρωματικό) στο ροτέισον κόντρα σε ΠΑΟ (αλλά και Αρη, Παοκ πλεον) τότε αλλάζει το θεμα.
Αλλά κάποιον τέτοιον δε βλέπω προς το παρόν στον ορίζοντα.




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο