Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

RedEmperor

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 5:28 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:26 pm
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pm


ο παο δεν ειναι εναντια στους φεικ ελληνες?παντως τον ντορσει ηδη τον προσεγγισε..αμα το κανει και σε γουοκαπ θα εχει πολυ πλακα .
ειναι εναντια στο να τους κανει αυτος ελληνες,αν τους βρισκει ετοιμους δεν εχει προβλημα :welcome:
Ελεύθερος αν θα μείνει θα μείνει του χρόνου στα 35 του. Έχει ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο..

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16419
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:29 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:26 pm
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pm


ο παο δεν ειναι εναντια στους φεικ ελληνες?παντως τον ντορσει ηδη τον προσεγγισε..αμα το κανει και σε γουοκαπ θα εχει πολυ πλακα .
ειναι εναντια στο να τους κανει αυτος ελληνες,αν τους βρισκει ετοιμους δεν εχει προβλημα :welcome:
και τον παιρνετε και τελικα η εοκ εγκρινει το αιτημα του παο να του παρει το διαβατηριο :roofl: :roofl: :roofl:

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3167
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 5:31 pm

Γουοκαπ σε παο :D
tomas-post.jpg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
prime7

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1681
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2021 5:31 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:36 pm

Τώρα είδα τις δηλώσεις του. Δεν μου άρεσαν αυτά που έλεγε και 99% ήταν λόγια της συζύγου του. Όχι τόσο ότι θέλει λεφτά αλλά το στυλ και το ύφος.

Όσον αφορά ότι θέλει περισσότερα χρήματα εγώ συμφωνώ. 5 χρόνια έχει αφήσει τα πνευμόνια του και θα έρθει ο Μακινταιρ να πάρει περισσότερα??Δώστου ένα συμβόλαιο 2 χρόνων με 2 μύρια και κομπλέ.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2474
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:38 pm

tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:31 pm
Γουοκαπ σε παο :D
tomas-post.jpg
να παει λεει απεναντι και να σταματησουμε να ασχολουμαστε με το μπασκετ και αν αγορασουμε ολοι μηχανηματακια που κανουνε κλικ κλικ και να μετραμε κωλοτουμπες περι Εληνικοτητος κτλκτλ :roofl:

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7915
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm

Λαρε μαλλον παει Αρη λενε

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3307
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm

Πολλή αχαριστία βλέπω ή ιδέα μου είναι?

Για να οργώνουν οι διάφοροι Ντόρσει, Φουρνιέ και Βεζένκοφ θες και παίκτες σαν τον Γουόκαπ. Για το σύστημα του Οσφπ ο Γουόκαπ είναι εξίσου σημαντικός με τον Σάσα. Απορώ πως δεν το καταλαβαίνετε ενώ βλέπετε την ομάδα τόσα χρόνια. Πήραμε το κύπελλο, ακούσαμε και για κανά δυο μεταγραφές και μεγαλοπιαστήκαμε ε? Δεν φτιάχνονται μόνο με σταρς οι μεγάλες ομάδες.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος golitog7 την Τετ Ιουν 24, 2026 5:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:27 pm
karamelitsa έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:25 pm


Σε εσάς πάντως αποκλείεται να έρθει όσο είναι ο Σλούκας εκει......άλλη ομάδα Ευρωλίγκας θα βρει άνετα..βέβαια υποθέσεις κάνουμε καθώς ο παίκτης έχει συμβόλαιο και η ομάδα δεν τον δίνει..
καλα αφηστε τον ελευθερο και μην σας απασχολει αυτο

και ο ζελικο δεν θα συνεργαζοταν ποτε με τον δγ
Παικτες που δεν θελουμε να τους αφησουμε ελευθερους, δεν τους αφηνουμε πλεον. Αυτα συνεβαιναν το 13. Εσεις κοιταξτε τους διαθεσιμους στην αγορα, απο Ολυμπιακο δεν κουναει κανενας...

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3167
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 5:43 pm

golitog7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm
Πολλή αχαριστία βλέπω ή ιδέα μου είναι?

Για να οργώνουν οι διάφοροι Ντόρσει, Φουρνιέ και Βεζένκοφ θες και παίκτες σαν τον Γουόκαπ. Για το σύστημα του Οσφπ ο Γουόκαπ είναι εξίσου σημαντικός με τον Σάσα. Απορώ πως δεν το καταλαβαίνετε ενώ βλέπετε την ομάδα τόσα χρόνια. Πήραμε το κύπελλο, ακούσαμε και για κανά δυο μεταγραφές και μεγαλοπιαστήκαμε ε? Δεν φτιάχνονται μόνο με σταρς οι μεγάλες ομάδες.
Ότι πρέπει να ανανεώσει ο Γουοκαπ με αυξημένες αποδοχές είναι δεδομένο, το αξίζει και θα γίνει. Πιστός στρατιώτης τόσα χρόνια της ομάδας είναι τι να λέμε τώρα.
Απο κει και πέρα αν δεν θέλει να μείνει η κοστολογεί τον εαυτό του 3 εκατομμύρια ξέρω γω είναι άλλο θέμα, δεν γίνεται να κρατήσεις κανέναν με το ζόρι.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2474
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:44 pm

Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:27 pm


καλα αφηστε τον ελευθερο και μην σας απασχολει αυτο

και ο ζελικο δεν θα συνεργαζοταν ποτε με τον δγ
Παικτες που δεν θελουμε να τους αφησουμε ελευθερους, δεν τους αφηνουμε πλεον. Αυτα συνεβαιναν το 13. Εσεις κοιταξτε τους διαθεσιμους στην αγορα, απο Ολυμπιακο δεν κουναει κανενας...
καλα φανταζεστε το σκηνικο να παει ο Θωμας απεναντι και να τον βρει ο σλου μπροστα του ? μιλαμ ουτε ο σπιλμπερκ τετοια φαντασια ... περα απο την πλακα ο Θωμας πρεπει να κλεισει την καριερα του εδω ,τελεια και παυλα . δωστου το μισο συμβολαιο του κροκοδειλου αυξηση να φτασει στα δυο μυρια και τελος.

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2474
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:45 pm

berry έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm
Λαρε μαλλον παει Αρη λενε
Και πολυ καλα θα κανει , θα βρει και χωρο και χρονο και θα παιζει και σε ομαδα με αξιωσεις δεν παει σε κανενα κοροιβο ξερωγω .

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:46 pm

Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:27 pm


καλα αφηστε τον ελευθερο και μην σας απασχολει αυτο

και ο ζελικο δεν θα συνεργαζοταν ποτε με τον δγ
Παικτες που δεν θελουμε να τους αφησουμε ελευθερους, δεν τους αφηνουμε πλεον. Αυτα συνεβαιναν το 13. Εσεις κοιταξτε τους διαθεσιμους στην αγορα, απο Ολυμπιακο δεν κουναει κανενας...
αν δεν του δωσετε κανα μυριο αυξηση δεν σας βλεπω καλα

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3167
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 5:47 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:44 pm
Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm


Παικτες που δεν θελουμε να τους αφησουμε ελευθερους, δεν τους αφηνουμε πλεον. Αυτα συνεβαιναν το 13. Εσεις κοιταξτε τους διαθεσιμους στην αγορα, απο Ολυμπιακο δεν κουναει κανενας...
καλα φανταζεστε το σκηνικο να παει ο Θωμας απεναντι και να τον βρει ο σλου μπροστα του ? μιλαμ ουτε ο σπιλμπερκ τετοια φαντασια ... περα απο την πλακα ο Θωμας πρεπει να κλεισει την καριερα του εδω ,τελεια και παυλα . δωστου το μισο συμβολαιο του κροκοδειλου αυξηση να φτασει στα δυο μυρια και τελος.
Φαντάζεσαι να θέλει ο Σλούκας να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα που τον ανέδειξε; :lol:

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:47 pm

tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:43 pm
golitog7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:39 pm
Πολλή αχαριστία βλέπω ή ιδέα μου είναι?

Για να οργώνουν οι διάφοροι Ντόρσει, Φουρνιέ και Βεζένκοφ θες και παίκτες σαν τον Γουόκαπ. Για το σύστημα του Οσφπ ο Γουόκαπ είναι εξίσου σημαντικός με τον Σάσα. Απορώ πως δεν το καταλαβαίνετε ενώ βλέπετε την ομάδα τόσα χρόνια. Πήραμε το κύπελλο, ακούσαμε και για κανά δυο μεταγραφές και μεγαλοπιαστήκαμε ε? Δεν φτιάχνονται μόνο με σταρς οι μεγάλες ομάδες.
Ότι πρέπει να ανανεώσει ο Γουοκαπ με αυξημένες αποδοχές είναι δεδομένο, το αξίζει και θα γίνει. Πιστός στρατιώτης τόσα χρόνια της ομάδας είναι τι να λέμε τώρα.
Απο κει και πέρα αν δεν θέλει να μείνει η κοστολογεί τον εαυτό του 3 εκατομμύρια ξέρω γω είναι άλλο θέμα, δεν γίνεται να κρατήσεις κανέναν με το ζόρι.
νομιζω οτι θελει 2.3/2.5 καπου εκει

Pani7.0

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Δευ Φεβ 22, 2010 10:40 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 5:47 pm

1,6 για 2+1 με το +1 να εχει opt out 400χιλ ωστε να παει μετα ζαλγκιρις με 1εκ+ ειναι μια χαρα νορμαλ.

Οσο υπάρχουν 6 ξενοι στην Α1 η ομαδα τον χρειάζεται και αποκτά πλεονέκτημα εναντι του ΠΑΟ.

Αν οι ξενοι γινουν 7 ή προκύψει ξαφνικά κανας Ελληνας που μπορεί να έχει σοβαρό ρόλο (εστω και συμπληρωματικό) στο ροτέισον κόντρα σε ΠΑΟ (αλλά και Αρη, Παοκ πλεον) τότε αλλάζει το θεμα.

Αλλά κάποιον τέτοιον δε βλέπω προς το παρόν στον ορίζοντα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”