1.3 παιρνει τωραGK_23 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 6:29 pmΑν τα νούμερα είναι όπως τα λες, τότε ο Walkup έχει δίκιο να ζητάει αναπροσαρμογή. Αλλά το 1,7 το χρόνο είναι πολλά λεφτά για έναν παίκτη που σε 5 μήνες συμπληρώνει τα 34. Εγώ θα του έδινα 1,4 το χρόνο για τα δύο πρώτα χρόνια και 1,2 τον τρίτο χρόνο, σε κλειστό τριετές συμβόλαιο. Στη σούμα θα είναι κερδισμένος +1 μύριο σε βάθος τριετίας. Και στα 37 του θα κλείσει την καριέρα του εδώ.TuTiS έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 5:54 pmΕννοείται και έχει δίκιο ο Walkup που κάνει νύξη για τα χρήματα. Το συμβόλαιο που είχε υπογράψει πρόπερσι ήταν κλιμακωτό ξεκινώντας 800χιλ την πρώτη χρονιά, 900χιλ την δέυτερη και team option την τρίτη χρονιά στο 1εκ. Εννοείται για την αξία του είχε χειρότερο συμβόλαιο και από Λάρυ. Απλά θα πάρει γύρω στο 1.7 για 2 χρόνια που θα σταματήσει. Εννοείται ότι είναι ασέβεια από την ομάδα προς το πρόσωπο του αφού πρακτικά είναι ο βασικός πυλώνας της ομάδας τα τελευταία 3 χρόνια, τον κάψαμε στην κυριολεξία και πάλι δεν είχε βοήθειες μέχρι να τον βοηθήσει κάπως ο Joseph.
τοσο μεγαλη αυξηση θα του κανετε? 100κ
θα ξοδευτητε
αυτη η προταση θα ειναι εξευτελιστικη για τον παιχτη








BasketForum – Ιστορικό Αρχείο