Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:31 pm

GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:29 pm
TuTiS έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:54 pm
Εννοείται και έχει δίκιο ο Walkup που κάνει νύξη για τα χρήματα. Το συμβόλαιο που είχε υπογράψει πρόπερσι ήταν κλιμακωτό ξεκινώντας 800χιλ την πρώτη χρονιά, 900χιλ την δέυτερη και team option την τρίτη χρονιά στο 1εκ. Εννοείται για την αξία του είχε χειρότερο συμβόλαιο και από Λάρυ. Απλά θα πάρει γύρω στο 1.7 για 2 χρόνια που θα σταματήσει. Εννοείται ότι είναι ασέβεια από την ομάδα προς το πρόσωπο του αφού πρακτικά είναι ο βασικός πυλώνας της ομάδας τα τελευταία 3 χρόνια, τον κάψαμε στην κυριολεξία και πάλι δεν είχε βοήθειες μέχρι να τον βοηθήσει κάπως ο Joseph.
Αν τα νούμερα είναι όπως τα λες, τότε ο Walkup έχει δίκιο να ζητάει αναπροσαρμογή. Αλλά το 1,7 το χρόνο είναι πολλά λεφτά για έναν παίκτη που σε 5 μήνες συμπληρώνει τα 34. Εγώ θα του έδινα 1,4 το χρόνο για τα δύο πρώτα χρόνια και 1,2 τον τρίτο χρόνο, σε κλειστό τριετές συμβόλαιο. Στη σούμα θα είναι κερδισμένος +1 μύριο σε βάθος τριετίας. Και στα 37 του θα κλείσει την καριέρα του εδώ.
1.3 παιρνει τωρα
τοσο μεγαλη αυξηση θα του κανετε? 100κ
θα ξοδευτητε


αυτη η προταση θα ειναι εξευτελιστικη για τον παιχτη

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:32 pm

Λογικό είναι να στραβώσει. Έφερε Ευρωλίγκα με καλές εμφανίσεις και ανεξάρτητα από αυτά που είχε πει στην ανανέωσή του (ότι θέλει να παίζει λιγότερο), είδε ότι του έφεραν μπροστά του 2 πιο ακριβούς παίκτες.
Υπάρχει πολύ traffic πλέον στα γκαρντ του Ολυμπιακού.
Για τις 2 θέσεις των γκαρντ υπάρχουν 80 λεπτά, από τα οποία τουλάχιστον τα 25 κάτα μ.ο. θα τα παίζει ο Μοντέρο.
Μετά μένουν 55 λεπτά που πρέπει αν μοιραστούν μεταξύ CMM, Walkup, Dorsey, Fournier. O Fournier είναι ο μόνος που μπορεί να κάνει πίσως από αυτούς και να δεχτεί να παίζει 10λεπτα αν χρειάζεται, αλλά ο Dorsey μετά τη χρονιά που έκανε τι θα κάνει;

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3162
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 6:33 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:21 pm
redcard έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:15 pm
Σεβομαι τον Γουοκαπ απεριοριστα, εχει δωσει τα παντα τοσα χρονια. Ειναι δουλεια της ομαδας να αξιολογησει τη κατασταση, εγω - προσωπικα- θελω να μεινει.

Αλλα.

Ο τροπος που προσπαθησαν ο ιδιος ή ο μανατζερ του να μπουν οι φιλαθλοι στο κολπο ηταν πολυ χοντροκομμενος και ελπιζω να πηραν ενα μαθημα (ειδικα οσοι τον συμβουλευουν) οτι ο κοσμος δεν ειναι στο τσεπακι κανενος. Εκατσαν τωρα καποιοι/ος σε ενα γραφειο και συμφωνησαν οτι αν ο Γουοκαπ πει αυτα δημοσια, θα υπαρχει η x,y,z αντιδραση και μαλιστα απο εκατομμυρια ανθρωπους.

Μαλλον καποιοι νομιζαν οτι ξερουν τον κοσμο του Ολυμπιακου καλα και απο μεσα και μπορουν να τον κοιτανε κι απο ψηλα. Τι κριμα, αυτο δε μπηκε και πολυ καλα.
μπορει να προσπαθησαν με τον καλο τροπο και να εφαγαν πορτα
Αυτό μπορεί να ισχύει. Βασικά μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί αυτό που έκανε ο Γουοκαπ. Σε φάση δεν παίρνω αυτά που ζητάω ας βάλω λίγο πίεση βάζοντας τον κόσμο στο παιχνίδι

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5270
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:33 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:31 pm
GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:29 pm

Αν τα νούμερα είναι όπως τα λες, τότε ο Walkup έχει δίκιο να ζητάει αναπροσαρμογή. Αλλά το 1,7 το χρόνο είναι πολλά λεφτά για έναν παίκτη που σε 5 μήνες συμπληρώνει τα 34. Εγώ θα του έδινα 1,4 το χρόνο για τα δύο πρώτα χρόνια και 1,2 τον τρίτο χρόνο, σε κλειστό τριετές συμβόλαιο. Στη σούμα θα είναι κερδισμένος +1 μύριο σε βάθος τριετίας. Και στα 37 του θα κλείσει την καριέρα του εδώ.
1.3 παιρνει τωρα
τοσο μεγαλη αυξηση θα του κανετε? 100κ
θα ξοδευτητε

αυτη η προταση θα ειναι εξευτελιστικη για τον παιχτη
Ο φίλος παραπάνω έγραψε ότι παίρνει 1 μύριο το χρόνο, αυτή τη στιγμή.

Υπάρχει κάποια πηγή που να επιβεβαιώνει ότι ο Walkup παίρνει 1,3 το χρόνο;

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 6:34 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:29 pm
Heisenberg έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:28 pm

Στον Πητερς προταθηκε γενναιο συμβολαίο και ηθελε η γυναικα του να φυγουν. ε τι να κανουμε;
παλι η γυναικα του παιχτη φταιει?

και του θωμα η γυναικα του εβαλε λογια που γραφουν πιο πανω


αχ αυτες οι γυναικες
ε στο Μιλανο γιατι να πήγε; θα μπορουσε να βρει θεση βασικου σε ομαδα f4 και με πολυ καλυτερα λεφτα. Εκει θα καθαριζει φασολακια και η γυναικα του θα αλωνιζει τα καταστηματα.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:35 pm

GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:33 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:31 pm


1.3 παιρνει τωρα
τοσο μεγαλη αυξηση θα του κανετε? 100κ
θα ξοδευτητε

αυτη η προταση θα ειναι εξευτελιστικη για τον παιχτη
Ο φίλος παραπάνω έγραψε ότι παίρνει 1 μύριο το χρόνο, αυτή τη στιγμή.

Υπάρχει κάποια πηγή που να επιβεβαιώνει ότι ο Walkup παίρνει 1,3 το χρόνο;
καπου ειχα διαβασει οτι για φετος ειναι καπου εκει

αν φετος παιρνει 1 εκατ τοτε ειναι κυριολεκτικα ξεφτιλα ποσο
τουλαχιστον 2 μην πω 2.5 πρεπει να απαιτησει ο θωμας αλλιως θα ειναι μεγαλο κοροιδο

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 486
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τετ Ιουν 24, 2026 6:36 pm

tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:58 pm
basilis_.kts έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 5:56 pm

δηλαδη η ομαδα θα εχει μοντερο,ντορσει,φουρνιε,μακινταιρ και θα βουλιαξουν τα καραβια μας αν φυγει ο θωμας...σε ποιο ουρανιο και τοξο?οι πορτες ειναι ανοιχτες και τα σκυλια δεμενα
Αν βγάλουμε διαβατήριο στον μακινταιρ όντως δεν θα ναι τόσο πρόβλημα :D
ασσοι-μοντερο,μακινταιρ,ΜΠΟΥΡΝΕΛΕΣ
2αρια-ΝΤΟΡΣΕΙ,φουρνιε,ΝΕΤΖΗΠΟΓΛΟΥ
3αρια-γουορντ,ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
4αρια-ΒΕΖΕΝΚΟΦ,μεταγραφη 3-4αρι
5αρια-μιλουτινοφ,ταιρικ
12αδα με 7 ξενους 5 ελληνες
κι αν δεν γινουν 7 ξενοι θα κρατησω και θα βαλλω λαρυ αντι για γουορντ και οπως λεει κι ο τσουκαλας και 2 αυγα τουρκιας στο θωμα...σιγα μην τα βαψουμε και μελανα με τον υπερπαικτη που θα μας φυγει.ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΑΝ ΦΥΓΕΙ Ο ΘΩΜΑΣ θα τρωμε 100 ποντους.την ιδια ακριβως εντυπωση ειχαν αν εφευγε και ο φαλ.επισης ειχαν την εντυπωση πως ο βεζενκοφ βγαινει mvp απο τις ασσιστ του φαλ και πως μονος αυτος με τις κινησεις του τον βγαζει ελευθερο αλλιως ο βεζενκοφ θα ηταν ενας μετριος παικτης.δεν τα βγαζω απο το κεφαλι μου.ΠΕΡΣΙΝΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΓΝΩΣΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ
ο φαλ εφυγε και η ομαδα με τον μιλουτινοφ σηκωσε ευρωλιγκα και επαιξε αμυνες ο ιδιος ο μιλουτινοφ οπου ο φαλ ουτε στο ονειρο του δεν τις εχει δει οπως στον ημιτελικο με την φενερ οπου επι 7λ στο 1ο δεκαλεπτο και αλλα τοσα στο 3ο δεν τρωγαμε καλαθι με τις ταπες του και το πως ακολουθουσε στις αλλαγες.ειχαμε φτασει σε σημειο τον φαλ να τον κανει χαβαλε ο ζαιτε
επισης ο βεζενκοφ βγηκε mvp χωρις τον φαλ
κι ετσι το αφηγημα καταρρεει σιγα σιγα

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6232
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:38 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:28 pm
tarp7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:27 pm

Να τον κάνουμε ανταλλαγή με το τον χουαντσο;;
χτες
Α ωραία εγώ το αγοράζω χτες ως σενάριο :dribble:

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:39 pm

tarp7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:38 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:28 pm


χτες
Α ωραία εγώ το αγοράζω χτες ως σενάριο :dribble:
εμεις να δεις

αλλα που τετοια τυχη

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 6:40 pm

απο την μια ισοπεδωνουμε την διαχειριση της ομαδας στους παικτες της και απο την αλλη την αξια και προσφορα του Γουοκαπ. η αληθεια ειναι στην μεση. ο Γουοκαπ αξιζει αυξηση και πρεπει να την παρει. μια καλη αλλα λογικη αυξηση. end of story.

manhac

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 522
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 19, 2013 2:21 am
Προειδοποιήσεις: 3

Τετ Ιουν 24, 2026 6:41 pm

H συνέντευξη έγινε στο Eurohoops. Βαρλά είσαι μεγάλη γάτα τελικά

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:45 pm

Heisenberg έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:34 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:29 pm


παλι η γυναικα του παιχτη φταιει?

και του θωμα η γυναικα του εβαλε λογια που γραφουν πιο πανω


αχ αυτες οι γυναικες
ε στο Μιλανο γιατι να πήγε; θα μπορουσε να βρει θεση βασικου σε ομαδα f4 και με πολυ καλυτερα λεφτα. Εκει θα καθαριζει φασολακια και η γυναικα του θα αλωνιζει τα καταστηματα.
γιατι δηλαδη στην βαρκελωνη στην μαδριτη στπ παρισι η στην αθηνα δεν υπαρχουν μαγαζια?στο μιλανο πρπεει να ειναι για να ψωνισει?

του εδωσαν χρημα και ρολο και τον επεισαν τον προλαβαν πρωτοι

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:45 pm

Παίδες το ότι εμείς ξυπνήσαμε σήμερα το πρωί και είδαμε τη δήλωση δε σημαίνει ότι ξύπνησε ο Γουόκαπ στραβωμένος και αντί να μιλήσει στην ΚΑΕ το έριξε στις δημόσιες δηλώσεις. Προφανώς θα υπάρχουν καιρό συζητήσεις με την ΚΑΕ περί αυτού (όπως και με τον Ντόρσεϊ). Οι δηλώσεις είναι ένα έξτρα μέσο πίεσης γιατί μάλλον οι μέχρι τώρα συζητήσεις είναι άκαρπες.

Και ο Γουόκαπ και ο Ντόρσεϊ έχουν +1 από πλευράς ομάδας. Θα έλεγε κάποιος "ωραία και τι γκρινιάζουν; ας μην το υπέγραφαν". Δεκτό. Από την άλλη όμως έχει και κάθε δικαίωμα ο Ντόρσεϊ να παίξει αυτή τη μία σεζόν και μετά να χαιρετίσει για αλλού (γιατί όχι και Παναθηναϊκό). Θέλω να πω όταν του λες "ας μη το υπέγραφες", να περιμένεις να σου πει κι αυτός το ίδιο.

Για τον Γουόκαπ τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο Γουόκαπ δεν είναι ότι του χρόνου στα 34+ θα σκοτώνονται ποιος θα τον πρωτοπάρει με πλουσιοπάροχο συμβόλαιο. Οπότε σου λέει αν δεν διεκδικήσω εγώ αύξηση θα ενεργοποιήσουν απλά την οψιόν, θα παίξω έναν ακόμα χρόνο και μετά θα μου πουν "Θες 1-1μιση μονοετές; Καλώς. Δε θες; Ευχαριστούμε".

Στο δικό μου το μυαλό σαν σύλλογος δε θες να είναι όλα business. Θες να αναγνωρίζεις την προσφορά κάποιων παικτών και να τους έχεις χαρούμενους. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ο Γουόκαπ ξαφνικά έγινε παράλογος στις απαιτήσεις του. Αν ήταν παράλογος θα ήταν και στις προηγούμενες ανανεώσεις. Ο Φαλ είχε ανανεώσει με 1.8 χωρίς διαβατήριο και ο Γουόκαπ με 1.2 (ή κάτι τέτοιο) με διαβατήριο. Δε νομίζω να έγινε ο περίεργος ξαφνικά που ζητάει 2μιση. Απλά θεωρεί μάλλον ασέβεια η ΚΑΕ να ενεργοποιήσει απλά την οψιόν του συμβολαίου και ζητά μάλλον επέκταση και αύξηση. Για μένα δικαίως. Πήρε Ευρωλίγκα, ως βασικός και με καλή παρουσία (και στα κρίσιμα).

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:48 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:21 pm
redcard έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 6:15 pm
Σεβομαι τον Γουοκαπ απεριοριστα, εχει δωσει τα παντα τοσα χρονια. Ειναι δουλεια της ομαδας να αξιολογησει τη κατασταση, εγω - προσωπικα- θελω να μεινει.

Αλλα.

Ο τροπος που προσπαθησαν ο ιδιος ή ο μανατζερ του να μπουν οι φιλαθλοι στο κολπο ηταν πολυ χοντροκομμενος και ελπιζω να πηραν ενα μαθημα (ειδικα οσοι τον συμβουλευουν) οτι ο κοσμος δεν ειναι στο τσεπακι κανενος. Εκατσαν τωρα καποιοι/ος σε ενα γραφειο και συμφωνησαν οτι αν ο Γουοκαπ πει αυτα δημοσια, θα υπαρχει η x,y,z αντιδραση και μαλιστα απο εκατομμυρια ανθρωπους.

Μαλλον καποιοι νομιζαν οτι ξερουν τον κοσμο του Ολυμπιακου καλα και απο μεσα και μπορουν να τον κοιτανε κι απο ψηλα. Τι κριμα, αυτο δε μπηκε και πολυ καλα.
μπορει να προσπαθησαν με τον καλο τροπο και να εφαγαν πορτα
Ακομα κι ετσι, υπαρχουν πολλοι τροποι να πεις το ιδιο πραγμα. Δεν νομιζω οτι υπαρχει Ολυμπιακος μετριοπαθης ή μη που να του αρεσε η εικονα, ασχετα ποσα δικια δινει στο παιχτη. Αρα ο στρατηγικος στοχος που ηταν να αρχισουμε να διαδηλωνουμε ιντερνετικα υπερ του Γουοκαπ πηγε κουβα.

Προφανως αυτο που εγινε εδω ειναι οτι δεν διανοηθηκε κανεις ειδημων συμβαρλατορας (σορρυ για το ορθογραφικο) οτι μπορει ενας ολοκληρος κοσμος να κανει κατι αλλο απ αυτο που φανταστηκε ο ιδιος στο γραφειο του αλλιως θα ααχολιοντουσαν και λιγο με το τακτ. Εδω ειχαμε το "χωστα εσυ και μη φοβασαι τπτ, αυτοι σιγουρα θα, δεν ειδες με τον Πητερς κλπ".

Ε "αυτοι" δεν.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος redcard την Τετ Ιουν 24, 2026 6:50 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 6:50 pm

Ο Τζόσεφ με τις εμφανίσεις που έκανε έδειξε ότι ουδείς αναντικατάστατες συνήθως αναντικατάστατος είναι μεγάλες φυσιογνωμίες τύπου Σπανούλη Φούρνιε και με κάθε σεβασμό στον Θωμά αλλά 1,5 στα 34 του; Από όσο είχα διαβάσει 1,1 παίρνει

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”