Εφόσον είναι ελεύθερη η αγορά τότε όταν τραυματίστηκε πέρσι και ξέραμε ότι θα έχανε όλη την επόμενη χρονιά ας τον διωχναμε. Αλλά εμείς τον κρατήσαμε με 1.8!!! ΕΝΑ ΚΟΜΑ ΟΧΤΩ!!! Για να βλέπει από εξέδρα . Ο Ολυμπιακός τον σεβάστηκε και αυτόν και όλους τους παίκτες. Σαν δείγμα σεβασμού μπορείς να πας σε άλλη ομάδα.... Γνώμη μου πάντα. Και το ξανά λέω δεν μιλάω παικτικα. Αλλά σαν αγάπη που του είχαμε.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:36 pmΡε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 485
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
το μονο ενδιαφερον στην υποθεση ειναι αν ηξερε ο μπαρτζωκας οτι θα παει στον παναθηναικο...εχει λιγο ζουμακι εδω η υποθεση
και επισης μετα απο αυτο ο γουοκαπ ειναι καβαλα στο αλογο και τον βλεπω να ζηταει 2.5εκ και να παιρνει 3εκ μπονους απο τους αγγελοπουλους...αρε θωμα ξερεις εσυ ποτε να την βγαλεις την δηλωση.στοιχημα οτι δεν βγηκε τυχαια σημερα.ΟΤΙ ΣΑΣ ΛΕΩ και οποιος καταλαβε καταλαβε.αρε λωτσο γατα εισαι τελικα σε παραδεχομαι.πανεξυπνος ο ατιμος
- EL_Insider

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 174
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Μπαρτζώκας είχε πει ότι είναι ο καλύτερος μετά τον μιλου αλλά δεν τον έβαζε γιατί σεβόταν την προσπάθεια των χολ Ταρίκ όλη την χρονιά. Πάντως και να κρατάγαμε φαλ θα έπρεπε να διωχναμε έναν εκ των ταιρικ χολ. Και σίγουρα θα τον τσίμπαγε ο dpg. Θα δούμε ποιος θα δικαιωθεί στο τέλος.TuTiS έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:40 pmΔεν ήξερε ο Μπαρτζώκας, δεν ξέρει ο Ομπράντοβιτς, ξέρει ο κιτς…Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:36 pmΡε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.
- karamelitsa

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2694
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2361
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Το οτι μπορει να τον επελεξε ο Ζοτς δεν λεει κ πολλα. Η αγορα ειναι γενικα στεγνη στο 5. Ποσοι καλυτεροι ακομα κ ενος μετριου Φαλ κυκλοφορουν στην ευρωπαικη αγορα; Γι αυτο εγω ημουν ανεκαθεν της αποψης οτι 4 σεντερ στο ροστερ (εαν ο Φαλ επαιρνε διαβατηριο) δεν ηταν καθολου κακο κ ολοι χωρανε λιγο πολυ. Απ την αλλη κατανοω πως ειναι σουρεαλ κ σχεδον αδυνατο να πληρωνεις 1.5 - 2.0 μυρια στον...4ο ψηλο σου μην τρελαθουμε τελειως. Επισης δεν γινεται να αφησεις τον Ταιρικ ή τον Χολ για να δωσεις 2-3 χρονια συμβολαιο στον 34-35χρονο φαλ που ερχεται κι απο τραυματισμο. Ο Φαλ προσεφερε οτι προσεφερε αλλα προσωπικα δεν θα μου λειψει καθολου. Προσωπικα εξεπλαγην απο την επιλογη του ΠΑΟ, αλλα τελικα βλεποντας τις διαθεσιμες επιλογες δεν νομιζω πως υπηρχαν κ πολλες εναλλακτικες.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:36 pmΡε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.
Προχωραμε!
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Είχε ήδη συμβόλαιο από το 2024 που έληγε το 2027. Και να τον διώχναμε πάλι θα τον πληρώναμε. Έτσι είναι αυτά. Ο νόμος της αγοράς δεν ισχύει μόνο για να τη λέμε στον Γουόκαπ.prime7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:43 pmΕφόσον είναι ελεύθερη η αγορά τότε όταν τραυματίστηκε πέρσι και ξέραμε ότι θα έχανε όλη την επόμενη χρονιά ας τον διωχναμε. Αλλά εμείς τον κρατήσαμε με 1.8!!! ΕΝΑ ΚΟΜΑ ΟΧΤΩ!!! Για να βλέπει από εξέδρα . Ο Ολυμπιακός τον σεβάστηκε και αυτόν και όλους τους παίκτες. Σαν δείγμα σεβασμού μπορείς να πας σε άλλη ομάδα.... Γνώμη μου πάντα. Και το ξανά λέω δεν μιλάω παικτικα. Αλλά σαν αγάπη που του είχαμε.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:36 pmΡε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.
-
AO DAFNIS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1127
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 01, 2020 6:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν η δήλωση είναι "υποκινούμενη" από τον μανατζερ του και ο ίδιος γνώριζε για τον Φαλ και βγαίνει δημόσια να "εκβιάσει" , τότε οι Αγγελόπουλοι θα πρέπει να του πουν να πάει στο καλό και ότι μάλλον αυτός δεν σέβεται τον οργανισμό στον οποίο βρίσκεται.basilis_.kts έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:44 pm![]()
![]()
χαχαχα φαλ στον παναθηναικο μπας σε καλο σου ειχα καιρο να γελασω τοσο
το μονο ενδιαφερον στην υποθεση ειναι αν ηξερε ο μπαρτζωκας οτι θα παει στον παναθηναικο...εχει λιγο ζουμακι εδω η υποθεση
και επισης μετα απο αυτο ο γουοκαπ ειναι καβαλα στο αλογο και τον βλεπω να ζηταει 2.5εκ και να παιρνει 3εκ μπονους απο τους αγγελοπουλους...αρε θωμα ξερεις εσυ ποτε να την βγαλεις την δηλωση.στοιχημα οτι δεν βγηκε τυχαια σημερα.ΟΤΙ ΣΑΣ ΛΕΩ και οποιος καταλαβε καταλαβε.αρε λωτσο γατα εισαι τελικα σε παραδεχομαι.πανεξυπνος ο ατιμος
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2361
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Δεν μπορουσε η ομαδα να τον διωξει περυσι. Για να τον διωξει θα επρεπε να του πληρωσει τα 1.80.. Δεν του καναμε δηλαδη καποια χαρη... Να θυμισω επισης πως πολλοι κραζαμε τοσο τον φαλ (οτι δεν μπορει να πηδηξει ουτε εφημεριδα διαβαζα) οπως κ τη διοικηση του ολυμπιακου που του εκανε τριετες συμβολαιο πριν 2 χρονια.prime7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:43 pmΕφόσον είναι ελεύθερη η αγορά τότε όταν τραυματίστηκε πέρσι και ξέραμε ότι θα έχανε όλη την επόμενη χρονιά ας τον διωχναμε. Αλλά εμείς τον κρατήσαμε με 1.8!!! ΕΝΑ ΚΟΜΑ ΟΧΤΩ!!! Για να βλέπει από εξέδρα . Ο Ολυμπιακός τον σεβάστηκε και αυτόν και όλους τους παίκτες. Σαν δείγμα σεβασμού μπορείς να πας σε άλλη ομάδα.... Γνώμη μου πάντα. Και το ξανά λέω δεν μιλάω παικτικα. Αλλά σαν αγάπη που του είχαμε.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:36 pmΡε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13684
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
συμφωνω απολυτως πρεπει να του κοψετε το συμβολαιο και να τον αφησετε ελευθερο εδειξε ασεβεια προς τον συλλογοAO DAFNIS έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:52 pmΑν η δήλωση είναι "υποκινούμενη" από τον μανατζερ του και ο ίδιος γνώριζε για τον Φαλ και βγαίνει δημόσια να "εκβιάσει" , τότε οι Αγγελόπουλοι θα πρέπει να του πουν να πάει στο καλό και ότι μάλλον αυτός δεν σέβεται τον οργανισμό στον οποίο βρίσκεται.basilis_.kts έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:44 pm![]()
![]()
χαχαχα φαλ στον παναθηναικο μπας σε καλο σου ειχα καιρο να γελασω τοσο
το μονο ενδιαφερον στην υποθεση ειναι αν ηξερε ο μπαρτζωκας οτι θα παει στον παναθηναικο...εχει λιγο ζουμακι εδω η υποθεση
και επισης μετα απο αυτο ο γουοκαπ ειναι καβαλα στο αλογο και τον βλεπω να ζηταει 2.5εκ και να παιρνει 3εκ μπονους απο τους αγγελοπουλους...αρε θωμα ξερεις εσυ ποτε να την βγαλεις την δηλωση.στοιχημα οτι δεν βγηκε τυχαια σημερα.ΟΤΙ ΣΑΣ ΛΕΩ και οποιος καταλαβε καταλαβε.αρε λωτσο γατα εισαι τελικα σε παραδεχομαι.πανεξυπνος ο ατιμος
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9197
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
Ντάξει, δεν δίνεις 1.5 εκατομμύρια για παίκτη στα 34 του προερχόμενο από σοβαρό τραυματισμό, για να είναι ο τριτοτέταρτος ψηλός. Ακόμα και αν αυτός είναι ο Fall που ξέρει την ομάδα, και έχει και ελληνικό διαβατήριο.
Βέβαια είναι και λίγο κωμικοτραγικό που τα τελευταία χρόνια ακούγαμε για fake Έλληνες όπως ο Walkup, o Dorsey και ο Βεζένκοφ (που ο ένας παίζει Εθνική Ελλάδος, ο άλλος επίσης παίζει Εθνική και έχει και Ελληνίδα μητέρα και ο άλλος είναι από παιδάκι στην χώρα), και τώρα ξαφνικά κάποιοι στρουθοκαμηλίζουνε που ο Fall θα λογίζεται ως Έλληνας στην ομάδα τους.
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3990
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
όχι όλοι κουμπάρε ...kojito έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:54 pmΝτάξει, δεν δίνεις 1.5 εκατομμύρια για παίκτη στα 34 του προερχόμενο από σοβαρό τραυματισμό, για να είναι ο τριτοτέταρτος ψηλός. Ακόμα και αν αυτός είναι ο Fall που ξέρει την ομάδα, και έχει και ελληνικό διαβατήριο.
Βέβαια είναι και λίγο κωμικοτραγικό που τα τελευταία χρόνια ακούγαμε για fake Έλληνες όπως ο Walkup, o Dorsey και ο Βεζένκοφ (που ο ένας παίζει Εθνική Ελλάδος, ο άλλος επίσης παίζει Εθνική και έχει και Ελληνίδα μητέρα και ο άλλος είναι από παιδάκι στην χώρα), και τώρα ξαφνικά κάποιοι στρουθοκαμηλίζουνε που ο Fall θα λογίζεται ως Έλληνας στην ομάδα τους.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2889
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9197
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
Για αυτό έγραψα κάποιοι και όχι όλοιkein έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:55 pmόχι όλοι κουμπάρε ...kojito έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:54 pm
Ντάξει, δεν δίνεις 1.5 εκατομμύρια για παίκτη στα 34 του προερχόμενο από σοβαρό τραυματισμό, για να είναι ο τριτοτέταρτος ψηλός. Ακόμα και αν αυτός είναι ο Fall που ξέρει την ομάδα, και έχει και ελληνικό διαβατήριο.
Βέβαια είναι και λίγο κωμικοτραγικό που τα τελευταία χρόνια ακούγαμε για fake Έλληνες όπως ο Walkup, o Dorsey και ο Βεζένκοφ (που ο ένας παίζει Εθνική Ελλάδος, ο άλλος επίσης παίζει Εθνική και έχει και Ελληνίδα μητέρα και ο άλλος είναι από παιδάκι στην χώρα), και τώρα ξαφνικά κάποιοι στρουθοκαμηλίζουνε που ο Fall θα λογίζεται ως Έλληνας στην ομάδα τους.
Για μένα ο Fall μπαίνει στην ίδια κατηγορία με Walkup πρακτικά. Για μένα αφού του δόθηκε η ευκαιρία να τον πάρει ως Έλληνα καλά έκανε από αγωνιστικής άποψης, αλλά είναι λίγο περίεργο τόσα χρόνια να κάνεις αγώνα για fake ξένους, να δηλώνεις ότι εμείς δεν κάνουμε τέτοια κτλ μόνο και μόνο επειδή δεν έχεις ασκήσει εσύ το δικαίωμα αυτό (κυρίως γιατί δεν το χρειάστηκε), και ξαφνικά να είναι όλα ρόδινα όταν σου δίνεται η ευκαιρία.
Αν ήταν ας πούμε ο Αταμάν και του χρόνου στον ΠΑΟ, θα άφηνε μέσα σε ένα καλοκαίρι όλες αυτές τις δηλώσεις για fake greeks;

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο