το μονο ενδιαφερον στην υποθεση ειναι αν ηξερε ο μπαρτζωκας οτι θα παει στον παναθηναικο...εχει λιγο ζουμακι εδω η υποθεση
και επισης μετα απο αυτο ο γουοκαπ ειναι καβαλα στο αλογο και τον βλεπω να ζηταει 2.5εκ και να παιρνει 3εκ μπονους απο τους αγγελοπουλους...αρε θωμα ξερεις εσυ ποτε να την βγαλεις την δηλωση.στοιχημα οτι δεν βγηκε τυχαια σημερα.ΟΤΙ ΣΑΣ ΛΕΩ και οποιος καταλαβε καταλαβε.αρε λωτσο γατα εισαι τελικα σε παραδεχομαι.πανεξυπνος ο ατιμος










BasketForum – Ιστορικό Αρχείο