Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Djole77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:11 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:02 am
yawn.brigade έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:58 pm
αυτος τι κλαιει μπας και νομιζει θα μεινει?ειναι τοσο εκτος κλιματος που μπορει :lol:
Που τον είδες να κλαίει :roofl:
Φτερνιστηκε ο άνθρωπος :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13688
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:12 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:02 am
yawn.brigade έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:58 pm
αυτος τι κλαιει μπας και νομιζει θα μεινει?ειναι τοσο εκτος κλιματος που μπορει :lol:
κλαιει επειδη δεν θα τσεπωσει τοσα και αυτος

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16425
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 am

ο φαλ ειναι μια επιβεβαιωση οτι καλα κανουν στην ομαδα και σκεφτονται επιτελους στεγνα επαγγελματικα..οι περισσοτεροι παικτες δεν παει να μεγαλωσαν εδω,να βγαλαν ενα σκασμο λεφτα,να τους εσωσες την καριερα..να τους σταθηκες σε τραυματισμους κτλ οταν ερθει η ωρα θα πανε στον αντιπαλο σου αν τους συμφερει.

ο γουοκαπ επισης μονο τα λεφτα σκεφτηκε για ενδειξη σεβασμου..οτι μια χρονια τον στελναμε στους καλυτερους γιατρους και δεν τον πιεσαμε ποτε να μπει ωστε τωρα να ειναι καλα κλαιν μαιν..

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:14 am

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pm
Γενικα καλο θα ναι να μην αλλαζουμε αποψεις αναλογως τι μας βολευει..εγω ειχα πει οτι αφου ο φαλ δικαιουτε διαβατηριο καλως το πηρε και ειχα φαει ενα μικρο κραξιμο..Για να μην γινει της κομανετσι εδω να πω οτι το ιδιο ΄΄κολπο΄΄ του φαλ θα ακολουθησουν και οι χουαντσο λεσορ φουρνιε και οποιος αλλος το δικαιουτε..αυτο το διαβατηριο ανοιξε τους ασκους του αιωλου..οσοι ειναι υπερ ΄΄των ελληνων΄΄ της εθνικης κτλ τους εχω κακα μαντατα.
Ρε σατανά, αυτό το "αι" το διάβασα για "κ"!!! : :roofl: :roofl:

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:18 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 am
ο φαλ ειναι μια επιβεβαιωση οτι καλα κανουν στην ομαδα και σκεφτονται επιτελους στεγνα επαγγελματικα..οι περισσοτεροι παικτες δεν παει να μεγαλωσαν εδω,να βγαλαν ενα σκασμο λεφτα,να τους εσωσες την καριερα..να τους σταθηκες σε τραυματισμους κτλ οταν ερθει η ωρα θα πανε στον αντιπαλο σου αν τους συμφερει.

ο γουοκαπ επισης μονο τα λεφτα σκεφτηκε για ενδειξη σεβασμου..οτι μια χρονια τον στελναμε στους καλυτερους γιατρους και δεν τον πιεσαμε ποτε να μπει ωστε τωρα να ειναι καλα κλαιν μαιν..
φημες λενε οτι χαποελ και φενερ τον εχουν πλησιασει τον γουοκαπ
ειλικρινα αν γινει κανα τετοιο και εχουμε αποχωρηση φαλ-γουοκαπ σε ενα καλοκαιρι δεν ξερω πως θα το διαχειριστω.
θα μιλαμε για επος.λιγο θελει να νευριασουν οι αγγελοπουλοι μετα την δηλωση,λιγο να εμφανιστει κανας γιαναι να δωσει κανα 2,5εκ+ και εδεσε το γλυκο...ειμαστε τοσο κοντα :drunk:

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:21 am

Knoxville έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:24 pm
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pm
Αμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..

τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
Έτσι είναι τα πράγματα, χτίζεις για την επόμενη μέρα.

Δεν γίνεται να συνεχίζεις με 4-5-6 βετεράνους στο ρόστερ. Πρέπει να μπει φρέσκο αίμα, να ποτιστεί στην νοοτροπία της ομάδας, να μάθει με την σειρά του να κερδίζει και να δημιουργηθεί ο επόμενος κύκλος.
Τον χρόνο κανένας δεν τον κέρδισε

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:22 am

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pm
Γενικα καλο θα ναι να μην αλλαζουμε αποψεις αναλογως τι μας βολευει..εγω ειχα πει οτι αφου ο φαλ δικαιουτε διαβατηριο καλως το πηρε
Το όλο θέμα είναι να έχουν γίνει σωστά τα πράγματα. Αν όλα έχουν γίνει όπως πρέπει τότε με γεια του με χαρά του να το πάρει. Κι εγώ αυτό έλεγα και πιο πριν. Απλά έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας (που όπως και να το κάνουμε, δεν είναι και τα πιο μελετηρά παιδιά, γενικά) έκατσε και διάβασε και έμαθε ελληνικά σε τέτοιο επίπεδο.

Τώρα το να κρύβονται κάποιοι πίσω από τη "νομιμότητα" και να λένε ότι όλα καλά...αυτά είναι για τις στάνες των οπαδών.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:23 am

Εικόνα

:hammer:

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3167
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:25 am

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:22 am
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pm
Γενικα καλο θα ναι να μην αλλαζουμε αποψεις αναλογως τι μας βολευει..εγω ειχα πει οτι αφου ο φαλ δικαιουτε διαβατηριο καλως το πηρε
Το όλο θέμα είναι να έχουν γίνει σωστά τα πράγματα. Αν όλα έχουν γίνει όπως πρέπει τότε με γεια του με χαρά του να το πάρει. Κι εγώ αυτό έλεγα και πιο πριν. Απλά έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας (που όπως και να το κάνουμε, δεν είναι και τα πιο μελετηρά παιδιά, γενικά) έκατσε και διάβασε και έμαθε ελληνικά σε τέτοιο επίπεδο.

Τώρα το να κρύβονται κάποιοι πίσω από τη "νομιμότητα" και να λένε ότι όλα καλά...αυτά είναι για τις στάνες των οπαδών.
Ρε γκαις πίσω απ την "νομιμότητα" η με έτοιμους φωτογραφικούς νόμους έχουν γίνει εγκλήματα και εγκλήματα (από προέδρους ομάδων μπάσκετ πχ) και σεις κολλάτε αν βγάζει νόμιμα η δίκαια διαβατήριο ο φαλ και ο κάθε φαλ

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:28 am

Καλά, μην το έχετε και σίγουρο το διαβατήριο για τον Φαλ.
Φήμες λένε πως τον ρωτήσανε κάτι για τον Παλαιών Πατρών Γερμανό και απάντησε πως δεν ήξερε πως θα εξεταστεί και στη γερμανική ιστορία !!! :roofl:

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:31 am

tokalytero3d έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:25 am
nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:22 am


Το όλο θέμα είναι να έχουν γίνει σωστά τα πράγματα. Αν όλα έχουν γίνει όπως πρέπει τότε με γεια του με χαρά του να το πάρει. Κι εγώ αυτό έλεγα και πιο πριν. Απλά έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας (που όπως και να το κάνουμε, δεν είναι και τα πιο μελετηρά παιδιά, γενικά) έκατσε και διάβασε και έμαθε ελληνικά σε τέτοιο επίπεδο.

Τώρα το να κρύβονται κάποιοι πίσω από τη "νομιμότητα" και να λένε ότι όλα καλά...αυτά είναι για τις στάνες των οπαδών.
Ρε γκαις πίσω απ την "νομιμότητα" η με έτοιμους φωτογραφικούς νόμους έχουν γίνει εγκλήματα και εγκλήματα (από προέδρους ομάδων μπάσκετ πχ) και σεις κολλάτε αν βγάζει νόμιμα η δίκαια διαβατήριο ο φαλ και ο κάθε φαλ
Μπορούμε να κολλάμε σε παραπάνω από ένα πράγμα πάντως :) Εδώ σε αυτή τη γωνιά, σε αυτό το τοπικ, γι'αυτό συζητάμε. Δεν είναι ότι αγνοούμε τον κόσμο γύρω μας και όλη μέρα λέμε για τον Φαλ.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16425
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:32 am

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:22 am
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pm
Γενικα καλο θα ναι να μην αλλαζουμε αποψεις αναλογως τι μας βολευει..εγω ειχα πει οτι αφου ο φαλ δικαιουτε διαβατηριο καλως το πηρε
Το όλο θέμα είναι να έχουν γίνει σωστά τα πράγματα. Αν όλα έχουν γίνει όπως πρέπει τότε με γεια του με χαρά του να το πάρει. Κι εγώ αυτό έλεγα και πιο πριν. Απλά έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας (που όπως και να το κάνουμε, δεν είναι και τα πιο μελετηρά παιδιά, γενικά) έκατσε και διάβασε και έμαθε ελληνικά σε τέτοιο επίπεδο.

Τώρα το να κρύβονται κάποιοι πίσω από τη "νομιμότητα" και να λένε ότι όλα καλά...αυτά είναι για τις στάνες των οπαδών.
οπως εγραψα και πριν δεν του δωσαν μονο του φαλ το διαβατηριο ετσι..πλεον θα περνανε ολους τους μπασκετμπολιστες ετσι γιαυτο και δεν αλλαζουν τους 6 ξενους..εκτος και νομιζει κανενας οτι στον χουαντσο και στον φουρνιε θα πουνε οχι κοβεσαι :D

αληθεια ο μιλου που μιλαει κανονικα ελληνικα και ειναι και πιο ελληνας απο μας ειναι ο πιο αδικημενος απολους :lol:

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1513
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:33 am

τον Λάρυ καλό θα είναι να τον ρωτήσουμε πού θα πάει πριν ετοιμάσουμε συγκινητικό βίντεο :D

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:34 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 am
ο φαλ ειναι μια επιβεβαιωση οτι καλα κανουν στην ομαδα και σκεφτονται επιτελους στεγνα επαγγελματικα..οι περισσοτεροι παικτες δεν παει να μεγαλωσαν εδω,να βγαλαν ενα σκασμο λεφτα,να τους εσωσες την καριερα..να τους σταθηκες σε τραυματισμους κτλ οταν ερθει η ωρα θα πανε στον αντιπαλο σου αν τους συμφερει.

ο γουοκαπ επισης μονο τα λεφτα σκεφτηκε για ενδειξη σεβασμου..οτι μια χρονια τον στελναμε στους καλυτερους γιατρους και δεν τον πιεσαμε ποτε να μπει ωστε τωρα να ειναι καλα κλαιν μαιν..
Στην Ελλάδα έχουμε επαγγελματικό αθλητισμό, ακόμη να το χωνέψουμε. Και ιδίως οι ξένοι κοιτάνε πρώτα τα χρήματα, δικαίωμα τους βέβαια κακώς τους κατακρίνουμε για αυτό.

glenrice90

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 501
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:35 am

Fallanciunas

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”