Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16425
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
ο φαλ ειναι μια επιβεβαιωση οτι καλα κανουν στην ομαδα και σκεφτονται επιτελους στεγνα επαγγελματικα..οι περισσοτεροι παικτες δεν παει να μεγαλωσαν εδω,να βγαλαν ενα σκασμο λεφτα,να τους εσωσες την καριερα..να τους σταθηκες σε τραυματισμους κτλ οταν ερθει η ωρα θα πανε στον αντιπαλο σου αν τους συμφερει.
ο γουοκαπ επισης μονο τα λεφτα σκεφτηκε για ενδειξη σεβασμου..οτι μια χρονια τον στελναμε στους καλυτερους γιατρους και δεν τον πιεσαμε ποτε να μπει ωστε τωρα να ειναι καλα κλαιν μαιν..
ο γουοκαπ επισης μονο τα λεφτα σκεφτηκε για ενδειξη σεβασμου..οτι μια χρονια τον στελναμε στους καλυτερους γιατρους και δεν τον πιεσαμε ποτε να μπει ωστε τωρα να ειναι καλα κλαιν μαιν..
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Ρε σατανά, αυτό το "αι" το διάβασα για "κ"!!! :shaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 11:31 pmΓενικα καλο θα ναι να μην αλλαζουμε αποψεις αναλογως τι μας βολευει..εγω ειχα πει οτι αφου ο φαλ δικαιουτε διαβατηριο καλως το πηρε και ειχα φαει ενα μικρο κραξιμο..Για να μην γινει της κομανετσι εδω να πω οτι το ιδιο ΄΄κολπο΄΄ του φαλ θα ακολουθησουν και οι χουαντσο λεσορ φουρνιε και οποιος αλλος το δικαιουτε..αυτο το διαβατηριο ανοιξε τους ασκους του αιωλου..οσοι ειναι υπερ ΄΄των ελληνων΄΄ της εθνικης κτλ τους εχω κακα μαντατα.
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 489
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
φημες λενε οτι χαποελ και φενερ τον εχουν πλησιασει τον γουοκαπshaq7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 amο φαλ ειναι μια επιβεβαιωση οτι καλα κανουν στην ομαδα και σκεφτονται επιτελους στεγνα επαγγελματικα..οι περισσοτεροι παικτες δεν παει να μεγαλωσαν εδω,να βγαλαν ενα σκασμο λεφτα,να τους εσωσες την καριερα..να τους σταθηκες σε τραυματισμους κτλ οταν ερθει η ωρα θα πανε στον αντιπαλο σου αν τους συμφερει.
ο γουοκαπ επισης μονο τα λεφτα σκεφτηκε για ενδειξη σεβασμου..οτι μια χρονια τον στελναμε στους καλυτερους γιατρους και δεν τον πιεσαμε ποτε να μπει ωστε τωρα να ειναι καλα κλαιν μαιν..
ειλικρινα αν γινει κανα τετοιο και εχουμε αποχωρηση φαλ-γουοκαπ σε ενα καλοκαιρι δεν ξερω πως θα το διαχειριστω.
θα μιλαμε για επος.λιγο θελει να νευριασουν οι αγγελοπουλοι μετα την δηλωση,λιγο να εμφανιστει κανας γιαναι να δωσει κανα 2,5εκ+ και εδεσε το γλυκο...ειμαστε τοσο κοντα
-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6238
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Τον χρόνο κανένας δεν τον κέρδισεKnoxville έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:24 pmΈτσι είναι τα πράγματα, χτίζεις για την επόμενη μέρα.shaq7 έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pmΑμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..
τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
Δεν γίνεται να συνεχίζεις με 4-5-6 βετεράνους στο ρόστερ. Πρέπει να μπει φρέσκο αίμα, να ποτιστεί στην νοοτροπία της ομάδας, να μάθει με την σειρά του να κερδίζει και να δημιουργηθεί ο επόμενος κύκλος.
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5997
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Το όλο θέμα είναι να έχουν γίνει σωστά τα πράγματα. Αν όλα έχουν γίνει όπως πρέπει τότε με γεια του με χαρά του να το πάρει. Κι εγώ αυτό έλεγα και πιο πριν. Απλά έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας (που όπως και να το κάνουμε, δεν είναι και τα πιο μελετηρά παιδιά, γενικά) έκατσε και διάβασε και έμαθε ελληνικά σε τέτοιο επίπεδο.
Τώρα το να κρύβονται κάποιοι πίσω από τη "νομιμότητα" και να λένε ότι όλα καλά...αυτά είναι για τις στάνες των οπαδών.

- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3167
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
Ρε γκαις πίσω απ την "νομιμότητα" η με έτοιμους φωτογραφικούς νόμους έχουν γίνει εγκλήματα και εγκλήματα (από προέδρους ομάδων μπάσκετ πχ) και σεις κολλάτε αν βγάζει νόμιμα η δίκαια διαβατήριο ο φαλ και ο κάθε φαλnikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:22 amΤο όλο θέμα είναι να έχουν γίνει σωστά τα πράγματα. Αν όλα έχουν γίνει όπως πρέπει τότε με γεια του με χαρά του να το πάρει. Κι εγώ αυτό έλεγα και πιο πριν. Απλά έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας (που όπως και να το κάνουμε, δεν είναι και τα πιο μελετηρά παιδιά, γενικά) έκατσε και διάβασε και έμαθε ελληνικά σε τέτοιο επίπεδο.
Τώρα το να κρύβονται κάποιοι πίσω από τη "νομιμότητα" και να λένε ότι όλα καλά...αυτά είναι για τις στάνες των οπαδών.
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5997
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Μπορούμε να κολλάμε σε παραπάνω από ένα πράγμα πάντωςtokalytero3d έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:25 amΡε γκαις πίσω απ την "νομιμότητα" η με έτοιμους φωτογραφικούς νόμους έχουν γίνει εγκλήματα και εγκλήματα (από προέδρους ομάδων μπάσκετ πχ) και σεις κολλάτε αν βγάζει νόμιμα η δίκαια διαβατήριο ο φαλ και ο κάθε φαλnikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:22 am
Το όλο θέμα είναι να έχουν γίνει σωστά τα πράγματα. Αν όλα έχουν γίνει όπως πρέπει τότε με γεια του με χαρά του να το πάρει. Κι εγώ αυτό έλεγα και πιο πριν. Απλά έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας (που όπως και να το κάνουμε, δεν είναι και τα πιο μελετηρά παιδιά, γενικά) έκατσε και διάβασε και έμαθε ελληνικά σε τέτοιο επίπεδο.
Τώρα το να κρύβονται κάποιοι πίσω από τη "νομιμότητα" και να λένε ότι όλα καλά...αυτά είναι για τις στάνες των οπαδών.

- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16425
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
οπως εγραψα και πριν δεν του δωσαν μονο του φαλ το διαβατηριο ετσι..πλεον θα περνανε ολους τους μπασκετμπολιστες ετσι γιαυτο και δεν αλλαζουν τους 6 ξενους..εκτος και νομιζει κανενας οτι στον χουαντσο και στον φουρνιε θα πουνε οχι κοβεσαιnikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:22 amΤο όλο θέμα είναι να έχουν γίνει σωστά τα πράγματα. Αν όλα έχουν γίνει όπως πρέπει τότε με γεια του με χαρά του να το πάρει. Κι εγώ αυτό έλεγα και πιο πριν. Απλά έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας (που όπως και να το κάνουμε, δεν είναι και τα πιο μελετηρά παιδιά, γενικά) έκατσε και διάβασε και έμαθε ελληνικά σε τέτοιο επίπεδο.
Τώρα το να κρύβονται κάποιοι πίσω από τη "νομιμότητα" και να λένε ότι όλα καλά...αυτά είναι για τις στάνες των οπαδών.
αληθεια ο μιλου που μιλαει κανονικα ελληνικα και ειναι και πιο ελληνας απο μας ειναι ο πιο αδικημενος απολους
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1513
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6238
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Στην Ελλάδα έχουμε επαγγελματικό αθλητισμό, ακόμη να το χωνέψουμε. Και ιδίως οι ξένοι κοιτάνε πρώτα τα χρήματα, δικαίωμα τους βέβαια κακώς τους κατακρίνουμε για αυτό.shaq7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 amο φαλ ειναι μια επιβεβαιωση οτι καλα κανουν στην ομαδα και σκεφτονται επιτελους στεγνα επαγγελματικα..οι περισσοτεροι παικτες δεν παει να μεγαλωσαν εδω,να βγαλαν ενα σκασμο λεφτα,να τους εσωσες την καριερα..να τους σταθηκες σε τραυματισμους κτλ οταν ερθει η ωρα θα πανε στον αντιπαλο σου αν τους συμφερει.
ο γουοκαπ επισης μονο τα λεφτα σκεφτηκε για ενδειξη σεβασμου..οτι μια χρονια τον στελναμε στους καλυτερους γιατρους και δεν τον πιεσαμε ποτε να μπει ωστε τωρα να ειναι καλα κλαιν μαιν..
-
glenrice90

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 501
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
- Προειδοποιήσεις:
1






BasketForum – Ιστορικό Αρχείο