Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2360
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τετ Ιουν 24, 2026 8:01 pm

Χαιρετησε κ ο Μακισικαρος! :-?
Κλεινει ο κυκλος απ οτι φαινεται.
Εχουμε εως τωρα εξω Μακισικ, Πιτερς, Φαλ, Ντιλικινα μαλλον Λαρετζακης απ οτι ακουγεται, λογικα Μορις.
Πιστευω θα ερθουν περισσοτεροι απο 4 παικτες εν τελει και ισως καποιος/οι να ειναι ελληνας/ες.

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3162
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 8:02 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 7:59 pm
tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 7:54 pm

Γράφεις χωρίς ροη και με κουράζει να διαβάζω όλο το μήνυμα.
Εικόνα
images.jpeg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3307
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:04 pm

prime7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 7:52 pm
Χαιρέτησε και ο Σακ από τι λένε...Νιώθω λίγο περίεργα που Πίτερς,Φαλ,Σαν μας φεύγουν. Σωστά αλλά τους αγαπήσαμε πολύ.
Ναι ρε συ. Πίστευα θα έμενε άλλη μια χρονιά ο Σακ και θα κρέμαγε τα παπούτσια του σε εμάς. Δυσκολεύομαι να τον αποχωριστούμε. Ακόμα θυμάμαι το πρώτο του ματς που μας άφησε με το στόμα ανοιχτό

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3162
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 8:04 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 7:59 pm
tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 7:54 pm

Γράφεις χωρίς ροη και με κουράζει να διαβάζω όλο το μήνυμα.
Εικόνα
Τώρα πρέπει να περιμένω 35 λεπτά :D

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:10 pm

tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:04 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 7:59 pm


Εικόνα
Τώρα πρέπει να περιμένω 35 λεπτά :D
Εικόνα

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 8:15 pm

Με παινει μγαλη θλιψη να βλεπω τοσους παικτης που ταυτιστηκε ο κοσμος να αποχωρουν. Πιστευα οτι ο Σακ θα εμενε και φετος και θα ηταν ο πρωτος ξενος που θα εκλεινε την καριερα του στον Ολυμπιακο.

Δεν ξερω, μου επεσε βαρυ ολο αυτο με Μους, Σακ μεσα σε μια βδομαδα...

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16399
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:15 pm

στεναχωρο που δεν θα χουμε σακ και πιτερς την νεα χρονια αλλα αποτιι φαινεται η ομαδα πλεον λειτουργει επαγγελματικα η χωρις συναισθημα παρτε το οπως θελετε..

να κανω μια διευκρινηση που νομιζω οτι χρειαζεται..Εμεις εδω λεμε καμια βλακεια να περναει η ωρα δεν επηρεαζουμε τις εξελιξεις :roofl: Τι πω εγω η ο κοναν η ο 3Δ η ο ταδε δεν θα αλλαξει την κινηση των αφων..γιατι μερικοι το παρουσιαζεται α ρε αχαριστοι θα σας φυγει ο γουοκαπ η ο ντορσει και θα κλαιτε.. εντωμεταξυ οι περισσοτεροι αν οχι ολοι που τα λετε τσαντιζεστε αν δειτε κατι αρνητικο για μπαρτζωκα και αφους.. Να ξερετε οτι αυτοι ειναι που αποφασιζουν για τα λεφτα και τους παικτες οποτε στην ουσια αυτους δεν εμπιστευεστε :D

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος shaq7 την Τετ Ιουν 24, 2026 8:16 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:16 pm

Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:15 pm
Με παινει μγαλη θλιψη να βλεπω τοσους παικτης που ταυτιστηκε ο κοσμος να αποχωρουν. Πιστευα οτι ο Σακ θα εμενε και φετος και θα ηταν ο πρωτος ξενος που θα εκλεινε την καριερα του στον Ολυμπιακο.

Δεν ξερω, μου επεσε βαρυ ολο αυτο με Μους, Σακ μεσα σε μια βδομαδα...
ενταξει ρε παιδια δεν πεθαναν κιολας οι ανθρωποι για να τους κλαιτε

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 8:18 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:16 pm
Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:15 pm
Με παινει μγαλη θλιψη να βλεπω τοσους παικτης που ταυτιστηκε ο κοσμος να αποχωρουν. Πιστευα οτι ο Σακ θα εμενε και φετος και θα ηταν ο πρωτος ξενος που θα εκλεινε την καριερα του στον Ολυμπιακο.

Δεν ξερω, μου επεσε βαρυ ολο αυτο με Μους, Σακ μεσα σε μια βδομαδα...
ενταξει ρε παιδια δεν πεθαναν κιολας οι ανθρωποι για να τους κλαιτε
Ρε συ τουλουμπα οταν αποχωρησουν και σε σενα απο την ομαδα σου παιχτες που ηταν 5 και 6 χρονια θα τα πουμε. Ειπα οτι με επιασε μια στενοχωρια, δεν καλεσα και μοιρολογιστρες...

Σακ, παπ, Σασα, Μους, Γουοκαπ, Λαρυ ειναι 5-6+ εδω. Τι θελεις να κανουμε ακριβως?

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 485
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pm

tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:04 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 7:59 pm


Εικόνα
Τώρα πρέπει να περιμένω 35 λεπτά :D
εσυ δεν ξερεις με ποιον χρηστη συνομιλεις καθε φορα και τι εχεις πει στο προηγουμενο μηνυμα οποτε δεν νομιζω να αποτελεσουν τελικα προβλημα τα 35 λεπτα αναμονης :roofl:
καλα αν παμε σε αναλυση ροστερ αστο καθως νομιζω δυσκολα θα μπορεσεις να ανταποκριθεις στην δυσκολη ροη που δινω στον λογο οποτε ας περιοριστουμε στην συγκριση γουοκαπ-μπουρνελε αφου αυτο καταλαβες :cool:

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 558
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pm

Προχωράμε παρακάτω στην επόμενη μέρα.

Αυτή είναι η φυσική ροή των πραγμάτων με αθλητές και ομάδες.

Κρατάμε τις όμορφες στιγμές στη μνήμη μας και καμία απολύτως στεναχώρια.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Knoxville την Τετ Ιουν 24, 2026 8:23 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16399
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pm

Αμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..

τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 558
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:23 pm

basilis_.kts έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pm
tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:04 pm


Τώρα πρέπει να περιμένω 35 λεπτά :D
εσυ δεν ξερεις με ποιον χρηστη συνομιλεις καθε φορα και τι εχεις πει στο προηγουμενο μηνυμα οποτε δεν νομιζω να αποτελεσουν τελικα προβλημα τα 35 λεπτα αναμονης :roofl:
καλα αν παμε σε αναλυση ροστερ αστο καθως νομιζω δυσκολα θα μπορεσεις να ανταποκριθεις στην δυσκολη ροη που δινω στον λογο οποτε ας περιοριστουμε στην συγκριση γουοκαπ-μπουρνελε αφου αυτο καταλαβες :cool:
Σας εγκαλώ στην τάξη.

Επόμενο βήμα να φωνάξω την φρουρά.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13684
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:24 pm

Jeight έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:18 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:16 pm

ενταξει ρε παιδια δεν πεθαναν κιολας οι ανθρωποι για να τους κλαιτε
Ρε συ τουλουμπα οταν αποχωρησουν και σε σενα απο την ομαδα σου παιχτες που ηταν 5 και 6 χρονια θα τα πουμε. Ειπα οτι με επιασε μια στενοχωρια, δεν καλεσα και μοιρολογιστρες...

Σακ, παπ, Σασα, Μους, Γουοκαπ, Λαρυ ειναι 5-6+ εδω. Τι θελεις να κανουμε ακριβως?
ενταξει αλλο να στεναχωρεθεις για 10 λεπτα αντε 1 ωρα και αλλο να τους μοιρολογειτε και να τους κλαιτε :mrgreen:

Εικόνα

εγω ας πουμε οταν εμαθα οτι θα σταματησει ο διαμαντιδης μπορει να στεναχωρεθηκα και μιση ωρα

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 558
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 8:24 pm

shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 8:21 pm
Αμα το σκεφτειτε ορθολογικα ειναι κατι πολυ θετικο αυτο που κανουν μπαρτζωκας και αφοι... Πηραμε ευρωλιγκα,κλεινει ενας κυκλος ομορφα πρεπει να φτιαξουμε τον επομενο κορμο τωρα..

τον σακ και τον φαλ και τον γουοκαπ τους αγαπαει πανω απο ολα ο μπαρτζωκας..για μενα πολυ @@ κινηση αυτη που κανει..φτιαχνει τον νεο ολυμπιακο την χρονια με την λιγοτερη πιεση..Μπραβο τους οσο και αν ποναει.
Έτσι είναι τα πράγματα, χτίζεις για την επόμενη μέρα.

Δεν γίνεται να συνεχίζεις με 4-5-6 βετεράνους στο ρόστερ. Πρέπει να μπει φρέσκο αίμα, να ποτιστεί στην νοοτροπία της ομάδας, να μάθει με την σειρά του να κερδίζει και να δημιουργηθεί ο επόμενος κύκλος.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”