Να το δεχτώ αν εκεί μπορείς να πάρεις περισσότερα από οπουδήποτε αλλού ή αν θες να αποδείξεις κάτι συγκεκριμένο. Αν μπορείς να βρεις τα ίδια χρήματα με καλύτερο εργασιακό περιβάλλον γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου?Conan1982 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 pmΑν τα χρήματα μπαίνουν στην ώρα τους, δεν βλέπω στο τέλος γιατί όχι, την δουλειά τους κάνουν. Αν μου έδιναν τα ίδια χρήματα κι εγώ θα τον λάτρευα. (και με πολύ λιγότερα βασικά).Sokos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 amΤο μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Κατά τ' άλλα συντάσσομαι με τον @papp7 και άλλους φίλους. Η ομάδα κινείται σωστά και κάνει την ανανέωση που πρέπει. ΄
Στο τέλος θα έχουν φύγει: Τζόζεφ, Μόρις, Ντιλικινά, Έβανς, Λαρεντζάκη, Μακκίσικ, Πίτερς Φαλ, 8 παίκτες που πλην του Τζόζεφ, Μακκίσικ ελάχιστα βοήθησαν πέρυσι και η ομάδα κάνει χώρο για τα νέα συμβόλαια.
Πείτε διορθώσεις να φτιάξουμε το πιθανό μπάτζετ με τις όποιες υπερβάσεις:
https://ibb.co/QvQMk1R2
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- Sokos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1867
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 4:24 am
- Αγαπημένος παίκτης: Vince Carter
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Παντως μονο και μονο για τον πολεμο που εχει δεχτει ο προπονητης που τον ανεδειξε απο τον Giannakopoylo αν ειχα ισαξιες προτασεις απο αλλες ομαδες οπως της Βιλερμπαν οπως λεγεται θα πηγαινε εκει. Γιατι καλα τα λεφτα αλλα παικτες που ειναι στην ομαδα τοσα χρονια να σφυρανε αδιαφορα απεναντι στην λασπη του συγκεκριμενου ανθρωπου ε πεφτουν λιγο στα ματια μου.
Λεγεται οτι η προταση της Βιλερμπαν ηταν καπου εκει κοντα. Αν ισχυει, για μενα φαουλ του Μους...
Λεγεται οτι η προταση της Βιλερμπαν ηταν καπου εκει κοντα. Αν ισχυει, για μενα φαουλ του Μους...
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2382
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Τα 2 τελευταια χρονια κατεβαινουμε με 16αδα μη συμπεριλαμβανομενου του Εβανς φυσικα.Conan1982 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:26 pmΓιατί; 15άδα είναι, άντε να βάλω και τον Καραγιαννίδη αν δηλωθεί Ευρώπη.
Έχουμε στον άσσο να μπορούν να παίξουν Μακιντάιρ, Μοντέρο, Γουόκαπ.
στο 2 Μοντέρο, Ντόρσει, Φουρνιέ
στο 3 Γουόρντ, Παπανικολάου, Φουρνιέ, Κόλσον, μεταγραφή
στο 4 Σάσα, Κόλσον
στο 5 η γνωστή τριάδα.
Μαζι με τον Καραγιαννιδη αυτοι ειναι 15. Και οι Καραγιαννιδης, Νετζη καλως ή κακως δεν θα πολυπαιζουν στην Ευρωπη ενω και ο Παπ πιστευω θα εχει μειωμενο ρολο. Οποτε μιλαμε για μια 12αδα να παει να βγαλει ολη τη χρονια;
Θεωρω καταρχην ειτε θα μεινει και ο Τζοζεφ (ή ο Εβανς αν θελει να δωσει αλλη μια ευκαιρια αναλογα και με το συμβολαιο που θα ζητησει - αν μεινει σχεδον στο τζαμπα) στο 1-2 ή θα αποκτηθει ενα ακομα γκαρντ με ελληνικο διαβατηριο (αν υπαρχει κανα αξιολογο τετοιο).
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9370
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Γιατί να έχει όρεξη ο Φαλ να μπει στην διαδικασία της μετακίνησης από τον ένα αιώνιο στον άλλο με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την ηρεμία του αν είχε ισάξια πρόταση από Γαλλική ομάδα; Και χαμηλότερη θα ήταν και εγγυημένο διετές δεν θα ήταν.Jeight έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:31 pmΠαντως μονο και μονο για τον πολεμο που εχει δεχτει ο προπονητης που τον ανεδειξε απο τον Giannakopoylo αν ειχα ισαξιες προτασεις απο αλλες ομαδες οπως της Βιλερμπαν οπως λεγεται θα πηγαινε εκει. Γιατι καλα τα λεφτα αλλα παικτες που ειναι στην ομαδα τοσα χρονια να σφυρανε αδιαφορα απεναντι στην λασπη του συγκεκριμενου ανθρωπου ε πεφτουν λιγο στα ματια μου.
Λεγεται οτι η προταση της Βιλερμπαν ηταν καπου εκει κοντα. Αν ισχυει, για μενα φαουλ του Μους...
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Εγω λεω τι ακουστηκε. και για μενα καποια πραγματα ειναι ισαξια η πανω απο τα χρηματα. Αν αυτος αισθανεται καλα να πανηγυριζει με τον Γιαννακοπουλο δικαιωμα του. Εγω δεν θα αισθανομουν οκ. ΕπαναλαμβΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ να κανει με τον οργανισμο του ΠΑΟ συνολικα μιλαω για τον συγκεκριμενο "ανθρωπο"Conan1982 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:34 pmΓιατί να έχει όρεξη ο Φαλ να μπει στην διαδικασία της μετακίνησης από τον ένα αιώνιο στον άλλο με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την ηρεμία του αν είχε ισάξια πρόταση από Γαλλική ομάδα; Και χαμηλότερη θα ήταν και εγγυημένο διετές δεν θα ήταν.Jeight έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:31 pmΠαντως μονο και μονο για τον πολεμο που εχει δεχτει ο προπονητης που τον ανεδειξε απο τον Giannakopoylo αν ειχα ισαξιες προτασεις απο αλλες ομαδες οπως της Βιλερμπαν οπως λεγεται θα πηγαινε εκει. Γιατι καλα τα λεφτα αλλα παικτες που ειναι στην ομαδα τοσα χρονια να σφυρανε αδιαφορα απεναντι στην λασπη του συγκεκριμενου ανθρωπου ε πεφτουν λιγο στα ματια μου.
Λεγεται οτι η προταση της Βιλερμπαν ηταν καπου εκει κοντα. Αν ισχυει, για μενα φαουλ του Μους...
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2382
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Μπορει να μην το πηρε και τοσο καλα που τον διωξαμε ουσιαστικα.. Ποτε δεν ξερεις τι αντιδραση βγαζει στον καθενα ενα τετοιο γεγονος ανεξαρτητως του τι θετικο εχει προηγηθει.Conan1982 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:34 pmΓιατί να έχει όρεξη ο Φαλ να μπει στην διαδικασία της μετακίνησης από τον ένα αιώνιο στον άλλο με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την ηρεμία του αν είχε ισάξια πρόταση από Γαλλική ομάδα; Και χαμηλότερη θα ήταν και εγγυημένο διετές δεν θα ήταν.Jeight έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:31 pmΠαντως μονο και μονο για τον πολεμο που εχει δεχτει ο προπονητης που τον ανεδειξε απο τον Giannakopoylo αν ειχα ισαξιες προτασεις απο αλλες ομαδες οπως της Βιλερμπαν οπως λεγεται θα πηγαινε εκει. Γιατι καλα τα λεφτα αλλα παικτες που ειναι στην ομαδα τοσα χρονια να σφυρανε αδιαφορα απεναντι στην λασπη του συγκεκριμενου ανθρωπου ε πεφτουν λιγο στα ματια μου.
Λεγεται οτι η προταση της Βιλερμπαν ηταν καπου εκει κοντα. Αν ισχυει, για μενα φαουλ του Μους...
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6006
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2382
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Αρκετοι αθλητες δεν το βλεπουν ετσι. Γι αυτους ειναι αλλη μια μερα στη δουλεια και απλα πανε σε ανταγωνιστη-εργοδοτη. Ειδικα ο φαλ ηταν ανεκαθεν απομακρος χαρακτηρας και δεν εδειχνε να εχει κανα ιδιαιτερο δεσιμο με την ομαδα και τον κοσμο της. Τουλαχιστον εμενα αυτο μου εβγαζε βλεποντας τον. Πολυ μπλαζε και φλατ. Δικαιωμα του φυσικα, δεν το λεω αρνητικα.Jeight έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:36 pmΕγω λεω τι ακουστηκε. και για μενα καποια πραγματα ειναι ισαξια η πανω απο τα χρηματα. Αν αυτος αισθανεται καλα να πανηγυριζει με τον Γιαννακοπουλο δικαιωμα του. Εγω δεν θα αισθανομουν οκ. ΕπαναλαμβΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ να κανει με τον οργανισμο του ΠΑΟ συνολικα μιλαω για τον συγκεκριμενο "ανθρωπο"
- golitog7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3313
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
- Τοποθεσία: Munich
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ρε σεις τι είναι αυτά που λέτε. Σκέψου εσύ ως έλληνας να δουλεύεις στη Γαλλία που δεν ξέρεις ούτε τη γλώσσα ούτε την προιστορία κάθε ομάδας. Είσαι μερικά χρονάκια εκεί, κάνεις τη δουλειά σου, προσπαθείς να μαζέψεις όσα περισσότερα λεφτά γίνεται γιατί έχεις παιδιά και δεν ξέρω εγώ τι άλλες υποχρεώσεις μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιο σου και να φύγεις ξανά για την πατρίδα σου. Που να ξέρει ο Φαλ τι είναι ο δγπ, ποιον ελέγχει, αν κάνει πόλεμο στον Β και κλάιν μάιν. Μη κρίνετε εξ ιδίων τα αλλλότρια που λένε και στο χωριό μουJeight έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:31 pmΠαντως μονο και μονο για τον πολεμο που εχει δεχτει ο προπονητης που τον ανεδειξε απο τον Giannakopoylo αν ειχα ισαξιες προτασεις απο αλλες ομαδες οπως της Βιλερμπαν οπως λεγεται θα πηγαινε εκει. Γιατι καλα τα λεφτα αλλα παικτες που ειναι στην ομαδα τοσα χρονια να σφυρανε αδιαφορα απεναντι στην λασπη του συγκεκριμενου ανθρωπου ε πεφτουν λιγο στα ματια μου.
Λεγεται οτι η προταση της Βιλερμπαν ηταν καπου εκει κοντα. Αν ισχυει, για μενα φαουλ του Μους...
Τα λεφτά που δίνει ο ένας και ό άλλος προφανώς και δεν μπορούμε να τα ξέρουμε αλλά να είμαστε λίγο λογικοί. Δεν υπάρχει περίπτωση να πλησίασε άλλη πρόταση την πρόταση του Παο για πολλούς λόγους.
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 814
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πάντως με αυτά που έμαθα η Βιλερμπάν έκανε πίσω για πιθανή μεταγραφή του Φαλ. Πρακτικά δεν είχε κάποιο άλλη πρόταση στα χέρια του.Jeight έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:36 pmΕγω λεω τι ακουστηκε. και για μενα καποια πραγματα ειναι ισαξια η πανω απο τα χρηματα. Αν αυτος αισθανεται καλα να πανηγυριζει με τον Γιαννακοπουλο δικαιωμα του. Εγω δεν θα αισθανομουν οκ. ΕπαναλαμβΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ να κανει με τον οργανισμο του ΠΑΟ συνολικα μιλαω για τον συγκεκριμενο "ανθρωπο"
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3169
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Απο το ρεπορταζ προκυπτει οτι η προταση της Βιλερμπαν ηαν παραπλησια καθως ειναι Γαλλος και ειναι διατεθειμενοι να πληρωσουν αρκετα για αυτους. Κανεις μας δεν ξερει σιγουρα τι ισχυει.golitog7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:47 pmΡε σεις τι είναι αυτά που λέτε. Σκέψου εσύ ως έλληνας να δουλεύεις στη Γαλλία που δεν ξέρεις ούτε τη γλώσσα ούτε την προιστορία κάθε ομάδας. Είσαι μερικά χρονάκια εκεί, κάνεις τη δουλειά σου, προσπαθείς να μαζέψεις όσα περισσότερα λεφτά γίνεται γιατί έχεις παιδιά και δεν ξέρω εγώ τι άλλες υποχρεώσεις μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιο σου και να φύγεις ξανά για την πατρίδα σου. Που να ξέρει ο Φαλ τι είναι ο δγπ, ποιον ελέγχει, αν κάνει πόλεμο στον Β και κλάιν μάιν. Μη κρίνετε εξ ιδίων τα αλλλότρια που λένε και στο χωριό μουJeight έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:31 pmΠαντως μονο και μονο για τον πολεμο που εχει δεχτει ο προπονητης που τον ανεδειξε απο τον Giannakopoylo αν ειχα ισαξιες προτασεις απο αλλες ομαδες οπως της Βιλερμπαν οπως λεγεται θα πηγαινε εκει. Γιατι καλα τα λεφτα αλλα παικτες που ειναι στην ομαδα τοσα χρονια να σφυρανε αδιαφορα απεναντι στην λασπη του συγκεκριμενου ανθρωπου ε πεφτουν λιγο στα ματια μου.
Λεγεται οτι η προταση της Βιλερμπαν ηταν καπου εκει κοντα. Αν ισχυει, για μενα φαουλ του Μους...
Τα λεφτά που δίνει ο ένας και ό άλλος προφανώς και δεν μπορούμε να τα ξέρουμε αλλά να είμαστε λίγο λογικοί. Δεν υπάρχει περίπτωση να πλησίασε άλλη πρόταση την πρόταση του Παο για πολλούς λόγους.
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6006
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- golitog7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3313
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
- Τοποθεσία: Munich
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Είναι πολύ ταλαιπωρημένος ρε συ και σε μεγάλη ηλικία πλέον. Δεν μπορεί να βρει τέτοιο συμβόλαιο και μάλσιτα εγγγυημένο πουθενά. Ούτε ο ΠΑΟ προφανώς θα τον έπαιρνε αν δεν μπορούσε να τον χρησιμοποιήσει ως έλληνα. Σιγά μην δέσμευε θέση ξένου για τον 35χρονο Φαλ με τέτοιο ιστορικό. Πληρώνει το διαβατήριο στην Ελλάδα και καλά έκανε ο Φαλ και το έβγαλε, έξυπνη κίνηση.Jeight έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:49 pmΑπο το ρεπορταζ προκυπτει οτι η προταση της Βιλερμπαν ηαν παραπλησια καθως ειναι Γαλλος και ειναι διατεθειμενοι να πληρωσουν αρκετα για αυτους. Κανεις μας δεν ξερει σιγουρα τι ισχυει.golitog7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:47 pm
Ρε σεις τι είναι αυτά που λέτε. Σκέψου εσύ ως έλληνας να δουλεύεις στη Γαλλία που δεν ξέρεις ούτε τη γλώσσα ούτε την προιστορία κάθε ομάδας. Είσαι μερικά χρονάκια εκεί, κάνεις τη δουλειά σου, προσπαθείς να μαζέψεις όσα περισσότερα λεφτά γίνεται γιατί έχεις παιδιά και δεν ξέρω εγώ τι άλλες υποχρεώσεις μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιο σου και να φύγεις ξανά για την πατρίδα σου. Που να ξέρει ο Φαλ τι είναι ο δγπ, ποιον ελέγχει, αν κάνει πόλεμο στον Β και κλάιν μάιν. Μη κρίνετε εξ ιδίων τα αλλλότρια που λένε και στο χωριό μου
Τα λεφτά που δίνει ο ένας και ό άλλος προφανώς και δεν μπορούμε να τα ξέρουμε αλλά να είμαστε λίγο λογικοί. Δεν υπάρχει περίπτωση να πλησίασε άλλη πρόταση την πρόταση του Παο για πολλούς λόγους.
-
GP77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εγώ διάβασα πως η πρόταση της Βιλερμπάν ήταν γύρω στις 900χιλ με 1εκ. Δεν ξέρω τί από τα δύο ισχύει τελικά. Και σίγουρα Άρης-Πάοκ δεν είναι ακόμα σε θέση να δώσουν τόσο μεγάλα συμβόλαια. Και ειδικά για έναν παίχτη 34 ετών. Την ηλικία δεν την αναφέρω υποτιμητικά, απλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Επίσης, η ηλικία επηρεάζει αρκετές φορές την απόδοση ενός αθλητή. Και ειδικά όταν μιλάμε για ένα κορμί 2,18μ στα 120-130 κιλά με δύο τραυματισμούς τα τελευταία δύο χρόνια, έχοντας παίξει ένα εξάμηνο στην ουσία στο διάστημα αυτό.
Ο Φαλ υπήρξε καθοριστικός και αποτελεσματικός στον τρόπο παιχνιδιού του Ολυμπιακού. Δηλαδή έχοντας κυρίως τον ρόλο του δημιουργού-ρακέτας παρά του εκτελεστή, ενώ στην άμυνα όσο ήταν νεότερος και χωρίς τραυματισμούς υποστήριζε αρκετά καλά την άμυνα με αλλαγές. Μένει να δούμε πως θα τον χρησιμοποιήσει ο Ομπράντοβιτς και ποιο θα είναι το τρίτο πεντάρι του παο, ώστε να κατανεμηθούν και οι αρμοδιότητες του καθενός. Λογικά θα πάρει κάποιον παίχτη με σουτ, αφού έχει 7-footer και αθλητικό ψηλό.
Δεν θέλω να κάνω αναλύσεις για τον χαρακτήρα του Φαλ, για ποιο λόγο επέλεξε να διαβεί αυτό το μονοπάτι ή για τις δηλώσεις του Γιανακόπουλου για τις εληνοποιήσεις γιατί πραγματικά με έχουν κουράσει όλα αυτά. Στην δική μου αντίληψη πάντως η συγκεκριμένη μεταγραφή έχει αντίκτυπο αντίστοιχο με αυτόν που είχε η μετακίνηση του Λοτζέσκι μερικά χρόνια πριν. Δηλαδή, ενός τίμιου ξένου που έμεινε για χρόνια και βοήθησε σημαντικά αλλά πιστεύω πως πλέον τα καλά χρόνια είναι πίσω.
Ο Φαλ υπήρξε καθοριστικός και αποτελεσματικός στον τρόπο παιχνιδιού του Ολυμπιακού. Δηλαδή έχοντας κυρίως τον ρόλο του δημιουργού-ρακέτας παρά του εκτελεστή, ενώ στην άμυνα όσο ήταν νεότερος και χωρίς τραυματισμούς υποστήριζε αρκετά καλά την άμυνα με αλλαγές. Μένει να δούμε πως θα τον χρησιμοποιήσει ο Ομπράντοβιτς και ποιο θα είναι το τρίτο πεντάρι του παο, ώστε να κατανεμηθούν και οι αρμοδιότητες του καθενός. Λογικά θα πάρει κάποιον παίχτη με σουτ, αφού έχει 7-footer και αθλητικό ψηλό.
Δεν θέλω να κάνω αναλύσεις για τον χαρακτήρα του Φαλ, για ποιο λόγο επέλεξε να διαβεί αυτό το μονοπάτι ή για τις δηλώσεις του Γιανακόπουλου για τις εληνοποιήσεις γιατί πραγματικά με έχουν κουράσει όλα αυτά. Στην δική μου αντίληψη πάντως η συγκεκριμένη μεταγραφή έχει αντίκτυπο αντίστοιχο με αυτόν που είχε η μετακίνηση του Λοτζέσκι μερικά χρόνια πριν. Δηλαδή, ενός τίμιου ξένου που έμεινε για χρόνια και βοήθησε σημαντικά αλλά πιστεύω πως πλέον τα καλά χρόνια είναι πίσω.



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο