Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1879
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:08 am

Ο Θωμας απ οτι εχουν πει ολοι απο δημοσιουγραφους που τον εχουν συναναστραφει μεχρι ατομα απο την ομαδα ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑς. γΙ ΑΥΤΟ ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΔΗΛΩΣΗ και δεν θεωρω οτι την σκεφτηκε ο ιδιος.

Παρολα αυτα θα επρεπε να την αποφυγει, ειναι καιρο στην ομαδα δεν ειναι απλα ενας τυχαιος παιχτης της σειρας.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2479
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:12 am

Καρβουνιάρης έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:28 am
Καλά, μην το έχετε και σίγουρο το διαβατήριο για τον Φαλ.
Φήμες λένε πως τον ρωτήσανε κάτι για τον Παλαιών Πατρών Γερμανό και απάντησε πως δεν ήξερε πως θα εξεταστεί και στη γερμανική ιστορία !!! :roofl:
εκι θα πατησει ο δικηγορος του θα πει οτι μονο ποντιος θα μπορουσε να απαντησει ετσι και θα παρει σουμπιτος το διαβατηργιο.

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2479
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:15 am

Jeight έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:08 am
Ο Θωμας απ οτι εχουν πει ολοι απο δημοσιουγραφους που τον εχουν συναναστραφει μεχρι ατομα απο την ομαδα ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑς. γΙ ΑΥΤΟ ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΔΗΛΩΣΗ και δεν θεωρω οτι την σκεφτηκε ο ιδιος.

Παρολα αυτα θα επρεπε να την αποφυγει, ειναι καιρο στην ομαδα δεν ειναι απλα ενας τυχαιος παιχτης της σειρας.
[/quote

ολοι εχουν το δικαιωμα να εχουν ενα ολισθημα ιδιαιτερα οταν δεχονται πιεσεις ειτε απο την συζυγο ειτε απο τον ατζεντη. ο θωμας εχει μπροστα του ποσα? 3 χρονια καριερας? ε πρεπι να σκεφτει και το μετα ο ανθρωπος. απλα αν ημουν στη θεση του αυτη ακριβως την κουβεντα θα την εκανα σε ενα γραφειο μονος μου με τους αγγελοπουλους κι οχι σε δημοσια θεα. τωρα θα μοπυ πεις ,μπορει να εχει γινει αυτη η κουβεντα και να ειναι ενας επιπλεον μοχλος πιεσης κι αυτο.


τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:20 am

Εγώ νομίζω πως ειναι προφανές πως ο Γουοκαπ έχει πρόταση από αλλού με πολλά χρήματα. Αν το +1 είναι με 1,κάτι και βλέπει τον ενα χρονο μικροτερο του CMM να παίρνει 2,5 χωρίς να έχει παίξει ποτέ του pf προφανώς έχει φρικάρει.Διαλεξε ένα χοντροκομμενο μάλλον τρόπο να πιέσει a priori για καλύτερα χρήματα.

Τώρα το θέμα είναι πως θα το χειριστεί η ομάδα, εγώ νομίζω εν τέλει θα τα βρούνε.

Υγ Θεωρώ πως και με τον Ντορσει κάτι ανάλογο θα συμβεί.Οπως και να έχει, το να ανανεώσεις κάποιον μονομερώς(έχει δικαίωμα ο Ολυμπιακός, εννοώ χωρίς να έχεις έρθει σε μια συμφωνία για επέκταση/βελτιωση) είναι δίκοπο μαχαιρι

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2479
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:31 am

για να τα λεμε ολα τοσα χροναι λεμε για συναισθηματισμους που πρεπει να κοπουν για εξορθολογισμο του ροστερ κτλ κτλ. πριν καμποσο καιρο ενας φιλος ειχε γραψει κατι που εγω προσωπικα νρηκα σωστο τοτε που το πρωτοδιαβασα και συνεχιζω και τωρα μετα τις αποχωρησεις να βρισκω σωστο. ειχε παι κατι του στυλ το μεγαλυτερο καλο που αθ φερει μαι πιθανη κατακτηση της ευρωλιγκας ειναι οτι θα απελευθερωθει η ομαδα .πολλοι παικτες αποχωρισαν λοιπον εχοντας επιτελους πετυχει το στοχο τους γεματοι και πιθανοτατα με καλες αναμνησεις απο την ομαδα . Ακομα και ο αλεκος που πικραθηκε με την μη συμμετοχη του στον τελικο κυπελου τα εδωσε ολα κι εφυγε με κερκιδες να τον αποθεωνουν. Στα γηινα τωρα , ξεκιναμε με ενα κορμο γεματο σε καθε θεση εκτος απο το 3 και το 4 (που ακομα κι αυριο να ξεκιναγε η σαιζον με γουορντ παπ και σασα δεν το λες και του πεταματου ) που ισως ειναι οι πιο ευκολες θεσεις να ψωνισεις και απο αμερικη κι εχουμε εξοικονομισει ενα τεραστιο ποσο απο τις αποδεσμευσεις παικτων κατι που μας δινει τη δυνατοτητα να ψαχτουμε για ονοματα απο πανω ραφι .

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:36 am

Άντε να γίνουνε και οι ανακοινώσεις, να έχουμε ένα αντίβαρο.
Αν αργήσει η ΚΑΕ, να τις κάνω εγώ για Μακιντάρη και Μοντέρο, ή δεν γουστάρετε επειδή είμαι καρβουνιάρης; :) :) :)

Γιατί δεν με θες κυρά μου, επειδή 'μαι καρβουνάς,
είμαι λίγο αλανιάρης, αφού είμαι καρβουνιάρης,
και θαρρείς ότι με μένα δεν θα την περνάς καλά;


Άβαταρ μέλους
Sokos

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1867
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 4:24 am
Αγαπημένος παίκτης: Vince Carter
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 am

Νομίζω γίνεται υπερβολική κουβέντα για τον Fall. Εμείς τον αφήσαμε ελεύθερο. Δεν πούλησε ποτέ οπαδιλίκι. Προσωπικά δεν με πείραξε καθόλου που πήγε στον ΠΑΟ. Αφενός δεν ξέρουμε αν έβρισκε αλλού αυτά τα χρήματα, αφετέρου αυτά που γράφτηκαν για την μετακίνηση οικογένειας, παιδιών κτλ έχουν μεγάλη βάση.

Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.

Και για τον ΠΑΟ βγάζει πολύ νόημα αν μιλάμε για Fall με διαβατήριο. Για τρίτος είναι ταμάμ. Τώρα αυτά τα "fake greeks" και "δεν ελληνοποιούμε" αλλά παίρνουμε ελληνοποιημένους είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε και συνδέονται με το σχόλιο για DPG πιο πάνω.

Στα του Θωμά, η γυναίκα του δεν είναι Καναδοιρανή? Νομίζω έχει Ιρανική καταγωγή ή κάτι τέτοιο. Είναι δυνατόν να σκέφτονται σοβαρά την Hapoel? Συνεχίζω να πιστεύω πάντως ότι θα βρεθεί μία αμοιβαία αποδεκτή λύση.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:45 am

Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 am
Στα του Θωμά, η γυναίκα του δεν είναι Καναδοιρανή? Νομίζω έχει Ιρανική καταγωγή ή κάτι τέτοιο. Είναι δυνατόν να σκέφτονται σοβαρά την Hapoel? Συνεχίζω να πιστεύω πάντως ότι θα βρεθεί μία αμοιβαία αποδεκτή λύση.
Μπορεί να είναι του Μπακλαβά, πως τον λένε αυτόν τον κηφήνα; Μπακλαβά, μπακλεβί, παχλεβί; Πές το κι έτσι!

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 802
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 11:03 am

Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 am
Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Κι εγω θα ειχα την ιδια απορια αν δεν ειχα δει την εικονα και τη γλωσσα σωματος των παιχτων του Παναθηναικου σε εκεινο το γευμα με τον προεδρο πριν το ματς με τη Βαλενθια.

Νομιζω αυτη εδειξε το blueprint για το πως αντιμετωπιζεται η φαση και λογικα περναει σα φωτεινη δαδα απο παιχτη σε παιχτη.

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6240
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 11:21 am

Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 am
Νομίζω γίνεται υπερβολική κουβέντα για τον Fall. Εμείς τον αφήσαμε ελεύθερο. Δεν πούλησε ποτέ οπαδιλίκι. Προσωπικά δεν με πείραξε καθόλου που πήγε στον ΠΑΟ. Αφενός δεν ξέρουμε αν έβρισκε αλλού αυτά τα χρήματα, αφετέρου αυτά που γράφτηκαν για την μετακίνηση οικογένειας, παιδιών κτλ έχουν μεγάλη βάση.

Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.

Και για τον ΠΑΟ βγάζει πολύ νόημα αν μιλάμε για Fall με διαβατήριο. Για τρίτος είναι ταμάμ. Τώρα αυτά τα "fake greeks" και "δεν ελληνοποιούμε" αλλά παίρνουμε ελληνοποιημένους είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε και συνδέονται με το σχόλιο για DPG πιο πάνω.

Στα του Θωμά, η γυναίκα του δεν είναι Καναδοιρανή? Νομίζω έχει Ιρανική καταγωγή ή κάτι τέτοιο. Είναι δυνατόν να σκέφτονται σοβαρά την Hapoel? Συνεχίζω να πιστεύω πάντως ότι θα βρεθεί μία αμοιβαία αποδεκτή λύση.
Και εγώ νομίζω ότι είναι υπερβολική η κουβέντα για το φαλ. Εμείς τον αφήσαμε ελεύθερο και για μένα ήταν σωστή απόφαση. Επαγγελματίας παίκτης είναι, πάει όπου θέλει. Αυτά για το δπγ κλπ, έχω να πω Όταν το χρήμα προηγείται, όλες οι πόρτες ανοίγουν όπως έλεγε κι ο σαίξπιρ

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9370
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 pm

Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 am
Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Αν τα χρήματα μπαίνουν στην ώρα τους, δεν βλέπω στο τέλος γιατί όχι, την δουλειά τους κάνουν. Αν μου έδιναν τα ίδια χρήματα κι εγώ θα τον λάτρευα. (και με πολύ λιγότερα βασικά).

Κατά τ' άλλα συντάσσομαι με τον @papp7 και άλλους φίλους. Η ομάδα κινείται σωστά και κάνει την ανανέωση που πρέπει. ΄
Στο τέλος θα έχουν φύγει: Τζόζεφ, Μόρις, Ντιλικινά, Έβανς, Λαρεντζάκη, Μακκίσικ, Πίτερς Φαλ, 8 παίκτες που πλην του Τζόζεφ, Μακκίσικ ελάχιστα βοήθησαν πέρυσι και η ομάδα κάνει χώρο για τα νέα συμβόλαια.

Πείτε διορθώσεις να φτιάξουμε το πιθανό μπάτζετ με τις όποιες υπερβάσεις:
Εικόνα

https://ibb.co/QvQMk1R2

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:22 pm

Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 pm
Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 am
Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Αν τα χρήματα μπαίνουν στην ώρα τους, δεν βλέπω στο τέλος γιατί όχι, την δουλειά τους κάνουν. Αν μου έδιναν τα ίδια χρήματα κι εγώ θα τον λάτρευα. (και με πολύ λιγότερα βασικά).

Κατά τ' άλλα συντάσσομαι με τον @papp7 και άλλους φίλους. Η ομάδα κινείται σωστά και κάνει την ανανέωση που πρέπει. ΄
Στο τέλος θα έχουν φύγει: Τζόζεφ, Μόρις, Ντιλικινά, Έβανς, Λαρεντζάκη, Μακκίσικ, Πίτερς Φαλ, 8 παίκτες που πλην του Τζόζεφ, Μακκίσικ ελάχιστα βοήθησαν πέρυσι και η ομάδα κάνει χώρο για τα νέα συμβόλαια.

Πείτε διορθώσεις να φτιάξουμε το πιθανό μπάτζετ με τις όποιες υπερβάσεις:
Εικόνα

https://ibb.co/QvQMk1R2
Σε αυτους υπολογισε ακομα 2 παικτες στα σιγουρα.. Βλεπω να πληρωνουμε 3.00-4.00 μυρια σε luxury tax φετος..

Edit: Οκ υπερβολη τα 4 μυρια καθως ειναι το 50% που υπολογιζεται. Πιο κοντα στα 3 μυρια θα ειναι.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rivers15 την Πέμ Ιουν 25, 2026 12:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9370
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:26 pm

Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:22 pm


Σε αυτους υπολογισε ακομα 2 παικτες στα σιγουρα.. Βλεπω να πληρωνουμε 3.00-4.00 μυρια σε luxury tax φετος..
Γιατί; 15άδα είναι, άντε να βάλω και τον Καραγιαννίδη αν δηλωθεί Ευρώπη.
Έχουμε στον άσσο να μπορούν να παίξουν Μακιντάιρ, Μοντέρο, Γουόκαπ.
στο 2 Μοντέρο, Ντόρσει, Φουρνιέ
στο 3 Γουόρντ, Παπανικολάου, Φουρνιέ, Κόλσον, μεταγραφή
στο 4 Σάσα, Κόλσον
στο 5 η γνωστή τριάδα.

Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3311
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:28 pm

Γιατί έχετε φαγωθεί να φύγει ο Τζόσεφ ρε? Το ψωμί σας τρώει?

Για τέταρτος είναι τέλειος. Ο τύπος ήρθε στα μέσα της χρονιάς και βούτηξε στα βαθιά, δε μάσησε. Και στον τελικό της Euroleague έβαλε το λιθαράκι του και στο πρωτάθλημα. Του χρόνου που θα ξεκινήσει από την αρχή θα ειναι ακόμα καλύτερος.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 781
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:28 pm

Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:13 pm
Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 am
Το μόνο που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως κάποιος προτιμάει να έχει εργοδότη τον DPG, αντί για οποιονδήποτε άλλο. Ο Fall είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την έχει ζήσει την ατμόσφαιρα στο πετσί του. Εκτός αν πιστεύει ότι ο Obradovic θα αποτελέσει ομπρέλα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Αν τα χρήματα μπαίνουν στην ώρα τους, δεν βλέπω στο τέλος γιατί όχι, την δουλειά τους κάνουν. Αν μου έδιναν τα ίδια χρήματα κι εγώ θα τον λάτρευα. (και με πολύ λιγότερα βασικά).

Κατά τ' άλλα συντάσσομαι με τον @papp7 και άλλους φίλους. Η ομάδα κινείται σωστά και κάνει την ανανέωση που πρέπει. ΄
Στο τέλος θα έχουν φύγει: Τζόζεφ, Μόρις, Ντιλικινά, Έβανς, Λαρεντζάκη, Μακκίσικ, Πίτερς Φαλ, 8 παίκτες που πλην του Τζόζεφ, Μακκίσικ ελάχιστα βοήθησαν πέρυσι και η ομάδα κάνει χώρο για τα νέα συμβόλαια.

Πείτε διορθώσεις να φτιάξουμε το πιθανό μπάτζετ με τις όποιες υπερβάσεις:
Εικόνα

https://ibb.co/QvQMk1R2
Λίγο κλαιν αλλα είναι μεσα κι ο Καραγιαννιδης με ~250χιλ

Επισης το συμβόλαιο Γουορντ ως εχει είναι γύρω στα 700χιλ

Μιλουτινοφ κοντά 2.3-2.4εκ

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SbioTech την Πέμ Ιουν 25, 2026 12:34 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”