Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7927
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:43 pm

ας χαζεψουμε καναν ελευθερο , μη ξενερωσουμε εντελως

https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... ese-martin



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Djole77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:44 pm

Jeight έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:23 pm
Μετριοτητα ειναι ο Ποκου αλλα ειναι καλυτερος απο τον μεσο ελληνα διαθεσιμο μπασκετμπλιστα. Για α1 θα τον εβλεπα, για σοβαρο ρολο οχι απο μενα.
εννοειται μονο να συμπληρωσεις 6αδα στην Α1 ειναι. Στην παρτιζαν ηταν για γελια :banana:

manhac

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 19, 2013 2:21 am
Προειδοποιήσεις: 3

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:45 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:40 pm
Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:30 pm
Να το δεχτώ αν εκεί μπορείς να πάρεις περισσότερα από οπουδήποτε αλλού ή αν θες να αποδείξεις κάτι συγκεκριμένο. Αν μπορείς να βρεις τα ίδια χρήματα με καλύτερο εργασιακό περιβάλλον γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου?
ΓΙα τον ΔΠΓ έχω εκφραστεί πολλάκις οπότε δεν χρειάζεται να βάλω αστερίσκους αλλά γιατί είναι κακό το εργασιακό περιβάλλον για τον αθλητή;
Όλοι ονειρευόμαστε εναν DPG για αφεντικό, αρκεί τα λεφτά να μπαίνουν στην ώρα τους.

N.I.2022

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2022 4:26 pm
Τοποθεσία: P. Faliro
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Eddie Johnson
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: OSFP
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:47 pm

Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:32 pm
N.I.2022 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:20 pm


έχει την ταχύτητα, την τεχνική και την ικανότητα με την μπάλα ώστε να μπορεί να παίξει και ως 3 :D
Που τα εχει κρυμενα ολα αυτα; :roofl:
Δες τις δύο πρώτες χρονιές του στο NBA με τους Thunder. Ως rookie έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ που υπήρχαν εκεί τον Durant (χωρίς φυσικά να τους συγκρίνω ως παίκτες) :P :P . Εκεί φαίνεται το πραγματικό potential ενός αθλητή.

Να θυμίσω και τα σχόλια που ακούγονταν για τον Βεζένκοφ όταν τον έφερε ο Μπαρτζώκας στον Ολυμπιακό.

Επίσης, επειδή με ον Ρογκαβόπουλο παίζανε αντίπαλοι στα αναπτυξιακά, να σου θυμίσω ότι τότε ούτε καν τον εβλεπε ο Ποκου. Έτσι, απλώς για λόγους σύγκρισης.

N.I.2022

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2022 4:26 pm
Τοποθεσία: P. Faliro
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Eddie Johnson
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: OSFP
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:49 pm

Djole77 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:44 pm
Jeight έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:23 pm
Μετριοτητα ειναι ο Ποκου αλλα ειναι καλυτερος απο τον μεσο ελληνα διαθεσιμο μπασκετμπλιστα. Για α1 θα τον εβλεπα, για σοβαρο ρολο οχι απο μενα.
εννοειται μονο να συμπληρωσεις 6αδα στην Α1 ειναι. Στην παρτιζαν ηταν για γελια :banana:
και ο Βεζένκοφ στην Μπαρτσελονα :banana:

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1530
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:51 pm

Δεν είναι κακή επιλογή ο Ποκου. Επιλογή φθηνή με μικρό ρίσκο, που αν γίνει κάποιο θαύμα και παίξει στο potential του θα μιλάμε για ένα καλό παιζούμενο παίκτη ελληνικού κορμού.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Άβαταρ μέλους
βήματα εκτός φάσης

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1241
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:51 pm

N.I.2022 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:20 pm
Ο Ποκου θα είναι πάρα πολύ καλή κίνηση! Παίκτης που μπορεί να πάρει το ελληνικό διαβατήριο "χτες", καθώς ήρθε στην Ελλάδα πριν τα 15 του (από την κατηγορία των Παμπαίδων) και αγωνίστηκε τόσο στις ακαδημίες του Ολυμπιακού όσο και στην Α2. Έχει συμπληρώσει πεντε (5+) συνεχομενα χρόνια στη χώρα και μιλάει πολύ καλά ελληνικά.

Τα πρώτα του χρόνια στο NBA ήταν κάτι παραπάνω από ελπιδοφόρα. Αγωνίζεται κυρίως στη θέση «4», αλλά παρότι είναι 7'1", έχει την ταχύτητα, την τεχνική και την ικανότητα με την μπάλα ώστε να μπορεί να παίξει και ως 3 :D
Πολύ καλή πρώτη ύλη αν και το πέρασμά του από την Παρτίζαν ήταν αποκαρδιωτικό. Η αλήθεια είναι ότι κι ο Ομπράντοβιτς έχει σταματήσει εδώ και καμιά εικοσαετία να ασχολείται με την εξέλιξη νέων παικτών και δουλεύει κυρίως με ακριβοπληρωμένους σταρ (δικαίωμά του, το κέρδισε με τις επιτυχίες του). Ο Μπαρτζώκας από την άλλη έχει κάνει θαύματα την τελευταία επταετία σε αυτόν τον τομέα και όχι απαραίτητα με καθαυτό νέους ηλικιακά αθλητές. Εδώ έφτιαξε την καριέρα του Φαλ και κατάφερε το παιδί (ζωή να 'χει) στα μπασκετικά γεράματα να χτυπήσει συμβόλαιο ζωής στον Παναθηναϊκό. Μακίσικ, Γουόκαπ, Λαρεντζάκης Ντόρσεϊ και φυσικά ο Βεζένκοφ απέκτησαν ο καθένας το εκτόπισμα που μπορούσαν γιατί είχαν την τύχη να δουλέψουν με τον κόουτς Μπι. Δεν θα μου κάνει εντύπωση αν ο Πόκου σε έναν-ενάμιση χρόνο από τώρα είναι καλός παίκτης κορμού στον Ολυμπιακό ή και ένας αναδυόμενος σταρ της Ευρωλίγκας.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος βήματα εκτός φάσης την Πέμ Ιουν 25, 2026 2:03 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Djole77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:52 pm

plo koon έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:51 pm
Δεν είναι κακή επιλογή ο Ποκου. Επιλογή φθηνή με μικρό ρίσκο, που αν γίνει κάποιο θαύμα και παίξει στο potential του θα μιλάμε για ένα καλό παιζούμενο παίκτη ελληνικού κορμού.
η λεξη κλειδι ειναι το "θαυμα" :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
Djole77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:54 pm

berry έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:43 pm
ας χαζεψουμε καναν ελευθερο , μη ξενερωσουμε εντελως

https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... ese-martin

2-3αρι δεν χρειαζομαστε παντως.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2479
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:55 pm

manhac έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:45 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:40 pm


ΓΙα τον ΔΠΓ έχω εκφραστεί πολλάκις οπότε δεν χρειάζεται να βάλω αστερίσκους αλλά γιατί είναι κακό το εργασιακό περιβάλλον για τον αθλητή;
Όλοι ονειρευόμαστε εναν DPG για αφεντικό, αρκεί τα λεφτά να μπαίνουν στην ώρα τους.
φιλε επειδη στο παρελθον εχω εργαστει στη Βιανεξ για το αν ειναι ενταξει με τις πληρωμες μπορω να σε επιβεβαιωσω οτι ειναι και με το παραπανω

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2382
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:55 pm

N.I.2022 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:47 pm
Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:32 pm


Που τα εχει κρυμενα ολα αυτα; :roofl:
Δες τις δύο πρώτες χρονιές του στο NBA με τους Thunder. Ως rookie έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ που υπήρχαν εκεί τον Durant (χωρίς φυσικά να τους συγκρίνω ως παίκτες) :P :P . Εκεί φαίνεται το πραγματικό potential ενός αθλητή.

Να θυμίσω και τα σχόλια που ακούγονταν για τον Βεζένκοφ όταν τον έφερε ο Μπαρτζώκας στον Ολυμπιακό.

Επίσης, επειδή με ον Ρογκαβόπουλο παίζανε αντίπαλοι στα αναπτυξιακά, να σου θυμίσω ότι τότε ούτε καν τον εβλεπε ο Ποκου. Έτσι, απλώς για λόγους σύγκρισης.
Ναι απλα ο Ποκουσεφσκι πλεον ειναι 25 προς 26. Επισης ο Σασα εκτοξευτηκε επειδη ταιριαξε και αναδειχθηκε απο το συστημα του Μπαρτζωκα. Προσωπικα ο Ποκουσεφσκι μου ακουγεται κακη επιλογη γενικοτερα, αν μιλαμε για ροστερ ευρωλιγκας. Τωρα αν συζηταμε για προσθηκη επιπεδου καραγιαννιδη και λογιζεται για ελληνας, για να παιζει με τη μυκονο και τον κολοσσο ειναι οκ

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 781
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:57 pm

Αν ο Πόρου είναι για 6αδα πρωταθλήματος ώστε να μπορεί εν δυνάμει να μένει έξω ενας απο τα φτερά τότε το ακούω. Σαν 14ος-15ος παικτης του ροστερ.

manhac

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 19, 2013 2:21 am
Προειδοποιήσεις: 3

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:59 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:55 pm
manhac έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:45 pm


Όλοι ονειρευόμαστε εναν DPG για αφεντικό, αρκεί τα λεφτά να μπαίνουν στην ώρα τους.
φιλε επειδη στο παρελθον εχω εργαστει στη Βιανεξ για το αν ειναι ενταξει με τις πληρωμες μπορω να σε επιβεβαιωσω οτι ειναι και με το παραπανω
Το ανάποδο έπιασες. Τα λεφτά μπαίνουν στην ώρα τους, αλλα αφεντικό παραμένει ο DPG. Και σίγουρα άλλο Βιανέξ και άλλο Παναθηναϊκός.

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:59 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:55 pm
manhac έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:45 pm


Όλοι ονειρευόμαστε εναν DPG για αφεντικό, αρκεί τα λεφτά να μπαίνουν στην ώρα τους.
φιλε επειδη στο παρελθον εχω εργαστει στη Βιανεξ για το αν ειναι ενταξει με τις πληρωμες μπορω να σε επιβεβαιωσω οτι ειναι και με το παραπανω
Καλα το οτι φτασαμε το να πληρωνεσαι στην ωρα σου να αναφερεται στα πλας του εργοδοτη, λεει περισσοτερα για τη χωρα και λιγοτερα για τον εργοδοτη.

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1530
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:10 pm

Παιδιά ο Ποκου σε μια λογική τιμή δεν είναι καθόλου ασχημο. Μη το συζητάτε κάν.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”