https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... ese-martin
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- berry

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 7933
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Magic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
- Προειδοποιήσεις:
0
ας χαζεψουμε καναν ελευθερο , μη ξενερωσουμε εντελως
https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... ese-martin
https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... ese-martin

Όλοι ονειρευόμαστε εναν DPG για αφεντικό, αρκεί τα λεφτά να μπαίνουν στην ώρα τους.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:40 pmΓΙα τον ΔΠΓ έχω εκφραστεί πολλάκις οπότε δεν χρειάζεται να βάλω αστερίσκους αλλά γιατί είναι κακό το εργασιακό περιβάλλον για τον αθλητή;
-
N.I.2022

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 773
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2022 4:26 pm
- Τοποθεσία: P. Faliro
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Eddie Johnson
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: OSFP
- Προειδοποιήσεις:
0
Δες τις δύο πρώτες χρονιές του στο NBA με τους Thunder. Ως rookie έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ που υπήρχαν εκεί τον Durant (χωρίς φυσικά να τους συγκρίνω ως παίκτες)
Να θυμίσω και τα σχόλια που ακούγονταν για τον Βεζένκοφ όταν τον έφερε ο Μπαρτζώκας στον Ολυμπιακό.
Επίσης, επειδή με ον Ρογκαβόπουλο παίζανε αντίπαλοι στα αναπτυξιακά, να σου θυμίσω ότι τότε ούτε καν τον εβλεπε ο Ποκου. Έτσι, απλώς για λόγους σύγκρισης.
- βήματα εκτός φάσης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1241
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 16, 2024 10:39 pm
- Αγαπημένη ομάδα: Askatuak
- Προειδοποιήσεις:
0
Πολύ καλή πρώτη ύλη αν και το πέρασμά του από την Παρτίζαν ήταν αποκαρδιωτικό. Η αλήθεια είναι ότι κι ο Ομπράντοβιτς έχει σταματήσει εδώ και καμιά εικοσαετία να ασχολείται με την εξέλιξη νέων παικτών και δουλεύει κυρίως με ακριβοπληρωμένους σταρ (δικαίωμά του, το κέρδισε με τις επιτυχίες του). Ο Μπαρτζώκας από την άλλη έχει κάνει θαύματα την τελευταία επταετία σε αυτόν τον τομέα και όχι απαραίτητα με καθαυτό νέους ηλικιακά αθλητές. Εδώ έφτιαξε την καριέρα του Φαλ και κατάφερε το παιδί (ζωή να 'χει) στα μπασκετικά γεράματα να χτυπήσει συμβόλαιο ζωής στον Παναθηναϊκό. Μακίσικ, Γουόκαπ, Λαρεντζάκης Ντόρσεϊ και φυσικά ο Βεζένκοφ απέκτησαν ο καθένας το εκτόπισμα που μπορούσαν γιατί είχαν την τύχη να δουλέψουν με τον κόουτς Μπι. Δεν θα μου κάνει εντύπωση αν ο Πόκου σε έναν-ενάμιση χρόνο από τώρα είναι καλός παίκτης κορμού στον Ολυμπιακό ή και ένας αναδυόμενος σταρ της Ευρωλίγκας.N.I.2022 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:20 pmΟ Ποκου θα είναι πάρα πολύ καλή κίνηση! Παίκτης που μπορεί να πάρει το ελληνικό διαβατήριο "χτες", καθώς ήρθε στην Ελλάδα πριν τα 15 του (από την κατηγορία των Παμπαίδων) και αγωνίστηκε τόσο στις ακαδημίες του Ολυμπιακού όσο και στην Α2. Έχει συμπληρώσει πεντε (5+) συνεχομενα χρόνια στη χώρα και μιλάει πολύ καλά ελληνικά.
Τα πρώτα του χρόνια στο NBA ήταν κάτι παραπάνω από ελπιδοφόρα. Αγωνίζεται κυρίως στη θέση «4», αλλά παρότι είναι 7'1", έχει την ταχύτητα, την τεχνική και την ικανότητα με την μπάλα ώστε να μπορεί να παίξει και ως 3
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος βήματα εκτός φάσης την Πέμ Ιουν 25, 2026 2:03 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
- Djole77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 114
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
2-3αρι δεν χρειαζομαστε παντως.berry έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:43 pmας χαζεψουμε καναν ελευθερο , μη ξενερωσουμε εντελως
https://www.spotrac.com/nba/player/stat ... ese-martin
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2479
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
φιλε επειδη στο παρελθον εχω εργαστει στη Βιανεξ για το αν ειναι ενταξει με τις πληρωμες μπορω να σε επιβεβαιωσω οτι ειναι και με το παραπανωmanhac έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:45 pmΌλοι ονειρευόμαστε εναν DPG για αφεντικό, αρκεί τα λεφτά να μπαίνουν στην ώρα τους.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:40 pm
ΓΙα τον ΔΠΓ έχω εκφραστεί πολλάκις οπότε δεν χρειάζεται να βάλω αστερίσκους αλλά γιατί είναι κακό το εργασιακό περιβάλλον για τον αθλητή;
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2385
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ναι απλα ο Ποκουσεφσκι πλεον ειναι 25 προς 26. Επισης ο Σασα εκτοξευτηκε επειδη ταιριαξε και αναδειχθηκε απο το συστημα του Μπαρτζωκα. Προσωπικα ο Ποκουσεφσκι μου ακουγεται κακη επιλογη γενικοτερα, αν μιλαμε για ροστερ ευρωλιγκας. Τωρα αν συζηταμε για προσθηκη επιπεδου καραγιαννιδη και λογιζεται για ελληνας, για να παιζει με τη μυκονο και τον κολοσσο ειναι οκN.I.2022 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:47 pmΔες τις δύο πρώτες χρονιές του στο NBA με τους Thunder. Ως rookie έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ που υπήρχαν εκεί τον Durant (χωρίς φυσικά να τους συγκρίνω ως παίκτες)![]()
. Εκεί φαίνεται το πραγματικό potential ενός αθλητή.
Να θυμίσω και τα σχόλια που ακούγονταν για τον Βεζένκοφ όταν τον έφερε ο Μπαρτζώκας στον Ολυμπιακό.
Επίσης, επειδή με ον Ρογκαβόπουλο παίζανε αντίπαλοι στα αναπτυξιακά, να σου θυμίσω ότι τότε ούτε καν τον εβλεπε ο Ποκου. Έτσι, απλώς για λόγους σύγκρισης.
Το ανάποδο έπιασες. Τα λεφτά μπαίνουν στην ώρα τους, αλλα αφεντικό παραμένει ο DPG. Και σίγουρα άλλο Βιανέξ και άλλο Παναθηναϊκός.fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:55 pmφιλε επειδη στο παρελθον εχω εργαστει στη Βιανεξ για το αν ειναι ενταξει με τις πληρωμες μπορω να σε επιβεβαιωσω οτι ειναι και με το παραπανω
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 804
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Καλα το οτι φτασαμε το να πληρωνεσαι στην ωρα σου να αναφερεται στα πλας του εργοδοτη, λεει περισσοτερα για τη χωρα και λιγοτερα για τον εργοδοτη.fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:55 pmφιλε επειδη στο παρελθον εχω εργαστει στη Βιανεξ για το αν ειναι ενταξει με τις πληρωμες μπορω να σε επιβεβαιωσω οτι ειναι και με το παραπανω

je suis jazz thrillos
BasketForum – Ιστορικό Αρχείο