Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6010
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:23 pm

Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:21 pm
θα σας πω εγω ποιον θα παρει ο παναθηναικος. τον Μοουζες Ραιτ
Πληροφορία ή διαίσθηση;

Εικόνα
Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3668
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:26 pm

Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:21 pm
θα σας πω εγω ποιον θα παρει ο παναθηναικος. τον Μοουζες Ραιτ
Εγω εχει κανα μηνα που τους το λεω αλλα δεν το εχουν παρει χαμπαρι και οσοι το εχουν δεν με πιστευουν :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13701
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:28 pm

Christofis έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:26 pm


Εγω εχει κανα μηνα που τους το λεω αλλα δεν το εχουν παρει χαμπαρι και οσοι το εχουν δεν με πιστευουν :mrgreen:
γιατι αραγε :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:30 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:28 pm
Christofis έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:26 pm


Εγω εχει κανα μηνα που τους το λεω αλλα δεν το εχουν παρει χαμπαρι και οσοι το εχουν δεν με πιστευουν :mrgreen:
γιατι αραγε :mrgreen:
Εικόνα

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1483
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:30 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:23 pm
Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:21 pm
θα σας πω εγω ποιον θα παρει ο παναθηναικος. τον Μοουζες Ραιτ
Πληροφορία ή διαίσθηση;
εχει κυκλοφορησει στα μανατζερικα οτι ο Ραιτ ειναι η πρωτη επιλογη εαν δεν βρει αυτο που θελει για σεντερ. Δεν ξερω αν ισχυει ποιανου επιλογη ειναι. Αλλα αν προκειται για πρωην παικτη ολυμπιακου θα πονταρα σε ΔΠΓ(ασχετα αν ειναι και ομπραντοβιτσικος παικτης).
ο τυπος εχει εμμονη, μπορει να θελει και τιποτα απο το ΣΕΦ τωρα που αποσυναρμολογειται.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13701
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:32 pm

Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:30 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:23 pm


Πληροφορία ή διαίσθηση;
εχει κυκλοφορησει στα μανατζερικα οτι ο Ραιτ ειναι η πρωτη επιλογη εαν δεν βρει αυτο που θελει για σεντερ. Δεν ξερω αν ισχυει ποιανου επιλογη ειναι. Αλλα αν προκειται για πρωην παικτη ολυμπιακου θα πονταρα σε ΔΠΓ(ασχετα αν ειναι και ομπραντοβιτσικος παικτης).
ο τυπος εχει εμμονη, μπορει να θελει και τιποτα απο το ΣΕΦ τωρα που αποσυναρμολογειται.
δηλαδη φερνει παιχτες που δεν θελει ο ζελικο?

αυτο δεν το εκανε με τον αταμαν θα το κανει με τον ζοτς?
η μονη εξαιρεση ηταν ο ντειβις που παρεκαμψαν τον αταμαν που δεν ηθελε γενικα παιχτη

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6010
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:32 pm

Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:30 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:23 pm


Πληροφορία ή διαίσθηση;
εχει κυκλοφορησει στα μανατζερικα οτι ο Ραιτ ειναι η πρωτη επιλογη εαν δεν βρει αυτο που θελει για σεντερ. Δεν ξερω αν ισχυει ποιανου επιλογη ειναι. Αλλα αν προκειται για πρωην παικτη ολυμπιακου θα πονταρα σε ΔΠΓ(ασχετα αν ειναι και ομπραντοβιτσικος παικτης).
ο τυπος εχει εμμονη, μπορει να θελει και τιποτα απο το ΣΕΦ τωρα που αποσυναρμολογειται.
Κακή ομάδα αλλά τελικά όλο από εκεί ψωνίζουμε :P

Εικόνα
Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3668
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:33 pm

Για Ποκουσεφσκι ειναι μεγαλο ναι ρε παιδια αν παρει διαβατηριο.

Ποτενσιαλ ακομη εχει μεγαλο μην ξεχναμε οτι 25 ειναι ακομη δεν τον εχουν παρει και τα χρονια. Δεν πιστευω οτι θα γινει Σασα αλλα και ενας Μαυροκεφαλιδης να καταφερει να γινει μια χαρα θα ναι.

Απο καθε Ελληνα στη θεση των φοργουορντ ειναι καλυτερη περιπτωση για τον ελληνικο κορμο.

Επισης ειναι γαυρακι κανονικοτατο.

Αν σου εξελιχθει κερδιζεις πολλα. Αν δεν σου βγει ε θα κοιταει απο τις κερκιδες οπως ο Τανουλης, ο Καραγιαννιδης και ποσοι αλλοι.

Ουτως ή αλλιως αυτος θα ειναι εξτρα των δυο αν ερθει με διαβατηριο

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7933
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:34 pm

O Ραιτ δεν υποτιθεται οτι παει πακετο με τον Νιμπο Μπαρτσα ?

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13701
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:35 pm

berry έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:34 pm
O Ραιτ δεν υποτιθεται οτι παει πακετο με τον Νιμπο Μπαρτσα ?
αποτι ελεγαν εχουν υπογραψει

τωρα αν τους εχει η μπαρτσα δεν υπαρχει σαλιο αν βρειτε ομαδα πατε δεν το ξερω

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4010
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:35 pm

Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:30 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:23 pm


Πληροφορία ή διαίσθηση;
εχει κυκλοφορησει στα μανατζερικα οτι ο Ραιτ ειναι η πρωτη επιλογη εαν δεν βρει αυτο που θελει για σεντερ. Δεν ξερω αν ισχυει ποιανου επιλογη ειναι. Αλλα αν προκειται για πρωην παικτη ολυμπιακου θα πονταρα σε ΔΠΓ(ασχετα αν ειναι και ομπραντοβιτσικος παικτης).
ο τυπος εχει εμμονη, μπορει να θελει και τιποτα απο το ΣΕΦ τωρα που αποσυναρμολογειται.
Δεν υπάρχει περίπτωση να τα κάνει αυτά στον ζοτς, ειδικά τις πρώτες μέρες της θητείας του, είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας ότι ο ΔΠΓ καπελώνει τον ζοτς στις 2 πρώτες μεταγραφές.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1483
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:35 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:32 pm
Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 3:30 pm


εχει κυκλοφορησει στα μανατζερικα οτι ο Ραιτ ειναι η πρωτη επιλογη εαν δεν βρει αυτο που θελει για σεντερ. Δεν ξερω αν ισχυει ποιανου επιλογη ειναι. Αλλα αν προκειται για πρωην παικτη ολυμπιακου θα πονταρα σε ΔΠΓ(ασχετα αν ειναι και ομπραντοβιτσικος παικτης).
ο τυπος εχει εμμονη, μπορει να θελει και τιποτα απο το ΣΕΦ τωρα που αποσυναρμολογειται.
δηλαδη φερνει παιχτες που δεν θελει ο ζελικο?

αυτο δεν το εκανε με τον αταμαν θα το κανει με τον ζοτς?
η μονη εξαιρεση ηταν ο ντειβις που παρεκαμψαν τον αταμαν που δεν ηθελε γενικα παιχτη
χιουμοριστικα το εγραψα. η αγορα απο ευρωλιγκα εχει στεγνωσει απο σεντερ(αν δεν κοιταξετε ΝΒΑ), ποιον θα παρετε διπλα στον Λεσορ τον Οτουρου; τον Ταις;ουτε καν
o Ραιτ μου κανει για επιλογη ζελικο και ας μην δαγκωνει στην αμυνα.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16428
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:36 pm

Για ποκου πάντως δεν βλέπω τίποτα στο τουιτερ μόνο ότι θα πάρει διαβατήριο … μπορεί να πάει αλλού και αυτός

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2893
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 3:49 pm

plo koon έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:10 pm
Παιδιά ο Ποκου σε μια λογική τιμή δεν είναι καθόλου ασχημο. Μη το συζητάτε κάν.
Ποσα δινει δηλαδη ;

Erether

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1267
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:04 pm

Θεωρείτε ότι η ομάδα ήθελε να γλιτώσει εντελώς το συμβόλαιο του Φαλ ή πιάστηκε κοιμωμένη και δεν πίστεψε ότι θα παρει το διαβατήριο;

Βέβαια, ο Γάλλος δε νομίζω να έμενε ούτε με 1 εκατομμύριο, εφόσον είχε άλλες προτάσεις. Θα έπρεπε να ανέβουμε στο 1,5 τουλάχιστον

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”