Πληροφορία ή διαίσθηση;Heisenberg έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:21 pmθα σας πω εγω ποιον θα παρει ο παναθηναικος. τον Μοουζες Ραιτ
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6012
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0

-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3668
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Εγω εχει κανα μηνα που τους το λεω αλλα δεν το εχουν παρει χαμπαρι και οσοι το εχουν δεν με πιστευουνHeisenberg έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:21 pmθα σας πω εγω ποιον θα παρει ο παναθηναικος. τον Μοουζες Ραιτ
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13702
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
γιατι αραγεChristofis έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:26 pm
Εγω εχει κανα μηνα που τους το λεω αλλα δεν το εχουν παρει χαμπαρι και οσοι το εχουν δεν με πιστευουν![]()
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
τουλουμπα έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:28 pmγιατι αραγεChristofis έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:26 pm
Εγω εχει κανα μηνα που τους το λεω αλλα δεν το εχουν παρει χαμπαρι και οσοι το εχουν δεν με πιστευουν![]()
![]()

-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1483
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
εχει κυκλοφορησει στα μανατζερικα οτι ο Ραιτ ειναι η πρωτη επιλογη εαν δεν βρει αυτο που θελει για σεντερ. Δεν ξερω αν ισχυει ποιανου επιλογη ειναι. Αλλα αν προκειται για πρωην παικτη ολυμπιακου θα πονταρα σε ΔΠΓ(ασχετα αν ειναι και ομπραντοβιτσικος παικτης).nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:23 pmΠληροφορία ή διαίσθηση;Heisenberg έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:21 pmθα σας πω εγω ποιον θα παρει ο παναθηναικος. τον Μοουζες Ραιτ
ο τυπος εχει εμμονη, μπορει να θελει και τιποτα απο το ΣΕΦ τωρα που αποσυναρμολογειται.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13702
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
δηλαδη φερνει παιχτες που δεν θελει ο ζελικο?Heisenberg έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:30 pmεχει κυκλοφορησει στα μανατζερικα οτι ο Ραιτ ειναι η πρωτη επιλογη εαν δεν βρει αυτο που θελει για σεντερ. Δεν ξερω αν ισχυει ποιανου επιλογη ειναι. Αλλα αν προκειται για πρωην παικτη ολυμπιακου θα πονταρα σε ΔΠΓ(ασχετα αν ειναι και ομπραντοβιτσικος παικτης).
ο τυπος εχει εμμονη, μπορει να θελει και τιποτα απο το ΣΕΦ τωρα που αποσυναρμολογειται.
αυτο δεν το εκανε με τον αταμαν θα το κανει με τον ζοτς?
η μονη εξαιρεση ηταν ο ντειβις που παρεκαμψαν τον αταμαν που δεν ηθελε γενικα παιχτη
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6012
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Κακή ομάδα αλλά τελικά όλο από εκεί ψωνίζουμεHeisenberg έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:30 pmεχει κυκλοφορησει στα μανατζερικα οτι ο Ραιτ ειναι η πρωτη επιλογη εαν δεν βρει αυτο που θελει για σεντερ. Δεν ξερω αν ισχυει ποιανου επιλογη ειναι. Αλλα αν προκειται για πρωην παικτη ολυμπιακου θα πονταρα σε ΔΠΓ(ασχετα αν ειναι και ομπραντοβιτσικος παικτης).
ο τυπος εχει εμμονη, μπορει να θελει και τιποτα απο το ΣΕΦ τωρα που αποσυναρμολογειται.

-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3668
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Για Ποκουσεφσκι ειναι μεγαλο ναι ρε παιδια αν παρει διαβατηριο.
Ποτενσιαλ ακομη εχει μεγαλο μην ξεχναμε οτι 25 ειναι ακομη δεν τον εχουν παρει και τα χρονια. Δεν πιστευω οτι θα γινει Σασα αλλα και ενας Μαυροκεφαλιδης να καταφερει να γινει μια χαρα θα ναι.
Απο καθε Ελληνα στη θεση των φοργουορντ ειναι καλυτερη περιπτωση για τον ελληνικο κορμο.
Επισης ειναι γαυρακι κανονικοτατο.
Αν σου εξελιχθει κερδιζεις πολλα. Αν δεν σου βγει ε θα κοιταει απο τις κερκιδες οπως ο Τανουλης, ο Καραγιαννιδης και ποσοι αλλοι.
Ουτως ή αλλιως αυτος θα ειναι εξτρα των δυο αν ερθει με διαβατηριο
Ποτενσιαλ ακομη εχει μεγαλο μην ξεχναμε οτι 25 ειναι ακομη δεν τον εχουν παρει και τα χρονια. Δεν πιστευω οτι θα γινει Σασα αλλα και ενας Μαυροκεφαλιδης να καταφερει να γινει μια χαρα θα ναι.
Απο καθε Ελληνα στη θεση των φοργουορντ ειναι καλυτερη περιπτωση για τον ελληνικο κορμο.
Επισης ειναι γαυρακι κανονικοτατο.
Αν σου εξελιχθει κερδιζεις πολλα. Αν δεν σου βγει ε θα κοιταει απο τις κερκιδες οπως ο Τανουλης, ο Καραγιαννιδης και ποσοι αλλοι.
Ουτως ή αλλιως αυτος θα ειναι εξτρα των δυο αν ερθει με διαβατηριο
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4015
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν υπάρχει περίπτωση να τα κάνει αυτά στον ζοτς, ειδικά τις πρώτες μέρες της θητείας του, είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας ότι ο ΔΠΓ καπελώνει τον ζοτς στις 2 πρώτες μεταγραφές.Heisenberg έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:30 pmεχει κυκλοφορησει στα μανατζερικα οτι ο Ραιτ ειναι η πρωτη επιλογη εαν δεν βρει αυτο που θελει για σεντερ. Δεν ξερω αν ισχυει ποιανου επιλογη ειναι. Αλλα αν προκειται για πρωην παικτη ολυμπιακου θα πονταρα σε ΔΠΓ(ασχετα αν ειναι και ομπραντοβιτσικος παικτης).
ο τυπος εχει εμμονη, μπορει να θελει και τιποτα απο το ΣΕΦ τωρα που αποσυναρμολογειται.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1483
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
χιουμοριστικα το εγραψα. η αγορα απο ευρωλιγκα εχει στεγνωσει απο σεντερ(αν δεν κοιταξετε ΝΒΑ), ποιον θα παρετε διπλα στον Λεσορ τον Οτουρου; τον Ταις;ουτε καντουλουμπα έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:32 pmδηλαδη φερνει παιχτες που δεν θελει ο ζελικο?Heisenberg έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 3:30 pm
εχει κυκλοφορησει στα μανατζερικα οτι ο Ραιτ ειναι η πρωτη επιλογη εαν δεν βρει αυτο που θελει για σεντερ. Δεν ξερω αν ισχυει ποιανου επιλογη ειναι. Αλλα αν προκειται για πρωην παικτη ολυμπιακου θα πονταρα σε ΔΠΓ(ασχετα αν ειναι και ομπραντοβιτσικος παικτης).
ο τυπος εχει εμμονη, μπορει να θελει και τιποτα απο το ΣΕΦ τωρα που αποσυναρμολογειται.
αυτο δεν το εκανε με τον αταμαν θα το κανει με τον ζοτς?
η μονη εξαιρεση ηταν ο ντειβις που παρεκαμψαν τον αταμαν που δεν ηθελε γενικα παιχτη
o Ραιτ μου κανει για επιλογη ζελικο και ας μην δαγκωνει στην αμυνα.
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2893
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο