Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- karamelitsa

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2695
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 584
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Tην δεύτερη Τρίτη της επόμενης βδομάδας.
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2501
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Αν εναςπαικτης που δεσμευεται με συμβολαιο αλλα εχει ΝΒΑ αουτ ,μπορει να τον θελησουν οι Νικς τυχαιο παραδειγμα (γκουχ γκουχ) να φυγει απο την ομαδα του να του κανουν συμβολαιο και μετα να αποχωρησει για καποιο λογο ελευθερος να παει οπου θελει (λιμανι μερια ) ? οποιαδηποτε ομοιοτητα με προσωπα και καταστασεις ειναι εντελως τυχαια (ΝΟΤ)
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3689
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2501
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
λεμε ολοι για τα λιγα λεπτα που θα μενουν απο το σασα και τι θα γινει αν ο σασα βγει οφ εγω λεω οτι με τριαντα λεπτα ανα αγωνα το "αν " μπορει να αλλαχθει σε "οταν" οσο κι αν ακουγεται κυνικο και "κακο" . η προοπτικη να μειωθουν τα λεπτα του σασα ετσι ωστε και το αναπληρωματικο τεσσαρι να βρισκει περισσοτερο χρονο αλλα και ο σασα να ειναι πιο φρεσκος και να μην αρχιζει τις ποικιλιες στο τελος γιατι τα εχει φτυσει π[ιστευω ειναι η ορθολογικοτερη. δεν μιλαμε να πεσει στο εικοσαλεπτο αλλα ενα 22-18 23 -17 δεν μου φανταζει τοσο απαγορευτικο , ιδιαιτερα αν ο σασα ειναι στο 100% του σε αυτο το χρονο . ομοιως και ο αναπληρωματικος του
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2906
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πιθανοτατα δεν θα γινει αυτο γιατι αλλιως θα ειχε μεινει και ο πιτερςfotis vlachopoulos έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:54 pmλεμε ολοι για τα λιγα λεπτα που θα μενουν απο το σασα και τι θα γινει αν ο σασα βγει οφ εγω λεω οτι με τριαντα λεπτα ανα αγωνα το "αν " μπορει να αλλαχθει σε "οταν" οσο κι αν ακουγεται κυνικο και "κακο" . η προοπτικη να μειωθουν τα λεπτα του σασα ετσι ωστε και το αναπληρωματικο τεσσαρι να βρισκει περισσοτερο χρονο αλλα και ο σασα να ειναι πιο φρεσκος και να μην αρχιζει τις ποικιλιες στο τελος γιατι τα εχει φτυσει π[ιστευω ειναι η ορθολογικοτερη. δεν μιλαμε να πεσει στο εικοσαλεπτο αλλα ενα 22-18 23 -17 δεν μου φανταζει τοσο απαγορευτικο , ιδιαιτερα αν ο σασα ειναι στο 100% του σε αυτο το χρονο . ομοιως και ο αναπληρωματικος του
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 363
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Τι να τον κάνουμε τον Ντε Λαρέα;fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:47 pmΑν εναςπαικτης που δεσμευεται με συμβολαιο αλλα εχει ΝΒΑ αουτ ,μπορει να τον θελησουν οι Νικς τυχαιο παραδειγμα (γκουχ γκουχ) να φυγει απο την ομαδα του να του κανουν συμβολαιο και μετα να αποχωρησει για καποιο λογο ελευθερος να παει οπου θελει (λιμανι μερια ) ? οποιαδηποτε ομοιοτητα με προσωπα και καταστασεις ειναι εντελως τυχαια (ΝΟΤ)
Έχουμε Ντε Λαρυ την Κόμπρα.
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2501
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
στην ισπανια παιζουν γρηγορα ναι μεν αλλα το ξυλο που παιζεται στην ευρωλιγκα δεν ξερω αν το ριχνουν ολες οι ομαδες εκει. κατα τα αλλα μου θυμιζει σε στυλακι (αν και πιο πλαστικος λιγο ) την παλια μου μεγαλη καψουρα παικτη της σασσαρι που τον ηθελα πολυ να ερθει απο τα μερη μας κι ειχε περασει κι απο τα τρικαλα νομιζω τον κεννεθ καντζι πριν φυγει για σασσαρι που παρεα με τον λαουαλ ειχαν φτιαξει ενα φοβερο διδυμο ψηλων το 2016Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 3:45 pmO Μετου ειναι παικταρας με τα ολα του. Αθλητικος, σκληρος, καλος αμυντικος με γρήγορα ποδια αλλα και ψηλα, σουτ, τριποντο μπορει να ντριμπλαρει.
Ο μονος αστερισκος ειναι οτι ειχε σοβαρο τραυματισμο. Για αυτο φυσικα μπορεις να τον παρει φτηνα και χωρις τρελες απαιτησεις.
Τον ειδα 2 φορες μετα τον τραυματισμο του. Ηταν εξαιρετικος αλλα δεν ειναι μεγαλο δειγμα και ηταν σε ρυθμους ACB που εκει παιζουν πολυ χρηγορα
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2501
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
ο οποιος πητερς ευτυχως που υπηρχε στο φαιναλ φορ αλλιως παλι θα λεγαμε αλλα. ελεγα βρε παδι μου μηπως παθαμε και μαθαμε .coach blue έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 8:08 pmΠιθανοτατα δεν θα γινει αυτο γιατι αλλιως θα ειχε μεινει και ο πιτερςfotis vlachopoulos έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:54 pmλεμε ολοι για τα λιγα λεπτα που θα μενουν απο το σασα και τι θα γινει αν ο σασα βγει οφ εγω λεω οτι με τριαντα λεπτα ανα αγωνα το "αν " μπορει να αλλαχθει σε "οταν" οσο κι αν ακουγεται κυνικο και "κακο" . η προοπτικη να μειωθουν τα λεπτα του σασα ετσι ωστε και το αναπληρωματικο τεσσαρι να βρισκει περισσοτερο χρονο αλλα και ο σασα να ειναι πιο φρεσκος και να μην αρχιζει τις ποικιλιες στο τελος γιατι τα εχει φτυσει π[ιστευω ειναι η ορθολογικοτερη. δεν μιλαμε να πεσει στο εικοσαλεπτο αλλα ενα 22-18 23 -17 δεν μου φανταζει τοσο απαγορευτικο , ιδιαιτερα αν ο σασα ειναι στο 100% του σε αυτο το χρονο . ομοιως και ο αναπληρωματικος του![]()
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2501
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
για αλλον χτυπαει η καμπανα ...FabrizioOberto έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 8:15 pmΤι να τον κάνουμε τον Ντε Λαρέα;fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:47 pmΑν εναςπαικτης που δεσμευεται με συμβολαιο αλλα εχει ΝΒΑ αουτ ,μπορει να τον θελησουν οι Νικς τυχαιο παραδειγμα (γκουχ γκουχ) να φυγει απο την ομαδα του να του κανουν συμβολαιο και μετα να αποχωρησει για καποιο λογο ελευθερος να παει οπου θελει (λιμανι μερια ) ? οποιαδηποτε ομοιοτητα με προσωπα και καταστασεις ειναι εντελως τυχαια (ΝΟΤ)
Έχουμε Ντε Λαρυ την Κόμπρα.
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 813
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Του Παναθηναικου εννοεις;fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 8:21 pmγια αλλον χτυπαει η καμπανα ...FabrizioOberto έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 8:15 pm
Τι να τον κάνουμε τον Ντε Λαρέα;
Έχουμε Ντε Λαρυ την Κόμπρα.
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 363
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Παίκτη ομάδας της χώρας που διαδραματίζεται το βιβλίο του Χέμινγουεϊ;fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 8:21 pmγια αλλον χτυπαει η καμπανα ...FabrizioOberto έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 8:15 pm
Τι να τον κάνουμε τον Ντε Λαρέα;
Έχουμε Ντε Λαρυ την Κόμπρα.
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3689
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Μα την Ισπανια ως μειονεκτημα την ανεφερα. Εννοω παιχουν γρηγορα χωρις ιδιαιτερη σκληραδα οποτε δεν ξερω αν θα αντεξει στο ξυλο και στις σκληρες αμυνες μετα τον τραυματισμο τουfotis vlachopoulos έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 8:19 pmστην ισπανια παιζουν γρηγορα ναι μεν αλλα το ξυλο που παιζεται στην ευρωλιγκα δεν ξερω αν το ριχνουν ολες οι ομαδες εκει. κατα τα αλλα μου θυμιζει σε στυλακι (αν και πιο πλαστικος λιγο ) την παλια μου μεγαλη καψουρα παικτη της σασσαρι που τον ηθελα πολυ να ερθει απο τα μερη μας κι ειχε περασει κι απο τα τρικαλα νομιζω τον κεννεθ καντζι πριν φυγει για σασσαρι που παρεα με τον λαουαλ ειχαν φτιαξει ενα φοβερο διδυμο ψηλων το 2016Christofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 3:45 pmO Μετου ειναι παικταρας με τα ολα του. Αθλητικος, σκληρος, καλος αμυντικος με γρήγορα ποδια αλλα και ψηλα, σουτ, τριποντο μπορει να ντριμπλαρει.
Ο μονος αστερισκος ειναι οτι ειχε σοβαρο τραυματισμο. Για αυτο φυσικα μπορεις να τον παρει φτηνα και χωρις τρελες απαιτησεις.
Τον ειδα 2 φορες μετα τον τραυματισμο του. Ηταν εξαιρετικος αλλα δεν ειναι μεγαλο δειγμα και ηταν σε ρυθμους ACB που εκει παιζουν πολυ χρηγορα
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2501
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
γατονι εισαι !FabrizioOberto έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 8:32 pmΠαίκτη ομάδας της χώρας που διαδραματίζεται το βιβλίο του Χέμινγουεϊ;
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
-
fotis vlachopoulos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2501
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
οκ εγω το καταλαβα λαθος. ειμαι και απο το πρωι σερι στο φαρμακειο οποτε ρεταρω σιγα σιγαChristofis έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 8:45 pmΜα την Ισπανια ως μειονεκτημα την ανεφερα. Εννοω παιχουν γρηγορα χωρις ιδιαιτερη σκληραδα οποτε δεν ξερω αν θα αντεξει στο ξυλο και στις σκληρες αμυνες μετα τον τραυματισμο τουfotis vlachopoulos έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 8:19 pm
στην ισπανια παιζουν γρηγορα ναι μεν αλλα το ξυλο που παιζεται στην ευρωλιγκα δεν ξερω αν το ριχνουν ολες οι ομαδες εκει. κατα τα αλλα μου θυμιζει σε στυλακι (αν και πιο πλαστικος λιγο ) την παλια μου μεγαλη καψουρα παικτη της σασσαρι που τον ηθελα πολυ να ερθει απο τα μερη μας κι ειχε περασει κι απο τα τρικαλα νομιζω τον κεννεθ καντζι πριν φυγει για σασσαρι που παρεα με τον λαουαλ ειχαν φτιαξει ενα φοβερο διδυμο ψηλων το 2016

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο