Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
karamelitsa

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2695
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 6:50 pm

tokalytero3d έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:15 pm
Ανακοινώνεται η παιχτουρα :shot:
IMG_20260626_181345.jpg
Ξέρεις πότε?

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:13 pm

karamelitsa έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:50 pm
tokalytero3d έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:15 pm
Ανακοινώνεται η παιχτουρα :shot:
IMG_20260626_181345.jpg
Ξέρεις πότε?
Tην δεύτερη Τρίτη της επόμενης βδομάδας.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2501
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:47 pm

Αν εναςπαικτης που δεσμευεται με συμβολαιο αλλα εχει ΝΒΑ αουτ ,μπορει να τον θελησουν οι Νικς τυχαιο παραδειγμα (γκουχ γκουχ) να φυγει απο την ομαδα του να του κανουν συμβολαιο και μετα να αποχωρησει για καποιο λογο ελευθερος να παει οπου θελει (λιμανι μερια ) ? οποιαδηποτε ομοιοτητα με προσωπα και καταστασεις ειναι εντελως τυχαια (ΝΟΤ)

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3691
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:53 pm

Erether έγραψε:
Σάβ Ιαν 31, 2026 2:01 pm
Για τις μεταγραφές της νέας σεζόν, δε θέλω επ'ουδενι να δω βαρίδια, να παραμένουν στην ομάδα. Αυτό.
Ειναι το πρωτο σχολιο του τοπικ και ειπα να το σχολιασω 410 σελιδες μετα.

Φιλαρακι ο Αγιος Βασιλης ηρθε νωρις για σενα φετος. Για του χρονου τετοιον καιρο που εκανες την ευχη ζητα παγκοσμια ειρηνη.

Οχι βρε πλακα κανω. Ακουσε εκει παγκοσμια ειρηνη

Το repeat να ζητησεις

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2501
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 7:54 pm

λεμε ολοι για τα λιγα λεπτα που θα μενουν απο το σασα και τι θα γινει αν ο σασα βγει οφ εγω λεω οτι με τριαντα λεπτα ανα αγωνα το "αν " μπορει να αλλαχθει σε "οταν" οσο κι αν ακουγεται κυνικο και "κακο" . η προοπτικη να μειωθουν τα λεπτα του σασα ετσι ωστε και το αναπληρωματικο τεσσαρι να βρισκει περισσοτερο χρονο αλλα και ο σασα να ειναι πιο φρεσκος και να μην αρχιζει τις ποικιλιες στο τελος γιατι τα εχει φτυσει π[ιστευω ειναι η ορθολογικοτερη. δεν μιλαμε να πεσει στο εικοσαλεπτο αλλα ενα 22-18 23 -17 δεν μου φανταζει τοσο απαγορευτικο , ιδιαιτερα αν ο σασα ειναι στο 100% του σε αυτο το χρονο . ομοιως και ο αναπληρωματικος του

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2910
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:08 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:54 pm
λεμε ολοι για τα λιγα λεπτα που θα μενουν απο το σασα και τι θα γινει αν ο σασα βγει οφ εγω λεω οτι με τριαντα λεπτα ανα αγωνα το "αν " μπορει να αλλαχθει σε "οταν" οσο κι αν ακουγεται κυνικο και "κακο" . η προοπτικη να μειωθουν τα λεπτα του σασα ετσι ωστε και το αναπληρωματικο τεσσαρι να βρισκει περισσοτερο χρονο αλλα και ο σασα να ειναι πιο φρεσκος και να μην αρχιζει τις ποικιλιες στο τελος γιατι τα εχει φτυσει π[ιστευω ειναι η ορθολογικοτερη. δεν μιλαμε να πεσει στο εικοσαλεπτο αλλα ενα 22-18 23 -17 δεν μου φανταζει τοσο απαγορευτικο , ιδιαιτερα αν ο σασα ειναι στο 100% του σε αυτο το χρονο . ομοιως και ο αναπληρωματικος του
Πιθανοτατα δεν θα γινει αυτο γιατι αλλιως θα ειχε μεινει και ο πιτερς :wink:

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:15 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:47 pm
Αν εναςπαικτης που δεσμευεται με συμβολαιο αλλα εχει ΝΒΑ αουτ ,μπορει να τον θελησουν οι Νικς τυχαιο παραδειγμα (γκουχ γκουχ) να φυγει απο την ομαδα του να του κανουν συμβολαιο και μετα να αποχωρησει για καποιο λογο ελευθερος να παει οπου θελει (λιμανι μερια ) ? οποιαδηποτε ομοιοτητα με προσωπα και καταστασεις ειναι εντελως τυχαια (ΝΟΤ)
Τι να τον κάνουμε τον Ντε Λαρέα;

Έχουμε Ντε Λαρυ την Κόμπρα.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2501
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:19 pm

Christofis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 3:45 pm
O Μετου ειναι παικταρας με τα ολα του. Αθλητικος, σκληρος, καλος αμυντικος με γρήγορα ποδια αλλα και ψηλα, σουτ, τριποντο μπορει να ντριμπλαρει.

Ο μονος αστερισκος ειναι οτι ειχε σοβαρο τραυματισμο. Για αυτο φυσικα μπορεις να τον παρει φτηνα και χωρις τρελες απαιτησεις.

Τον ειδα 2 φορες μετα τον τραυματισμο του. Ηταν εξαιρετικος αλλα δεν ειναι μεγαλο δειγμα και ηταν σε ρυθμους ACB που εκει παιζουν πολυ χρηγορα
στην ισπανια παιζουν γρηγορα ναι μεν αλλα το ξυλο που παιζεται στην ευρωλιγκα δεν ξερω αν το ριχνουν ολες οι ομαδες εκει. κατα τα αλλα μου θυμιζει σε στυλακι (αν και πιο πλαστικος λιγο ) την παλια μου μεγαλη καψουρα παικτη της σασσαρι που τον ηθελα πολυ να ερθει απο τα μερη μας κι ειχε περασει κι απο τα τρικαλα νομιζω τον κεννεθ καντζι πριν φυγει για σασσαρι που παρεα με τον λαουαλ ειχαν φτιαξει ενα φοβερο διδυμο ψηλων το 2016

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2501
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:20 pm

coach blue έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:08 pm
fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:54 pm
λεμε ολοι για τα λιγα λεπτα που θα μενουν απο το σασα και τι θα γινει αν ο σασα βγει οφ εγω λεω οτι με τριαντα λεπτα ανα αγωνα το "αν " μπορει να αλλαχθει σε "οταν" οσο κι αν ακουγεται κυνικο και "κακο" . η προοπτικη να μειωθουν τα λεπτα του σασα ετσι ωστε και το αναπληρωματικο τεσσαρι να βρισκει περισσοτερο χρονο αλλα και ο σασα να ειναι πιο φρεσκος και να μην αρχιζει τις ποικιλιες στο τελος γιατι τα εχει φτυσει π[ιστευω ειναι η ορθολογικοτερη. δεν μιλαμε να πεσει στο εικοσαλεπτο αλλα ενα 22-18 23 -17 δεν μου φανταζει τοσο απαγορευτικο , ιδιαιτερα αν ο σασα ειναι στο 100% του σε αυτο το χρονο . ομοιως και ο αναπληρωματικος του
Πιθανοτατα δεν θα γινει αυτο γιατι αλλιως θα ειχε μεινει και ο πιτερς :wink:
ο οποιος πητερς ευτυχως που υπηρχε στο φαιναλ φορ αλλιως παλι θα λεγαμε αλλα. ελεγα βρε παδι μου μηπως παθαμε και μαθαμε .

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2501
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:21 pm

FabrizioOberto έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:15 pm
fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 7:47 pm
Αν εναςπαικτης που δεσμευεται με συμβολαιο αλλα εχει ΝΒΑ αουτ ,μπορει να τον θελησουν οι Νικς τυχαιο παραδειγμα (γκουχ γκουχ) να φυγει απο την ομαδα του να του κανουν συμβολαιο και μετα να αποχωρησει για καποιο λογο ελευθερος να παει οπου θελει (λιμανι μερια ) ? οποιαδηποτε ομοιοτητα με προσωπα και καταστασεις ειναι εντελως τυχαια (ΝΟΤ)
Τι να τον κάνουμε τον Ντε Λαρέα;

Έχουμε Ντε Λαρυ την Κόμπρα.
για αλλον χτυπαει η καμπανα ...

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 814
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:23 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:21 pm
FabrizioOberto έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:15 pm


Τι να τον κάνουμε τον Ντε Λαρέα;

Έχουμε Ντε Λαρυ την Κόμπρα.
για αλλον χτυπαει η καμπανα ...
Του Παναθηναικου εννοεις;

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:32 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:21 pm
FabrizioOberto έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:15 pm


Τι να τον κάνουμε τον Ντε Λαρέα;

Έχουμε Ντε Λαρυ την Κόμπρα.
για αλλον χτυπαει η καμπανα ...
Παίκτη ομάδας της χώρας που διαδραματίζεται το βιβλίο του Χέμινγουεϊ;

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3691
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:45 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:19 pm
Christofis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 3:45 pm
O Μετου ειναι παικταρας με τα ολα του. Αθλητικος, σκληρος, καλος αμυντικος με γρήγορα ποδια αλλα και ψηλα, σουτ, τριποντο μπορει να ντριμπλαρει.

Ο μονος αστερισκος ειναι οτι ειχε σοβαρο τραυματισμο. Για αυτο φυσικα μπορεις να τον παρει φτηνα και χωρις τρελες απαιτησεις.

Τον ειδα 2 φορες μετα τον τραυματισμο του. Ηταν εξαιρετικος αλλα δεν ειναι μεγαλο δειγμα και ηταν σε ρυθμους ACB που εκει παιζουν πολυ χρηγορα
στην ισπανια παιζουν γρηγορα ναι μεν αλλα το ξυλο που παιζεται στην ευρωλιγκα δεν ξερω αν το ριχνουν ολες οι ομαδες εκει. κατα τα αλλα μου θυμιζει σε στυλακι (αν και πιο πλαστικος λιγο ) την παλια μου μεγαλη καψουρα παικτη της σασσαρι που τον ηθελα πολυ να ερθει απο τα μερη μας κι ειχε περασει κι απο τα τρικαλα νομιζω τον κεννεθ καντζι πριν φυγει για σασσαρι που παρεα με τον λαουαλ ειχαν φτιαξει ενα φοβερο διδυμο ψηλων το 2016
Μα την Ισπανια ως μειονεκτημα την ανεφερα. Εννοω παιχουν γρηγορα χωρις ιδιαιτερη σκληραδα οποτε δεν ξερω αν θα αντεξει στο ξυλο και στις σκληρες αμυνες μετα τον τραυματισμο του

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2501
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:49 pm

FabrizioOberto έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:32 pm
fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:21 pm


για αλλον χτυπαει η καμπανα ...
Παίκτη ομάδας της χώρας που διαδραματίζεται το βιβλίο του Χέμινγουεϊ;
γατονι εισαι ! crown.gif

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2501
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 8:50 pm

Christofis έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:45 pm
fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 8:19 pm


στην ισπανια παιζουν γρηγορα ναι μεν αλλα το ξυλο που παιζεται στην ευρωλιγκα δεν ξερω αν το ριχνουν ολες οι ομαδες εκει. κατα τα αλλα μου θυμιζει σε στυλακι (αν και πιο πλαστικος λιγο ) την παλια μου μεγαλη καψουρα παικτη της σασσαρι που τον ηθελα πολυ να ερθει απο τα μερη μας κι ειχε περασει κι απο τα τρικαλα νομιζω τον κεννεθ καντζι πριν φυγει για σασσαρι που παρεα με τον λαουαλ ειχαν φτιαξει ενα φοβερο διδυμο ψηλων το 2016
Μα την Ισπανια ως μειονεκτημα την ανεφερα. Εννοω παιχουν γρηγορα χωρις ιδιαιτερη σκληραδα οποτε δεν ξερω αν θα αντεξει στο ξυλο και στις σκληρες αμυνες μετα τον τραυματισμο του
οκ εγω το καταλαβα λαθος. ειμαι και απο το πρωι σερι στο φαρμακειο οποτε ρεταρω σιγα σιγα
:hammer: :hammer: :hammer:

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”