Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2907
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν πολύ κοιτάζω τι λένε οι δημοσιογράφοι πλέον καθώς τα προηγούμενα καλοκαίρια που ασχολιομουν ότι κατέβαζε η κεφαλα τους έγραφαν. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα πάει για πρωτοκλασσάτο 3αρι μπροστά από Ward/Pap ή θα πάμε μόνο για αντικαταστάτη Πίτερς που θα ξέρει ότι θα παίζει 10 με 15 λεπτά πίσω από Σάσα και ίσως να πατάει και λίγο στο 5?
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3186
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2398
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ακουγα sport24 τον βλαχοπουλο ειπε πως ο Ολυμπιακος λογικα θα δει για τριαρι διοτι ο Παπ ειναι πλεον 35 και ο Γουορντ ειναι συμπληρωματικος. Επισης ειπε πως κατα τη γνωμη του το απολυτο τριαρι για αυτον τον ολυμπιακο ειναι ο μπογκα. Πως δενει τελεια το παζλ.prime7 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:05 pmΔεν πολύ κοιτάζω τι λένε οι δημοσιογράφοι πλέον καθώς τα προηγούμενα καλοκαίρια που ασχολιομουν ότι κατέβαζε η κεφαλα τους έγραφαν. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα πάει για πρωτοκλασσάτο 3αρι μπροστά από Ward/Pap ή θα πάμε μόνο για αντικαταστάτη Πίτερς που θα ξέρει ότι θα παίζει 10 με 15 λεπτά πίσω από Σάσα και ίσως να πατάει και λίγο στο 5?
Καποιος του ειπε για χεζονια κ γελουσε.. λεγοντας πως δεν παιζει να λειτουργησει 5αδα με υπαρχοντες παικτες ολυμπιακου+χεζονια.
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 365
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Μπορεί και να έχει δίκιο. Μόνο εμένα με ενοχλεί όμως το ύφος και η σιγουριά με την οποία εκφράζουν την άποψη τους οι μπασΧετικοί δημοσιογράφοι;Rivers15 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:59 pmΑκουγα sport24 τον βλαχοπουλο ειπε πως ο Ολυμπιακος λογικα θα δει για τριαρι διοτι ο Παπ ειναι πλεον 35 και ο Γουορντ ειναι συμπληρωματικος. Επισης ειπε πως κατα τη γνωμη του το απολυτο τριαρι για αυτον τον ολυμπιακο ειναι ο μπογκα. Πως δενει τελεια το παζλ.prime7 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:05 pmΔεν πολύ κοιτάζω τι λένε οι δημοσιογράφοι πλέον καθώς τα προηγούμενα καλοκαίρια που ασχολιομουν ότι κατέβαζε η κεφαλα τους έγραφαν. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα πάει για πρωτοκλασσάτο 3αρι μπροστά από Ward/Pap ή θα πάμε μόνο για αντικαταστάτη Πίτερς που θα ξέρει ότι θα παίζει 10 με 15 λεπτά πίσω από Σάσα και ίσως να πατάει και λίγο στο 5?
Καποιος του ειπε για χεζονια κ γελουσε.. λεγοντας πως δεν παιζει να λειτουργησει 5αδα με υπαρχοντες παικτες ολυμπιακου+χεζονια.
- steph.larry

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1050
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
- Αγαπημένη θέση: PG, PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Παίζει να συμφωνεί ομόφωνα όλο το φόρουμ ότι το ύφος των ινσαϊντερο-δημοσιογράφων (ειδικά στα μεταγραφικά) σπάει τα @@ ολών μας.FabrizioOberto έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 11:04 pmΜπορεί και να έχει δίκιο. Μόνο εμένα με ενοχλεί όμως το ύφος και η σιγουριά με την οποία εκφράζουν την άποψη τους οι μπασΧετικοί δημοσιογράφοι;Rivers15 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:59 pm
Ακουγα sport24 τον βλαχοπουλο ειπε πως ο Ολυμπιακος λογικα θα δει για τριαρι διοτι ο Παπ ειναι πλεον 35 και ο Γουορντ ειναι συμπληρωματικος. Επισης ειπε πως κατα τη γνωμη του το απολυτο τριαρι για αυτον τον ολυμπιακο ειναι ο μπογκα. Πως δενει τελεια το παζλ.
Καποιος του ειπε για χεζονια κ γελουσε.. λεγοντας πως δεν παιζει να λειτουργησει 5αδα με υπαρχοντες παικτες ολυμπιακου+χεζονια.





BasketForum – Ιστορικό Αρχείο