Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2910
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν πολύ κοιτάζω τι λένε οι δημοσιογράφοι πλέον καθώς τα προηγούμενα καλοκαίρια που ασχολιομουν ότι κατέβαζε η κεφαλα τους έγραφαν. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα πάει για πρωτοκλασσάτο 3αρι μπροστά από Ward/Pap ή θα πάμε μόνο για αντικαταστάτη Πίτερς που θα ξέρει ότι θα παίζει 10 με 15 λεπτά πίσω από Σάσα και ίσως να πατάει και λίγο στο 5?
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3197
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2408
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ακουγα sport24 τον βλαχοπουλο ειπε πως ο Ολυμπιακος λογικα θα δει για τριαρι διοτι ο Παπ ειναι πλεον 35 και ο Γουορντ ειναι συμπληρωματικος. Επισης ειπε πως κατα τη γνωμη του το απολυτο τριαρι για αυτον τον ολυμπιακο ειναι ο μπογκα. Πως δενει τελεια το παζλ.prime7 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:05 pmΔεν πολύ κοιτάζω τι λένε οι δημοσιογράφοι πλέον καθώς τα προηγούμενα καλοκαίρια που ασχολιομουν ότι κατέβαζε η κεφαλα τους έγραφαν. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα πάει για πρωτοκλασσάτο 3αρι μπροστά από Ward/Pap ή θα πάμε μόνο για αντικαταστάτη Πίτερς που θα ξέρει ότι θα παίζει 10 με 15 λεπτά πίσω από Σάσα και ίσως να πατάει και λίγο στο 5?
Καποιος του ειπε για χεζονια κ γελουσε.. λεγοντας πως δεν παιζει να λειτουργησει 5αδα με υπαρχοντες παικτες ολυμπιακου+χεζονια.
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 366
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Μπορεί και να έχει δίκιο. Μόνο εμένα με ενοχλεί όμως το ύφος και η σιγουριά με την οποία εκφράζουν την άποψη τους οι μπασΧετικοί δημοσιογράφοι;Rivers15 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:59 pmΑκουγα sport24 τον βλαχοπουλο ειπε πως ο Ολυμπιακος λογικα θα δει για τριαρι διοτι ο Παπ ειναι πλεον 35 και ο Γουορντ ειναι συμπληρωματικος. Επισης ειπε πως κατα τη γνωμη του το απολυτο τριαρι για αυτον τον ολυμπιακο ειναι ο μπογκα. Πως δενει τελεια το παζλ.prime7 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:05 pmΔεν πολύ κοιτάζω τι λένε οι δημοσιογράφοι πλέον καθώς τα προηγούμενα καλοκαίρια που ασχολιομουν ότι κατέβαζε η κεφαλα τους έγραφαν. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα πάει για πρωτοκλασσάτο 3αρι μπροστά από Ward/Pap ή θα πάμε μόνο για αντικαταστάτη Πίτερς που θα ξέρει ότι θα παίζει 10 με 15 λεπτά πίσω από Σάσα και ίσως να πατάει και λίγο στο 5?
Καποιος του ειπε για χεζονια κ γελουσε.. λεγοντας πως δεν παιζει να λειτουργησει 5αδα με υπαρχοντες παικτες ολυμπιακου+χεζονια.
- steph.larry

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1050
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
- Αγαπημένη θέση: PG, PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Παίζει να συμφωνεί ομόφωνα όλο το φόρουμ ότι το ύφος των ινσαϊντερο-δημοσιογράφων (ειδικά στα μεταγραφικά) σπάει τα @@ ολών μας.FabrizioOberto έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 11:04 pmΜπορεί και να έχει δίκιο. Μόνο εμένα με ενοχλεί όμως το ύφος και η σιγουριά με την οποία εκφράζουν την άποψη τους οι μπασΧετικοί δημοσιογράφοι;Rivers15 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 10:59 pm
Ακουγα sport24 τον βλαχοπουλο ειπε πως ο Ολυμπιακος λογικα θα δει για τριαρι διοτι ο Παπ ειναι πλεον 35 και ο Γουορντ ειναι συμπληρωματικος. Επισης ειπε πως κατα τη γνωμη του το απολυτο τριαρι για αυτον τον ολυμπιακο ειναι ο μπογκα. Πως δενει τελεια το παζλ.
Καποιος του ειπε για χεζονια κ γελουσε.. λεγοντας πως δεν παιζει να λειτουργησει 5αδα με υπαρχοντες παικτες ολυμπιακου+χεζονια.
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 836
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Το κακό είναι ότι δεν υπάρχουν έλληνες δημοσιογράφοι. Εδώ είναι φερέφωνα των κόκκινων, πράσινων, κίτρινων κ.ο.κ., γλείφοντας τον εκάστοτε πρόεδρο και τέλος. Στην καλύτερη των περιπτώσεων να κιτρινίσουν και λίγο τον τύπο.steph.larry έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 11:11 pmΠαίζει να συμφωνεί ομόφωνα όλο το φόρουμ ότι το ύφος των ινσαϊντερο-δημοσιογράφων (ειδικά στα μεταγραφικά) σπάει τα @@ ολών μας.FabrizioOberto έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 11:04 pm
Μπορεί και να έχει δίκιο. Μόνο εμένα με ενοχλεί όμως το ύφος και η σιγουριά με την οποία εκφράζουν την άποψη τους οι μπασΧετικοί δημοσιογράφοι;
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
νομιζω ειναι θεμα ιεραρχιας,εχουν προγραμμα με λιγα λογια...
οι αποχωρισεις βγηκαν πρωτες λογω οτι ληγαν οι ρητρες υποθετω..πρωτα η ομαδα ανακοινωσε ανανεωση μπαρτζω,μετα θα ανακοινωσει του παπ..πιθανοτατα του γουοκαπ και ντορσει αν εχουν τελειωσει και μετα μοντερο μακινταιρ..νταξει τι μας νοιαζει αν δεν εχουν ανακοινωθει αλλα εχουν υπογραψει..
δεν εχουμε και πολλα ακομα..1-2 παικτες θα ρθουν..βασικα θα παρουμε και 3ρι δεν παιζει αλλα ισως το αφησουμε μεσα στην χρονια..δεν εχει λογικη να διωξαμε τον σακ και να παμε με 1 3ρι και τον παπ..ακομα και να σκεφτονται να βαζουν εκει τον φουρνιε παλι δεν κολλαει.
ο τζοσεφ μεχρι ποτε ειναι να ενεργοποιηθει η οψιον του εχει πει κανεις?
οι αποχωρισεις βγηκαν πρωτες λογω οτι ληγαν οι ρητρες υποθετω..πρωτα η ομαδα ανακοινωσε ανανεωση μπαρτζω,μετα θα ανακοινωσει του παπ..πιθανοτατα του γουοκαπ και ντορσει αν εχουν τελειωσει και μετα μοντερο μακινταιρ..νταξει τι μας νοιαζει αν δεν εχουν ανακοινωθει αλλα εχουν υπογραψει..
δεν εχουμε και πολλα ακομα..1-2 παικτες θα ρθουν..βασικα θα παρουμε και 3ρι δεν παιζει αλλα ισως το αφησουμε μεσα στην χρονια..δεν εχει λογικη να διωξαμε τον σακ και να παμε με 1 3ρι και τον παπ..ακομα και να σκεφτονται να βαζουν εκει τον φουρνιε παλι δεν κολλαει.
ο τζοσεφ μεχρι ποτε ειναι να ενεργοποιηθει η οψιον του εχει πει κανεις?
-
socrates13

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 441
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 8:34 pm
- Προειδοποιήσεις:
1
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 792
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
10 Ιουλίου το περιθώριο για Τζοζεφ
@socrates13 αν ηταν να παει ο Ολυμπιακός για Γιαμπουσελε ή άλλον ξενο 4-5αρι που να μπορεί να σταθεί στο 5 ΚΑΙ Ευρωλιγκα, θα έπρεπε να έχει κρατήσει Φαλ αντι Χολ.
Βάσει λοιπόν σχεδιασμού, αν πάμε σε 4-5αρι δεν θα είναι εν δυνάμει βασικο...
Άποψη μου, δεν αμφισβητώ τις πληροφορίες σου, απλώς μου φαίνεται τραβηγμένο σενάριο
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 792
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Και μιας και το θρεντ δεν τραβάει, και ακούμε συνεχώς τα ίδια ονόματα ας βάλω και κατι ιντριγκαδόρικο που εχει υπάρξει best seller μεταγραφολογιας στο παρελθόν.
TJ Warren. Παίζει ακόμα κουτσός λογικά δεν είναι. 20π τη βραδιά θα σου βάλει σχεδον σε slow mo. Τον φερνατε στο Ροστερ σας; Με το κορμί του παίζει και 4 Ευρώπη...
Low risk high reward
@SteveNashidis ακους;
TJ Warren. Παίζει ακόμα κουτσός λογικά δεν είναι. 20π τη βραδιά θα σου βάλει σχεδον σε slow mo. Τον φερνατε στο Ροστερ σας; Με το κορμί του παίζει και 4 Ευρώπη...
Low risk high reward
@SteveNashidis ακους;
- berry

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 7979
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Magic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
- Προειδοποιήσεις:
0
Γουορεν επαιξε ελαχιστα λαστ γιαρ.
Δεν ...
https://www.proballers.com/basketball/p ... t-j-warren
Οταν λενε 4/5 μηπως εννοουν Μετου
Ρε σεις ο Γιαμπου δεν επαιζε και στο 3 καποτε ή δεν θυμαμαι καλα ;
Ρεαλ ειχε 5 Ταβαρες Πουαριε
4 Ραντολφ Τομκινς και Ντεκ
Και Γιαμπου επαιζε και 3 και 4 νομιζω
Αν ειναι ετσι χωραει με 15 λ στο 4 και 8 ξερω γω στο 3
Δεν ...
https://www.proballers.com/basketball/p ... t-j-warren
Οταν λενε 4/5 μηπως εννοουν Μετου
Ρε σεις ο Γιαμπου δεν επαιζε και στο 3 καποτε ή δεν θυμαμαι καλα ;
Ρεαλ ειχε 5 Ταβαρες Πουαριε
4 Ραντολφ Τομκινς και Ντεκ
Και Γιαμπου επαιζε και 3 και 4 νομιζω
Αν ειναι ετσι χωραει με 15 λ στο 4 και 8 ξερω γω στο 3

- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 792
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Καλά ιντριγκαδορικα το ειπα...berry έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 8:18 amΓουορεν επαιξε ελαχιστα λαστ γιαρ.
Δεν ...
https://www.proballers.com/basketball/p ... t-j-warren
Οταν λενε 4/5 μηπως εννοουν Μετου
Ρε σεις ο Γιαμπου δεν επαιζε και στο 3 καποτε ή δεν θυμαμαι καλα ;
Ρεαλ ειχε 5 Ταβαρες Πουαριε
4 Ραντολφ Τομκινς και Ντεκ
Και Γιαμπου επαιζε και 3 και 4 νομιζω
Αν ειναι ετσι χωραει με 15 λ στο 4 και 8 ξερω γω στο 3
Μετου νομίζω εχει πει ο γιατρός οτι τον κοιτάνε
Γιαμπουσελε νομιζω εχει βαρύνει απο οταν έπαιζε και στο 3. Ετσο ίσως τον ειδα με Εθνική το καλοκαίρι τουλάχιστον

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο