Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 836
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:50 pm

prime7 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:47 pm
Ρε μάγκες οι ανακοινώσεις θα ξεκινήσουν απο τον Ιούλιο ; Ή θα έχουμε και άλλες ανακοινώσεις αποχώρησης και μετά?
Πριν μια εβδομάδα είπα όπως μου μετέφεραν ότι την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου θα ξεκινήσουν σιγά σιγά ανακοινώσεις μεταγραφών και θα έχουμε και νέα για το σεφ, για τα διαρκείας, καθώς και που θα παίζουμε.

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2910
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 9:51 pm

prime7 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:47 pm
Ρε μάγκες οι ανακοινώσεις θα ξεκινήσουν απο τον Ιούλιο ; Ή θα έχουμε και άλλες ανακοινώσεις αποχώρησης και μετά?
Κανονικα θα επρεπε να ανακοινωσουμε πρωτα τις νεες προσθηκες και μετα οσοι ειναι για αποχωρηση θα φυγουν απο μονοι τους :wink:

Άβαταρ μέλους
prime7

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1683
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2021 5:31 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:05 pm

Δεν πολύ κοιτάζω τι λένε οι δημοσιογράφοι πλέον καθώς τα προηγούμενα καλοκαίρια που ασχολιομουν ότι κατέβαζε η κεφαλα τους έγραφαν. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα πάει για πρωτοκλασσάτο 3αρι μπροστά από Ward/Pap ή θα πάμε μόνο για αντικαταστάτη Πίτερς που θα ξέρει ότι θα παίζει 10 με 15 λεπτά πίσω από Σάσα και ίσως να πατάει και λίγο στο 5?

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7979
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:20 pm

@prime7

3αρι και 4αρι

Αν ειναι διπλοθεσιτες δεν μας χαλαει

Ο 3 να μοιραζεται χρονο με Γουορντ αρα δεν χρειαζεται πρωτο ονομα

Ο 4 να παιζει 15 πισω απο Σασα

Αλλιως ενα 3/4 αλλα δυνατο ονομα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 26, 2026 10:31 pm

Rivers15 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 9:38 pm
tokalytero3d έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 6:15 pm
Ανακοινώνεται η παιχτουρα :shot:
IMG_20260626_181345.jpg
Πηραμε Μισιτς;
images.jpeg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 10:59 pm

prime7 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:05 pm
Δεν πολύ κοιτάζω τι λένε οι δημοσιογράφοι πλέον καθώς τα προηγούμενα καλοκαίρια που ασχολιομουν ότι κατέβαζε η κεφαλα τους έγραφαν. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα πάει για πρωτοκλασσάτο 3αρι μπροστά από Ward/Pap ή θα πάμε μόνο για αντικαταστάτη Πίτερς που θα ξέρει ότι θα παίζει 10 με 15 λεπτά πίσω από Σάσα και ίσως να πατάει και λίγο στο 5?
Ακουγα sport24 τον βλαχοπουλο ειπε πως ο Ολυμπιακος λογικα θα δει για τριαρι διοτι ο Παπ ειναι πλεον 35 και ο Γουορντ ειναι συμπληρωματικος. Επισης ειπε πως κατα τη γνωμη του το απολυτο τριαρι για αυτον τον ολυμπιακο ειναι ο μπογκα. Πως δενει τελεια το παζλ.
Καποιος του ειπε για χεζονια κ γελουσε.. λεγοντας πως δεν παιζει να λειτουργησει 5αδα με υπαρχοντες παικτες ολυμπιακου+χεζονια.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:04 pm

Rivers15 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:59 pm
prime7 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:05 pm
Δεν πολύ κοιτάζω τι λένε οι δημοσιογράφοι πλέον καθώς τα προηγούμενα καλοκαίρια που ασχολιομουν ότι κατέβαζε η κεφαλα τους έγραφαν. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα πάει για πρωτοκλασσάτο 3αρι μπροστά από Ward/Pap ή θα πάμε μόνο για αντικαταστάτη Πίτερς που θα ξέρει ότι θα παίζει 10 με 15 λεπτά πίσω από Σάσα και ίσως να πατάει και λίγο στο 5?
Ακουγα sport24 τον βλαχοπουλο ειπε πως ο Ολυμπιακος λογικα θα δει για τριαρι διοτι ο Παπ ειναι πλεον 35 και ο Γουορντ ειναι συμπληρωματικος. Επισης ειπε πως κατα τη γνωμη του το απολυτο τριαρι για αυτον τον ολυμπιακο ειναι ο μπογκα. Πως δενει τελεια το παζλ.
Καποιος του ειπε για χεζονια κ γελουσε.. λεγοντας πως δεν παιζει να λειτουργησει 5αδα με υπαρχοντες παικτες ολυμπιακου+χεζονια.
Μπορεί και να έχει δίκιο. Μόνο εμένα με ενοχλεί όμως το ύφος και η σιγουριά με την οποία εκφράζουν την άποψη τους οι μπασΧετικοί δημοσιογράφοι;

Άβαταρ μέλους
steph.larry

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1050
Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
Αγαπημένη θέση: PG, PF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:11 pm

FabrizioOberto έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:04 pm
Rivers15 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:59 pm


Ακουγα sport24 τον βλαχοπουλο ειπε πως ο Ολυμπιακος λογικα θα δει για τριαρι διοτι ο Παπ ειναι πλεον 35 και ο Γουορντ ειναι συμπληρωματικος. Επισης ειπε πως κατα τη γνωμη του το απολυτο τριαρι για αυτον τον ολυμπιακο ειναι ο μπογκα. Πως δενει τελεια το παζλ.
Καποιος του ειπε για χεζονια κ γελουσε.. λεγοντας πως δεν παιζει να λειτουργησει 5αδα με υπαρχοντες παικτες ολυμπιακου+χεζονια.
Μπορεί και να έχει δίκιο. Μόνο εμένα με ενοχλεί όμως το ύφος και η σιγουριά με την οποία εκφράζουν την άποψη τους οι μπασΧετικοί δημοσιογράφοι;
Παίζει να συμφωνεί ομόφωνα όλο το φόρουμ ότι το ύφος των ινσαϊντερο-δημοσιογράφων (ειδικά στα μεταγραφικά) σπάει τα @@ ολών μας.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 836
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:57 pm

steph.larry έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:11 pm
FabrizioOberto έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:04 pm


Μπορεί και να έχει δίκιο. Μόνο εμένα με ενοχλεί όμως το ύφος και η σιγουριά με την οποία εκφράζουν την άποψη τους οι μπασΧετικοί δημοσιογράφοι;
Παίζει να συμφωνεί ομόφωνα όλο το φόρουμ ότι το ύφος των ινσαϊντερο-δημοσιογράφων (ειδικά στα μεταγραφικά) σπάει τα @@ ολών μας.
Το κακό είναι ότι δεν υπάρχουν έλληνες δημοσιογράφοι. Εδώ είναι φερέφωνα των κόκκινων, πράσινων, κίτρινων κ.ο.κ., γλείφοντας τον εκάστοτε πρόεδρο και τέλος. Στην καλύτερη των περιπτώσεων να κιτρινίσουν και λίγο τον τύπο.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 2:22 am

νομιζω ειναι θεμα ιεραρχιας,εχουν προγραμμα με λιγα λογια...

οι αποχωρισεις βγηκαν πρωτες λογω οτι ληγαν οι ρητρες υποθετω..πρωτα η ομαδα ανακοινωσε ανανεωση μπαρτζω,μετα θα ανακοινωσει του παπ..πιθανοτατα του γουοκαπ και ντορσει αν εχουν τελειωσει και μετα μοντερο μακινταιρ..νταξει τι μας νοιαζει αν δεν εχουν ανακοινωθει αλλα εχουν υπογραψει..

δεν εχουμε και πολλα ακομα..1-2 παικτες θα ρθουν..βασικα θα παρουμε και 3ρι δεν παιζει αλλα ισως το αφησουμε μεσα στην χρονια..δεν εχει λογικη να διωξαμε τον σακ και να παμε με 1 3ρι και τον παπ..ακομα και να σκεφτονται να βαζουν εκει τον φουρνιε παλι δεν κολλαει.

ο τζοσεφ μεχρι ποτε ειναι να ενεργοποιηθει η οψιον του εχει πει κανεις?

socrates13

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 8:34 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Σάβ Ιουν 27, 2026 6:10 am

Στον γιαμπουσελε έχει κάνει πρόταση πάντως ο Ολυμπιακός ,και δίνει πάνω από 3 ,τώρα δεν ξέρω που θα χωρέσει ,θα κάνει τα ρεπό του βεζενκοφ;

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 7:17 am

shaq7 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 2:22 am

ο τζοσεφ μεχρι ποτε ειναι να ενεργοποιηθει η οψιον του εχει πει κανεις?
10 Ιουλίου το περιθώριο για Τζοζεφ

@socrates13 αν ηταν να παει ο Ολυμπιακός για Γιαμπουσελε ή άλλον ξενο 4-5αρι που να μπορεί να σταθεί στο 5 ΚΑΙ Ευρωλιγκα, θα έπρεπε να έχει κρατήσει Φαλ αντι Χολ.

Βάσει λοιπόν σχεδιασμού, αν πάμε σε 4-5αρι δεν θα είναι εν δυνάμει βασικο...

Άποψη μου, δεν αμφισβητώ τις πληροφορίες σου, απλώς μου φαίνεται τραβηγμένο σενάριο

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 8:08 am

Και μιας και το θρεντ δεν τραβάει, και ακούμε συνεχώς τα ίδια ονόματα ας βάλω και κατι ιντριγκαδόρικο που εχει υπάρξει best seller μεταγραφολογιας στο παρελθόν.

TJ Warren. Παίζει ακόμα κουτσός λογικά δεν είναι. 20π τη βραδιά θα σου βάλει σχεδον σε slow mo. Τον φερνατε στο Ροστερ σας; Με το κορμί του παίζει και 4 Ευρώπη...

Low risk high reward

@SteveNashidis ακους;

Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7979
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 8:18 am

Γουορεν επαιξε ελαχιστα λαστ γιαρ.
Δεν ...

https://www.proballers.com/basketball/p ... t-j-warren



Οταν λενε 4/5 μηπως εννοουν Μετου

Ρε σεις ο Γιαμπου δεν επαιζε και στο 3 καποτε ή δεν θυμαμαι καλα ;

Ρεαλ ειχε 5 Ταβαρες Πουαριε
4 Ραντολφ Τομκινς και Ντεκ
Και Γιαμπου επαιζε και 3 και 4 νομιζω

Αν ειναι ετσι χωραει με 15 λ στο 4 και 8 ξερω γω στο 3

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 8:42 am

berry έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 8:18 am
Γουορεν επαιξε ελαχιστα λαστ γιαρ.
Δεν ...

https://www.proballers.com/basketball/p ... t-j-warren



Οταν λενε 4/5 μηπως εννοουν Μετου

Ρε σεις ο Γιαμπου δεν επαιζε και στο 3 καποτε ή δεν θυμαμαι καλα ;

Ρεαλ ειχε 5 Ταβαρες Πουαριε
4 Ραντολφ Τομκινς και Ντεκ
Και Γιαμπου επαιζε και 3 και 4 νομιζω

Αν ειναι ετσι χωραει με 15 λ στο 4 και 8 ξερω γω στο 3
Καλά ιντριγκαδορικα το ειπα...

Μετου νομίζω εχει πει ο γιατρός οτι τον κοιτάνε

Γιαμπουσελε νομιζω εχει βαρύνει απο οταν έπαιζε και στο 3. Ετσο ίσως τον ειδα με Εθνική το καλοκαίρι τουλάχιστον

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”