Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 356
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καρβουνιάρης την Κυρ Ιουν 28, 2026 4:23 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
-
tarp7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6251
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
0
Το σεβομαι, αλλα δεν συμφωνω η τουλαχιστον δεν θα επρεπε να ηταν ετσι. Για μενα το κριτηριο ειναι η ευρωλιγκα, οχι μονο η κατακτηση. Φετος ειδικα οι προεδροι τα εδωσαν ολα για να παρουνε την ευρωλιγκα. Αν δεν τη περναμε θα υπηρχε πολυ γκρινια κι ας περναμε το πρωταθλημαJeight έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 4:11 pmΕεμενα με ενδιαφερει γιατι καθοριζει μια χρονια απο την επιτυχια στην αποτυχια. Η προκριση στα φ4 δεν λεει πλεον τιποτα στους περισσοτερους Ολυμπιακους. κακως για εμενα, δεν πρεπει να μεγαλοπιανομαστε αλλα ετσι ειναι τα πραγματα. Ευρωλιγκα τις περισσοτερες χρονιες ΔΕΝ θα παρεις νομοτελειακα.
Οποτε η ηρεμια εν πολλοις καθοριζεται απο το πρωταθλημα οποτε η GBL μετραει ακομα.
-
Erether

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1271
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Δεν είναι η λύση να χρυσοπληρώνεις 18χρονα και 19χρονα με το ζόρι σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, για να μη φύγουν στην Αμερική. Αυτά είναι τα νέα αστέρια που θα πρέπει πρώτα να αποδείξουν την αξία τους σε χαμηλότερο επίπεδο. Ούτε σημαίνει ότι όλοι τους θα γίνουν παικταραδες.tarp7 έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 4:27 pmΜπορουν ομως οι ομαδες μας καποια παιδια που εχουν παει στο κολεγιο και δειχνουν καλα στοιχεια να τους εχουμε στην α1 και καποιο εστω δευτερευοντα ρολο στην ευρωλιγκα. Εκτος κι αν κι αυτους τους θεωρουμε τεμπεληδες κατα την επικρατουσα αποψη και παιζουν με μεσον στο κολεγιο
Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή ειναι η απουσία έτοιμων παικτων σε ηλικίες περίπου 22-28.
Τα παιδιά που είναι τώρα στο κολλέγιο εκ των πραγμάτων θα επιστρέψουν στην Ευρώπη ύστερα από τις σπουδες. Το θέμα είναι να γίνει καλή αξιολόγηση τότε του ποιος έχει ανέβει επίπεδο και να τους πάρουν. Όπως έγινε κάποτε με Καλαθη-Παπαπετρου
- eddiedimitris

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 928
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2018 1:42 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Galis
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ενα πράγμα έχω να χρεώσω στους Αγγελοπουλους αλλά και αυτό με επιφύλαξη γιατί δε ξέρω νομικά κατά πόσο γινόταν...
Έπρεπε τότε που αποχωρήσαμε απ το γήπεδο να πάρουν την ομάδα και να την πάνε σε άλλη λίγκα...Δεν ξέρω αν θα ήταν η Ανδριατικη ή κάποια άλλη αλλά αυτό θα έλυνε πολλά θέματα...Ειδικά μέχρι να αλλάξει όλο αυτό το καθεστώς στον Παναθηναϊκό έπρεπε να το κάνουν στην τελική η Ευρωλίγκα είναι το πιο σημαντικό...
Πλέον οι τελικοί του Ελληνικού πρωταθλήματος για τους παίκτες και για τους φυσιολογικούς οπαδούς έχει καταντήσει τεράστια αγγαρεία και παρακαλούν να τελειώνει γρήγορα τι χειρότερο?
Έπρεπε τότε που αποχωρήσαμε απ το γήπεδο να πάρουν την ομάδα και να την πάνε σε άλλη λίγκα...Δεν ξέρω αν θα ήταν η Ανδριατικη ή κάποια άλλη αλλά αυτό θα έλυνε πολλά θέματα...Ειδικά μέχρι να αλλάξει όλο αυτό το καθεστώς στον Παναθηναϊκό έπρεπε να το κάνουν στην τελική η Ευρωλίγκα είναι το πιο σημαντικό...
Πλέον οι τελικοί του Ελληνικού πρωταθλήματος για τους παίκτες και για τους φυσιολογικούς οπαδούς έχει καταντήσει τεράστια αγγαρεία και παρακαλούν να τελειώνει γρήγορα τι χειρότερο?
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 592
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν καταλαβαίνουν οτι δημιουργούν δεδικασμένο, μετά απο κάθε επιτυχία να έρχεται ο Χ, Υ και να ζητάει μεγαλύτερο συμβόλαιο ενώ έχει ήδη συμβόλαιο ΕΝ ΙΣΧΥ.Redfly έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 1:28 pmΈφερε όμως τίτλο πέρσι... και φέτος μας κουβάλησε όλη τη χρονιά... Να διαβάζω για τον γουόκαπ όμως...μια χαρά συμβόλαιο παίρνει... πρώτη χρονιά φέτος έπαιξε υποφετά, έως καλά, σε φ4... Βρίσκουμε, ή μάλλον βρήκαμε καλύτερο ήδη. Κάθε παίκτης πρέπει να καταλαβαίνει τη πραγματική του αξία στην αγορά. Όποιος έχει καλύτερη πρόταση, ας το συζητήσει με τη διοίκηση. (ο μάνατζερ δηλαδή). Αν ο ντορσει έχει 3,2 από παναθηναικό, τα ζυγιζει η διοίκηση και αποφασίζει.. Εγώ θα τα έδινα αν δεν είχα βρει άλλον στη θέση του. Στον σλούκα δε τα έδωσαν, και δεν είχαν βρει άλλον στη θέση του και 4 χρόνια τραβιόμαστε με λύσεις της πλάκας.. χάνουμε ευρωλίγκες με τέτοιες λάθος αποφάσεις.MOZZARTDR έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 12:59 pm
Πίστεψέ με και εγώ ιδανικά έτσι θα ήθελα να του συμπεριφερθώ γιατί πέρα από τη φετινή super χρόνια που έκανε και πέρσι φάνηκε μόνο στους τελικούς της GBL πέρα από το ελληνικό διαβατήριο δεν έχει προσφέρει κάτι άλλο.Επειδη ο ίδιος έχει δηλώσει παλιότερα ότι το μπάσκετ πλέον ειναι management και όπου βρεις καλύτερη προσφορά εκεί πας,επειδή οι απέναντι περιμένουν αυτή ακριβώς τη συμπεριφορά για να τον κλείσουν από φέτος για του χρόνου και να του δώσουν ένα ηγεμονικό συμβόλαιο,επειδή ξέρει ότι δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο ελληνικό διαβατήριο με τα δικά του χαρακτηριστικά,μήπως να το ξανασκεφτούμε καλύτερα?Το να βάζουμε το δικό μας εγωισμό πάνω απ''ολα το μόνο σίγουρο είναι ότι στο τέλος θα το πληρώσεις και θα το βρεις μπροστά σου ή ακόμα καλύτερα στους απέναντι.
Φαντάσου τώρα πάμε πάλι τελικό το ξανασηκώνουμε και Μακιντάϊρ, Μοντέρο έχουν 14π, 8ας και 25π 5ας... οπότε θα σου έρθουν το καλοκαίρι και θα σου πουν : Τα 2.2 θέλω να γίνουν 3-3.5 και τα 2.5 θέλω να γίνουν 4... αλλιώς... αντίο.
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3204
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
- Coach Periklis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5005
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ήθελα να ξερα αν αυτά που ακούγονται για δυσαρεστημένους και ότι ζητάνε τον ουρανό με τα άστρα, συμβαίνουν μόνο στον Ολυμπιακό
Γιατί μόνο για εμάς ακούγονται αυτά
Δεν άκουσα ποτέ είναι δυσαρεστημένος ο Ρογκαβοπουλος και ζητάει 2,5Μ αλλιώς θα πάει Ολυμπιακό
Κάποτε κάπως πρέπει να κοπούν αυτά . Μονίμως σε αυτή την ομάδα υπάρχουν δυσαρεστημένοι τι πράγμα είναι αυτό ρε παιδί μου , τι τους κάνουμε όλη τη χρονιά
Γιατί μόνο για εμάς ακούγονται αυτά
Δεν άκουσα ποτέ είναι δυσαρεστημένος ο Ρογκαβοπουλος και ζητάει 2,5Μ αλλιώς θα πάει Ολυμπιακό
Κάποτε κάπως πρέπει να κοπούν αυτά . Μονίμως σε αυτή την ομάδα υπάρχουν δυσαρεστημένοι τι πράγμα είναι αυτό ρε παιδί μου , τι τους κάνουμε όλη τη χρονιά
"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3204
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
- Redfly

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1042
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
- Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Κοιταζα να δω μήπως απαντάς σε άλλον αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό..Επαναλαμβάνω, ήταν το πρώτο του καλό ή μέτριο πες το όπως θες, φ4 του παίκτη γουόκαπ... Για τον γουόκαπ μιλάμε, όχι για τον Σλούκα. Η αναφορά στον Σλούκα γίνεται αναφορά στο αν οι Αφοί πληρώνουν τα ποσά που θεωρεί ο παίκτης ότι θέλει..ή όχι... Ευρωλίγκα δεν έφεραν και οι δύο παίκτες προφανώς... Τα λάθη ήδη έχουν διορθωθεί, με Μοντερο ...Jeight έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 1:38 pmΝαι ενω οταν ηταν ο Σλουκας ειχε σηκωσει τοσες ευρωλιγκες με εμας. Τι κακο που μας βρηκε που εφυγε...Redfly έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 1:28 pm
Έφερε όμως τίτλο πέρσι... και φέτος μας κουβάλησε όλη τη χρονιά... Να διαβάζω για τον γουόκαπ όμως...μια χαρά συμβόλαιο παίρνει... πρώτη χρονιά φέτος έπαιξε υποφετά, έως καλά, σε φ4... Βρίσκουμε, ή μάλλον βρήκαμε καλύτερο ήδη. Κάθε παίκτης πρέπει να καταλαβαίνει τη πραγματική του αξία στην αγορά. Όποιος έχει καλύτερη πρόταση, ας το συζητήσει με τη διοίκηση. (ο μάνατζερ δηλαδή). Αν ο ντορσει έχει 3,2 από παναθηναικό, τα ζυγιζει η διοίκηση και αποφασίζει.. Εγώ θα τα έδινα αν δεν είχα βρει άλλον στη θέση του. Στον σλούκα δε τα έδωσαν, και δεν είχαν βρει άλλον στη θέση του και 4 χρόνια τραβιόμαστε με λύσεις της πλάκας.. χάνουμε ευρωλίγκες με τέτοιες λάθος αποφάσεις.
Ο Γουοκαπ παιζει καλα απο το 21 μεχρι σημερα. Μονο περυσι με το θεμα στην μεση ηταν κακος.
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2421
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ειναι απολυτως λογικο αυτο να συμβαινει διοτι ο δπγ ανετα παιζει να δωσει 3+ μυρια στον 35χρονο γουοκαπ ανεξαρτητως αν τον εχει αναγκη απλα κ μονο για να δημιουργησει εντυπωσεις κ θορυβο, ενω ο Ολυμπιακος δεν θα παει να σκασει 3+ μυρια για τον καθε ρογκαβοπουλο αν δεν τον εχει πραγματικα αναγκη.Coach Periklis έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 5:19 pmΉθελα να ξερα αν αυτά που ακούγονται για δυσαρεστημένους και ότι ζητάνε τον ουρανό με τα άστρα, συμβαίνουν μόνο στον Ολυμπιακό
Γιατί μόνο για εμάς ακούγονται αυτά
Δεν άκουσα ποτέ είναι δυσαρεστημένος ο Ρογκαβοπουλος και ζητάει 2,5Μ αλλιώς θα πάει Ολυμπιακό![]()
Κάποτε κάπως πρέπει να κοπούν αυτά . Μονίμως σε αυτή την ομάδα υπάρχουν δυσαρεστημένοι τι πράγμα είναι αυτό ρε παιδί μου , τι τους κάνουμε όλη τη χρονιά![]()
- Redfly

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1042
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
- Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Το έχω στάνταρ... αν μειωθεί ο χρόνος του Σλουκα επειδή πάει ο Γουόκαπ..θα ζητήσει να φύγει...παλι...Seven star έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 3:25 pmd9ba8d3c-ff78-41e9-a18e-7daaee2b2d5d.jpg
Χμμμ κάποτε ο γουοκαπ χειροκροτούσε τον Κειναν για την κίνηση με τα χρήματα που έκανε στον Σλούκα. Βρε πως αλλάζουν οι καιροί....
πλάκα θα έχει να το δούμε αυτό...
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2421
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Με αυτη τη λογικη θα μπορουσαμε να πουμε πως με Σλουκα πρωτο βιολι το εχασες στο Καουνας.Redfly έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 5:27 pmΚοιταζα να δω μήπως απαντάς σε άλλον αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό..Επαναλαμβάνω, ήταν το πρώτο του καλό ή μέτριο πες το όπως θες, φ4 του παίκτη γουόκαπ... Για τον γουόκαπ μιλάμε, όχι για τον Σλούκα. Η αναφορά στον Σλούκα γίνεται αναφορά στο αν οι Αφοί πληρώνουν τα ποσά που θεωρεί ο παίκτης ότι θέλει..ή όχι... Ευρωλίγκα δεν έφεραν και οι δύο παίκτες προφανώς... Τα λάθη ήδη έχουν διορθωθεί, με Μοντερο ...
Αλλα οχι, αυτο συνεβη διοτι δεν εχασες ευρωπαικα εξαιτιας λαθος επιλογων στα PG, ουτε σημαινει πως θα σηκωσεις ευρωλιγκα με μοντερο κ μακινταιρ - μην μπερδευεσαι.
Αν ηταν τοσο ευκολα κ απλα ολα θα ξεραμε τον πρωταθλητη ευρωπης απο τον σεπτεμβρη αλλα συνηθως οσοι ραβουν αστερια απο τον Σεπτεμβρη τις περισσοτερες φορες πανε κουβά το Μαιο. Σπανια εχει συμβει το αντιθετο.
Ο ρολος του Γουοκαπ στην ομαδα του Ολυμπιακου τα τελευταια χρονια ηταν κ ειναι κατι παραπανω απο κομβικος. Τον Μοντερο θα τον κρινουμε αν τελικα ερθει κι αμα παιξει - εκ των προτερων πρεπει να ειναι κανεις μαντης για να συμπερανει οτι πηραμε καλυτερο παικτη απο τον Γουοκαπ....
Αν έρθουν περιορισμοί στους ξένους όπως στην Ισπανία και την Ιταλία τότε το εγχώριο πρωτάθλημα θα είναι της πλάκας από τη στιγμή που κάθε ομάδα δεν θα έχει τη δυνατότητα να δυναμώσει με την έλευση 6 ξένων.Απο την άλλη ίσως να είναι μια ευκαιρία να παίξουν περισσότερο Έλληνες παίκτες και με αυτόν τον τρόπο να γίνουν καλύτεροι και να αναδειχθούν.


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο