Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 356
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 4:18 pm

Αφού δεν έχουμε εξελίξεις, είπα να πειραματιστώ λιγάκι με την ΑΙ.
Αφιερωμένο εξαιρετικά!!! :) :) :)



Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καρβουνιάρης την Κυρ Ιουν 28, 2026 4:23 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6251
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 4:22 pm

Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 4:11 pm
Εεμενα με ενδιαφερει γιατι καθοριζει μια χρονια απο την επιτυχια στην αποτυχια. Η προκριση στα φ4 δεν λεει πλεον τιποτα στους περισσοτερους Ολυμπιακους. κακως για εμενα, δεν πρεπει να μεγαλοπιανομαστε αλλα ετσι ειναι τα πραγματα. Ευρωλιγκα τις περισσοτερες χρονιες ΔΕΝ θα παρεις νομοτελειακα.

Οποτε η ηρεμια εν πολλοις καθοριζεται απο το πρωταθλημα οποτε η GBL μετραει ακομα.
Το σεβομαι, αλλα δεν συμφωνω η τουλαχιστον δεν θα επρεπε να ηταν ετσι. Για μενα το κριτηριο ειναι η ευρωλιγκα, οχι μονο η κατακτηση. Φετος ειδικα οι προεδροι τα εδωσαν ολα για να παρουνε την ευρωλιγκα. Αν δεν τη περναμε θα υπηρχε πολυ γκρινια κι ας περναμε το πρωταθλημα

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6251
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 4:27 pm

Conan1982 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 4:16 pm
Απλώς ομως καθυστερούμε το αναποφευκτο. Πόσα χρόνια θα έχει ο ΠΑΟ τον Φαλ και τον Σλουκα; Ποσα ο Ολυμπιακος τον Γουοκαπ και τον Παπ; Δεν. αξίζει να αναλωνομαστε τόσο.
Μπορουν ομως οι ομαδες μας καποια παιδια που εχουν παει στο κολεγιο και δειχνουν καλα στοιχεια να τους εχουμε στην α1 και καποιο εστω δευτερευοντα ρολο στην ευρωλιγκα. Εκτος κι αν κι αυτους τους θεωρουμε τεμπεληδες κατα την επικρατουσα αποψη και παιζουν με μεσον στο κολεγιο

Erether

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1271
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 28, 2026 4:42 pm

tarp7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 4:27 pm
Conan1982 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 4:16 pm
Απλώς ομως καθυστερούμε το αναποφευκτο. Πόσα χρόνια θα έχει ο ΠΑΟ τον Φαλ και τον Σλουκα; Ποσα ο Ολυμπιακος τον Γουοκαπ και τον Παπ; Δεν. αξίζει να αναλωνομαστε τόσο.
Μπορουν ομως οι ομαδες μας καποια παιδια που εχουν παει στο κολεγιο και δειχνουν καλα στοιχεια να τους εχουμε στην α1 και καποιο εστω δευτερευοντα ρολο στην ευρωλιγκα. Εκτος κι αν κι αυτους τους θεωρουμε τεμπεληδες κατα την επικρατουσα αποψη και παιζουν με μεσον στο κολεγιο
Δεν είναι η λύση να χρυσοπληρώνεις 18χρονα και 19χρονα με το ζόρι σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, για να μη φύγουν στην Αμερική. Αυτά είναι τα νέα αστέρια που θα πρέπει πρώτα να αποδείξουν την αξία τους σε χαμηλότερο επίπεδο. Ούτε σημαίνει ότι όλοι τους θα γίνουν παικταραδες.

Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή ειναι η απουσία έτοιμων παικτων σε ηλικίες περίπου 22-28.
Τα παιδιά που είναι τώρα στο κολλέγιο εκ των πραγμάτων θα επιστρέψουν στην Ευρώπη ύστερα από τις σπουδες. Το θέμα είναι να γίνει καλή αξιολόγηση τότε του ποιος έχει ανέβει επίπεδο και να τους πάρουν. Όπως έγινε κάποτε με Καλαθη-Παπαπετρου

Άβαταρ μέλους
eddiedimitris

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 928
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2018 1:42 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Galis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:01 pm

Ενα πράγμα έχω να χρεώσω στους Αγγελοπουλους αλλά και αυτό με επιφύλαξη γιατί δε ξέρω νομικά κατά πόσο γινόταν...

Έπρεπε τότε που αποχωρήσαμε απ το γήπεδο να πάρουν την ομάδα και να την πάνε σε άλλη λίγκα...Δεν ξέρω αν θα ήταν η Ανδριατικη ή κάποια άλλη αλλά αυτό θα έλυνε πολλά θέματα...Ειδικά μέχρι να αλλάξει όλο αυτό το καθεστώς στον Παναθηναϊκό έπρεπε να το κάνουν στην τελική η Ευρωλίγκα είναι το πιο σημαντικό...

Πλέον οι τελικοί του Ελληνικού πρωταθλήματος για τους παίκτες και για τους φυσιολογικούς οπαδούς έχει καταντήσει τεράστια αγγαρεία και παρακαλούν να τελειώνει γρήγορα τι χειρότερο?

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:10 pm

Redfly έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 1:28 pm
MOZZARTDR έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:59 pm


Πίστεψέ με και εγώ ιδανικά έτσι θα ήθελα να του συμπεριφερθώ γιατί πέρα από τη φετινή super χρόνια που έκανε και πέρσι φάνηκε μόνο στους τελικούς της GBL πέρα από το ελληνικό διαβατήριο δεν έχει προσφέρει κάτι άλλο.Επειδη ο ίδιος έχει δηλώσει παλιότερα ότι το μπάσκετ πλέον ειναι management και όπου βρεις καλύτερη προσφορά εκεί πας,επειδή οι απέναντι περιμένουν αυτή ακριβώς τη συμπεριφορά για να τον κλείσουν από φέτος για του χρόνου και να του δώσουν ένα ηγεμονικό συμβόλαιο,επειδή ξέρει ότι δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο ελληνικό διαβατήριο με τα δικά του χαρακτηριστικά,μήπως να το ξανασκεφτούμε καλύτερα?Το να βάζουμε το δικό μας εγωισμό πάνω απ''ολα το μόνο σίγουρο είναι ότι στο τέλος θα το πληρώσεις και θα το βρεις μπροστά σου ή ακόμα καλύτερα στους απέναντι.
Έφερε όμως τίτλο πέρσι... και φέτος μας κουβάλησε όλη τη χρονιά... Να διαβάζω για τον γουόκαπ όμως...μια χαρά συμβόλαιο παίρνει... πρώτη χρονιά φέτος έπαιξε υποφετά, έως καλά, σε φ4... Βρίσκουμε, ή μάλλον βρήκαμε καλύτερο ήδη. Κάθε παίκτης πρέπει να καταλαβαίνει τη πραγματική του αξία στην αγορά. Όποιος έχει καλύτερη πρόταση, ας το συζητήσει με τη διοίκηση. (ο μάνατζερ δηλαδή). Αν ο ντορσει έχει 3,2 από παναθηναικό, τα ζυγιζει η διοίκηση και αποφασίζει.. Εγώ θα τα έδινα αν δεν είχα βρει άλλον στη θέση του. Στον σλούκα δε τα έδωσαν, και δεν είχαν βρει άλλον στη θέση του και 4 χρόνια τραβιόμαστε με λύσεις της πλάκας.. χάνουμε ευρωλίγκες με τέτοιες λάθος αποφάσεις.
Δεν καταλαβαίνουν οτι δημιουργούν δεδικασμένο, μετά απο κάθε επιτυχία να έρχεται ο Χ, Υ και να ζητάει μεγαλύτερο συμβόλαιο ενώ έχει ήδη συμβόλαιο ΕΝ ΙΣΧΥ.

Φαντάσου τώρα πάμε πάλι τελικό το ξανασηκώνουμε και Μακιντάϊρ, Μοντέρο έχουν 14π, 8ας και 25π 5ας... οπότε θα σου έρθουν το καλοκαίρι και θα σου πουν : Τα 2.2 θέλω να γίνουν 3-3.5 και τα 2.5 θέλω να γίνουν 4... αλλιώς... αντίο.

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3205
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:13 pm

Ρε παιδιά μήπως να κρατάμε μικρό καλάθι γι αυτά που μεταφέρουν οι ρεπόρτερ; Οκ υπάρχει η δήλωση του Γουοκαπ αλλά δεν μίλησε για συγκεκριμένο ποσό, τα ποσά τα βγάζουν οι δημοσιογράφοι. Και για Ντόρσεϊ το ίδιο. Και για Παπ.

Άβαταρ μέλους
Coach Periklis

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5005
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:19 pm

Ήθελα να ξερα αν αυτά που ακούγονται για δυσαρεστημένους και ότι ζητάνε τον ουρανό με τα άστρα, συμβαίνουν μόνο στον Ολυμπιακό

Γιατί μόνο για εμάς ακούγονται αυτά

Δεν άκουσα ποτέ είναι δυσαρεστημένος ο Ρογκαβοπουλος και ζητάει 2,5Μ αλλιώς θα πάει Ολυμπιακό :wink:

Κάποτε κάπως πρέπει να κοπούν αυτά . Μονίμως σε αυτή την ομάδα υπάρχουν δυσαρεστημένοι τι πράγμα είναι αυτό ρε παιδί μου , τι τους κάνουμε όλη τη χρονιά :P

"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3205
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:21 pm

Είδατε τι ανέβασε ο Ράιτ;
Αυτός κάποια στιγμή θα ξανα έρθει στην ομάδα

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2421
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:25 pm

tarp7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 4:08 pm
Rivers15 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 4:03 pm


Ελπιζω τουλαχιστον να ανανεωσουμε τον Μπουρνελε γιατι παιζει με 7 (6 ξενους+ σασα) παικτες να μην μπορουμε να κατεβαινουμε στην gbl
Δεν με ενδιαφερει η gbl :banana:
Δεκτο. Αλλα οσους μας ενδιαφερει ακομα βλεπουμε σοβαρο προβλημα στον οριζοντα. Εκτος αν αρθουν οι περιορισμοι στους ξενους.

Άβαταρ μέλους
Redfly

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1042
Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
Αγαπημένη ομάδα: Protland-Trail-Blazers
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:27 pm

Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 1:38 pm
Redfly έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 1:28 pm


Έφερε όμως τίτλο πέρσι... και φέτος μας κουβάλησε όλη τη χρονιά... Να διαβάζω για τον γουόκαπ όμως...μια χαρά συμβόλαιο παίρνει... πρώτη χρονιά φέτος έπαιξε υποφετά, έως καλά, σε φ4... Βρίσκουμε, ή μάλλον βρήκαμε καλύτερο ήδη. Κάθε παίκτης πρέπει να καταλαβαίνει τη πραγματική του αξία στην αγορά. Όποιος έχει καλύτερη πρόταση, ας το συζητήσει με τη διοίκηση. (ο μάνατζερ δηλαδή). Αν ο ντορσει έχει 3,2 από παναθηναικό, τα ζυγιζει η διοίκηση και αποφασίζει.. Εγώ θα τα έδινα αν δεν είχα βρει άλλον στη θέση του. Στον σλούκα δε τα έδωσαν, και δεν είχαν βρει άλλον στη θέση του και 4 χρόνια τραβιόμαστε με λύσεις της πλάκας.. χάνουμε ευρωλίγκες με τέτοιες λάθος αποφάσεις.
Ναι ενω οταν ηταν ο Σλουκας ειχε σηκωσει τοσες ευρωλιγκες με εμας. Τι κακο που μας βρηκε που εφυγε...

Ο Γουοκαπ παιζει καλα απο το 21 μεχρι σημερα. Μονο περυσι με το θεμα στην μεση ηταν κακος.
Κοιταζα να δω μήπως απαντάς σε άλλον αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό..Επαναλαμβάνω, ήταν το πρώτο του καλό ή μέτριο πες το όπως θες, φ4 του παίκτη γουόκαπ... Για τον γουόκαπ μιλάμε, όχι για τον Σλούκα. Η αναφορά στον Σλούκα γίνεται αναφορά στο αν οι Αφοί πληρώνουν τα ποσά που θεωρεί ο παίκτης ότι θέλει..ή όχι... Ευρωλίγκα δεν έφεραν και οι δύο παίκτες προφανώς... Τα λάθη ήδη έχουν διορθωθεί, με Μοντερο ...

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2421
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:30 pm

Coach Periklis έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:19 pm
Ήθελα να ξερα αν αυτά που ακούγονται για δυσαρεστημένους και ότι ζητάνε τον ουρανό με τα άστρα, συμβαίνουν μόνο στον Ολυμπιακό

Γιατί μόνο για εμάς ακούγονται αυτά

Δεν άκουσα ποτέ είναι δυσαρεστημένος ο Ρογκαβοπουλος και ζητάει 2,5Μ αλλιώς θα πάει Ολυμπιακό :wink:

Κάποτε κάπως πρέπει να κοπούν αυτά . Μονίμως σε αυτή την ομάδα υπάρχουν δυσαρεστημένοι τι πράγμα είναι αυτό ρε παιδί μου , τι τους κάνουμε όλη τη χρονιά :P
Ειναι απολυτως λογικο αυτο να συμβαινει διοτι ο δπγ ανετα παιζει να δωσει 3+ μυρια στον 35χρονο γουοκαπ ανεξαρτητως αν τον εχει αναγκη απλα κ μονο για να δημιουργησει εντυπωσεις κ θορυβο, ενω ο Ολυμπιακος δεν θα παει να σκασει 3+ μυρια για τον καθε ρογκαβοπουλο αν δεν τον εχει πραγματικα αναγκη.

Άβαταρ μέλους
Redfly

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1042
Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
Αγαπημένη ομάδα: Protland-Trail-Blazers
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:40 pm

Seven star έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 3:25 pm
d9ba8d3c-ff78-41e9-a18e-7daaee2b2d5d.jpg
Χμμμ κάποτε ο γουοκαπ χειροκροτούσε τον Κειναν για την κίνηση με τα χρήματα που έκανε στον Σλούκα. Βρε πως αλλάζουν οι καιροί....
Το έχω στάνταρ... αν μειωθεί ο χρόνος του Σλουκα επειδή πάει ο Γουόκαπ..θα ζητήσει να φύγει...παλι...
πλάκα θα έχει να το δούμε αυτό...

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2421
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:42 pm

Redfly έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:27 pm
Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 1:38 pm


Ναι ενω οταν ηταν ο Σλουκας ειχε σηκωσει τοσες ευρωλιγκες με εμας. Τι κακο που μας βρηκε που εφυγε...

Ο Γουοκαπ παιζει καλα απο το 21 μεχρι σημερα. Μονο περυσι με το θεμα στην μεση ηταν κακος.
Κοιταζα να δω μήπως απαντάς σε άλλον αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό..Επαναλαμβάνω, ήταν το πρώτο του καλό ή μέτριο πες το όπως θες, φ4 του παίκτη γουόκαπ... Για τον γουόκαπ μιλάμε, όχι για τον Σλούκα. Η αναφορά στον Σλούκα γίνεται αναφορά στο αν οι Αφοί πληρώνουν τα ποσά που θεωρεί ο παίκτης ότι θέλει..ή όχι... Ευρωλίγκα δεν έφεραν και οι δύο παίκτες προφανώς... Τα λάθη ήδη έχουν διορθωθεί, με Μοντερο ...
Με αυτη τη λογικη θα μπορουσαμε να πουμε πως με Σλουκα πρωτο βιολι το εχασες στο Καουνας.
Αλλα οχι, αυτο συνεβη διοτι δεν εχασες ευρωπαικα εξαιτιας λαθος επιλογων στα PG, ουτε σημαινει πως θα σηκωσεις ευρωλιγκα με μοντερο κ μακινταιρ - μην μπερδευεσαι.
Αν ηταν τοσο ευκολα κ απλα ολα θα ξεραμε τον πρωταθλητη ευρωπης απο τον σεπτεμβρη αλλα συνηθως οσοι ραβουν αστερια απο τον Σεπτεμβρη τις περισσοτερες φορες πανε κουβά το Μαιο. Σπανια εχει συμβει το αντιθετο.
Ο ρολος του Γουοκαπ στην ομαδα του Ολυμπιακου τα τελευταια χρονια ηταν κ ειναι κατι παραπανω απο κομβικος. Τον Μοντερο θα τον κρινουμε αν τελικα ερθει κι αμα παιξει - εκ των προτερων πρεπει να ειναι κανεις μαντης για να συμπερανει οτι πηραμε καλυτερο παικτη απο τον Γουοκαπ....

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 5:46 pm

Rivers15 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 5:25 pm
tarp7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 4:08 pm

Δεν με ενδιαφερει η gbl :banana:
Δεκτο. Αλλα οσους μας ενδιαφερει ακομα βλεπουμε σοβαρο προβλημα στον οριζοντα. Εκτος αν αρθουν οι περιορισμοι στους ξενους.
Αν έρθουν περιορισμοί στους ξένους όπως στην Ισπανία και την Ιταλία τότε το εγχώριο πρωτάθλημα θα είναι της πλάκας από τη στιγμή που κάθε ομάδα δεν θα έχει τη δυνατότητα να δυναμώσει με την έλευση 6 ξένων.Απο την άλλη ίσως να είναι μια ευκαιρία να παίξουν περισσότερο Έλληνες παίκτες και με αυτόν τον τρόπο να γίνουν καλύτεροι και να αναδειχθούν.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”