A1 2022-23, 3ος τελικός, Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός
Συντονιστής: Captains
- yorgos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 11464
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
- Τοποθεσία: Αβάνα
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δε θέλω να γίνομαι κουραστικός αλλά οι ανισορροπίε ςπου προκαλούνται στην άμυνα όσο παίζει ο Γκουντάιτις είναι τρομερές. Είναι φιλότιμος, κερδίζει φάουλ, ΞΕΡΕΙ μπάσκετ. Αλλά δεν μπορεί να μαρκάρει κανέναν: στα πικ εν ρολ είναι θεατής, στις περιστροφές δεν μπορεί το παιδί, στις διειδύσεις τον περνάνε όλοι σα σταματημένο, είναι παίκτης από άλλη εποχή. Ο Παπαγιάννης είναι σε πολύ κκή χρονιά γενικώς (καμία σχέση με την πεσινή) και μόλις βγαίνει πελαγώνουμε. Τουλάχιστον ας παίρνει καμία μπάλα ο Γκουντάιτις να πάρει κανένα φάουλ.
Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα
https://tinyurl.com/t2mmucpt
https://tinyurl.com/t2mmucpt
- yorgos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 11464
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
- Τοποθεσία: Αβάνα
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Σε 7 λεπτά Γκουντάιτις είμαστε -9. Αντίο ζωή.yorgos έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 11, 2023 9:51 pmΔε θέλω να γίνομαι κουραστικός αλλά οι ανισορροπίε ςπου προκαλούνται στην άμυνα όσο παίζει ο Γκουντάιτις είναι τρομερές. Είναι φιλότιμος, κερδίζει φάουλ, ΞΕΡΕΙ μπάσκετ. Αλλά δεν μπορεί να μαρκάρει κανέναν: στα πικ εν ρολ είναι θεατής, στις περιστροφές δεν μπορεί το παιδί, στις διειδύσεις τον περνάνε όλοι σα σταματημένο, είναι παίκτης από άλλη εποχή. Ο Παπαγιάννης είναι σε πολύ κκή χρονιά γενικώς (καμία σχέση με την πεσινή) και μόλις βγαίνει πελαγώνουμε. Τουλάχιστον ας παίρνει καμία μπάλα ο Γκουντάιτις να πάρει κανένα φάουλ.
Γκριγκόνις καμία σχέση με το πρώτο ματς που μπήκε με τσαμπουκά, έπαιρνε φάουλ, σκόραρε και ξαπλωτός, δεν το σκεφτόταν να εκτελέσει. Ξύπνα, από εσένα περιμένουμε, όχι από το Μποχώ.
Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα
https://tinyurl.com/t2mmucpt
https://tinyurl.com/t2mmucpt
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9203
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
Αν δεν χαλαρώναμε τόσο στην επίθεση στα τελευταία 2-3 λεπτά, θα μπορούσαμε να ήμασταν με διαφορά τουλάχιστον 12 πόντων μπροστά τώρα. Πάντως μας έχει πάει καλά το ματς γενικά και παίζουμε αρκετά συγκεντρωμένα και στις δύο πλευρές, με εξαίρεση κάποιες φάσεις στην επίθεση. Αν ανεβάσουμε λίγο και το ποσοστό μας στο τρίποντο και σουτάρουμε καλύτερα, μπορούμε να κερδίσουμε πιο εύκολα σε σχέση με το πρώτο ματς.
Για τον ΠΑΟ το ζητούμενο είναι νομίζω να αντέξει ο Lee και να ανέβει ο Grigonis. Μόνο αν γίνουν και τα δύο μπορεί να διεκδικήσει το ματς μάλλον.
Για τον ΠΑΟ το ζητούμενο είναι νομίζω να αντέξει ο Lee και να ανέβει ο Grigonis. Μόνο αν γίνουν και τα δύο μπορεί να διεκδικήσει το ματς μάλλον.
Προσωπικά δεν τον θέλω ή εν πάση περιπτώσει τον θέλω για συμπληρωματικο ρόλο. Ένας παίκτης δεν κρίνεται από την ικανότητα του στο hero ball αλλά από την απόδοση του σε ομαδική λειτουργία μιας ομάδας με στόχους.
Κατά τα άλλα, αυτος ο Παναθηναϊκός χωρίς ρόλους και χημεία που του λείπουν και δύο ξένοι δύσκολα μπορεί να βάλει 65 πόντους σε οργανωμένο αντίπαλο επιπέδου οπότε είναι αδιανόητο να κερδίσει. Ο Ολυμπιακός είναι συγκετρωμενος και κάνει αυτό που πρέπει χωρίς φλυαρίες. Θα εκπλαγώ αν δούμε κάτι διαφορετικό στο δεύτερο ημίχρονο
Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς
Oι κανονισμοί του forum
Οδηγίες για ένα καλό post
https://dragon.mochahosted.com/basketfo ... index.html
Oι κανονισμοί του forum
Οδηγίες για ένα καλό post
https://dragon.mochahosted.com/basketfo ... index.html
- pisto-linas

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 860
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 14, 2020 2:08 pm
- Αγαπημένη θέση: PG, SG
- Αγαπημένος παίκτης: mj,d-rose.span,law iv
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- yorgos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 11464
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
- Τοποθεσία: Αβάνα
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Για τους λάτρεις της στατιστικής: Με Παπαγιάννη είμαστε ισόπαλοι, με Γκουντάιτις -10.
Τα έχει σπάσει ο Γκριγκόνις, παρότι πολλά ήταν υπό καλές προϋποθέσεις, κι έτσι δε βάζουμε καλάθι εκτός κι αν κάνει κανένα ηρωικό ο Λι, άλλες επιλογές δεν έχουμε ως ομάδα. Παίζει ο Μποχώ και στον πάγκο έχουμε κι έναν υποψήφιο δήμαρχο. Που δε θα είχε διαφορά αν είχαμε τον τρέχοντα δήμαρχο δηλαδή, που παίζει ζαβός-ξεζαβός να είναι πιο φιτ από τον Παππά. Η ένδεια της ομάδας είναι φοβερή, είναι κατόρθωμα Σερέλη (και Ολυμπαικού, που είναι αγνώριστος) το ότι η ομάδα στέκεται ικανοποιητικά στη σειρά και θα μπορούσε να είχε πάρει και το πρώτο ματς και να είναι καβάλα στο άλογο τώρα.
Τα έχει σπάσει ο Γκριγκόνις, παρότι πολλά ήταν υπό καλές προϋποθέσεις, κι έτσι δε βάζουμε καλάθι εκτός κι αν κάνει κανένα ηρωικό ο Λι, άλλες επιλογές δεν έχουμε ως ομάδα. Παίζει ο Μποχώ και στον πάγκο έχουμε κι έναν υποψήφιο δήμαρχο. Που δε θα είχε διαφορά αν είχαμε τον τρέχοντα δήμαρχο δηλαδή, που παίζει ζαβός-ξεζαβός να είναι πιο φιτ από τον Παππά. Η ένδεια της ομάδας είναι φοβερή, είναι κατόρθωμα Σερέλη (και Ολυμπαικού, που είναι αγνώριστος) το ότι η ομάδα στέκεται ικανοποιητικά στη σειρά και θα μπορούσε να είχε πάρει και το πρώτο ματς και να είναι καβάλα στο άλογο τώρα.
Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα
https://tinyurl.com/t2mmucpt
https://tinyurl.com/t2mmucpt
- yorgos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 11464
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
- Τοποθεσία: Αβάνα
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εννοείται ότι μιλάμε για συμπληρωματικό ρόλο.shtarkws έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 11, 2023 10:15 pmΠροσωπικά δεν τον θέλω ή εν πάση περιπτώσει τον θέλω για συμπληρωματικο ρόλο. Ένας παίκτης δεν κρίνεται από την ικανότητα του στο hero ball αλλά από την απόδοση του σε ομαδική λειτουργία μιας ομάδας με στόχους.
Κατά τα άλλα, αυτος ο Παναθηναϊκός χωρίς ρόλους και χημεία που του λείπουν και δύο ξένοι δύσκολα μπορεί να βάλει 65 πόντους σε οργανωμένο αντίπαλο επιπέδου οπότε είναι αδιανόητο να κερδίσει. Ο Ολυμπιακός είναι συγκετρωμενος και κάνει αυτό που πρέπει χωρίς φλυαρίες. Θα εκπλαγώ αν δούμε κάτι διαφορετικό στο δεύτερο ημίχρονο
Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα
https://tinyurl.com/t2mmucpt
https://tinyurl.com/t2mmucpt
- j-kidd13

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13036
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Παναθηναϊκός μετά από ένα ψιλοτιμιο πρώτο δεκάλεπτο, δεν εμφανίστηκε ποτέ στο δεύτερο, επιεικως τραγικός σε άμυνα και επίθεση,το 18-2 είναι απαράδεκτο.Η διαφορά έπρεπε να 10+.
Μόνο ο Παπαγιάννης έχει ψιλοκαλη παρουσία,κυρίως στην αντιμετώπιση του Φαλ,και ο Λι,αν και στο δεύτερο έκανε τραγικά λάθη.Γκριγονις πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου,δεν δικαιολογείται παίκτης με ποιότητα,να κάνει τέτοιες επιλογές.
Μόνο ο Παπαγιάννης έχει ψιλοκαλη παρουσία,κυρίως στην αντιμετώπιση του Φαλ,και ο Λι,αν και στο δεύτερο έκανε τραγικά λάθη.Γκριγονις πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου,δεν δικαιολογείται παίκτης με ποιότητα,να κάνει τέτοιες επιλογές.
-
nikkal

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1184
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 23, 2020 11:45 am
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Stojan Vrankovic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ok aδερφέ...yorgos έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 11, 2023 10:16 pmΓια τους λάτρεις της στατιστικής: Με Παπαγιάννη είμαστε ισόπαλοι, με Γκουντάιτις -10.![]()
Τα έχει σπάσει ο Γκριγκόνις, παρότι πολλά ήταν υπό καλές προϋποθέσεις, κι έτσι δε βάζουμε καλάθι εκτός κι αν κάνει κανένα ηρωικό ο Λι, άλλες επιλογές δεν έχουμε ως ομάδα. Παίζει ο Μποχώ και στον πάγκο έχουμε κι έναν υποψήφιο δήμαρχο. Που δε θα είχε διαφορά αν είχαμε τον τρέχοντα δήμαρχο δηλαδή, που παίζει ζαβός-ξεζαβός να είναι πιο φιτ από τον Παππά. Η ένδεια της ομάδας είναι φοβερή, είναι κατόρθωμα Σερέλη (και Ολυμπαικού, που είναι αγνώριστος) το ότι η ομάδα στέκεται ικανοποιητικά στη σειρά και θα μπορούσε να είχε πάρει και το πρώτο ματς και να είναι καβάλα στο άλογο τώρα.
Το καταλάβαμε...
Στανταρ είσαι πρόεδρος σε κάποιο local Big Papa Fan Club!!!




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο