A1 2022-23, 3ος τελικός, Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13036
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 9:50 pm

Παιδια δεν υπάρχει κανένα καλάθι στη φάση Γκουνταιτις...
Από την άλλη,δεν πιστεύω πως αν άλλος προπονητής είχε τις αντιδράσεις του Μπαρτζώκα προς τους διαιτητές,θα τη γλυτωνε κάθε φορά.
Γκριγκονις και πάλι τραγικός.

Άβαταρ μέλους
yorgos

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
Τοποθεσία: Αβάνα
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
Αγαπημένη ομάδα: Peristeri
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 9:51 pm

Δε θέλω να γίνομαι κουραστικός αλλά οι ανισορροπίε ςπου προκαλούνται στην άμυνα όσο παίζει ο Γκουντάιτις είναι τρομερές. Είναι φιλότιμος, κερδίζει φάουλ, ΞΕΡΕΙ μπάσκετ. Αλλά δεν μπορεί να μαρκάρει κανέναν: στα πικ εν ρολ είναι θεατής, στις περιστροφές δεν μπορεί το παιδί, στις διειδύσεις τον περνάνε όλοι σα σταματημένο, είναι παίκτης από άλλη εποχή. Ο Παπαγιάννης είναι σε πολύ κκή χρονιά γενικώς (καμία σχέση με την πεσινή) και μόλις βγαίνει πελαγώνουμε. Τουλάχιστον ας παίρνει καμία μπάλα ο Γκουντάιτις να πάρει κανένα φάουλ.

Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα

https://tinyurl.com/t2mmucpt
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13771
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 9:57 pm

ελεος ρε γκριγκονις

Phys87

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2203
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 7:45 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 9:58 pm

Έλεος με τα ριμπάουντ. Ο Γκουνταιτις δεν πρέπει να ξαναπαίξει σήμερα, ούτε ο Γκριγκονις.

Άβαταρ μέλους
yorgos

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
Τοποθεσία: Αβάνα
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
Αγαπημένη ομάδα: Peristeri
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 10:00 pm

yorgos έγραψε:
Κυρ Ιουν 11, 2023 9:51 pm
Δε θέλω να γίνομαι κουραστικός αλλά οι ανισορροπίε ςπου προκαλούνται στην άμυνα όσο παίζει ο Γκουντάιτις είναι τρομερές. Είναι φιλότιμος, κερδίζει φάουλ, ΞΕΡΕΙ μπάσκετ. Αλλά δεν μπορεί να μαρκάρει κανέναν: στα πικ εν ρολ είναι θεατής, στις περιστροφές δεν μπορεί το παιδί, στις διειδύσεις τον περνάνε όλοι σα σταματημένο, είναι παίκτης από άλλη εποχή. Ο Παπαγιάννης είναι σε πολύ κκή χρονιά γενικώς (καμία σχέση με την πεσινή) και μόλις βγαίνει πελαγώνουμε. Τουλάχιστον ας παίρνει καμία μπάλα ο Γκουντάιτις να πάρει κανένα φάουλ.
Σε 7 λεπτά Γκουντάιτις είμαστε -9. Αντίο ζωή.

Γκριγκόνις καμία σχέση με το πρώτο ματς που μπήκε με τσαμπουκά, έπαιρνε φάουλ, σκόραρε και ξαπλωτός, δεν το σκεφτόταν να εκτελέσει. Ξύπνα, από εσένα περιμένουμε, όχι από το Μποχώ.

Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα

https://tinyurl.com/t2mmucpt
Fitz

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ Ιαν 28, 2013 12:59 am
Τοποθεσία: Netherlands
Αγαπημένη ομάδα: Utah-Jazz
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 10:01 pm

Στο μεταξύ αν δε θυμάμαι λάθος, δεν πρέπει να υπάρχει μια περίοδος σε όλη τη σειρά στην οποία ο Παναθηναϊκός δεν έφτασε πρώτος στα 5 φαουλ. Οι άμυνες που παίζει ο Ολυμπιακός είναι πολύ πιο σωστές και συγκεντρωμένες.

Phys87

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2203
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2022 7:45 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 10:01 pm

16-2 σε αυτή την περίοδο.

21 πόντους ατο 17!

Άβαταρ μέλους
kojito

Captain
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9203
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 10:13 pm

Αν δεν χαλαρώναμε τόσο στην επίθεση στα τελευταία 2-3 λεπτά, θα μπορούσαμε να ήμασταν με διαφορά τουλάχιστον 12 πόντων μπροστά τώρα. Πάντως μας έχει πάει καλά το ματς γενικά και παίζουμε αρκετά συγκεντρωμένα και στις δύο πλευρές, με εξαίρεση κάποιες φάσεις στην επίθεση. Αν ανεβάσουμε λίγο και το ποσοστό μας στο τρίποντο και σουτάρουμε καλύτερα, μπορούμε να κερδίσουμε πιο εύκολα σε σχέση με το πρώτο ματς.

Για τον ΠΑΟ το ζητούμενο είναι νομίζω να αντέξει ο Lee και να ανέβει ο Grigonis. Μόνο αν γίνουν και τα δύο μπορεί να διεκδικήσει το ματς μάλλον.

Άβαταρ μέλους
shtarkws

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7801
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 13, 2010 12:22 am
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 10:15 pm

yorgos έγραψε:
Κυρ Ιουν 11, 2023 9:45 pm
Δεν πιστεύω ότι ακόμη υπάρχουν άνθρωποι που δε θέλουν το Λι. Είναι βιονικός (μόνο 5 λεπτά δεν έχει παίξει μέχρι στιγμής στα 4 ματς!), δεν τραυματίζεται, αμυντικάρα χωρίς φάουλ, δίνει λύσεις όταν η ομάδα πελαγώνει επιθετικά (δηλαδή φέτος ειδικά συνέχεια).
Προσωπικά δεν τον θέλω ή εν πάση περιπτώσει τον θέλω για συμπληρωματικο ρόλο. Ένας παίκτης δεν κρίνεται από την ικανότητα του στο hero ball αλλά από την απόδοση του σε ομαδική λειτουργία μιας ομάδας με στόχους.

Κατά τα άλλα, αυτος ο Παναθηναϊκός χωρίς ρόλους και χημεία που του λείπουν και δύο ξένοι δύσκολα μπορεί να βάλει 65 πόντους σε οργανωμένο αντίπαλο επιπέδου οπότε είναι αδιανόητο να κερδίσει. Ο Ολυμπιακός είναι συγκετρωμενος και κάνει αυτό που πρέπει χωρίς φλυαρίες. Θα εκπλαγώ αν δούμε κάτι διαφορετικό στο δεύτερο ημίχρονο

Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς

Oι κανονισμοί του forum

Οδηγίες για ένα καλό post

https://dragon.mochahosted.com/basketfo ... index.html
Άβαταρ μέλους
pisto-linas

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 14, 2020 2:08 pm
Αγαπημένη θέση: PG, SG
Αγαπημένος παίκτης: mj,d-rose.span,law iv
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 10:16 pm

Αντι να ανεβασουμε το σκορ στο 36-21 πηγε στο 36-28 και μονοψηφια διαφορα....Δε βαζει μυαλο αυτη η ομαδα.

Γιαννουλης με αυτα που κανει κατανταει μισητος..Πιτερς ο ανυπαρκτος,του ανυπαρκτου.

Άβαταρ μέλους
yorgos

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
Τοποθεσία: Αβάνα
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
Αγαπημένη ομάδα: Peristeri
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 10:16 pm

Για τους λάτρεις της στατιστικής: Με Παπαγιάννη είμαστε ισόπαλοι, με Γκουντάιτις -10. :banghead:

Τα έχει σπάσει ο Γκριγκόνις, παρότι πολλά ήταν υπό καλές προϋποθέσεις, κι έτσι δε βάζουμε καλάθι εκτός κι αν κάνει κανένα ηρωικό ο Λι, άλλες επιλογές δεν έχουμε ως ομάδα. Παίζει ο Μποχώ και στον πάγκο έχουμε κι έναν υποψήφιο δήμαρχο. Που δε θα είχε διαφορά αν είχαμε τον τρέχοντα δήμαρχο δηλαδή, που παίζει ζαβός-ξεζαβός να είναι πιο φιτ από τον Παππά. Η ένδεια της ομάδας είναι φοβερή, είναι κατόρθωμα Σερέλη (και Ολυμπαικού, που είναι αγνώριστος) το ότι η ομάδα στέκεται ικανοποιητικά στη σειρά και θα μπορούσε να είχε πάρει και το πρώτο ματς και να είναι καβάλα στο άλογο τώρα.

Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα

https://tinyurl.com/t2mmucpt
Άβαταρ μέλους
yorgos

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
Τοποθεσία: Αβάνα
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
Αγαπημένη ομάδα: Peristeri
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 10:17 pm

shtarkws έγραψε:
Κυρ Ιουν 11, 2023 10:15 pm
yorgos έγραψε:
Κυρ Ιουν 11, 2023 9:45 pm
Δεν πιστεύω ότι ακόμη υπάρχουν άνθρωποι που δε θέλουν το Λι. Είναι βιονικός (μόνο 5 λεπτά δεν έχει παίξει μέχρι στιγμής στα 4 ματς!), δεν τραυματίζεται, αμυντικάρα χωρίς φάουλ, δίνει λύσεις όταν η ομάδα πελαγώνει επιθετικά (δηλαδή φέτος ειδικά συνέχεια).
Προσωπικά δεν τον θέλω ή εν πάση περιπτώσει τον θέλω για συμπληρωματικο ρόλο. Ένας παίκτης δεν κρίνεται από την ικανότητα του στο hero ball αλλά από την απόδοση του σε ομαδική λειτουργία μιας ομάδας με στόχους.

Κατά τα άλλα, αυτος ο Παναθηναϊκός χωρίς ρόλους και χημεία που του λείπουν και δύο ξένοι δύσκολα μπορεί να βάλει 65 πόντους σε οργανωμένο αντίπαλο επιπέδου οπότε είναι αδιανόητο να κερδίσει. Ο Ολυμπιακός είναι συγκετρωμενος και κάνει αυτό που πρέπει χωρίς φλυαρίες. Θα εκπλαγώ αν δούμε κάτι διαφορετικό στο δεύτερο ημίχρονο
Εννοείται ότι μιλάμε για συμπληρωματικό ρόλο.

Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα

https://tinyurl.com/t2mmucpt
Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13036
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 10:20 pm

Ο Παναθηναϊκός μετά από ένα ψιλοτιμιο πρώτο δεκάλεπτο, δεν εμφανίστηκε ποτέ στο δεύτερο, επιεικως τραγικός σε άμυνα και επίθεση,το 18-2 είναι απαράδεκτο.Η διαφορά έπρεπε να 10+.
Μόνο ο Παπαγιάννης έχει ψιλοκαλη παρουσία,κυρίως στην αντιμετώπιση του Φαλ,και ο Λι,αν και στο δεύτερο έκανε τραγικά λάθη.Γκριγονις πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου,δεν δικαιολογείται παίκτης με ποιότητα,να κάνει τέτοιες επιλογές.

Άβαταρ μέλους
lefpan

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2356
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2017 10:31 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Ζάρκο, Fast Eddie
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 4

Κυρ Ιουν 11, 2023 10:22 pm

Η δημιουργία του Σλούκα βοήθησε τον Ολυμπιακό επιθετικά στο δεύτερο δεκάλεπτο.

I never thought there were corners in time
Till I was told to stand in one
nikkal

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1184
Εγγραφή: Παρ Οκτ 23, 2020 11:45 am
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Stojan Vrankovic
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 11, 2023 10:23 pm

yorgos έγραψε:
Κυρ Ιουν 11, 2023 10:16 pm
Για τους λάτρεις της στατιστικής: Με Παπαγιάννη είμαστε ισόπαλοι, με Γκουντάιτις -10. :banghead:

Τα έχει σπάσει ο Γκριγκόνις, παρότι πολλά ήταν υπό καλές προϋποθέσεις, κι έτσι δε βάζουμε καλάθι εκτός κι αν κάνει κανένα ηρωικό ο Λι, άλλες επιλογές δεν έχουμε ως ομάδα. Παίζει ο Μποχώ και στον πάγκο έχουμε κι έναν υποψήφιο δήμαρχο. Που δε θα είχε διαφορά αν είχαμε τον τρέχοντα δήμαρχο δηλαδή, που παίζει ζαβός-ξεζαβός να είναι πιο φιτ από τον Παππά. Η ένδεια της ομάδας είναι φοβερή, είναι κατόρθωμα Σερέλη (και Ολυμπαικού, που είναι αγνώριστος) το ότι η ομάδα στέκεται ικανοποιητικά στη σειρά και θα μπορούσε να είχε πάρει και το πρώτο ματς και να είναι καβάλα στο άλογο τώρα.
Ok aδερφέ...
Το καταλάβαμε...
Στανταρ είσαι πρόεδρος σε κάποιο local Big Papa Fan Club!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αρχείο Τελικών Α1 και Yποβιβασμένων Ομάδων Α1”