Το διόρθωσαν κι έχουν δίκιο: Με Παπαγιάννη κερδίζουμε +2. Σε όλη τη σειρά το ίδιο γίνεται, φαίνεται ότι και η στατιστική συγγενής του Παπαγιάννη είναι, για όποιον δε βλέπει τη διαφορά στην άμυνα όσο παίζει αυτός κι όσο ο Γκουντάιτις υπάρχουν και οι αριθμοί. Όλη τη σειρά κυνηγάμε να καλύπτουμε τις διαφορές που δημιουργούνται όσο κάνει τον τροχονόμο στην ρακέτα ο Γκούντα.nikkal έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 11, 2023 10:23 pmOk aδερφέ...yorgos έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 11, 2023 10:16 pmΓια τους λάτρεις της στατιστικής: Με Παπαγιάννη είμαστε ισόπαλοι, με Γκουντάιτις -10.![]()
Τα έχει σπάσει ο Γκριγκόνις, παρότι πολλά ήταν υπό καλές προϋποθέσεις, κι έτσι δε βάζουμε καλάθι εκτός κι αν κάνει κανένα ηρωικό ο Λι, άλλες επιλογές δεν έχουμε ως ομάδα. Παίζει ο Μποχώ και στον πάγκο έχουμε κι έναν υποψήφιο δήμαρχο. Που δε θα είχε διαφορά αν είχαμε τον τρέχοντα δήμαρχο δηλαδή, που παίζει ζαβός-ξεζαβός να είναι πιο φιτ από τον Παππά. Η ένδεια της ομάδας είναι φοβερή, είναι κατόρθωμα Σερέλη (και Ολυμπαικού, που είναι αγνώριστος) το ότι η ομάδα στέκεται ικανοποιητικά στη σειρά και θα μπορούσε να είχε πάρει και το πρώτο ματς και να είναι καβάλα στο άλογο τώρα.
Το καταλάβαμε...
Στανταρ είσαι πρόεδρος σε κάποιο local Big Papa Fan Club!!!
A1 2022-23, 3ος τελικός, Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός
Συντονιστής: Captains
- yorgos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 11464
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
- Τοποθεσία: Αβάνα
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα
https://tinyurl.com/t2mmucpt
https://tinyurl.com/t2mmucpt
-
HackerBaby

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1398
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 22, 2012 7:51 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Doncic
- Προειδοποιήσεις:
4
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος HackerBaby την Κυρ Ιουν 11, 2023 10:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- yorgos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 11464
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
- Τοποθεσία: Αβάνα
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Η άμυνά μας εξακολουθεί να είναι καλή, το ότι έβαλε ένα σκοτωμένο τρίποντο ο Ουόκαπ υπό πίεση κι ένα στη λήξη με ταμπλό ο Βεζένκοφ που την πέταξε δε λέει κάτι. Αυτό που λέει είναι ότι στην επίθεση εξακολουθούμε να παίζουμε μπουρμπούτσαλα, όπως σε όλη τη σειρά. Επιθετικά είμαστε χειρότερα από πονόματος.
Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα
https://tinyurl.com/t2mmucpt
https://tinyurl.com/t2mmucpt
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9203
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Λούντζης πρέπει να πάρει περισσότερες πρωτοβουλίες, κι ας τις χάσει. Ο Παναθηναϊκός του δίνει αρκετά χώρο αλλά διστάζει, με αποτέλεσμα να καταλήγουμε μετά να παίρνουμε σκοτωμένα τρίποντα στην λήξη της επίθεσης. Ή έστω να ταϊσουν πάλι πιο συχνά τον Φαλ ώστε να έχουμε καλύτερη δημιουργία κι από μέσα προς τα έξω.
Εντωμεταξύ ο ΠΑΟ έχει βάλει 41 πόντους σε 3 δεκάλεπτα, κι από αυτούς οι 11 είναι με βολές. Υπερβολικά κάκιστη συγκομιδή.
Υ.Γ. Είδα καλά; Αγραβάνης έβαλε καλάθι απέναντι στον... Σλούκα και πανηγύρισε με "too small";
Εντωμεταξύ ο ΠΑΟ έχει βάλει 41 πόντους σε 3 δεκάλεπτα, κι από αυτούς οι 11 είναι με βολές. Υπερβολικά κάκιστη συγκομιδή.
Υ.Γ. Είδα καλά; Αγραβάνης έβαλε καλάθι απέναντι στον... Σλούκα και πανηγύρισε με "too small";
- yorgos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 11464
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
- Τοποθεσία: Αβάνα
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα
https://tinyurl.com/t2mmucpt
https://tinyurl.com/t2mmucpt
-
JohnnyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6829
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 06, 2018 10:06 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Bogdan Bogdanovic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
4
Grigonis θα κρατούσες του χρονου?yorgos έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 11, 2023 10:31 pmΗ άμυνά μας εξακολουθεί να είναι καλή, το ότι έβαλε ένα σκοτωμένο τρίποντο ο Ουόκαπ υπό πίεση κι ένα στη λήξη με ταμπλό ο Βεζένκοφ που την πέταξε δε λέει κάτι. Αυτό που λέει είναι ότι στην επίθεση εξακολουθούμε να παίζουμε μπουρμπούτσαλα, όπως σε όλη τη σειρά. Επιθετικά είμαστε χειρότερα από πονόματος.
- reignman

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6012
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 29, 2006 7:23 pm
- Αγαπημένος παίκτης: delete me
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Kατανταει αηδια να κανουν οτι θελουν οι αουγκανοι ¨οργανωμενοι" και να βαζουν μεσα στα γηπεδα οτι θελουν.
τι ακριβως προσφερουν ολη τη χρονια? περαν απο τιμωρια της ομαδας καθε φορα που παιζουμε με τον παναθηναικο?
ενταξει καπου ωπα. ας πανε στη μπαλιτσα και ας αφησουν το μπασκετακι στην ηρεμια του.
τι ακριβως προσφερουν ολη τη χρονια? περαν απο τιμωρια της ομαδας καθε φορα που παιζουμε με τον παναθηναικο?
ενταξει καπου ωπα. ας πανε στη μπαλιτσα και ας αφησουν το μπασκετακι στην ηρεμια του.
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4033
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Το έγραφα σχεδόν 3 ώρες πριν, η ποιοτική διαφορά των ομάδων είναι τεράστια και νομοτελειακά αυτό το ξεμπούκωμα θα ερχόταν, γιατί κακά τα ψέματα εμείς με τρικ προσπαθούσαμε να ματσάρουμε τον Ολυμπιακό.kein έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 11, 2023 8:10 pmΗ λογική λέει ότι θα "ξεμπουκώσει" απόψε ο Ολυμπιακός, μου φαίνεται δύσκολο να έχει επιθετική δυστοκία για τρίτο σερί ματς, μακάρι δηλαδή (για εμάς) άλλα δεν το θεωρώ πιθανό. Ο Βεζένκοφ είναι στην δωδεκάδα, μακάρι να είναι καλά το παλικάρι και να παίξει, κι ας χάσουμε από αυτόν! Δεν χωρά οπαδισμός σε τέτοια θέματα. Ας ελπίσουμε μόνο να μην έχουμε παρατράγουδα εξωαγωνιστικά.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο