Στο μόνο που διαφωνώ είναι στο ότι του ταιριάζει καλύτερα ο Μπαρτζωκας , για δυο λόγους :Airman έγραψε: ↑Τετ Ιούλ 03, 2024 12:17 pmChristofis έγραψε: ↑Τετ Ιούλ 03, 2024 12:05 pm
Συμφωνω απολυτα καθοτι εξαιρετικη αναλυση. Θα κανω μια μικρη διορθωση στην διατυπωση. εκει που αναφερεις τα 15 λαθη η σωστη διατυπωση ειανι 15 λαθος επιλογες. Λαθος ειναι να κανω βηματα, να πατησω την εξωτερικη γραμμη, να πασαρω σε αντιπαλο. Αυτα τα εκανε και μαλιστα μπολικα και ο Σλουκας και ο Ναν. Δεν ειναι αυτο προβλημα αυτο καθως καποιος που κραταει την μπαλα πολλη ωρα θα τα κανει ειδικα αν εχει ενα ή δυο καλους αμυντικους πανω του. Λαθος επιλογη ειναι να εισαι στον αιφνιδιασμο να σουταρεις τριποντο και ας το βαλεις και ειναι ο Σεντερ της ομαδας μονος κατω απο την μπασκετα, λαθος επιλογη ειναι να εχει βγει το συστημα και αντι να πασαρεις στον ελευθερο παικτη να κανει μπασιμο με δυο παικτες πανω σου και να σουταρεις αντι να την δωσεις στον ελευθερο παικτη. Αυτο ειναι που δεν κανει τον βιλντοζα πλειμεικερ αλλα καλο χειριστη και δευτερευοντα δημιουργο. Αλλα οτι εχει το δολοφονικο ενστικτο του κιλερ μια χαρα το εχει και παρα πολυ μαλιστα. Στην μπασκονια ηταν παρα πολυ σταθερος και εξαιρετικος στην αμυνα στην μπαλα μια χρονια ειχε βγει και πρωτος στα κλεψιματα. Αλλα εκει ηταν μια πενταετια οποτε ενιωθε ανετα. Στον ερυθρο και στον Παο εβγαλε μια ασταθει στην αποδοση του. Τη μια μπορει να εκανε τα παντα την αλλη να ηταν εξαφανισμενος. Στον ερυθρο οσο ηταν το πρωτο βιολι πριν να παρει δικαιωμα συμμετοχης ο καμπατσο ηταν φανταστικς και ελεγα πως δεν ενδιαφερθηκαμε. Οταν ξεκινησε να παιζει επεσε και ομη αποδοση του. Μπορει να ειναι δηλαδη κιλλερ επιθετικα αλλα δεν εχει αυτο του ναν ή αυτο που ειχε ο σπανουλης η ο σαρας που το μπασκετικο εγω τους εφτανε στον ουρανο και δεν τους αγγιζε τιποτ
Φίλε μου ναι..ακριβώς...
Λέγοντας "λάθος" δεν ορίζω να πετάει τη μπάλα εκτός γηπέδου, αλλά να κάνει επιλογές κακές...έχεις δίκιο, δεν το διατύπωσα επακριβώς...
Ο κόουτς Αταμάν θα πει στα γκαρντ του "Κύριε Σλούκα, Ναν, Βιλντόζα μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις μέσα στο γήπεδο...να καθορίζεις εσύ πως θα κινηθεί η κάθε επίθεση της ομάδας... Να γίνεις ο star του παιχνιδιού βάζοντας 30 πόντους και μοιράζοντας 15 ασίστ"... Η προσέγγισή του αυτή όμως έχει ένα κουκούτσι γιατί στην ζωή όλα έχουν το τίμημά τους... Ναι μεν λοιπόν τα γκαρντ της Εφές και του ΠΑΟ έκαναν όλο μα όλο το παιχνίδι (και για αυτό φτάσαμε να μιλάμε για Ναν φοβερό, για Σλούκα στην καλύτερη του χρονιά κτλ) όμως η απαίτηση είναι να μην κάνεις πολλές λανθασμένες επιλογές...
Ο Βιλντόζα υστερεί ακριβώς εκεί... Ενώ το ταλέντο ρέει άφθονο (τον κατατάσσω δημιουργικά λίγο, ελάχιστα κάτω από Καλάθη, Σλούκα, Καμπάτσο), το πρόβλημά του είναι πνευματικής φύσης... Δηλαδή, πχ ο Ναν έκανε λάθη... χοντρά λάθη... όμως θα κάτσει στον πάγκο, θα ηρεμήσει, θα δει το παιχνίδι λίγο αλλιώς και όταν ξαναμπεί μέσα, θα το βάλει στον αυτόματο να τρέχει, θα είναι άχαστος... Ο Λούκα δε μπορεί να πράξει έτσι, πιθανή κακή του πρώτη επαφή στο ματς τον καταβάλλει...
Παρά ταύτα είναι μία win-win κατάσταση για όλους... Ο Παναθηναϊκός ξεφορτώνεται ένα σημαντικό συμβόλαιο ενός παίχτη που δεν του κάνει, επενδύοντας αυτό το ποσό για το Λορέντζο Μπράουν και πληρώνοντας την ελάχιστη δυνατή αποζημίωση γιατί ο παίχτης πηγαίνει σε μία ομάδα που έχει διάθεση να τον πληρώσει, όχι να του δώσει ψίχουλα (βλέπε Ερυθρός Αστέρας)... Ο ΟΣΦΠ προσθέτει μία πινελιά ποιότητας προς τη σωστή κατεύθυνση και ο παίχτης πηγαίνει σε μία μεγάλη ομάδα που διεκδικεί πράγματα και σε έναν κόουτς που πιθανότατα του ταιριάζει καλύτερα.![]()
1) Παρότι είναι πιο δομημένη από τον προπονητή η επίθεση του Μπαρτζωκα ( motion offence ) ούτε αυτός έχει συγκεκριμένα συστήματα και πάντα οι παίχτες καλούνται να πάρουν την καλύτερη δυνατή απόφαση όταν δημιουργείται ανισορροπία λόγω της συνεχούς κίνησης , άρα πάλι ο Βιλντοζα θα πρέπει να πάρει αποφάσεις που δεν είναι και το δυνατό του σημείο .
2) ο Μπαρτζωκας μπινελίκι ναι μέχρι και τις δικές του επιλογές όχι μόνο αυτούς που δεν επέλεξε αυτός , βλέπε Γκος . Ο Βιλντοζα που όλοι λένε ποσό εύθραυστος είναι στα πρώτα κανονικά καντήλια θα αντιδράσει καλά ;