Αναφορικά με την συζήτηση περί εγκυρότητας ρεπορτάζ από δημοσιογράφους γνωστών site κλπ , αξίζει να εξετάσουμε μια ακόμα παράμετρο που δεν υπήρχε κατά το παρελθόν ή τουλάχιστον όχι σε αυτό τον βαθμό.
Η παράμετρος αυτή αφορά τα social , μέσα από τα οποία διαδίδονται αμέτρητες πληροφορίες (έγκυρες ή όχι) και τις οποίες καλούνται να ανταγωνιστούν οι δημοσιογράφοι για να παραμείνουν στην επικαιρότητα.
Όταν για παράδειγμα γεμίζει το διαδίκτυο με post που φέρνουν τον Μίτσιτς στον Ολυμπιακό , δεν θα προσφέρει τίποτα στον εκάστοτε δημοσιογράφο να βγει και να επιβεβαιώσει αυτά που ήδη κυκλοφορούν παντού.
Αντιθέτως μια διφορούμενη και ελαφρώς διαφορετική άποψη που πάει κόντρα σε όσα γράφονται , θα φέρει επισκεψιμότητα στο άρθρο ή στο site που την αναπαράγει.
Θα μου πεις , αρκεί αυτό ώστε να βάζουν την αξιοπιστία τους ως ρεπόρτερ σε δεύτερη μοίρα ;
Και απαντώ πως μάλλον αξίζει, αφού αν δεν το προσέξατε ήδη όλοι ασχολούνται με την "αντί εμπορική " άποψη του Μελάγιες εν προκειμένω.
Βγήκαμε πολύ off topic νομίζω.