Dallas Mavericks

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Νοέμ 13, 2025 12:40 am

reignman έγραψε:
Τετ Νοέμ 12, 2025 11:53 pm
Μιλαμε για τον ιδιο ανθρωπου που ΝΑΥΑΓΗΣΕ να φερει τον Curry στην Nike κανοντας στην παρουσιαση λαθος στο ονομα του παικτη...
Μιλαμε για industry plant 100%.
Εκτός από το λάθος όνομα, του έπαιξε και παρουσίαση που ήταν για τον Ντουράντ. Ούτε minimum effort ο άρχοντας.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
mixalisgate7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6754
Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Νοέμ 20, 2025 10:56 pm

Ο Έξουμ θα χάσει το υπόλοιπο της σεζόν. Έχουμε και παρασκήνιο με τον Cuban.





Άβαταρ μέλους
mixalisgate7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6754
Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Δεκ 10, 2025 7:01 pm

Ο Dereck Lively II θα κάνει επέμβαση στο δεξί του πόδι και θα χάσει το υπόλοιπο της σεζόν.



Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10061
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιαν 14, 2026 5:54 pm



Ένας σπάνιος τραυματισμός για τον Davis :)
Απομακρύνονται από το πρωτάθλημα οι Νταλας χωρίς τον Λούκα Ντόνσιτς.

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4381
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιαν 14, 2026 6:03 pm

SteveNashidis έγραψε:
Τετ Ιαν 14, 2026 5:54 pm


Ένας σπάνιος τραυματισμός για τον Davis :)
Απομακρύνονται από το πρωτάθλημα οι Νταλας χωρίς τον Λούκα Ντόνσιτς.
Δεν ξέρω και με τον Λούκα πόσο μακριά θα έφταναν. Ο Lively πάλι έξω για όλη την σεζόν. Σίγουρα θα ήταν καλύτερα από τώρα αλλά διεκδικητές μάλλον όχι. Τέλος πάντων, η ανταλλαγή δεν τους βγήκε και ανταγωνίζονται το Τορόντο με την ανταλλαγή του Vince Carter για ψίχουλα.

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7356
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιαν 23, 2026 7:52 pm

Όταν έγινε η ανταλλαγή, ήμασταν 3 φίλοι στο φόρουμ - μπορεί να ήταν και κάποιος άλλος και να το λησμονώ - που γράψαμε ότι η συγκεκριμμένη κίνηση ήταν θετική και σωστά πραγματοποιήθηκε. Στις επόμενες ημέρες τραυματίστηκε ο Kyrie Irving, στην πρεμιέρα του τραυματίστηκε ο Davis, λίγο μετά τραυματίστηκε ο Lively (και παραμένει μόνιμα τραυματίας) και η σεζόν πήγε περίπατο. Ήρθε η επιλογή του #1 στο draft, πάλι αρκετοί πίστεψαν ότι ήταν λόγω "δοσοληψίας" του Nico με τους Lakers με ενδιάμεσο τον Silver και η ομάδα βάσισε στον νεαρό Flagg την αναγέννηση της.

Φέτος ο Davis και ύστερα από 2 έτη στος Los Angeles που ήταν γερός, έχει τραυματιστεί όπου μπορεί να υπάρξει θλάση - επέστρεψε δηλαδή στις "εργοστασιακές ρυθμίσεις" :P - αλλά δεν ήταν αυτό το μόνο πρόβλημα των Mavericks. Ο Lively αποδεικνύεται πύλινος, ο Έξουμ είναι 3 έξω- μία μέσα, ο δε Washington σε καμμία περίπτωση δεν είναι ο παίκτης των προπέρσινων play-offs και ο Kidd συνεχίζει να είναι ακατάλληλος για να οδηγήσει μια ομάδα ψηλά. Επομένως εκ του αποτελέσματος η ανταλλαγή για τους Mavericks θεωρείτε αποτυχημένη και εγώ λέω ότι μπορεί τελικά ο Nico να έπαιξε κάποιο ρόλο.

Στο ESPN ένας Kevin Pelton όταν έγινε η ανταλλαγή, είχε βάλει F στους Mavericks και Α+ στους Lakers. Για το πρώτο μπορεί και να δικαιώθηκε, για το δεύτερο μάλλον διατελούσε "διατεταγμένη υπηρεσία" :P αφού στο οικοσύστημα των ΗΠΑ (και στο basketforum φυσικά :twisted: :mrgreen: ) αρνούνται πεισματικά να δουν τι είδους επαγγελματίας παίκτης είναι ο Σλοβένος.

* Παραθέτω τους τραυματισμούς του Davis για να έχουμε όλοι μια εικόνα.



* Παρόλ' αυτά εγώ βλέπω φως στον ορίζοντα με Flagg, Christie κλπ

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4381
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιαν 23, 2026 10:08 pm

ssoulliss έγραψε:
Παρ Ιαν 23, 2026 7:52 pm

Φέτος ο Davis και ύστερα από 2 έτη στος Los Angeles που ήταν γερός, έχει τραυματιστεί όπου μπορεί να υπάρξει θλάση - επέστρεψε δηλαδή στις "εργοστασιακές ρυθμίσεις" :P - αλλά δεν ήταν αυτό το μόνο πρόβλημα των Mavericks. Ο Lively αποδεικνύεται πύλινος, ο Έξουμ είναι 3 έξω- μία μέσα, ο δε Washington σε καμμία περίπτωση δεν είναι ο παίκτης των προπέρσινων play-offs και ο Kidd συνεχίζει να είναι ακατάλληλος για να οδηγήσει μια ομάδα ψηλά. Επομένως εκ του αποτελέσματος η ανταλλαγή για τους Mavericks θεωρείτε αποτυχημένη και εγώ λέω ότι μπορεί τελικά ο Nico να έπαιξε κάποιο ρόλο.

Στο ESPN ένας Kevin Pelton όταν έγινε η ανταλλαγή, είχε βάλει F στους Mavericks και Α+ στους Lakers. Για το πρώτο μπορεί και να δικαιώθηκε, για το δεύτερο μάλλον διατελούσε "διατεταγμένη υπηρεσία" :P αφού στο οικοσύστημα των ΗΠΑ (και στο basketforum φυσικά :twisted: :mrgreen: ) αρνούνται πεισματικά να δουν τι είδους επαγγελματίας παίκτης είναι ο Σλοβένος.



* Παρόλ' αυτά εγώ βλέπω φως στον ορίζοντα με Flagg, Christie κλπ
O Nico πιθανότατα φέρει ευθύνη και για ένα ποσοστό των τραυματισμών, μιας και είχε απολύσει τον επικεφαλής του τμήματος εκγύμνασης, ο οποίος κατέληξε στη Νέα Υόρκη. Δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η ομάδα ταλαιπωρείται από τραυματισμούς. Σίγουρα υπάρχει και προδιάθεση σε κάποιους αθλητές αλλά ένα καλό αθλητιατρικο Τιμ βοηθάει.

Πάντως, παρότι οι Lakers είναι οι κερδισμένοι της ανταλλαγής, δεν τους βλέπω και φέτος να φτάνουν μακριά. Οταν τα 3/5 της βασικής πεντάδας δεν παίζουν άμυνα, δεν μπορείς να ονειρεύεσαι πρωτάθλημα.

Άβαταρ μέλους
mixalisgate7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6754
Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Φεβ 10, 2026 12:13 am

Ένα άγνωστο γκρουπ επενδυτών ενδιαφέρεται να συνεργαστεί με τον Mark Cuban ώστε να αγοράσουν την ομάδα από τον Patrick Dumont.



Άβαταρ μέλους
Giwrgos_AEK

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3000
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Αγαπημένη ομάδα: Aek
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Μαρ 17, 2026 8:15 am

Τζον Πουλακιδας



Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7356
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Απρ 14, 2026 6:22 pm

ggr έγραψε:
Παρ Ιαν 23, 2026 10:08 pm
ssoulliss έγραψε:
Παρ Ιαν 23, 2026 7:52 pm

Φέτος ο Davis και ύστερα από 2 έτη στος Los Angeles που ήταν γερός, έχει τραυματιστεί όπου μπορεί να υπάρξει θλάση - επέστρεψε δηλαδή στις "εργοστασιακές ρυθμίσεις" :P - αλλά δεν ήταν αυτό το μόνο πρόβλημα των Mavericks. Ο Lively αποδεικνύεται πύλινος, ο Έξουμ είναι 3 έξω- μία μέσα, ο δε Washington σε καμμία περίπτωση δεν είναι ο παίκτης των προπέρσινων play-offs και ο Kidd συνεχίζει να είναι ακατάλληλος για να οδηγήσει μια ομάδα ψηλά. Επομένως εκ του αποτελέσματος η ανταλλαγή για τους Mavericks θεωρείτε αποτυχημένη και εγώ λέω ότι μπορεί τελικά ο Nico να έπαιξε κάποιο ρόλο.

* Παρόλ' αυτά εγώ βλέπω φως στον ορίζοντα με Flagg, Christie κλπ
O Nico πιθανότατα φέρει ευθύνη και για ένα ποσοστό των τραυματισμών, μιας και είχε απολύσει τον επικεφαλής του τμήματος εκγύμνασης, ο οποίος κατέληξε στη Νέα Υόρκη. Δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η ομάδα ταλαιπωρείται από τραυματισμούς. Σίγουρα υπάρχει και προδιάθεση σε κάποιους αθλητές αλλά ένα καλό αθλητιατρικο Τιμ βοηθάει.
Ενδιαφέρον :o , μια είδηση κάτω από τα ραντάρ σχετικά με το ιατρικό επιτελείο των Mavericks. Πρέπει να είναι και εξαιρετικά σπάνιο ως γεγονός.

https://www.espn.com/nba/story/_/id/484 ... r-shake-up

Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4381
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Απρ 15, 2026 10:03 am

ssoulliss έγραψε:
Τρί Απρ 14, 2026 6:22 pm
ggr έγραψε:
Παρ Ιαν 23, 2026 10:08 pm


O Nico πιθανότατα φέρει ευθύνη και για ένα ποσοστό των τραυματισμών, μιας και είχε απολύσει τον επικεφαλής του τμήματος εκγύμνασης, ο οποίος κατέληξε στη Νέα Υόρκη. Δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η ομάδα ταλαιπωρείται από τραυματισμούς. Σίγουρα υπάρχει και προδιάθεση σε κάποιους αθλητές αλλά ένα καλό αθλητιατρικο Τιμ βοηθάει.
Ενδιαφέρον :o , μια είδηση κάτω από τα ραντάρ σχετικά με το ιατρικό επιτελείο των Mavericks. Πρέπει να είναι και εξαιρετικά σπάνιο ως γεγονός.

https://www.espn.com/nba/story/_/id/484 ... r-shake-up
Λογικό και επόμενο.

Άβαταρ μέλους
mixalisgate7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6754
Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μάιος 04, 2026 7:00 pm

Στους Μάβερικς ο Masai Ujiri ως Team President.



Άβαταρ μέλους
ggr

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4381
Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
Τοποθεσία: Φθιώτιδα
Αγαπημένη θέση: SF, PF
Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Panionios
Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μάιος 04, 2026 7:29 pm

mixalisgate7 έγραψε:
Δευ Μάιος 04, 2026 7:00 pm
Στους Μάβερικς ο Masai Ujiri ως Team President.

Με πρόλαβες. Δυνατή κίνηση. Πώς και δεν τον προσέλαβαν στο Σικάγο;

Άβαταρ μέλους
mixalisgate7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6754
Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Μάιος 09, 2026 2:13 am

Ο Mike Schmitz θα είναι ο GM.



Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7356
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Μάιος 09, 2026 4:37 pm

mixalisgate7 έγραψε:
Σάβ Μάιος 09, 2026 2:13 am
Ο Mike Schmitz θα είναι ο GM.

Νομίζω ότι είναι μια επιλογή προς τη σωστή κατεύθυνση. Είναι άριστος γνώστης των μικρών ηλικιών, αρθρογραφούσε τακτικά για αυτό, επομένως θα βοηθήσει στα draft που θα έρθουν και επίσης έχει υπάρξει όλα αυτά τα χρόνια βοηθός προπονητή του Γαλανόπουλου στην εθνική Ουγκάντας. Λέγετε ότι αυτός έβρισκε στις ΗΠΑ τα παιδιά που στελέχωσαν την εθνική.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Western Conference”