National League 1-Μπαραζ Ανοδου 2026
Συντονιστής: Captains
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9203
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
Θα δώσω ένα μικρό προβάδισμα στον Γλαύκο Έσπερο (in Roumeliotis we trust) που στην σειρά με τον Κρόνο ήταν πολύ καλός και έχασε στις λεπτομέρειες την άνοδο.gspara έγραψε: ↑Τρί Ιουν 02, 2026 12:40 pmΣτο κλειστο της Αρτας,το διαστημα 5-7 Ιουνιου,θα διεξαχθουν τα μπαραζ ανοδου για το τελευταιο εισιτηριο στην Elite League:
05/06/2026
ΑΕ ΓΛΑΥΚΟΥ ΕΣΠΕΡΟΥ – ΧΑΝΘ (18:00)
06/06/2026
ΧΑΝΘ – ΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ (18:00)
07/06/2026
ΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ – ΑΕ ΓΛΑΥΚΟΣ ΕΣΠΕΡΟΥ (17:00)
Ο Χολαργός υπερέβαλλε εαυτόν με τον Αμύντα αλλά με πιο μικρό rotation και έχοντας παίξει και δύο απαιτητικές σειρές, δεν ξέρω πόση βενζίνη θα έχει ακόμα στο ντεπόζιτο, συν ότι ο Γλαύκος δεν έχει δύο σερί παιχνίδια.
Την ΧΑΝΘ δεν θα την έβγαζα τελείως εκτός κάδρου. Δεν είναι κακή ομάδα και θα μπορούσε να χτυπήσει ίσως το παιχνίδι με τον Χολαργό, αλλά να κάνει δύο νίκες δύσκολο.
- gspara

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 12840
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 11:48 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Λεωνιδας Ζουπας
- Προειδοποιήσεις:
0
ΓΛΑΥΚΟΣ-ΧΑΝΘ 94-86
Ανιση μαχη,η νεανικη Αδελφοτητα δεν μπορουσε να ματσαρει την πληροτητα,τα κορμια και την σκληραδα της ομαδας του Ρουμελιωτη που προηγηθηκε κοντα στο +30.
Στο 34' αποχωρησε με κραμπες ο Allen,o Γλαυκος παραχαλαρωσε,εκανε μαζεμενα λαθη στην πιεση της ΧΑΝΘ και η τελικη διιαφορα μαζευτηκε.
Απο την ομαδα του Μπουσβαρου πολυ καλα στοιχεια εδειξε ο 23χρονος Μελαδιανος.Ο Ταζοπουλος εξουδετερωθηκε,ενω ο ταλαντουχος Ιωαννιδης,μονο στην μειωση του σκορ βοηθησε.
Πολυ ωραιο το κλειστο της Αρτας και επιτελους ενα streaming εξαιρετικης ποιοτητας.
Την Κυριακη τα σπουδαια..........
Ανιση μαχη,η νεανικη Αδελφοτητα δεν μπορουσε να ματσαρει την πληροτητα,τα κορμια και την σκληραδα της ομαδας του Ρουμελιωτη που προηγηθηκε κοντα στο +30.
Στο 34' αποχωρησε με κραμπες ο Allen,o Γλαυκος παραχαλαρωσε,εκανε μαζεμενα λαθη στην πιεση της ΧΑΝΘ και η τελικη διιαφορα μαζευτηκε.
Απο την ομαδα του Μπουσβαρου πολυ καλα στοιχεια εδειξε ο 23χρονος Μελαδιανος.Ο Ταζοπουλος εξουδετερωθηκε,ενω ο ταλαντουχος Ιωαννιδης,μονο στην μειωση του σκορ βοηθησε.
Πολυ ωραιο το κλειστο της Αρτας και επιτελους ενα streaming εξαιρετικης ποιοτητας.
Την Κυριακη τα σπουδαια..........
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9203
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
ΧΑΝΘ - Χολαργός 59-77
Εύκολα τελικά ο Χολαργός την ΧΑΝΘ που δεν είχε αντοχές και φρεσκάδα έχοντας ήδη παίξει και ένα ματς με σφιχτό rotation χτες.
Η ομάδα του Κουφού μπήκε δυναμικά και στο πεντάλεπτο προηγούταν ήδη με 12 πόντους. Η ΧΑΝΘ ροκάνισε την διαφορά στην συνέχεια κυρίως χάρη σε Μελαδιανό και Ανδρέου και μάλιστα μείωσε μέχρι και τους 2 πόντους (28-30) στο 13', ο Χολαργός πάτησε όμως το γκάζι κάπου εκεί και έκλεισε το ημίχρονο στο +16, καθαρίζοντας ουσιαστικά το ματς από το ημίχρονο αφού και στην επανάληψη η διαφορά ήταν σταθέρα κοντά ή πάνω από τους 15 πόντους.
Εις αύριο τα σπουδαία λοιπόν, με τον νικητή του ματς Γλαύκος Έσπερος - Χολαργός να παίρνει και το εισιτήριο ανόδου στην Α2.
Εύκολα τελικά ο Χολαργός την ΧΑΝΘ που δεν είχε αντοχές και φρεσκάδα έχοντας ήδη παίξει και ένα ματς με σφιχτό rotation χτες.
Η ομάδα του Κουφού μπήκε δυναμικά και στο πεντάλεπτο προηγούταν ήδη με 12 πόντους. Η ΧΑΝΘ ροκάνισε την διαφορά στην συνέχεια κυρίως χάρη σε Μελαδιανό και Ανδρέου και μάλιστα μείωσε μέχρι και τους 2 πόντους (28-30) στο 13', ο Χολαργός πάτησε όμως το γκάζι κάπου εκεί και έκλεισε το ημίχρονο στο +16, καθαρίζοντας ουσιαστικά το ματς από το ημίχρονο αφού και στην επανάληψη η διαφορά ήταν σταθέρα κοντά ή πάνω από τους 15 πόντους.
Εις αύριο τα σπουδαία λοιπόν, με τον νικητή του ματς Γλαύκος Έσπερος - Χολαργός να παίρνει και το εισιτήριο ανόδου στην Α2.
- gspara

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 12840
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 11:48 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Λεωνιδας Ζουπας
- Προειδοποιήσεις:
0
Αστοχος ο Smith που δημιουργουσε μονος του για τον εαυτο του.Αυριο θα πρεπει να αξιοποιηθει καλυτερα απο τους συμπαιχτες του,αν θελουν να διεκδικησουν την ανοδο.Δινω 60-40 Γλαυκο.........kojito έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 06, 2026 8:56 pmΧΑΝΘ - Χολαργός 59-77
Εύκολα τελικά ο Χολαργός την ΧΑΝΘ που δεν είχε αντοχές και φρεσκάδα έχοντας ήδη παίξει και ένα ματς με σφιχτό rotation χτες.
Η ομάδα του Κουφού μπήκε δυναμικά και στο πεντάλεπτο προηγούταν ήδη με 12 πόντους. Η ΧΑΝΘ ροκάνισε την διαφορά στην συνέχεια κυρίως χάρη σε Μελαδιανό και Ανδρέου και μάλιστα μείωσε μέχρι και τους 2 πόντους (28-30) στο 13', ο Χολαργός πάτησε όμως το γκάζι κάπου εκεί και έκλεισε το ημίχρονο στο +16, καθαρίζοντας ουσιαστικά το ματς από το ημίχρονο αφού και στην επανάληψη η διαφορά ήταν σταθέρα κοντά ή πάνω από τους 15 πόντους.
Εις αύριο τα σπουδαία λοιπόν, με τον νικητή του ματς Γλαύκος Έσπερος - Χολαργός να παίρνει και το εισιτήριο ανόδου στην Α2.
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9203
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
Κουφός άφησε πολύ ώρα τον κακό Smith μέσα. Αν θέλει να πάρει κάτι αύριο ο Χολαργός θα πρέπει ο κόουτς να δώσει την μπαγκέτα παραπάνω σε Οικονόμου και Ιωακειμίδη και να αμολήσει μέσα τον σκύλο Χατζηνικόλα να κυνηγάει σε όλα τα μήκη και πλάτη του γηπέδου τους αντιπάλους.gspara έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 06, 2026 9:05 pmΑστοχος ο Smith που δημιουργουσε μονος του για τον εαυτο του.Αυριο θα πρεπει να αξιοποιηθει καλυτερα απο τους συμπαιχτες του,αν θελουν να διεκδικησουν την ανοδο.Δινω 60-40 Γλαυκο.........kojito έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 06, 2026 8:56 pmΧΑΝΘ - Χολαργός 59-77
Εύκολα τελικά ο Χολαργός την ΧΑΝΘ που δεν είχε αντοχές και φρεσκάδα έχοντας ήδη παίξει και ένα ματς με σφιχτό rotation χτες.
Η ομάδα του Κουφού μπήκε δυναμικά και στο πεντάλεπτο προηγούταν ήδη με 12 πόντους. Η ΧΑΝΘ ροκάνισε την διαφορά στην συνέχεια κυρίως χάρη σε Μελαδιανό και Ανδρέου και μάλιστα μείωσε μέχρι και τους 2 πόντους (28-30) στο 13', ο Χολαργός πάτησε όμως το γκάζι κάπου εκεί και έκλεισε το ημίχρονο στο +16, καθαρίζοντας ουσιαστικά το ματς από το ημίχρονο αφού και στην επανάληψη η διαφορά ήταν σταθέρα κοντά ή πάνω από τους 15 πόντους.
Εις αύριο τα σπουδαία λοιπόν, με τον νικητή του ματς Γλαύκος Έσπερος - Χολαργός να παίρνει και το εισιτήριο ανόδου στην Α2.
Συμφωνώ ότι ο Γλαύκος έχει το προβάδισμα, ειδικά αν καταφέρει να περάσει την μπάλα σε Κογιώνη-Αδαμόπουλο και δεν εκνευριστούν από το παιχνίδι του Παπανικολάου.
Υ.Γ. Πολύ ωραίο το γήπεδο της Άρτας όντως, αν βάλουν μεγαλύτερες λυόμενες κερκίδες πίσω από τις δύο μπασκέτες θα είναι ό,τι πρέπει για να φιλοξενήσει τον Βίκο εν'οψει Α1.
-
mandrakoukos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 08, 2018 4:07 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- gspara

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 12840
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 11:48 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Λεωνιδας Ζουπας
- Προειδοποιήσεις:
0
Ηταν δικαιο/αναμενομενο και εγινε πραξη !! Γλαυκος, οπως φυσικα και Αμυντας ,απεδειξαν (το αυτονοητο) ποσο σημαντικο ειναι να διατηρησεις τον βασικο σου κορμο !!
Το mvp θεωρω το αξιζει ο Γιαννης Γκαβασιαδης!!Ενω γενικα στην regular season ηταν μετριος,πραγματοποιησε εξαιρετικα πλειοφ κ μπαραζ!! Πολυ και αθορυβη δουλεια ο Νεοφυτος,ηταν πληγμα η απουσια του για μεγαλο χρονικο διαστημα.Βεβαια,ουδεν κακο αμιγες καλου,αφου αυτο εγινε αφορμη να αντικατασταθει ο Djokic με τον Allen.
Aπο τον ηρωικο Χολαργο,οι περιφερειακοι του σημερα βρεθηκαν σε κακη κατασταση και ειδικα δημιουργικα,οι 2 ομαδες ειχαν μεγαλη διαφορα.Το μονο μελανο σημειο για τον Γλαυκο ηταν οτι (οπως και με ΧΑΝΘ) πιαστηκε απροετοιμαστος στην πιεση.
Επισης, στους ψηλους,δεν μπορεις να περιμενεις πολλα με αργο-κουρουτα Παπανικολαου απεναντι στους αθλητικους δειρτες του Γλαυκου.
Ρουμελιωταρος περιμενω να κανει πολλες κηδειες στην ελιτ λιγκ...........



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο