ΠΑΟΚ - Νέα και Μεταγραφές
Συντονιστής: Captains
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9357
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Κάτσε, δηλαδή του Shields είναι σίγουρο;gspara έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 07, 2026 1:30 pmΣυμφωνησε για ανανεωση και ο Tyree,επομενως ΠΑΟΚαρα ειναι σχεδον ετοιμη:
Hudgins-Nick-Μπαζινας
Foster-Tyree-Naz
Shields-Περσιδης
Gray-Χουγκαζ
Alexander-Μοοre-Κακλα
Πολυ καλη επιλογη και ο Conor Morgan της Μπεσικτας που ακουγεται για 4-5,ενω ο Φιλλιος θελει να παει καπου που θα εχει χρονο.
- gspara

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 12833
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 11:48 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Λεωνιδας Ζουπας
- Προειδοποιήσεις:
0
Done deal !Conan1982 έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 07, 2026 1:38 pmΚάτσε, δηλαδή του Shields είναι σίγουρο;gspara έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 07, 2026 1:30 pmΣυμφωνησε για ανανεωση και ο Tyree,επομενως ΠΑΟΚαρα ειναι σχεδον ετοιμη:
Hudgins-Nick-Μπαζινας
Foster-Tyree-Naz
Shields-Περσιδης
Gray-Χουγκαζ
Alexander-Μοοre-Κακλα
Πολυ καλη επιλογη και ο Conor Morgan της Μπεσικτας που ακουγεται για 4-5,ενω ο Φιλλιος θελει να παει καπου που θα εχει χρονο.
O Αρης εχει κλεισει δυο Ευρωλιγκατους (Ντιμιτρεβιτς-Μπιρτς) που προκαλουν μεγαλυτερη αισθηση.Ο ΠΑΟΚ εχει παει με παικτες επιπεδου Eurocup-BCL με εξαιρεση τον Καλαθη,που εχει και νοημα αφου..Eurocup θα παιξει.Με ερωτηματικο τον Hudgins(με την εννοια οτι δεν ειναι πολυ γνωστος) και αν υποθεσουμε οτι ο Tyree μενει,η back court ειναι καλη και με βαθος.Hudgins,Καλαθης,Μπαζινας,Foster,Tyree,Mitrou-Long.Τοσες επιλογες δεν ειχε ποτε ο ΠΑΟΚ ουτε οταν εκανε πρωταθλητισμο στα 90ς(καλα τοτε επαιζαν οι βασικοι 37 λεπτα αλλα καταλαβαινεις το ποιντ)
Ενα πραγμα που με προβληματιζει ειναι η ελλειψη σουτερ στο 4-5.Μονο ο Χουγκαζ το εχει το τριποντο αλλα ποσο θα παιζει,πανω απο 10 λεπτα;Gray,Alexander,Moore,Omoruyi δεν σουταρουν για 3 ειτε σουταρουν ασχημα.Πως θα το λυσει το προβλημα ο Τρινκερι δεν ξερω.Τελος να πω οτι απομενει ξενος στο 3 που γραφεται οτι θα ειναι απο το πανω ραφι.
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10059
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
Mέχρι Γενάρη οι 2 ομάδες θα κυνηγάνε ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά. Οπότε ποντάρω ότι θα δούμε πολλές αλλαγές και προσθήκες είτε σε Έλληνες είτε σε ξένους.McRae έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 13, 2026 11:26 amO Αρης εχει κλεισει δυο Ευρωλιγκατους (Ντιμιτρεβιτς-Μπιρτς) που προκαλουν μεγαλυτερη αισθηση.Ο ΠΑΟΚ εχει παει με παικτες επιπεδου Eurocup-BCL με εξαιρεση τον Καλαθη,που εχει και νοημα αφου..Eurocup θα παιξει.Με ερωτηματικο τον Hudgins(με την εννοια οτι δεν ειναι πολυ γνωστος) και αν υποθεσουμε οτι ο Tyree μενει,η back court ειναι καλη και με βαθος.Hudgins,Καλαθης,Μπαζινας,Foster,Tyree,Mitrou-Long.Τοσες επιλογες δεν ειχε ποτε ο ΠΑΟΚ ουτε οταν εκανε πρωταθλητισμο στα 90ς(καλα τοτε επαιζαν οι βασικοι 37 λεπτα αλλα καταλαβαινεις το ποιντ)
Ενα πραγμα που με προβληματιζει ειναι η ελλειψη σουτερ στο 4-5.Μονο ο Χουγκαζ το εχει το τριποντο αλλα ποσο θα παιζει,πανω απο 10 λεπτα;Gray,Alexander,Moore,Omoruyi δεν σουταρουν για 3 ειτε σουταρουν ασχημα.Πως θα το λυσει το προβλημα ο Τρινκερι δεν ξερω.Τελος να πω οτι απομενει ξενος στο 3 που γραφεται οτι θα ειναι απο το πανω ραφι.
Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions

Basketforum Fantasy Champion 2025-26

Basketforum Fantasy Champion 2025-26
- GK_23

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5270
- Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
- Τοποθεσία: Patras, Greece
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
- Προειδοποιήσεις:
0
Ανακοινώθηκε η μεταγραφή του Νικ Καλάθη από τον ΠΑΟΚ, το συμβόλαιό του είναι διετές
https://paokbc.gr/el/nea/omadas/3580-calat
https://paokbc.gr/el/nea/omadas/3580-calat
Πραγματι διακρινεται μια ασουτιαση, Καλαθης, Λονγκ, αλλα το 3ρι μαλλον θα ειναι καλος σουτερ.
Αν αποκτηθει ο Μακισικ το προβλημα θα μεγαλωσει. Αλλα ο Μακισικ ισως παει αλλου, πχ Αρης.
Επισης, για τον Φαλ αναφερθηκε ο κομισαριος οτι η Θεσσαλονικη τον περιμενει με ανοιχτες αγκαλες και μετα υπονοησε ΠΑΟΚ.
Κατι που δεν ευσταθει, αφου ο Αρης τον θελει περισσοτερο και ο ΠΑΟΚ εχει κλεισει το ροστερ του σους ψηλους και με την ανανεωση Ομορουγι.
Αν αποκτηθει ο Μακισικ το προβλημα θα μεγαλωσει. Αλλα ο Μακισικ ισως παει αλλου, πχ Αρης.
Επισης, για τον Φαλ αναφερθηκε ο κομισαριος οτι η Θεσσαλονικη τον περιμενει με ανοιχτες αγκαλες και μετα υπονοησε ΠΑΟΚ.
Κατι που δεν ευσταθει, αφου ο Αρης τον θελει περισσοτερο και ο ΠΑΟΚ εχει κλεισει το ροστερ του σους ψηλους και με την ανανεωση Ομορουγι.
Δεν έχεις άδικο σε αυτούς που ανέφερες όμως βασικός πόιντ γκαρντ πιθανότατα να ειναι ο Χάτζινς.Στη θέση 2 επίσης έχει 2 πυροβόλα(Φόστερ - Ταϊρί) θα έλεγα.Αρα ίσως δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα.qspock έγραψε: ↑Τετ Ιουν 17, 2026 9:13 pmΠραγματι διακρινεται μια ασουτιαση, Καλαθης, Λονγκ, αλλα το 3ρι μαλλον θα ειναι καλος σουτερ.
Αν αποκτηθει ο Μακισικ το προβλημα θα μεγαλωσει. Αλλα ο Μακισικ ισως παει αλλου, πχ Αρης.
Επισης, για τον Φαλ αναφερθηκε ο κομισαριος οτι η Θεσσαλονικη τον περιμενει με ανοιχτες αγκαλες και μετα υπονοησε ΠΑΟΚ.
Κατι που δεν ευσταθει, αφου ο Αρης τον θελει περισσοτερο και ο ΠΑΟΚ εχει κλεισει το ροστερ του σους ψηλους και με την ανανεωση Ομορουγι.
- kojito

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9197
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 10:25 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Προειδοποιήσεις:
0
Ανακοινώθηκε και ο Kyle Alexander και με αυτά και με αυτά ο ΠΑΟΚ έφτασε ήδη τους 7 ξένους (Hudgins, Foster, Tyree, Gray, Alexander, Omoruyi, Moore), κι ενώ απομένει ακόμα και το βασικό τριάρι.
Θεωρητικά πολύ καλό και έμπειρο ρόστερ, αν και διακρίνω μια υπερφόρτωση σε κάποιες θέσεις και αντίστοιχα ίσως κάποια κενά σε άλλες. π.χ. στην περιφέρεια έχει 3 άσσους και έναν combo guard (Μήτρου-Λονγκ), και δύο δυάρια που όμως δεν μπορούν να πατήσουν στο 3 παρά μόνο σε σχήματα με 3 γκαρντ. Στο 3 υπάρχει μόνο ο Περσίδης πίσω από το 3αρι που θα έρθει, ενώ και τα τέσσερα πεντάρια μου φαίνονται υπερβολή αφού θεωρητικά τόσο ο Gray όσο και ο Χουγκάζ μπορούν να καλύψουν εκεί για λίγο αν προκύψει κάποιος τραυματισμός. Θα μου φαινόταν πιο ορθολογικό δηλαδή να μην κράταγε τον Omoryui για παράδειγμα, και στην θέση του να έπαιρνε έναν παίκτη στο 3/4.
Θεωρητικά πολύ καλό και έμπειρο ρόστερ, αν και διακρίνω μια υπερφόρτωση σε κάποιες θέσεις και αντίστοιχα ίσως κάποια κενά σε άλλες. π.χ. στην περιφέρεια έχει 3 άσσους και έναν combo guard (Μήτρου-Λονγκ), και δύο δυάρια που όμως δεν μπορούν να πατήσουν στο 3 παρά μόνο σε σχήματα με 3 γκαρντ. Στο 3 υπάρχει μόνο ο Περσίδης πίσω από το 3αρι που θα έρθει, ενώ και τα τέσσερα πεντάρια μου φαίνονται υπερβολή αφού θεωρητικά τόσο ο Gray όσο και ο Χουγκάζ μπορούν να καλύψουν εκεί για λίγο αν προκύψει κάποιος τραυματισμός. Θα μου φαινόταν πιο ορθολογικό δηλαδή να μην κράταγε τον Omoryui για παράδειγμα, και στην θέση του να έπαιρνε έναν παίκτη στο 3/4.
- Giwrgos_AEK

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2996
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0







BasketForum – Ιστορικό Αρχείο