Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14391
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Η ερώτηση προς όσους φαντάζονται Χουάντσο στον Ολυμπιακό είναι γιατί αν δε του αρέσει να παίζει 10-15 λεπτά πίσω από τον Ντέιβις θα του αρέσει να παίζει 10-15 λεπτά πίσω από τον Βεζένκοφ.
Το σενάριο να έχουμε συμφωνήσει να πάρουμε παίκτη που θεωρούμε καλύτερο από αυτόν που έχουμε και να μη το κάνουμε γιατί αν διώξουμε αυτόν που έχουμε μπορεί να πάει στον Ολυμπιακό είναι σαν ανέκδοτοτουλουμπα έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 20, 2026 11:30 pmναι
γιατι πρωτη φορα θα ειναι που μια ομαδα θελει να διωξει καποιον αυτος δεν τα βρισκει με αλλες ομαδες και τελικα μενει για ενα χρονο ακομα μεχρι να τελειωσει το συμβολαιο του?
η καποιος θελει να φυγει τα βρισκει με αλλη ομαδα η τωρινη του ομαδα δεν παιρνει αυτα που θελει και τελικα μενει?
πρωτη φορα τα ακους αυτα?
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13583
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
η ομαδα εχει μια ταση για ανεκδοτα οποτε ολα ειναι πιθανα
δηλαδη μπορει να δουμε και οσμαν στο 2 η λαιλς στο 5
δεν προκειται να γινει γιατι ο παιχτης θα δεχτει να μην παει στον οσφπ αν ειναι να φυγει γιατι δεν εχει νοημα να φυγει απο εμας για να παιζει εκει 10 λεπτα και να τον βριζουν και οι παναθηναικοι αλλα κανονικα δεν θα επρεπει να το συζητησουμε απλα να μην μας ενδιαφερει αν θα παει η οχι
Δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει το σενάριο με τον Juancho στον Ολυμπιακό. Αν θέλουμε να συζητήσουμε για υποθετικά σενάρια θα μπορούσαμε πχ να συζητήσουμε και για Ντόρσεϊ στον Παναθηναϊκό, Biberovic στην Efes, κλπ. Είναι άκρως υποθετικά σενάρια που δεν προκύπτουν από πουθενά και μόνο ως τέτοια μπορούν να αντιμετωπιστούν:
Θα ταίριαζε ο Juancho στον Ολυμπιακό; Θεωρώ πως ναι
Κάπου εκεί σταματάει όμως γιατί ρεαλιστικά μιλώντας έχει συμβόλαιο, αν δεν είχε και έφευγε από τον Παναθηναϊκό για να παίζει κάπου περισσότερο δεν είναι ο Ολυμπιακός η ομάδα που θα βρει παραπάνω λεπτά. Και τελικά αν ζητούσε να σπάσει το συμβόλαιο, είναι (σχεδόν;) βέβαιο ότι ο Παναθηναϊκός θα του έβαζε και ρήτρα non compete ώστε να μην πάει στον Ολυμπιακό.
Ρεαλιστικά πάλι, πριν λίγες μέρες δήλωσε ότι εδώ είναι το σπίτι του.
Θα ταίριαζε ο Juancho στον Ολυμπιακό; Θεωρώ πως ναι
Κάπου εκεί σταματάει όμως γιατί ρεαλιστικά μιλώντας έχει συμβόλαιο, αν δεν είχε και έφευγε από τον Παναθηναϊκό για να παίζει κάπου περισσότερο δεν είναι ο Ολυμπιακός η ομάδα που θα βρει παραπάνω λεπτά. Και τελικά αν ζητούσε να σπάσει το συμβόλαιο, είναι (σχεδόν;) βέβαιο ότι ο Παναθηναϊκός θα του έβαζε και ρήτρα non compete ώστε να μην πάει στον Ολυμπιακό.
Ρεαλιστικά πάλι, πριν λίγες μέρες δήλωσε ότι εδώ είναι το σπίτι του.
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 448
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
εγω παντως εχω ενδιαφερον να δω τι θα παρει ο ομπραντοβιτς στα γκαρντ και τι στο 5...οχι τι αλχημειες θα κανει στα forwards.δεν φταιει ο οσμαν ή ο χουαντσο ή ο χειζ για την φετινη αποτυχια.φταιει οτι στα κρισιμα ελειπε ο σλουκας,ο γκραντ ειχε παραδωσει πνευμα και τον σορτς τον επαιζαν αντερ...και επισης πως ο λεσορτ γινοταν μπαλακι στην αμυνα με την βαλενθια και πως στους τελικους δεν ειχε τις ανασες και αφου ειχε να παλεψει και μιλου και τζοουνς
οποτε το βαρος πρεπει να δωθει εκει και οχι αν ο οσμαν θα γινει μπονγκα ή ο χουαντσο λαιλς κλπ.δεν ειναι τοσο χαωδης η ποιοτικη διαφορα μεταξυ αυτων των παικτων ωστε να κρινει μια χρονια για το τι επιλογη θα κανεις.
οποτε το βαρος πρεπει να δωθει εκει και οχι αν ο οσμαν θα γινει μπονγκα ή ο χουαντσο λαιλς κλπ.δεν ειναι τοσο χαωδης η ποιοτικη διαφορα μεταξυ αυτων των παικτων ωστε να κρινει μια χρονια για το τι επιλογη θα κανεις.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13583
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
το να παει στον οσφπ ειναι μη ρεαλιστικοDCubed έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 12:09 amΔεν καταλαβαίνω από που προκύπτει το σενάριο με τον Juancho στον Ολυμπιακό. Αν θέλουμε να συζητήσουμε για υποθετικά σενάρια θα μπορούσαμε πχ να συζητήσουμε και για Ντόρσεϊ στον Παναθηναϊκό, Biberovic στην Efes, κλπ. Είναι άκρως υποθετικά σενάρια που δεν προκύπτουν από πουθενά και μόνο ως τέτοια μπορούν να αντιμετωπιστούν:
Θα ταίριαζε ο Juancho στον Ολυμπιακό; Θεωρώ πως ναι
Κάπου εκεί σταματάει όμως γιατί ρεαλιστικά μιλώντας έχει συμβόλαιο, αν δεν είχε και έφευγε από τον Παναθηναϊκό για να παίζει κάπου περισσότερο δεν είναι ο Ολυμπιακός η ομάδα που θα βρει παραπάνω λεπτά. Και τελικά αν ζητούσε να σπάσει το συμβόλαιο, είναι (σχεδόν;) βέβαιο ότι ο Παναθηναϊκός θα του έβαζε και ρήτρα non compete ώστε να μην πάει στον Ολυμπιακό.
Ρεαλιστικά πάλι, πριν λίγες μέρες δήλωσε ότι εδώ είναι το σπίτι του.
και προφανως ο παο θα του εβαζε ρητρα οποιος ξερει πως λειτουργουν παο πιο πολυ και οσφπ λιγοτερο μπορει να το καταλαβει/πιστεψει
ο παο ηθελε να βαλει και στον βιλντοζα ευτυχως που ο αταμαν δεν καταλαβαινε απο τετοια και ειπε οχι μονο αφηστε τον αλλα στειλτε τον και εκει
το να φυγει ομως απο παο αν παρουμε λαιλς ειναι ακρως ρεαλιστικο
Δεν είναι όπως τα παρουσιάζεις τα πράγματα.τουλουμπα έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 20, 2026 9:28 pmο οσμαν ειναι τοπ τριαριmanos_89 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 20, 2026 9:10 pmΚαι Οσμάν θα κράταγα πάντως. Στο μυαλό μου είναι τοπ 3 3άρι στη λίγκα έχοντας κουβαλήσει τρομερά στα κρίσιμα παιχνίδια. Πέρυσι game 5 με εφές, ημιτελικό με Φενέρ, game 2 & 4 με Βαλένθια.
Η διαχείριση του Αταμάν ήταν τραγική και είναι θαύμα που φτάσαμε μέχρι εκεί. Με άλλον προπονητή πέρυσι θα είμασταν σβηστά τελικό. Εδώ κοντέψαμε να πάμε final-4 με τον Αταμάν να βάζει τρικλοποδιές στην ομάδα και στο ρόστερ του.
ο ναν ειναι ο μβπ
ο ντειβις ειναι το καλυτερο 4αρι
ο λεσορ εινα το καλυτερο 5αρι
ο γκραντ ειναι ο καλυτερος αμυντικος στην λιγκα
τωρα πως γινεται ολοι αυτοι σε 2 χρονια να εχουν παρει 2 κυπελλα ελλαδας μονο και να εχουν καταφερει να αποκλειστουν απο την βαλενθια κανεις δεν ξερει
Η μια όψη είναι αυτή που λες, η άλλη όψη είναι ότι πέρυσι η ομάδα χωρίς το βασικό της 5άρι έφτασε final-4 και ότι φέτος χωρίς προπονητή (καλά θα ήταν να είχε αποβληθεί ο Αταμάν στο game 3 πιο νωρίς. Ίσως συζητάγαμε σε άλλη βάση), χωρίς τον Σλούκας στα playoff και χωρίς 2ο πεντάρι έφτασε στο 0-2 και μια νίκη από το final-4.
Τα λάθη δεν ήταν η παρουσία των συγκεκριμένων παικτών αλλά:
1) Ο Νάν δεν είχε καμία καθοδήγηση από τον πάγκο. Κανένα χαλινάρι και κανέναν τρόπο αξιοποίησής του εκτός από το πάρε τη μπάλα και μερικά σκρην και σκόραρε
2) Ο Λεσσόρ έμεινε να είναι το μόνο 5άρι σε μια ομάδα 40 εκατομμυρίων, όντως ανέτοιμος, παίζοντας μπάσκετ μετά από 1μιση χρόνο.
3) Ο Γκραντ ναι μεν έπεσε αλλά είχε 25 λεπτά μ.ο. στην Ευρωλίγκα και για κάποιο λόγο 21.3 λεπτά μ.ο. στην Ελλάδα, έχοντας φτάσει στα 34 του τα 71 παιχνίδια σε μια σεζόν με περίπου 23 λεπτά μ.ο. Με κανονικό ρόλο 5ου παίκτη, νορμαλ διαχείριση λεπτών, θα είναι προφανώς πολύ καλύτερος, ακόμα και στα 34 του.
4) Ο Χουάντσο δεν είναι ο σούπερσταρ αλλά σε αυτή την ομάδα είναι υπεραπαραίτητος. Η διαχείριση που του έγινε τραγική. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι στο game 4 με τον Ολυμπιακό έχει 10 ριμπάουντ, όντας ο πιο κομβικός μας παίκτης καθώς έλυσε το τεράστιο πρόβλημα που είχαμε σε όλη τη σειρά, και στο game-5 προτιμήθηκε ο ανέτοιμος Οσμάν (ενδεικτικό της νοοτροπίας Αταμάν).
5) Ακόμα και για τον Χέηζ Ντέιβις δεν υπήρχε κάποιο πλάνο αξιοποίησης του.
Το μεγαλύτερο downfall όμως από τους παίκτες μας ανήκει στον Ναν. Αν μιλάμε για ξεσκαρτάρισμα του ρόστερ (όπου είμαι κάθετα αντίθετος γιατί για μένα το φετινό ήταν 90% ευθύνη του προπονητή), δεν καταλαβαίνω γιατί συζητάμε να διώξουμε τον Χουάντσο, τον Οσμάν και άλλους και να μην διώξουμε τον Ναν.
Εντάξει δεν ξέρουμε αν αυτά που γράφονται ισχύουν αλλά εγώ βλέπω ότι ο ΠΑΟ είναι γεμάτος στο 3-4 και παρόλα αυτά ακούμε για Μπονγκα και Λαιλς.Ο ΠΑΟ θέλει 2 σεντερ και 2-3 γκαρντ όπου ο ένας να μπορεί να παίξει και στο 3 σε πιο κοντό σχήμα,αν έρθει και άλλος φοργουορντ κάποιος από τους υπάρχοντες θα χαιρετήσει .








BasketForum – Ιστορικό Αρχείο