Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
25
9%
Σορτς
38
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
59
21%
Καλαϊτζάκης
6
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
23
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
13
5%
Σαμοντούροφ
10
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
58
21%
 
Σύνολο ψήφων: 282
Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7879
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 11:41 pm

:mrgreen:



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14391
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 11:51 pm

Η ερώτηση προς όσους φαντάζονται Χουάντσο στον Ολυμπιακό είναι γιατί αν δε του αρέσει να παίζει 10-15 λεπτά πίσω από τον Ντέιβις θα του αρέσει να παίζει 10-15 λεπτά πίσω από τον Βεζένκοφ.
τουλουμπα έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 11:30 pm
Dimmitz έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 11:27 pm


Δηλαδή δεν θα πάρετε Λάιλς που είναι παικταράς και τον θέλει και ο Ομπράντοβιτς επειδή ο άλλος δεν βάζει την υπογραφή του στην ρήτρα;
ναι
γιατι πρωτη φορα θα ειναι που μια ομαδα θελει να διωξει καποιον αυτος δεν τα βρισκει με αλλες ομαδες και τελικα μενει για ενα χρονο ακομα μεχρι να τελειωσει το συμβολαιο του?
η καποιος θελει να φυγει τα βρισκει με αλλη ομαδα η τωρινη του ομαδα δεν παιρνει αυτα που θελει και τελικα μενει?
πρωτη φορα τα ακους αυτα?
Το σενάριο να έχουμε συμφωνήσει να πάρουμε παίκτη που θεωρούμε καλύτερο από αυτόν που έχουμε και να μη το κάνουμε γιατί αν διώξουμε αυτόν που έχουμε μπορεί να πάει στον Ολυμπιακό είναι σαν ανέκδοτο

Stelios97

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2025 11:15 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη Λεσβος
Αγαπημένος παίκτης: Nunn
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 4

Σάβ Ιουν 20, 2026 11:57 pm

Σε τι θες να απαντησω δηλ?εδω λεμε αποψεις για παοχτες που θελουμε κ γενικα για την ομαδα!μονο λεσορ χειζ ναν κ ισως γκραντ για λιγα λεπτα θελω να μεινει!

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13583
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 11:59 pm

pan24 έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 11:51 pm

Το σενάριο να έχουμε συμφωνήσει να πάρουμε παίκτη που θεωρούμε καλύτερο από αυτόν που έχουμε και να μη το κάνουμε γιατί αν διώξουμε αυτόν που έχουμε μπορεί να πάει στον Ολυμπιακό είναι σαν ανέκδοτο
η ομαδα εχει μια ταση για ανεκδοτα οποτε ολα ειναι πιθανα
δηλαδη μπορει να δουμε και οσμαν στο 2 η λαιλς στο 5

δεν προκειται να γινει γιατι ο παιχτης θα δεχτει να μην παει στον οσφπ αν ειναι να φυγει γιατι δεν εχει νοημα να φυγει απο εμας για να παιζει εκει 10 λεπτα και να τον βριζουν και οι παναθηναικοι αλλα κανονικα δεν θα επρεπει να το συζητησουμε απλα να μην μας ενδιαφερει αν θα παει η οχι

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13583
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:04 am

Stelios97 έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 11:57 pm
Σε τι θες να απαντησω δηλ?εδω λεμε αποψεις για παοχτες που θελουμε κ γενικα για την ομαδα!μονο λεσορ χειζ ναν κ ισως γκραντ για λιγα λεπτα θελω να μεινει!
για τον χουαντσο η τον οσμαν το ακουω να μην φυγουν για καποιον λογο αν δεν μπορουμε να παρουμε αλλους
ο γκραντ πρεπει να αντικατασταθει θελουμε κατι νεο και φρεσκο για αυτον τον ρολο

νομιζω οτι και ο ιδιος δεν θα θελει τον ρολο να παιζει λιγα λεπτα και οποτε χρειαστει

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8027
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:05 am

τουλουμπα έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 10:51 pm
πως βλεπει μια ειδηση ο μεσος χρηστης

Εικόνα


πως την βλεπει ο μπιλυς


Εικόνα
– Πώς σε λένε;
– Κουκιά σπέρνω.
–Τι κάνεις;
– Γιάννη με λένε.

Εγώ δεν έγραψα πουθενά ότι δεν ισχύει η είδηση για τον Λάιλς, εσύ γράφεις αερολογίες για ρήτρες στο συμβόλαιο του Χουάντσο κλπ.

DCubed

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Σάβ Απρ 19, 2014 5:53 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:09 am

Δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει το σενάριο με τον Juancho στον Ολυμπιακό. Αν θέλουμε να συζητήσουμε για υποθετικά σενάρια θα μπορούσαμε πχ να συζητήσουμε και για Ντόρσεϊ στον Παναθηναϊκό, Biberovic στην Efes, κλπ. Είναι άκρως υποθετικά σενάρια που δεν προκύπτουν από πουθενά και μόνο ως τέτοια μπορούν να αντιμετωπιστούν:

Θα ταίριαζε ο Juancho στον Ολυμπιακό; Θεωρώ πως ναι
Κάπου εκεί σταματάει όμως γιατί ρεαλιστικά μιλώντας έχει συμβόλαιο, αν δεν είχε και έφευγε από τον Παναθηναϊκό για να παίζει κάπου περισσότερο δεν είναι ο Ολυμπιακός η ομάδα που θα βρει παραπάνω λεπτά. Και τελικά αν ζητούσε να σπάσει το συμβόλαιο, είναι (σχεδόν;) βέβαιο ότι ο Παναθηναϊκός θα του έβαζε και ρήτρα non compete ώστε να μην πάει στον Ολυμπιακό.

Ρεαλιστικά πάλι, πριν λίγες μέρες δήλωσε ότι εδώ είναι το σπίτι του.

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 448
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:09 am

εγω παντως εχω ενδιαφερον να δω τι θα παρει ο ομπραντοβιτς στα γκαρντ και τι στο 5...οχι τι αλχημειες θα κανει στα forwards.δεν φταιει ο οσμαν ή ο χουαντσο ή ο χειζ για την φετινη αποτυχια.φταιει οτι στα κρισιμα ελειπε ο σλουκας,ο γκραντ ειχε παραδωσει πνευμα και τον σορτς τον επαιζαν αντερ...και επισης πως ο λεσορτ γινοταν μπαλακι στην αμυνα με την βαλενθια και πως στους τελικους δεν ειχε τις ανασες και αφου ειχε να παλεψει και μιλου και τζοουνς
οποτε το βαρος πρεπει να δωθει εκει και οχι αν ο οσμαν θα γινει μπονγκα ή ο χουαντσο λαιλς κλπ.δεν ειναι τοσο χαωδης η ποιοτικη διαφορα μεταξυ αυτων των παικτων ωστε να κρινει μια χρονια για το τι επιλογη θα κανεις.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13583
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:16 am

DCubed έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 12:09 am
Δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει το σενάριο με τον Juancho στον Ολυμπιακό. Αν θέλουμε να συζητήσουμε για υποθετικά σενάρια θα μπορούσαμε πχ να συζητήσουμε και για Ντόρσεϊ στον Παναθηναϊκό, Biberovic στην Efes, κλπ. Είναι άκρως υποθετικά σενάρια που δεν προκύπτουν από πουθενά και μόνο ως τέτοια μπορούν να αντιμετωπιστούν:

Θα ταίριαζε ο Juancho στον Ολυμπιακό; Θεωρώ πως ναι
Κάπου εκεί σταματάει όμως γιατί ρεαλιστικά μιλώντας έχει συμβόλαιο, αν δεν είχε και έφευγε από τον Παναθηναϊκό για να παίζει κάπου περισσότερο δεν είναι ο Ολυμπιακός η ομάδα που θα βρει παραπάνω λεπτά. Και τελικά αν ζητούσε να σπάσει το συμβόλαιο, είναι (σχεδόν;) βέβαιο ότι ο Παναθηναϊκός θα του έβαζε και ρήτρα non compete ώστε να μην πάει στον Ολυμπιακό.

Ρεαλιστικά πάλι, πριν λίγες μέρες δήλωσε ότι εδώ είναι το σπίτι του.
το να παει στον οσφπ ειναι μη ρεαλιστικο
και προφανως ο παο θα του εβαζε ρητρα οποιος ξερει πως λειτουργουν παο πιο πολυ και οσφπ λιγοτερο μπορει να το καταλαβει/πιστεψει
ο παο ηθελε να βαλει και στον βιλντοζα ευτυχως που ο αταμαν δεν καταλαβαινε απο τετοια και ειπε οχι μονο αφηστε τον αλλα στειλτε τον και εκει

το να φυγει ομως απο παο αν παρουμε λαιλς ειναι ακρως ρεαλιστικο

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8027
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:25 am

Έγραψες 42 ποστ χθες (20/06) τουλούμπα, πρέπει να είναι νέο ρεκόρ για σενα. :D

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13583
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:29 am

BillyPao έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 12:25 am
Έγραψες 42 ποστ χθες (20/06) τουλούμπα, πρέπει να είναι νέο ρεκόρ για σενα. :D
η μεταγραφικη περιοδος ειναι η καλυτερη μου :cool:

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8027
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:34 am

τουλουμπα έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 12:29 am
BillyPao έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 12:25 am
Έγραψες 42 ποστ χθες (20/06) τουλούμπα, πρέπει να είναι νέο ρεκόρ για σενα. :D
η μεταγραφικη περιοδος ειναι η καλυτερη μου :cool:
Το ξέρω. :cool:

Εικόνα

Stelios97

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2025 11:15 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη Λεσβος
Αγαπημένος παίκτης: Nunn
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 4

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:38 am

Τουλου να μας πει ο μπιλι για το χολμς κ το γιουρτσεβεν που μας ελεγε ο ομερ ειναι φοβερος τελικα θα τον μρατησει η ρεαλ? κ ο χολμς θελει χρονο κ ειχε φτασει μαρτιος!πλακα κανω καλο βραδυ

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 7:14 am

τουλουμπα έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 9:28 pm
manos_89 έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 9:10 pm
Και Οσμάν θα κράταγα πάντως. Στο μυαλό μου είναι τοπ 3 3άρι στη λίγκα έχοντας κουβαλήσει τρομερά στα κρίσιμα παιχνίδια. Πέρυσι game 5 με εφές, ημιτελικό με Φενέρ, game 2 & 4 με Βαλένθια.

Η διαχείριση του Αταμάν ήταν τραγική και είναι θαύμα που φτάσαμε μέχρι εκεί. Με άλλον προπονητή πέρυσι θα είμασταν σβηστά τελικό. Εδώ κοντέψαμε να πάμε final-4 με τον Αταμάν να βάζει τρικλοποδιές στην ομάδα και στο ρόστερ του.
ο οσμαν ειναι τοπ τριαρι
ο ναν ειναι ο μβπ
ο ντειβις ειναι το καλυτερο 4αρι
ο λεσορ εινα το καλυτερο 5αρι
ο γκραντ ειναι ο καλυτερος αμυντικος στην λιγκα

τωρα πως γινεται ολοι αυτοι σε 2 χρονια να εχουν παρει 2 κυπελλα ελλαδας μονο και να εχουν καταφερει να αποκλειστουν απο την βαλενθια κανεις δεν ξερει
Δεν είναι όπως τα παρουσιάζεις τα πράγματα.
Η μια όψη είναι αυτή που λες, η άλλη όψη είναι ότι πέρυσι η ομάδα χωρίς το βασικό της 5άρι έφτασε final-4 και ότι φέτος χωρίς προπονητή (καλά θα ήταν να είχε αποβληθεί ο Αταμάν στο game 3 πιο νωρίς. Ίσως συζητάγαμε σε άλλη βάση), χωρίς τον Σλούκας στα playoff και χωρίς 2ο πεντάρι έφτασε στο 0-2 και μια νίκη από το final-4.

Τα λάθη δεν ήταν η παρουσία των συγκεκριμένων παικτών αλλά:
1) Ο Νάν δεν είχε καμία καθοδήγηση από τον πάγκο. Κανένα χαλινάρι και κανέναν τρόπο αξιοποίησής του εκτός από το πάρε τη μπάλα και μερικά σκρην και σκόραρε
2) Ο Λεσσόρ έμεινε να είναι το μόνο 5άρι σε μια ομάδα 40 εκατομμυρίων, όντως ανέτοιμος, παίζοντας μπάσκετ μετά από 1μιση χρόνο.
3) Ο Γκραντ ναι μεν έπεσε αλλά είχε 25 λεπτά μ.ο. στην Ευρωλίγκα και για κάποιο λόγο 21.3 λεπτά μ.ο. στην Ελλάδα, έχοντας φτάσει στα 34 του τα 71 παιχνίδια σε μια σεζόν με περίπου 23 λεπτά μ.ο. Με κανονικό ρόλο 5ου παίκτη, νορμαλ διαχείριση λεπτών, θα είναι προφανώς πολύ καλύτερος, ακόμα και στα 34 του.
4) Ο Χουάντσο δεν είναι ο σούπερσταρ αλλά σε αυτή την ομάδα είναι υπεραπαραίτητος. Η διαχείριση που του έγινε τραγική. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι στο game 4 με τον Ολυμπιακό έχει 10 ριμπάουντ, όντας ο πιο κομβικός μας παίκτης καθώς έλυσε το τεράστιο πρόβλημα που είχαμε σε όλη τη σειρά, και στο game-5 προτιμήθηκε ο ανέτοιμος Οσμάν (ενδεικτικό της νοοτροπίας Αταμάν).
5) Ακόμα και για τον Χέηζ Ντέιβις δεν υπήρχε κάποιο πλάνο αξιοποίησης του.

Το μεγαλύτερο downfall όμως από τους παίκτες μας ανήκει στον Ναν. Αν μιλάμε για ξεσκαρτάρισμα του ρόστερ (όπου είμαι κάθετα αντίθετος γιατί για μένα το φετινό ήταν 90% ευθύνη του προπονητή), δεν καταλαβαίνω γιατί συζητάμε να διώξουμε τον Χουάντσο, τον Οσμάν και άλλους και να μην διώξουμε τον Ναν.

Rice

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2021 12:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 9:18 am

Εντάξει δεν ξέρουμε αν αυτά που γράφονται ισχύουν αλλά εγώ βλέπω ότι ο ΠΑΟ είναι γεμάτος στο 3-4 και παρόλα αυτά ακούμε για Μπονγκα και Λαιλς.Ο ΠΑΟ θέλει 2 σεντερ και 2-3 γκαρντ όπου ο ένας να μπορεί να παίξει και στο 3 σε πιο κοντό σχήμα,αν έρθει και άλλος φοργουορντ κάποιος από τους υπάρχοντες θα χαιρετήσει .

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”