Στη περιπτωση του Ντορσει, οποιος θυμαται τι εκανε ο Ντορσει την πρωτη χρονια οποτε εμπαινε μεσα τραβαει ακομα και σημερα τις τριχες οπισθεν του. Βλεποντας τον Ντορσει τη δευτερη χρονια ομως, μπορει κανεις παλι βασιμα να πει οτι κατι αλλαξε στην οπτικη του ιδιου (αυτοπεποιθηση, ηρεμια, επιλυση εξωαγωνιστικων θεματων ;) γιατι χωρις καμια αλλαγη στη διαχειριση του κοουτς ηταν αλλος παιχτης. Οταν μαλιστα το διαπιστωσε αυτο ο Μπαρτζωκας δε διστασε να ζητησει απο τον Φουρνιε να ξεκιναει απο τον παγκο (!) προκειμενω να παρει το 100% του Ταιλερ.
Στον Μπαρτζωκα εχουν χρεωθει δικαιως ή αδικα διαφορα κολληματα, ομως τα παραδειγματα οτι ειτε τελικα δεν ισχυαν ειτε εχουν αποβληθει απο τον ιδιο ειναι περισσοτερα. Η δε ικανοτητα του ως τωρα να διαχειριζεται και να φερνει στα μετρα του και παιχτες που "προκυπτουν" στη πορεια μιας μεταγραφικης περιοδου ειναι κατι αρκετα χρησιμο για το μελλον γιατι με τον Τσακο απο διπλα, δεν αποκλειεται να προκυψουν και αλλοι Μοντερο τα επομενα χρονια.









BasketForum – Ιστορικό Αρχείο