Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
25
9%
Σορτς
39
14%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
6
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
23
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
13
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
59
21%
 
Σύνολο ψήφων: 286
Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1497
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:03 am

kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:49 am
yawn.brigade έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:43 am


η διαφορά με τον Ολυμπιακό είναι ότι στην περίπτωση σας θα μιλάμε για φορτωμένο ρόστερ με πρωτοκλασάτους παίκτες. αυτό το θέμα το αντιμετωπίσαμε φέτος ουσιαστικά μόνο στο 5 και αυτό γιατί έκανε καλή χρονιά ο Χολ (αλλιώς δε θα τον έβαζε κανείς στους πρωτοκλασάτους).

λειτούργησε σε εμάς με Μίλου, Τζόουνς, Χολ και αυτό χωρίς να ξέρουμε αν υπήρξαν ή υπάρχουν γκρίνιες αλλά σε κάθε περίπτωση οι δύο τελευταίοι δεν είναι παίκτες με το ειδικό βάρος "παίζω 20 λεπτά ακατέβατα".

θα λειτουργήσει εξίσου καλά με ΝΧΝ, Λάιλς/Μπόνγκα, Χουάντσο, Οσμάν και Ρογκαβόπουλο; δε ξέρω.

και σε εμάς το Μακιντάιρ, Μοντέρο, Γουόκαπ, Φουρνιέ, Ντόρσεϊ θα χρειαστεί αλχημείες για να είναι όλοι ευχαριστημένοι, με το αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά αβέβαιο.
Γενικά είχατε ρε συ το μεγαλύτερο ράστερ φέτος, και στην περιφέρει κακός χαμός γινόταν.
ναι αλλά με τι επιπέδου παίκτες;

στα γκαρντ οι "ακατέβατοι" ήταν οι Φουρνιέ, Ντόρσεϊ και Γουόκαπ. οι υπόλοιποι ήταν οι Σακ, Τζόσεφ, Μόρις, Νιλικίνα, Λαρεντζάκης και Νετζήπογλου. όλοι περιορισμένου ρόλου και απαιτήσεων.

στους φόργουορντ Βεζένκοφ, Πίτερς, Γουόρντ, Παπ με τον Πίτερς να θέλει να φύγει, τον Γουόρντ να παίζει 15-16 λεπτά μ.ο. και τον Παπ σε ρόλο βετεράνου.

με τους 3 πρωτοκλασάτους στα γκαρντ χρειάστηκε να σπάσει το Ντόρσεϊ - Φουρνιέ για να μπορέσει να λειτουργήσει ενώ στους φόργουορντ δε λειτούργησε ποτέ ουσιαστικά και ο Πίτερς μας αποχαιρέτησε.

στους σέντερ λέμε ότι λειτούργησε χωρίς να ξέρουμε αν υπήρξαν γκρίνιες και αν είναι και οι 3 παίκτες οκ με το να συνεχιστεί αυτό και του χρόνου.

καλά τα μεγάλα ρόστερ, απαραίτητα θα έλεγα, αλλά το να είναι γεμάτα με τοπ παίκτες Ευρωλίγκας δε το έχουμε δει ακόμη να συμβαίνει και να λειτουργεί. δε λέω ότι δε μπορεί να γίνει, ειδικά με Ζοτς προπονητή, αλλά δε θα είναι καθόλου εύκολο.

προσωπικά πιστεύω πως θα έχετε και αποχωρήσεις.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1697
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:16 am

Aποχωρησεις θα έχουμε σίγουρα, αλλά δεν είναι ο Χουαντσο από αυτούς που θα αποχωρήσουν για αυτό βάζω κ στοιχημα.Εαν ήταν 2 με συμβόλαιο που θα έλεγα πως ίσως αποχωρήσουν θα ήταν οι Οσμαν κ Γκραντ.

Απο εκεί κ πέρα μεταγραφικά προς τα έξω θα βγαίνουν ελάχιστα, ακόμα κι αυτό με Λαιλς πρόταση μάνατζερ είναι ουσιαστικά ,είμαι πολύ σίγουρος πως κάποια μέρα απλά θα ανακοινωθει/ουν παικτης/ες που δεν έχουν ακουστεί.Ο Μπονγκα παίζει πολύ και λογω μάνατζερ,ο Ζοτς τον γουστάρει (κι αυτός τον Ζοτς) αν τον θελήσει θα τον πάρουμε

Στο μπασκετικό κομμάτι εάν ο Ζοτς πάει για 2 σέντερ δίπλα στον Λεσορ ,ο ένας με μέγεθος κ αθλητικά προσόντα κι άλλος πιο stretch μια χαρα κολλάει ο Λαιλς εκεί.Προσωπικα τον Οσμαν με τον Μπονγκα θα τον άλλαζα εύκολα.Επισης σίγουρα ο Ζοτς θα βάλει μέγεθος και σουτ με 2 γκαρντ.Τακτικες ανισσοροπιες στη backcourt με Ζοτς δε παιζουν.Και σίγουρα θα κοιτάξει να βγάλει τον καλύτερό Ναν με ο,τι αυτό συνεπάγεται γι αυτούς που θα τον πλαισιώσουν

Υγ Από αυτά που έχω δει από Ζοτς γενικά, τον NHD τον βλέπω στο 3 περισσότερο ,με ο,τι αυτό συνεπάγεται για το ποιος θα φύγει ποιος θα έρθει.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1497
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:18 am

manos_89 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:51 am
Σε εμάς δίνω καλύτερες πιθανότητες να λειτουργήσει γιατί σχεδόν όλοι οι παίκτες που ανέφερες είναι διπλοθεσίτες, με τον Χουάντσο να έχει ήδη παίξει σε περιορισμένο ρόλο και την πρώτη χρονιά και φέτος.
το "διπλοθεσίτες" δε λέει και πολλά όταν και στις 2 θέσεις βρίσκονται πρωτοκλασάτοι παίκτες. από κάποιους θα μειωθεί ο χρόνος γιατί τα λεπτά είναι συγκεκριμένα.

ακόμη και το να παίζουν εναλλάξ σε αγώνες (που είδαμε στον Ολυμπιακό με τους σέντερ) δε ξέρω πόσο εύκολο θα είναι να το δεχτούν παίκτες τέτοιου επιπέδου.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1497
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:25 am

αν πάρετε σέντερ "επιπέδου καλού Λεσόρ", που πρέπει να πάρετε, πότε θα παίζει ο Λάιλς στο 5; μόνο σε ειδικές καταστάσεις και για λίγα λεπτά.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:25 am

manos_89 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:29 pm
JERIAN GRANDAKOS έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:23 pm
Με τέτοιο Μοντέρο κλείνεις άμεσα Μπαντιο για να προσπαθήσει να τον περιορίσει έστω και λίγο.
Γνώμη μου αλλά ο Μοντέρο δεν θα έχει καμία σχέση στον Ολυμπιακό με τον φετινό Μοντέρο.
Αν έχει σχέση τότε κάποιοι άλλοι θα είναι πολύ πεσμένοι (Ντόρσει, Βεζένκοφ ή και οι 2).
Δεν φτάνουν οι μπάλες
Ο ίδιος Μοντέρο θα είναι, απλώς δεν θα παίρνει τόσες πολλές μπάλες και θα γράφει λιγότερες προσπάθειες, πόντους, ασίστ.
Αυτά που θα παίρνει, όμως, θα τα τελειώνει με την ίδια επιτυχία. Στο παιχνίδι, όμως, θα συμμετέχουν κι άλλοι (Μακιντάιρ, Ντόρσεϊ, Φουρνιέ, μεταγραφή 3αρι, Σάσα) που θα γράφουν κι αυτοί. Ο Ολυμπιακός φέτος δεν θα παίζεται.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1697
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:28 am

Έχει μικρότερο efficiency από Ντορσει κ Φουρνιε ο Μοντερο και μεγαλύτερο usage από τους 2.Οποτε πως είσαι σίγουρος για αυτό που γράφεις?

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:33 am

Conan1982 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:55 am
kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:49 am


Γενικά είχατε ρε συ το μεγαλύτερο ράστερ φέτος, και στην περιφέρει κακός χαμός γινόταν.
Εγώ φέρνω σαν αντίστοιχο την χρονιά με τον Πετρούσεφ, είχαμε χωριστεί και τότε σε 2 στρατόπεδα, στο ότι όλοι οι καλοί χωράνε και το αντίθετο. Τελικά ο Φίλιπ αποχαιρέτησε. Αντίθετα φέτος Παπ, Μακκίσικ είχαν αποδεχτεί ότι θα έχουν μικρότερο ρόλο και Μόρις, Ντιλικινά δεν έπιασαν ποτέ πραγματικά ενώ ο Τζόζεφ δεν απαιτούσε να είναι πρώτος.
Σε σας τώρα αν έχετε Χουάντσο, Ντέιβις, Μπόνγκα/Λάιλς, Οσμάν, Ρογκαβόπουλο, μαζεύονται πολλοί που θα θέλουν να παίζον χοντρά λεπτά και μένει και τελείως πίσω ο Ρογκαβόπουλος που υποτίθεται θέλατε να επενδύσετε πάνω του.
Δεν είναι μόνο αυτό..το πιο σημαντικό γεγονός είναι ότι οι μισοί παίκτες ήρθαν μεσούσης της χρονιάς. Ο Ταιρκ έπαιζε δεκάλεπτα σε ματς που έπρεπε να παίζει 20+ και μοιραζόταν τον χρόνο με τον Νόντα, ο Μόρις πάλευε να βρει τα πατήματα του, ο Ντιλικινά ήταν μια μέσα τρεις έξω και ο Τζόζεφ ήρθε τελευταίος και υπέρβαρος.

Αν όλοι αυτοί ήταν υγιείς και 100% διαθέσιμοι, θα είχαμε σοβαρό πρόβλημα και τεράστιες γκρίνιες. Ο Ταιρίκ πχ του χρόνου αν συνεχίσει να χρησιμοποιείται όπως φέτος θα είναι ο πρώτος που θα τα κάνει πουτ..άνα..

Επίσης, ο Μπαρτζώκας στην προσπάθεια του να μην αδικήσει κανέναν έκανε κάτι περίεργα μέχρι και στο φ4, αλλά ευτυχώς δεν το πλήρωσε..(πχ χρησιμοποίηση Μακισικ).

Οι παίκτες δεν είναι ρομπότ, πρέπει να παίζουν για να βρουν ρυθμό. Αν παίζουν 5 λεπτά ο ένας δέκα ο άλλος δεν υπάρχει σωτηρία. Ο Μπι ήταν τυχερός και του βγήκε μια χρονιά, δεν σημαίνει ότι θα το βγει δεύτερη. Συν ότι στα Γκαρντ διάλεγε αναγκαστικά όποιον ήταν διαθέσιμος και στην ουσία δεν έκανε ροτέισον.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1697
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:43 am

Tο ροστερ "μεγαλωνει" η "μικραινει" κι ανάλογα με τη λειτουργικότητα του και το πως το εκμεταλλευεται ο προπονητής

Κι εμείς στην αρχή της σεζόν μεγάλο ροστερ είχαμε (αριθμητικα) στη πορεία φτάσαμε να λείπει ο Σλουκας κ να μην έχουμε άσο και περιμέναμε Λεσορ για να έχουμε 5ρι.

Δεν είναι αριθμητικό μόνο θέμα το μεγάλο ροστερ

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9344
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:07 am

big_lebowski έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:28 am
Έχει μικρότερο efficiency από Ντορσει κ Φουρνιε ο Μοντερο και μεγαλύτερο usage από τους 2.Οποτε πως είσαι σίγουρος για αυτό που γράφεις?
Ο Ντόρσεϊ φέτος ήταν εξαιρετικά αποτελεσματικός, στο 3step του δίνουν 1,11 πόντους ανά προσπάθεια όταν ο Μοντέρο έχει 1 πόντο και ο Φουρνιέ 1,04.
Επίσης ήταν εξαιρετικά αποτελεσματικός στο midrange σουτ που υποτίθεται είναι το πιο αναποτελεσματικό στο σύχγρονο μπάσκετ.
https://3stepsbasket.com/player/tyler-d ... eague-2026

Αλλά να δούμε τι σουτ θα παίρνει ο Μοντέρο, γιατί το έχει το σουτ. Το λογικό είναι να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:10 am

yawn.brigade έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:03 am
kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:49 am


Γενικά είχατε ρε συ το μεγαλύτερο ράστερ φέτος, και στην περιφέρει κακός χαμός γινόταν.
ναι αλλά με τι επιπέδου παίκτες;

στα γκαρντ οι "ακατέβατοι" ήταν οι Φουρνιέ, Ντόρσεϊ και Γουόκαπ. οι υπόλοιποι ήταν οι Σακ, Τζόσεφ, Μόρις, Νιλικίνα, Λαρεντζάκης και Νετζήπογλου. όλοι περιορισμένου ρόλου και απαιτήσεων.

στους φόργουορντ Βεζένκοφ, Πίτερς, Γουόρντ, Παπ με τον Πίτερς να θέλει να φύγει, τον Γουόρντ να παίζει 15-16 λεπτά μ.ο. και τον Παπ σε ρόλο βετεράνου.

με τους 3 πρωτοκλασάτους στα γκαρντ χρειάστηκε να σπάσει το Ντόρσεϊ - Φουρνιέ για να μπορέσει να λειτουργήσει ενώ στους φόργουορντ δε λειτούργησε ποτέ ουσιαστικά και ο Πίτερς μας αποχαιρέτησε.

στους σέντερ λέμε ότι λειτούργησε χωρίς να ξέρουμε αν υπήρξαν γκρίνιες και αν είναι και οι 3 παίκτες οκ με το να συνεχιστεί αυτό και του χρόνου.

καλά τα μεγάλα ρόστερ, απαραίτητα θα έλεγα, αλλά το να είναι γεμάτα με τοπ παίκτες Ευρωλίγκας δε το έχουμε δει ακόμη να συμβαίνει και να λειτουργεί. δε λέω ότι δε μπορεί να γίνει, ειδικά με Ζοτς προπονητή, αλλά δε θα είναι καθόλου εύκολο.

προσωπικά πιστεύω πως θα έχετε και αποχωρήσεις.
Αν έρθουν ΚΑΙ Μπονγκα ΚΑΙ Λαιλς είναι το πιο πιθανό να υπάρχει αρχικά μια αποχώρηση, αλλά αυτή δεν θα είναι ο Χουαντσο, αλλά ο Όσμαν και μετά ίσως ακολουθήσει ο Γκράντ την πόρτα εξόδου και έρθει κάποιο γκαρντ που να πατάει σε 2 τουλάχιστον θέσεις. Ωστόσο συνεχίζω να λέω ότι δεν βλέπω να έρχονται και οι 2 (Μπονγκα και Λαιλς) και ΔΕΝ βλέπω να φευγει με τίποτα ο Ισπανός γιατί στο μπάσκετ του Ζοτς μπορεί να υποστηρίξει όλα τα απαιτόύμενα για την θέση σε άμυνα αλλαγών που συνηθίζει και βγάζει πολλε ςφορές το 4άρι του να κλεισει με ψευτοχετζ και να κανει γρίγορο ρικαβερ - κάτι που ο Ισπανός το κανει καλύτερα από κάθε άλλο 4άρι της λίγκας λόγω ταχύτητας στα ποδιά και σωματοδομής (μακρύς κλείνει μεγάλο χώρο - επιστέφει πιο γρήγορα παο τον επιθ και έχει αλτικότητα για το τελείωμα της άμυνας).

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:14 am

Θεωρώ ότι δεν ήταν το ίδιο τα πολλά γκαρντ του ολυμπιακού με τους παίκτες που λέμε για τον παναθηναϊκό και αυτό είναι σημαντική διαφορά. Άλλο στην ίδια θέση να έχεις γουοκαπ, νιλικινα, μορις, τζοσεφ (που καλοί παίκτες είναι μην παρεξηγηθώ αλλά όχι και πρώτα βιολιά στην σημερινή τους κατάσταση), ή και παίκτες στο 3 δεν ήταν όλοι πρώτης γραμμής, άλλο να έχεις στο 3-4 μπονγκα, οσμαν, ρογκαβοπουλο, χειζ, χουαντσο, λαιλς αν και δεν ξέρω αν κοιτάνε μπονγκα και λαιλς μαζί. Είναι 3 παίκτες σε κάθε θέση που θέλουν να παίζουν, δεν είναι πχ κάποιος πιο μικρός, με μικρό συμβόλαιο, στοίχημα από το nba ή κάποιος έλληνας. Και αν πούμε ότι ο οσμαν παίζει και στο 2 μετά δεν μπορείς να πάρεις 2 γκαρντ. Βέβαια όλα αυτά είναι υποθέσεις με βάση το τι ακούγεται. Ισως έχουν διαφορετικά σενάρια στο μυαλό τους ανάλογα με το ποιοι παίκτες θα θέλουν να έρθουν. Και το βαλαντσιουνας-λεσορ-λαιλς δεν μου φαίνεται πολύ πρακτικό για τον λαιλς. Πχ έχουμε τον μητογλου που μπορούσε να βάλει στο 5 αλλά δεν μπορούσε να πάρει και άπειρο χρόνο εκεί λόγω και των αντιπάλων πολλές φορές. Βέβαια μου αρέσει προσωπικά να υπάρχει ποικιλομορφία ώστε να μην είναι και ο αντίπαλος σίγουρος με ποιο σχήμα θα κατέβεις ή να μπορείς να προσαρμοστείς σε ένα παιχνίδι. Επίσης, σε όλα αυτά δεν μου κολλάει πολύ ο μπαντιο εκτός αν φύγει ο γκραντ. Αλλά και πάλι ίσως πχ να σκέφτονται αν πάρουμε μπαντιο δεν παίρνουμε μπονγκα ή κάτι τέτοιο. Έγραψα τις σκέψεις μου λίγο άναρχα οπότε με συγχωρείτε για αυτό.

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5979
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:20 am

Conan1982 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:07 am
Επίσης ήταν εξαιρετικά αποτελεσματικός στο midrange σουτ που υποτίθεται είναι το πιο αναποτελεσματικό στο σύχγρονο μπάσκετ.
Μία μικρή διόρθωση, στα analytics, το midrange shot δεν θεωρείται "αναποτελεσματικό" (ineffective) θεωρείται "μη αποδοτικό" (inefficient).

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:23 am

Conan1982 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:55 am
kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:49 am


Γενικά είχατε ρε συ το μεγαλύτερο ράστερ φέτος, και στην περιφέρει κακός χαμός γινόταν.
Εγώ φέρνω σαν αντίστοιχο την χρονιά με τον Πετρούσεφ, είχαμε χωριστεί και τότε σε 2 στρατόπεδα, στο ότι όλοι οι καλοί χωράνε και το αντίθετο. Τελικά ο Φίλιπ αποχαιρέτησε. Αντίθετα φέτος Παπ, Μακκίσικ είχαν αποδεχτεί ότι θα έχουν μικρότερο ρόλο και Μόρις, Ντιλικινά δεν έπιασαν ποτέ πραγματικά ενώ ο Τζόζεφ δεν απαιτούσε να είναι πρώτος.
Σε σας τώρα αν έχετε Χουάντσο, Ντέιβις, Μπόνγκα/Λάιλς, Οσμάν, Ρογκαβόπουλο, μαζεύονται πολλοί που θα θέλουν να παίζον χοντρά λεπτά και μένει και τελείως πίσω ο Ρογκαβόπουλος που υποτίθεται θέλατε να επενδύσετε πάνω του.
Το έχω απαντήσει πιο πριν, αλλά ας το ξαναπώ :mrgreen: : Δεν πιστεύω ότι θα αποκτηθεί ΚΑΙ Μπονγκα ΚΑΙ Λαιλς, δεν έχει λογική για το μπάσκετ Ζοτς - εκτός κι αν δεν υπολογίζει τον Οσμαν, και τον διώξει αλλά και πάλι στο συτημα που παίζει θέλει τριάρι με καλό χειρισμό και κάθετη ενέργεια, που δεν θα έχει κανένας άλλος στο ράστερ των φορ, συν ότι δεν υπάρχει άλλος με τρανζίσιον αρετές από αυτούς τους φορ σε ταχύτητα κλπ. Επίσης στην περίπτωση Λαιλς, αν αποκτηθεί θα παίρνει χρόνο και στο 5 σε σμολ μπολ με ψήλους ενδιάμεσους (2-3-4) που το γουστάρει και ο Ζοτς και Ο Λαιλς το έχει κάνει με επιτυχία (έχει τα προσόντα). Σε αυτή την περίπτωση, θα αποκτηθεί μόνο ένας ακόμα σέντερ και εικάζω θα είναι 7φούτερ.


ΥΓ: Τα έχω γράψει σε σεντόνι νωρίτερα και μου κάνετε ένας ένας quote και γράφω πάλι τα ίδια κυρ-χωροφύλαξ :mrgreen: μην σπαμαρετε :mrgreen:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1697
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:26 am

Conan1982 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:07 am
big_lebowski έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:28 am
Έχει μικρότερο efficiency από Ντορσει κ Φουρνιε ο Μοντερο και μεγαλύτερο usage από τους 2.Οποτε πως είσαι σίγουρος για αυτό που γράφεις?
Ο Ντόρσεϊ φέτος ήταν εξαιρετικά αποτελεσματικός, στο 3step του δίνουν 1,11 πόντους ανά προσπάθεια όταν ο Μοντέρο έχει 1 πόντο και ο Φουρνιέ 1,04.
Επίσης ήταν εξαιρετικά αποτελεσματικός στο midrange σουτ που υποτίθεται είναι το πιο αναποτελεσματικό στο σύγχρονο μπάσκετ.
https://3stepsbasket.com/player/tyler-d ... eague-2026

Αλλά να δούμε τι σουτ θα παίρνει ο Μοντέρο, γιατί το έχει το σουτ. Το λογικό είναι να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του.
Θα δείξει.Για αυτό έβαλα το efficiency. Ο Μοντερο θέλει χρόνο κ τη μπάλα στα χέρια και να εκτελει κυριως.Οσο συμβαίνει αυτό μεγαλώνει τα νουμερα του.Το θέμα για την ομάδα ειναι εάν οι επιθέσεις που θα πάρει από Ντορσει κ Φουρνιε θα είναι πιο efficient. Κι επίσης αν θα μάθει να λειτουργεί κι ως facilitator περισσότερο από εκτελεστης(δεν είναι αυτό το προφίλ του) ώστε να διευκολύνει τη ζωή των εκτελεστών Φουρνιε κ Ντορσει

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13624
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:56 pm

yawn.brigade έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:43 am


η διαφορά με τον Ολυμπιακό είναι ότι στην περίπτωση σας θα μιλάμε για φορτωμένο ρόστερ με πρωτοκλασάτους παίκτες. αυτό το θέμα το αντιμετωπίσαμε φέτος ουσιαστικά μόνο στο 5 και αυτό γιατί έκανε καλή χρονιά ο Χολ (αλλιώς δε θα τον έβαζε κανείς στους πρωτοκλασάτους).

λειτούργησε σε εμάς με Μίλου, Τζόουνς, Χολ και αυτό χωρίς να ξέρουμε αν υπήρξαν ή υπάρχουν γκρίνιες αλλά σε κάθε περίπτωση οι δύο τελευταίοι δεν είναι παίκτες με το ειδικό βάρος "παίζω 20 λεπτά ακατέβατα".

θα λειτουργήσει εξίσου καλά με ΝΧΝ, Λάιλς/Μπόνγκα, Χουάντσο, Οσμάν και Ρογκαβόπουλο; δε ξέρω.

και σε εμάς το Μακιντάιρ, Μοντέρο, Γουόκαπ, Φουρνιέ, Ντόρσεϊ θα χρειαστεί αλχημείες για να είναι όλοι ευχαριστημένοι, με το αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά αβέβαιο.
μερικοι μαλλον δεν εχουν καταλαβει οτι ο λαιλς αν ερθει θα ερθει με 4 χαρτια τον χρονο
και ο μπονγκα με 3

δεν παιρνεις καποιον με 4 χαρτια τον χρονο για να παιζει 10 λεπτα η να κανει τα ρεπα οποιον τραυματιζονται γιατι σπαταλας και τα λεφτα σου και τον χρονο σου/του

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”