Όχι μόνο για τον ρόλο, όπου είναι τεράστια πολυτέλεια να έχεις έναν παίκτη που μπορεί να αποδώσει και σε 10 και σε 20 λεπτά, αλλά και λόγω χαρακτηριστικών. Η ομάδα έχει τεράστια έλλειψη σε ριμπάουντ, hustling, άμυνα σε πολλές θέσεις. Δεν γίνεται η πρώτη κίνηση να είναι να διώξεις τον μόνο παίκτη που τα έκανε αυτά.
Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
Δεν διάβασα τα παραπάνω ποστ. Αλλά ρωτάω, όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι, γιατί δεν βγάζει καθόλου νόημα η κίνηση να διώξεις Χουάντσο για να πας σε Lyles.
Όχι μόνο για τον ρόλο, όπου είναι τεράστια πολυτέλεια να έχεις έναν παίκτη που μπορεί να αποδώσει και σε 10 και σε 20 λεπτά, αλλά και λόγω χαρακτηριστικών. Η ομάδα έχει τεράστια έλλειψη σε ριμπάουντ, hustling, άμυνα σε πολλές θέσεις. Δεν γίνεται η πρώτη κίνηση να είναι να διώξεις τον μόνο παίκτη που τα έκανε αυτά.
Όχι μόνο για τον ρόλο, όπου είναι τεράστια πολυτέλεια να έχεις έναν παίκτη που μπορεί να αποδώσει και σε 10 και σε 20 λεπτά, αλλά και λόγω χαρακτηριστικών. Η ομάδα έχει τεράστια έλλειψη σε ριμπάουντ, hustling, άμυνα σε πολλές θέσεις. Δεν γίνεται η πρώτη κίνηση να είναι να διώξεις τον μόνο παίκτη που τα έκανε αυτά.
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Ναι δεν έχει καμία λογική και γι' αυτό λογικά δεν θα γίνει. Ειδικά με το μπάσκετ που παίζει ο Ζοτς. Αν χρειαστεί να αδειάσει θέση στο 3-4 πιο λογικό είναι να φύγει ο Οσμαν (και πάλι με επιφύλαξη γιατί μετά δεν θα έχει παίξει με κάθετο παιχνίδι και καλό χειρισμό στο 3-4). Ακόμα κι αν έρθει ένας εκ των Μπονγκα - Λάιλς, ο Χουαντσο δεν φεύγει.manos_89 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 6:45 pmΔεν διάβασα τα παραπάνω ποστ. Αλλά ρωτάω, όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι, γιατί δεν βγάζει καθόλου νόημα η κίνηση να διώξεις Χουάντσο για να πας σε Lyles.
Όχι μόνο για τον ρόλο, όπου είναι τεράστια πολυτέλεια να έχεις έναν παίκτη που μπορεί να αποδώσει και σε 10 και σε 20 λεπτά, αλλά και λόγω χαρακτηριστικών. Η ομάδα έχει τεράστια έλλειψη σε ριμπάουντ, hustling, άμυνα σε πολλές θέσεις. Δεν γίνεται η πρώτη κίνηση να είναι να διώξεις τον μόνο παίκτη που τα έκανε αυτά.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
το ονομα του λαιλς δεν το εβγαλα εγω απτο μυαλο μου οπως με κατηγορουσαν μερικοι προχτεςmanos_89 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 6:45 pmΔεν διάβασα τα παραπάνω ποστ. Αλλά ρωτάω, όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι, γιατί δεν βγάζει καθόλου νόημα η κίνηση να διώξεις Χουάντσο για να πας σε Lyles.
Όχι μόνο για τον ρόλο, όπου είναι τεράστια πολυτέλεια να έχεις έναν παίκτη που μπορεί να αποδώσει και σε 10 και σε 20 λεπτά, αλλά και λόγω χαρακτηριστικών. Η ομάδα έχει τεράστια έλλειψη σε ριμπάουντ, hustling, άμυνα σε πολλές θέσεις. Δεν γίνεται η πρώτη κίνηση να είναι να διώξεις τον μόνο παίκτη που τα έκανε αυτά.
το εβγαλαν οι σερβοι και το επιβεβαιωσε ο κομισαριος και μαλιστα ειπε οτι αν δεν ειχε κολλημα με το νβα θα τον ειχαμε παρει ηδη δηλαδη οτι ενδιαφερεται η ομαδα σοβαρα
προφανως απτην ομαδα δεν συμμεριζονται την αποψη σου οτι χρειαζομαστε αυτα που γραφεις αλλα οτι χρειαζομαστε τα χαρακτηριστικα του λαιλς
το αν εχουν δικιο η οχι θα κριθει στο παρκε αν και εφοσον τελικα παρουμε τον παιχτη που δεν ειναι και πολυ πιθανο
εμεις εδω σχολιαζουμε πως να υπαρξουν στην ιδια θεση αυτοι οι 3
ε δεν γινεται να υπαρξουν τι να κανουμε τωρα
αν εβγαινε ο κομισαριος και ελεγε πχ οτι θελουμε τον λαιλς αλλα θα τον προοριζουμε μονο για το 5 δεν θα καναμε τις συζητησεις που κανουμε αλλα αν θα μπορει να παιξει σε αυτη την θεση ο παιχτης
δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει καθε μερα να απολογουμαστε για τις κινησεις που θελει να κανει η ομαδα,στειλτε διαμαρτυρια και πειτε γιατι θελετε τον λαιλς εμεις θελουμε τον χουαντσο μην παρετε παιχτη εκει
Ok, σύμφωνοι, αλλά στην εκπομπή του κομισάριου έχουν πει επίσης ότι και ο Χουάντσο δεν φεύγει. Άρα δεν γίνεται να λέμε "ξέρει η ομάδα αν διώξει τον Χουάντσο για τον Lyles" και "Δεν ξέρει η ομάδα αν κρατήσει Χουάντσο και πάρει Lyles για stretch 5"τουλουμπα έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 6:53 pmτο ονομα του λαιλς δεν το εβγαλα εγω απτο μυαλο μου οπως με κατηγορουσαν μερικοι προχτεςmanos_89 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 6:45 pmΔεν διάβασα τα παραπάνω ποστ. Αλλά ρωτάω, όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι, γιατί δεν βγάζει καθόλου νόημα η κίνηση να διώξεις Χουάντσο για να πας σε Lyles.
Όχι μόνο για τον ρόλο, όπου είναι τεράστια πολυτέλεια να έχεις έναν παίκτη που μπορεί να αποδώσει και σε 10 και σε 20 λεπτά, αλλά και λόγω χαρακτηριστικών. Η ομάδα έχει τεράστια έλλειψη σε ριμπάουντ, hustling, άμυνα σε πολλές θέσεις. Δεν γίνεται η πρώτη κίνηση να είναι να διώξεις τον μόνο παίκτη που τα έκανε αυτά.
το εβγαλαν οι σερβοι και το επιβεβαιωσε ο κομισαριος και μαλιστα ειπε οτι αν δεν ειχε κολλημα με το νβα θα τον ειχαμε παρει ηδη δηλαδη οτι ενδιαφερεται η ομαδα σοβαρα
προφανως απτην ομαδα δεν συμμεριζονται την αποψη σου οτι χρειαζομαστε αυτα που γραφεις αλλα οτι χρειαζομαστε τα χαρακτηριστικα του λαιλς
το αν εχουν δικιο η οχι θα κριθει στο παρκε αν και εφοσον τελικα παρουμε τον παιχτη που δεν ειναι και πολυ πιθανο
εμεις εδω σχολιαζουμε πως να υπαρξουν στην ιδια θεση αυτοι οι 3
ε δεν γινεται να υπαρξουν τι να κανουμε τωρα
αν εβγαινε ο κομισαριος και ελεγε πχ οτι θελουμε τον λαιλς αλλα θα τον προοριζουμε μονο για το 5 δεν θα καναμε τις συζητησεις που κανουμε αλλα αν θα μπορει να παιξει σε αυτη την θεση ο παιχτης
δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει καθε μερα να απολογουμαστε για τις κινησεις που θελει να κανει η ομαδα,στειλτε διαμαρτυρια και πειτε γιατι θελετε τον λαιλς εμεις θελουμε τον χουαντσο μην παρετε παιχτη εκει
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
τον ρωτησε ο κοτζιας αν παρουμε τον λαιλς θα παρουμε και βασικουρα 5αρι η οχι
και απαντησε οτι δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο
αν παρουν ομως τον λαιλς για μονιμο 5αρι θα ειναι λαθος και καταστροφικη κινηση νομιζω ειμαι σαφεστατος
αν τον προοριζουν για αυτον το ρολο καλυτερα να μην τον παρουν καθολου και να παρουν τον βαλα
και επειδη σιγουρα θα με ρωτησεις μα θα ειναι το τριτο σεντερ ο λαιλς σε προλαβαινω και γραφω οτι δεν θα σου απαντησω καν σε αυτο γιατι το θεωρω τελειως τρολ ερωτηση
οτι θα παρουμε ενα παιχτη με 4 εκατ για να κανει το τριτο σεντερ
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14405
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεδομένου του ότι ο Ζοτς φαίνεται να θέλει διπλοθεσίτες ο Χουάντσο είναι σε μειονεκτική θέση αλλά δε νομίζω ότι θα φύγει, απλά θα μείνει σε μικρότερο ρόλο.
Αν ο ίδιος ζήταγε να φύγει γιατί θέλει να παίζει περισσότερο μάλλον δε θα του έλεγαν οχι αλλά δε φαίνεται κάτι τέτοιο.
Τώρα για το πως θα χώραγαν ταυτόχρονα Όσμαν, Χέιζ, Χουντσο, Μπόνγκα, Λάιλς έχω να απαντήσω με ερώτηση, ειδικά όταν ο προβληματισμός έρχεται από Ολυμπιακούς
Πως θα χωρέσουν στο 1-2 ταυτόχρονα Μοντέρο, ΜακΙντάιρ, Γουόκαπ, Φουρνιέ,Ντόρσει;
Με τον ίδιο τρόπο.
Έχουμε στο μυαλό μας το ροτέισον του Αταμάν αλλά το ροτέισον Ομπράντοβιτς θα είναι πολύ πιο κοντά στο εξελάκι του Μπαρτζώκα παρά στα 30λεπτα του Αταμάν.
Αν ο ίδιος ζήταγε να φύγει γιατί θέλει να παίζει περισσότερο μάλλον δε θα του έλεγαν οχι αλλά δε φαίνεται κάτι τέτοιο.
Τώρα για το πως θα χώραγαν ταυτόχρονα Όσμαν, Χέιζ, Χουντσο, Μπόνγκα, Λάιλς έχω να απαντήσω με ερώτηση, ειδικά όταν ο προβληματισμός έρχεται από Ολυμπιακούς
Πως θα χωρέσουν στο 1-2 ταυτόχρονα Μοντέρο, ΜακΙντάιρ, Γουόκαπ, Φουρνιέ,Ντόρσει;
Με τον ίδιο τρόπο.
Έχουμε στο μυαλό μας το ροτέισον του Αταμάν αλλά το ροτέισον Ομπράντοβιτς θα είναι πολύ πιο κοντά στο εξελάκι του Μπαρτζώκα παρά στα 30λεπτα του Αταμάν.
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14405
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν με ρωτάς εγώ αν θα το έκανα μπορεί να σου έλεγα οχι αλλά δεν είμαι προπονητής
Η τάση είναι να πηγαίνουν σε όσο το δυνατόν μεγαλυτερα ρόστερ όλοι. Εφόσον το μπάτζετ είναι τέτοιο που δε κόβει από κάποια άλλη θέση για να πεις αντί για 5 ακριβούς φοργουορντ να έχω 4 για να πάρω καλύτερο άσσο και εφόσον οι παίκτες έχουν αποδεχτεί το ρόλο τους γιατί οχι.
Υποθέτω ότι θα μιλήσει/έχει μιλήσει με όλους για τον ρόλο που θα έχουν και δε θα κρατήσει κάποιον με το ζορι αν πει/δείξει ότι δε του αρέσει ο ρόλος του.
Το ίδιο ισχύει και με τον Γκραντ.
Θα αποκτηθεί βασικός άσσος, θα αποκτηθεί 2αρι στυλ Μπαντιό και ο Γκράντ με τον Σλούκα θα είναι 2-3οι άσσοι.
Αν πει ο Γκραντ ότι θέλει να φύγει να πάει κάπου με μεγαλύτερο ρόλο θα τον αφήσουν, αν πει εντάξει κόουτς θα μείνει.
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Σιγά που θα παιρνάμε Λαιλς για να φύγει ο Χουαντσο. Δηλαδή θα πηγαίναμε στο 3 και 4 με
Μπονγκα-Ρογκα-Καλαιτζακης
Χεις Ντειβις-Λαιλς-Μιτογλου
Δεν νομίζω. Τζάμπα κάνουμε συζήτηση για φυγή Χουαντσο. Από την στιγμή που ο Κουλτουαι λέει ότι ο παίχτης Λαιλς έχει 2 προσφορές (Παναθηναϊκός, Φενερ) στην Ευρώπη είναι ολοφάνερο ότι τον θέλει ο Ζοτς.
Η μόνη περίπτωση να τον θέλουμε είναι να πάει ο Χεις Ντέιβις στο 3 για Μις ματς(παιχνίδι με πλάτη, γαματα τα πήγε σε αυτό απέναντι στον αιώνιο, σημαδευοταν μια χαρά στο τερέν ήταν και ο Χουαντσο ενιοτε)
ο Μπονγκα επιτίθεται επίσης κάθετα όπως ο Οσμαν. Δεν νομίζω να παίζει τόσο πλάτη. Ο Ρογκα ναι παίζει με πλατη αλλά περιορισμενα.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ Λαιλς χωρίς Χεις Ντέιβις στο 3 δεν γίνεται.
Μπονγκα-Ρογκα-Καλαιτζακης
Χεις Ντειβις-Λαιλς-Μιτογλου
Δεν νομίζω. Τζάμπα κάνουμε συζήτηση για φυγή Χουαντσο. Από την στιγμή που ο Κουλτουαι λέει ότι ο παίχτης Λαιλς έχει 2 προσφορές (Παναθηναϊκός, Φενερ) στην Ευρώπη είναι ολοφάνερο ότι τον θέλει ο Ζοτς.
Η μόνη περίπτωση να τον θέλουμε είναι να πάει ο Χεις Ντέιβις στο 3 για Μις ματς(παιχνίδι με πλάτη, γαματα τα πήγε σε αυτό απέναντι στον αιώνιο, σημαδευοταν μια χαρά στο τερέν ήταν και ο Χουαντσο ενιοτε)
ο Μπονγκα επιτίθεται επίσης κάθετα όπως ο Οσμαν. Δεν νομίζω να παίζει τόσο πλάτη. Ο Ρογκα ναι παίζει με πλατη αλλά περιορισμενα.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ Λαιλς χωρίς Χεις Ντέιβις στο 3 δεν γίνεται.
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Ουόκαπ θα πάρει τον ρόλο που θα έχει ο Σλούκας και ο Φουρνιέ θα βρει χρόνο στο τρία σε σχήματα με τρία γκάρντ. Ο Φουρνιέ από ότι ο ίδιος δηλώνει, δεν καίγεται να παίζει στην ρέγκουλαρ, οπότε και κάτω από 20 λεπτά μ.ο, να έχει δεν θα ανοίξει μύτη.
Είναι πιο εύκολο να χωρέσεις 5 Γκαρντ από 5 forward. Νομίζω είναι προφανές, απορώ γιατί ρωτάτε.
Οσμάν, Χουάντσο, NHD, Λάιλς, Μπόνγκα είναι παίκτες που θέλουν από ένα 20λεπτο ο καθένας.
Ακόμα και αυτή η καινούργια θεωρία που κυκλοφορεί από τους Μπαρτζωκικούς ότι σε ένα παιχνίδι ότι κάποιος θα ξεκουράζεται και θα χτυπάει παλαμάκια για να παίξουν οι άλλοι τέσσερις επειδή είναι πολλά τα παιχνίδια εγώ προσωπικά την βρίσκω τρελό τρολ, όταν στην Αμερική που είναι άπειρα τα παιχνίδια παίκτες τύπου Ντόνσιτς παίζουν στην ρέγκουλαρ μέχρι τον θάνατο.
Θα δεχτεί ο Λάιλς ή ο NHD να μείνει εκτός αποστολής σε διαβολοβδομάδα;
Αν μείνει ο Χουάντσο και φύγει ο Οσμάν που είναι και το πιο πιθανό, στο τρία θα παίζει ο Μπόνγκα με τον NHD και στο 4 Χουάντσο με Λάιλς, πάλι κάποιος από αυτούς θα παίζει 10-15 λεπτά και θα ζητήσει να φύγει μέχρι τα Χριστούγεννα, όπως έκανε ο φίλος μας ο Πετρούσεφ.
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
ΑΝ ΑΛΗΘΕΎΕΙ ότι πρώτος στόχος είναι ο Βάλα στο 5 ο τύπος θα κάνει πάρτι ΜΟΝΆΧΑ αν είμαστε πολύ καλοί στο τρίποντο, εξου και..... Λαιλς.Αλλα και ο Λεσσορτ πλέον τα βρίσκει σκούρα με την συμφόρηση στην ρακέτα. Δεν είναι ο παλιός ταύρος και ο. Ζοτς το βλέπει πλέον. Επομένως θέλει και αυτός παίχτες με τρίποντο δίπλα του. Δεν θα υπάρχει ο καλός Γκριγκονις στα φτερά και στο 2 χρειαζόμαστε άμυνα πρωτιστως. Επομένως πάει ο Λαιλς κωλαει(σχήμα Μπονγκα, Λαιλς, Λεσσορτ)
-
Kwstantino

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
- Προειδοποιήσεις:
0
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο