Καλά η Ζαλγκίρις μόνο για τουρισμό δεν θα κατέβει του χρόνου. Εγώ για contender την βλέπω με αυτό το ρόστερ.Kwstantino έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 7:53 pmΕυτυχως.Παει για τουρισμο στην πατριδα του.Μακαρι Βούτσεβιτς.
Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
ενω αυτος θα ερθει για αγροτουρισμοKwstantino έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 7:53 pmΕυτυχως.Παει για τουρισμο στην πατριδα του.Μακαρι Βούτσεβιτς.
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
οπως?JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 7:55 pmΑν έχει κλείσει ο Βάλα στην Ζαλγκιρις τότε θα πάμε για κάτι εξίσου καλό ή καλύτερο πάλι από ΝΒΑ.
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9344
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Το ζήτημα με το ΝΒΑ είναι ότι πρέπει να βρεις τον ελεύθερο παίκτη που να θέλει να έρθει Ευρώπη και να του δώσεις παραπάνω απ' ότι παίρνει εκεί, δεν είναι τόσο απλόJERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 7:55 pmΑν έχει κλείσει ο Βάλα στην Ζαλγκιρις τότε θα πάμε για κάτι εξίσου καλό ή καλύτερο πάλι από ΝΒΑ. Είναι αστείο εμείς να μιλάμε για 5αρι από Ευρώπη με τέτοια αύξηση του μπάτζετ.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
και να περιμενειςConan1982 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:01 pmΤο ζήτημα με το ΝΒΑ είναι ότι πρέπει να βρεις τον ελεύθερο παίκτη που να θέλει να έρθει Ευρώπη και να του δώσεις παραπάνω απ' ότι παίρνει εκεί, δεν είναι τόσο απλόJERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 7:55 pmΑν έχει κλείσει ο Βάλα στην Ζαλγκιρις τότε θα πάμε για κάτι εξίσου καλό ή καλύτερο πάλι από ΝΒΑ. Είναι αστείο εμείς να μιλάμε για 5αρι από Ευρώπη με τέτοια αύξηση του μπάτζετ.
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 779
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ενα σχολιο για τον Σορτς.
Μεσα στη χρονια ειχε τα θεματα της η διαχειριση του Αταμαν οποτε ηταν λιγο δυσκολο να καταλαβεις ποιος φταιει περισσοτερο, ο προπονητης ή ο παιχτης. Ομολογω ωστοσο πως με εντυπωσιασε η αποφαση του να φυγει, μια αποφαση που, οπως μεταφερθηκε τουλ, ηταν αμετακινητη ακομα και με την προοπτικη του Ομπραντοβιτς. Δεν ξερω τι ακριβως ζυγισε αλλα αγωνιστικα, αν ο Ομπραντοβιτς τον ηθελε στην ομαδα, θα μπορουσε να αλλαξει τροχια η καριερα του.
Πραγματικα δεν θελω να τον αδικησω γιατι δεν ειναι ολα για ολους αλλα νομιζω το να κανει σκιπ την ευκαιρια να ειναι υπο τις οδηγιες του Ζοτς (αλλα αν ο Ζοτς μαλλον δε θα τον ηθελε ετσι κι αλλιως) ισως να λεει πιο πολλα απο τη περσινη κακη χρονια του σχετικα με τα ορια του ή το τι θελει απ' το μπασκετ. Αν οντως φυσικα ισχυουν τα ρεπορταζ που ακουσα, παντα βαζω εναν αστερισκο.
Μεσα στη χρονια ειχε τα θεματα της η διαχειριση του Αταμαν οποτε ηταν λιγο δυσκολο να καταλαβεις ποιος φταιει περισσοτερο, ο προπονητης ή ο παιχτης. Ομολογω ωστοσο πως με εντυπωσιασε η αποφαση του να φυγει, μια αποφαση που, οπως μεταφερθηκε τουλ, ηταν αμετακινητη ακομα και με την προοπτικη του Ομπραντοβιτς. Δεν ξερω τι ακριβως ζυγισε αλλα αγωνιστικα, αν ο Ομπραντοβιτς τον ηθελε στην ομαδα, θα μπορουσε να αλλαξει τροχια η καριερα του.
Πραγματικα δεν θελω να τον αδικησω γιατι δεν ειναι ολα για ολους αλλα νομιζω το να κανει σκιπ την ευκαιρια να ειναι υπο τις οδηγιες του Ζοτς (αλλα αν ο Ζοτς μαλλον δε θα τον ηθελε ετσι κι αλλιως) ισως να λεει πιο πολλα απο τη περσινη κακη χρονια του σχετικα με τα ορια του ή το τι θελει απ' το μπασκετ. Αν οντως φυσικα ισχυουν τα ρεπορταζ που ακουσα, παντα βαζω εναν αστερισκο.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
τι σχεση ο σορτς με τον τροπο που παιζει ο ζοτς?redcard έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:02 pmΕνα σχολιο για τον Σορτς.
Μεσα στη χρονια ειχε τα θεματα της η διαχειριση του Αταμαν οποτε ηταν λιγο δυσκολο να καταλαβεις ποιος φταιει περισσοτερο, ο προπονητης ή ο παιχτης. Ομολογω ωστοσο πως με εντυπωσιασε η αποφαση του να φυγει, μια αποφαση που, οπως μεταφερθηκε τουλ, ηταν αμετακινητη ακομα και με την προοπτικη του Ομπραντοβιτς. Δεν ξερω τι ακριβως ζυγισε αλλα αγωνιστικα, αν ο Ομπραντοβιτς τον ηθελε στην ομαδα, θα μπορουσε να αλλαξει τροχια η καριερα του.
Πραγματικα δεν θελω να τον αδικησω γιατι δεν ειναι ολα για ολους αλλα νομιζω το να κανει σκιπ την ευκαιρια να ειναι υπο τις οδηγιες του Ζοτς (αλλα αν ο Ζοτς μαλλον δε θα τον ηθελε ετσι κι αλλιως) ισως να λεει πιο πολλα απο τη περσινη κακη χρονια του σχετικα με τα ορια του ή το τι θελει απ' το μπασκετ. Αν οντως φυσικα ισχυουν τα ρεπορταζ που ακουσα, παντα βαζω εναν αστερισκο.
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14405
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Στο μεταξύ ο Χουάντσο και φέτος κάτω από τα 20 λεπτά έπαιζε από όταν ήρθε ο Ντέιβις πχ 16 μέσο όρο στα παιχνίδια με Βαλένθια όπως και 16 λεπτά με Μονακό στα πλέι ιν.Dimmitz έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 7:51 pmΟ Ουόκαπ θα πάρει τον ρόλο που θα έχει ο Σλούκας και ο Φουρνιέ θα βρει χρόνο στο τρία σε σχήματα με τρία γκάρντ. Ο Φουρνιέ από ότι ο ίδιος δηλώνει, δεν καίγεται να παίζει στην ρέγκουλαρ, οπότε και κάτω από 20 λεπτά μ.ο, να έχει δεν θα ανοίξει μύτη.
Είναι πιο εύκολο να χωρέσεις 5 Γκαρντ από 5 forward. Νομίζω είναι προφανές, απορώ γιατί ρωτάτε.
Οσμάν, Χουάντσο, NHD, Λάιλς, Μπόνγκα είναι παίκτες που θέλουν από ένα 20λεπτο ο καθένας.
Ακόμα και αυτή η καινούργια θεωρία που κυκλοφορεί από τους Μπαρτζωκικούς ότι σε ένα παιχνίδι ότι κάποιος θα ξεκουράζεται και θα χτυπάει παλαμάκια για να παίξουν οι άλλοι τέσσερις επειδή είναι πολλά τα παιχνίδια εγώ προσωπικά την βρίσκω τρελό τρολ, όταν στην Αμερική που είναι άπειρα τα παιχνίδια παίκτες τύπου Ντόνσιτς παίζουν στην ρέγκουλαρ μέχρι τον θάνατο.
Θα δεχτεί ο Λάιλς ή ο NHD να μείνει εκτός αποστολής σε διαβολοβδομάδα;
Αν μείνει ο Χουάντσο και φύγει ο Οσμάν που είναι και το πιο πιθανό, στο τρία θα παίζει ο Μπόνγκα με τον NHD και στο 4 Χουάντσο με Λάιλς, πάλι κάποιος από αυτούς θα παίζει 10-15 λεπτά και θα ζητήσει να φύγει μέχρι τα Χριστούγεννα, όπως έκανε ο φίλος μας ο Πετρούσεφ.
Ενώ και κ Λάιλς στη Ρεάλ 21 λεπτά έπαιζε.
Στις 2 θέσεις έχεις 80 λεπτά, ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο καθένας θέλει να παίζει από 20 λεπτά μέσο όρο δεν είναι τόσο δύσκολο...
Σε κάποια παιχνίδια θα παίζει περισσότερο ο ένας σε κάποια ο άλλος σε κάποια θα υπάρχει κάποιος τραυματίας και επίσης κάποια λεπτά θα υπάρχει σχήμα με 3 φόργουορντ με τον ίδιο τρόπο που ο Μπαρτζώκας χρησιμοποιεί σχήμα με 3 γκαρντ για να παίζει ο Φουρνιέ μαζί με τον Ντόρσει.
Στο μεταξύ το NBA και ειδικά οι σταρ όπως ο Ντόντσιτς που φέρνεις ως παράδειγμα είναι ο ορισμός της περίπτωσης που στη regular οι σταρ ξεκουράζονται/χάνουν παιχνίδια μέχρι αηδίας.
Παράδειγμα ο Ντόντσιτς μέσο όρο στα 8 χρόνια του παίζει 64 από τα 82 παιχνίδια της regular, σε 18 βαράει παλαμάκια.
Και αν τους άφηνε το NBA τα DNP-Rest στους σταρ θα ήταν πολύ περισσότερα.
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 779
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αλλο αυτο, εγω λεω το τι (εδειξε να) θελει ο παιχτης, τι το θα εκανε ο Ομπραντοβιτς ειναι αλλη ιστορια.τουλουμπα έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:04 pmτι σχεση ο σορτς με τον τροπο που παιζει ο ζοτς?redcard έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:02 pmΕνα σχολιο για τον Σορτς.
Μεσα στη χρονια ειχε τα θεματα της η διαχειριση του Αταμαν οποτε ηταν λιγο δυσκολο να καταλαβεις ποιος φταιει περισσοτερο, ο προπονητης ή ο παιχτης. Ομολογω ωστοσο πως με εντυπωσιασε η αποφαση του να φυγει, μια αποφαση που, οπως μεταφερθηκε τουλ, ηταν αμετακινητη ακομα και με την προοπτικη του Ομπραντοβιτς. Δεν ξερω τι ακριβως ζυγισε αλλα αγωνιστικα, αν ο Ομπραντοβιτς τον ηθελε στην ομαδα, θα μπορουσε να αλλαξει τροχια η καριερα του.
Πραγματικα δεν θελω να τον αδικησω γιατι δεν ειναι ολα για ολους αλλα νομιζω το να κανει σκιπ την ευκαιρια να ειναι υπο τις οδηγιες του Ζοτς (αλλα αν ο Ζοτς μαλλον δε θα τον ηθελε ετσι κι αλλιως) ισως να λεει πιο πολλα απο τη περσινη κακη χρονια του σχετικα με τα ορια του ή το τι θελει απ' το μπασκετ. Αν οντως φυσικα ισχυουν τα ρεπορταζ που ακουσα, παντα βαζω εναν αστερισκο.
Στη δικη μου οπτικη, ο Σορτς θα επρεπε να θελει να μεινει με τα νεα δεδομενα και ο Ομπραντοβιτς να λεει μπααααα. Αλλα εγω δεν ειμαι ο Σορτς και ο Σορτς απ' ο,τι φανηκε προτιμησε την ησυχια του. Και δεν θα τον κρινω, ο καθενας θα κανει ο,τι θελει, απλα λεω οτι μου εκανε εντυπωση και ισως ειναι ενα δειγμα του τι σημαινει να πηγαινεις ενα level πανω, careful what you wish κλπ κλπ.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
για ποιο λογο να θελει να μεινει ενας παιχτης οταν ο προπονητη που ερχεται δεν εχει καμια σχεση με το παιχνιδι του?redcard έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:11 pmΑλλο αυτο, εγω λεω το τι (εδειξε να) θελει ο παιχτης, τι το θα εκανε ο Ομπραντοβιτς ειναι αλλη ιστορια.
Στη δικη μου οπτικη, ο Σορτς θα επρεπε να θελει να μεινει με τα νεα δεδομενα και ο Ομπραντοβιτς να λεει μπααααα. Αλλα εγω δεν ειμαι ο Σορτς και ο Σορτς απ' ο,τι φανηκε προτιμησε την ησυχια του. Και δεν θα τον κρινω, ο καθενας θα κανει ο,τι θελει, απλα λεω οτι μου εκανε εντυπωση και ισως ειναι ενα δειγμα του τι σημαινει να πηγαινεις ενα level πανω, careful what you wish κλπ κλπ.
ουτε ο αταμαν ειχε περυσι
επειδη την εφαγε την παπατζα και τον επιασαν κοροιδο γιατι πρεπει να την επαναλαβει ξανα?
το ειδε το εργο στο παο δεν του αρεσε και την εκανε
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 779
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν εχω καταλαβει οτι το θεμα του Σορτς ηταν ο Αταμαν ή ο Ομπραντοβιτς και το στυλ του παιχνιδιου που δε θα του ταιριαζε. Αυτο που βγαινει ειναι οτι ο παιχτης δε τη παλευε και ηθελε να φυγει ανεξαρτητως προπονητη προτιμωντας καπου πιο ησυχα και χωρις τοσο πίεση.τουλουμπα έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:15 pmγια ποιο λογο να θελει να μεινει ενας παιχτης οταν ο προπονητη που ερχεται δεν εχει καμια σχεση με το παιχνιδι του?redcard έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:11 pm
Αλλο αυτο, εγω λεω το τι (εδειξε να) θελει ο παιχτης, τι το θα εκανε ο Ομπραντοβιτς ειναι αλλη ιστορια.
Στη δικη μου οπτικη, ο Σορτς θα επρεπε να θελει να μεινει με τα νεα δεδομενα και ο Ομπραντοβιτς να λεει μπααααα. Αλλα εγω δεν ειμαι ο Σορτς και ο Σορτς απ' ο,τι φανηκε προτιμησε την ησυχια του. Και δεν θα τον κρινω, ο καθενας θα κανει ο,τι θελει, απλα λεω οτι μου εκανε εντυπωση και ισως ειναι ενα δειγμα του τι σημαινει να πηγαινεις ενα level πανω, careful what you wish κλπ κλπ.
ουτε ο αταμαν ειχε περυσι
επειδη την εφαγε την παπατζα και τον επιασαν κοροιδο γιατι πρεπει να την επαναλαβει ξανα?
το ειδε το εργο στο παο δεν του αρεσε και την εκανε
Τωρα αν ειναι λαθος το ρεπορταζ ή εχω καταλαβει λαθος, τι να σου πω κι εγω.
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14405
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δε νομίζω ότι είναι η πίεση το πρόβλημα, ο άνθρωπος έχει ptsd από το περσινό και δικαιολογημένα.redcard έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:19 pmΔεν εχω καταλαβει οτι το θεμα του Σορτς ηταν ο Αταμαν ή ο Ομπραντοβιτς και το στυλ του παιχνιδιου που δε θα του ταιριαζε. Αυτο που βγαινει ειναι οτι ο παιχτης δε τη παλευε και ηθελε να φυγει ανεξαρτητως προπονητη προτιμωντας καπου πιο ησυχα και χωρις τοσο πίεση.τουλουμπα έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:15 pm
για ποιο λογο να θελει να μεινει ενας παιχτης οταν ο προπονητη που ερχεται δεν εχει καμια σχεση με το παιχνιδι του?
ουτε ο αταμαν ειχε περυσι
επειδη την εφαγε την παπατζα και τον επιασαν κοροιδο γιατι πρεπει να την επαναλαβει ξανα?
το ειδε το εργο στο παο δεν του αρεσε και την εκανε
Τωρα αν ειναι λαθος το ρεπορταζ ή εχω καταλαβει λαθος, τι να σου πω κι εγω.
Προσπαθούσε να προσαρμοστεί σε ένα στυλ μπάσκετ που δε του ταίριαζε και στο πρώτο λάθος ή χαμένο σουτ έτρωγε πάγκο για 1-2 δεκάλεπτα.
Γιατί να ρισκάρει να περάσει το ιδιο.
Αν ο Ομπράντοβιτς τον έπιανε και του έλεγε μείνε σε θέλω σε υπολογίζω θέλω να χτίσω πάνω σου τη περιφέρεια και τα σχετικά πιθανώς να έμενε αλλά ούτε αυτός πρέπει να καιγόταν να τον κρατήσει.

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο