Δυσκολο το κοβω να παει για 2 γκαρντ το chicago.SteveNashidis έγραψε: ↑Κυρ Μάιος 10, 2026 11:26 pm
Πάτησα ένα draft simulator . Για όποιον θέλει εδώ:
https://www.profootballnetwork.com/nba- ... -simulator
Στο 15 αν δεν υπαρχει ο Mara που για καποιο λογο ολοι εχουν ερωτα ξαφνικα, μονο ο Chris Cenac μου κανει.















BasketForum – Ιστορικό Αρχείο