NBA Draft 2026

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
reignman

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6012
Εγγραφή: Παρ Σεπ 29, 2006 7:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: delete me
Αγαπημένη ομάδα: Chicago-Bulls
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μάιος 11, 2026 12:16 am

SteveNashidis έγραψε:
Κυρ Μάιος 10, 2026 11:26 pm
Εικόνα

Εικόνα

Πάτησα ένα draft simulator . Για όποιον θέλει εδώ:
https://www.profootballnetwork.com/nba- ... -simulator
Δυσκολο το κοβω να παει για 2 γκαρντ το chicago.

Στο 15 αν δεν υπαρχει ο Mara που για καποιο λογο ολοι εχουν ερωτα ξαφνικα, μονο ο Chris Cenac μου κανει.

fklmta77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 19, 2024 5:39 pm
Τοποθεσία: LAMIA
Αγαπημένος παίκτης: KAWHI
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μάιος 11, 2026 12:18 am

berry έγραψε:
Κυρ Μάιος 10, 2026 11:21 pm
reignman έγραψε:
Κυρ Μάιος 10, 2026 11:19 pm


Καλη θεση για να παρουμε τον κουραδομπουζερ.

Dymbatsa & Wilson φιλακια.
Μπουζερ για 3 δεν παει ;
Υπάρχει πιθανότητα αλλά δεν τους έχω για τόσο ντουγάνια τους Γκρίζλις.

Άβαταρ μέλους
reignman

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6012
Εγγραφή: Παρ Σεπ 29, 2006 7:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: delete me
Αγαπημένη ομάδα: Chicago-Bulls
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μάιος 11, 2026 12:21 am



me likey

fklmta77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 19, 2024 5:39 pm
Τοποθεσία: LAMIA
Αγαπημένος παίκτης: KAWHI
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μάιος 11, 2026 12:22 am

ssoulliss έγραψε:
Κυρ Μάιος 10, 2026 11:55 pm
SteveNashidis έγραψε:
Κυρ Μάιος 10, 2026 10:38 pm
Tην έθαψαν την Indiana. :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Καλά τους έκαναν, καλά να πάθουν!!! :mrgreen:
SteveNashidis έγραψε:
Κυρ Μάιος 10, 2026 9:37 pm
Το ερώτημα είναι αν οι Wizzards χρειάζονται έναν παίκτη σαν τον Dybantsa φουλ άσουτο και πολύ αθλητικό. :roll:
Καθόλου άσουτος ο Dybantsa. Ούτως ή άλλως μιλάμε για μεγάλη παιχτούρα, βέβαια.


Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7354
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μάιος 11, 2026 12:33 am

fklmta77 έγραψε:
Δευ Μάιος 11, 2026 12:09 am
Όχι άλλες θεωρίες συνωμοσίας. Please.
Ο πρόεδρος τα είπε αυτά, όχι εγώ. :P
reignman έγραψε:
Δευ Μάιος 11, 2026 12:21 am

me likey
Για αυτόν θα σου έγραφα τώρα. Εκεί μπορεί να πάτε.
fklmta77 έγραψε:
Δευ Μάιος 11, 2026 12:22 am
Καθόλου άσουτος ο Dybantsa. Ούτως ή άλλως μιλάμε για μεγάλη παιχτούρα, βέβαια.
Εντάξει με 33% σουτάρει και είχε κάμποσα παιχνίδια φέτος με 15, 16 ακόμη και με 0% στο μακρυνό. Παιχτάρα είναι δεν τον αμφισβητώ. :)

fklmta77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 19, 2024 5:39 pm
Τοποθεσία: LAMIA
Αγαπημένος παίκτης: KAWHI
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μάιος 11, 2026 7:23 am

ssoulliss έγραψε:
Δευ Μάιος 11, 2026 12:33 am
fklmta77 έγραψε:
Δευ Μάιος 11, 2026 12:09 am
Όχι άλλες θεωρίες συνωμοσίας. Please.
Ο πρόεδρος τα είπε αυτά, όχι εγώ. :P
reignman έγραψε:
Δευ Μάιος 11, 2026 12:21 am

me likey
Για αυτόν θα σου έγραφα τώρα. Εκεί μπορεί να πάτε.
fklmta77 έγραψε:
Δευ Μάιος 11, 2026 12:22 am
Καθόλου άσουτος ο Dybantsa. Ούτως ή άλλως μιλάμε για μεγάλη παιχτούρα, βέβαια.
Εντάξει με 33% σουτάρει και είχε κάμποσα παιχνίδια φέτος με 15, 16 ακόμη και με 0% στο μακρυνό. Παιχτάρα είναι δεν τον αμφισβητώ. :)
Κάτι έγραψες για τους Utah που δεν είναι Spurs και είπα αν αρχίσει τώρα και ο SSoulliss, καήκαμε.
Για τον Dybantsa, ;οντως ο Nashidis το έγραψε, mea culpa, σ' αυτόν έπρεπε να απαντήσω. Πάντως με 33%, σε 4+ προσπάθειες / ματς, μέτριο σουτέρ τον λες, άσουτο, όχι. Άλλωστε το παιχνίδι του στηρίζεται πολύ στο mid range.

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10047
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μάιος 11, 2026 7:35 am

fklmta77 έγραψε:
Δευ Μάιος 11, 2026 7:23 am

Κάτι έγραψες για τους Utah που δεν είναι Spurs και είπα αν αρχίσει τώρα και ο SSoulliss, καήκαμε.
Για τον Dybantsa, ;οντως ο Nashidis το έγραψε, mea culpa, σ' αυτόν έπρεπε να απαντήσω.
1. Να τα γράψετε όλα να ειπωθούν αλήθειες :roofl:
2. Δεν έγραψα τίποτα για τον Dybantsa. Δεν τον έχω δει καθόλου oύτε αυτόν ούτε το κολλέγιο του!
3. Οπαδοί Pacers είναι έξαλλοι με τoν Silver.
4.


Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Άβαταρ μέλους
berry

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Magic
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Αγαπημένη ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μάιος 11, 2026 9:53 pm

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13017
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Μάιος 12, 2026 9:42 am

4οι οι Bulls...Ψαχνω τροπο πως θα τα σκ@τωσουν αλλη μια φορα.
Αυτος ο Wilson παραφαινεται καλος για να τον διαλεξουν. :lol:

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5263
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 14, 2026 11:24 am



O de Larrea "παίζει" δυνατά ακόμα και για τον 1ο γύρο του draft, εκεί όπου θα επιλεγεί σίγουρα ο Aday Mara. Υπάρχει ακόμα και ο Baba Miller, ο οποίος αναμένεται να επιλεγεί στον 2ο γύρο.

Η τελευταία και μοναδική φορά όπου οι Ισπανοί έβαλαν τρεις (3) παίκτες στο draft ήταν το 2009 (Rubio, Claver, Llull).

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10047
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:36 pm



Σήμερα έχουμε το draft και αναμένεται πολύ παραγωγική η μέρα. Λόγω του γεγονότος ότι είναι ένα draft με πολύ ταλέντο οι ομάδες αναμένεται να κινηθούν σε πολλά trades. Εικάζω ότι θα μεταπηδήσουν ομάδες στον πρώτο γύρο από αυτές που δεν έχουν πικ ενώ άλλες που έχουν αρκετούς νέους στην ομάδα τους θα πουλήσουν ακριβότερα τις επιλογές τους.

Dybantsa θα είναι μάλλον στο #1.
Ακολουθούν Peterson, Boozer, Wilson, Brown.

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Απάντηση

Επιστροφή στο “NBA Γενικά”