Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
25
9%
Σορτς
39
14%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
6
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
23
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
13
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
59
21%
 
Σύνολο ψήφων: 286
Stelios97

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 762
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2025 11:15 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη Λεσβος
Αγαπημένος παίκτης: Nunn
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 4

Τρί Ιουν 23, 2026 8:24 pm

Να φερουμε κανα χολμς παλι να τραβαμε τα μαλλια μας παρτε τον οτουρου να τελειωνουμε!

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 780
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 pm

pan24 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:23 pm
redcard έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:19 pm


Δεν εχω καταλαβει οτι το θεμα του Σορτς ηταν ο Αταμαν ή ο Ομπραντοβιτς και το στυλ του παιχνιδιου που δε θα του ταιριαζε. Αυτο που βγαινει ειναι οτι ο παιχτης δε τη παλευε και ηθελε να φυγει ανεξαρτητως προπονητη προτιμωντας καπου πιο ησυχα και χωρις τοσο πίεση.

Τωρα αν ειναι λαθος το ρεπορταζ ή εχω καταλαβει λαθος, τι να σου πω κι εγω.
Δε νομίζω ότι είναι η πίεση το πρόβλημα, ο άνθρωπος έχει ptsd από το περσινό και δικαιολογημένα.

Προσπαθούσε να προσαρμοστεί σε ένα στυλ μπάσκετ που δε του ταίριαζε και στο πρώτο λάθος ή χαμένο σουτ έτρωγε πάγκο για 1-2 δεκάλεπτα.

Γιατί να ρισκάρει να περάσει το ιδιο.

Αν ο Ομπράντοβιτς τον έπιανε και του έλεγε μείνε σε θέλω σε υπολογίζω θέλω να χτίσω πάνω σου τη περιφέρεια και τα σχετικά πιθανώς να έμενε αλλά ούτε αυτός πρέπει να καιγόταν να τον κρατήσει.
Εχουμε διαβασει λιγο διαφορετικα πραγματα πισω απο τις γραμμες, ισως θα εχει ενδιαφερον καποια στιγμη να μιλησει και ο παιχτης.

Επι της ουσιας, δεν εχει σημασια γιατι ο Ομπραντοβιτς κατι αλλο θα ηθελε νομιζω κι εγω. Το σχολιο μου ειναι πιο πολυ για τον παιχτη, ειναι μια καλη υπενθυμιση οτι δεν ειναι ευκολη η διαχειριση της καταστασης οταν φτανεις τοσο πανω και δεν ερθουν ολα ευκολα, εκει καποιοι αντι να το παλεψουν θα κανουν ενα βημα πισω.

Θα βγω τελειως offtopic αλλα υπαρχει ενα ακραιο προσφατο παραδειγμα απο το σκακι γι αυτο, για τον Ding Liren που βγηκε παγκοσμιος πρωταθλητης προπερσι και μετα κατερρευσε ψυχολογικα. Ειναι συζητηση για αλλο topic.

JERIAN GRANDAKOS

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
Τοποθεσία: Kalymnos
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:32 pm

Δηλαδή από Ευρώπη με την ίδια λογική ποια ονόματα μπορούμε να κυκλωσουμε ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΝΑ ΦΎΓΟΥΝ ΑΠΌ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ;

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:53 pm

Αν είναι δυνατόν να διαβάζουμε για Οτούρου. Έχει συμβόλαιο με ομάδα που ο πρόεδρος της είναι τόσο πλούσιος που όταν πήγαν να του πάρουν παίκτη τους είπε μη μου την μπαίνετε γιατί θα αγοράσω όλη την ομάδα σας.
Αν δεν κάνει κάποιο χοντρό πειθαρχικό δεν βγαίνει ο Οτούρου από το συμβόλαιό του.

Με τον Βαλαντσιούνας είναι τεράστια χαμένη ευκαιρία. Ο Vucevic ούτε το ίδιο επιδραστικός θα είναι στην Ευρώπη και είναι 2 χρόνια μεγαλύτερος από Βαλαντσιούνας.
Τώρα δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος αντίστοιχου βεληνεκούς 7 footer. Σίγουρα από Ευρώπη δεν νομίζω να υπάρχει κάτι.

Και ο Kevarious Hays έχει κλείσει με Παρτιζάν. Ποιοί ψηλοί μένουν;

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος manos_89 την Τρί Ιουν 23, 2026 8:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:56 pm

redcard έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 pm
pan24 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:23 pm

Δε νομίζω ότι είναι η πίεση το πρόβλημα, ο άνθρωπος έχει ptsd από το περσινό και δικαιολογημένα.

Προσπαθούσε να προσαρμοστεί σε ένα στυλ μπάσκετ που δε του ταίριαζε και στο πρώτο λάθος ή χαμένο σουτ έτρωγε πάγκο για 1-2 δεκάλεπτα.

Γιατί να ρισκάρει να περάσει το ιδιο.

Αν ο Ομπράντοβιτς τον έπιανε και του έλεγε μείνε σε θέλω σε υπολογίζω θέλω να χτίσω πάνω σου τη περιφέρεια και τα σχετικά πιθανώς να έμενε αλλά ούτε αυτός πρέπει να καιγόταν να τον κρατήσει.
Εχουμε διαβασει λιγο διαφορετικα πραγματα πισω απο τις γραμμες, ισως θα εχει ενδιαφερον καποια στιγμη να μιλησει και ο παιχτης.

Επι της ουσιας, δεν εχει σημασια γιατι ο Ομπραντοβιτς κατι αλλο θα ηθελε νομιζω κι εγω. Το σχολιο μου ειναι πιο πολυ για τον παιχτη, ειναι μια καλη υπενθυμιση οτι δεν ειναι ευκολη η διαχειριση της καταστασης οταν φτανεις τοσο πανω και δεν ερθουν ολα ευκολα, εκει καποιοι αντι να το παλεψουν θα κανουν ενα βημα πισω.

Θα βγω τελειως offtopic αλλα υπαρχει ενα ακραιο προσφατο παραδειγμα απο το σκακι γι αυτο, για τον Ding Liren που βγηκε παγκοσμιος πρωταθλητης προπερσι και μετα κατερρευσε ψυχολογικα. Ειναι συζητηση για αλλο topic.
Ασχολείσαι με σκάκι; Πολύ ψαγμένο το σχόλιο σου. Και ο Gukesh μετά το παγκόσμιο έχει επηρεαστεί και δεν παίζει καλά εδώ και πολύ καιρό.

JERIAN GRANDAKOS

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
Τοποθεσία: Kalymnos
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:56 pm

Μάλλον για αυτό θέλουμε Λαιλς για να καπαρώσει την θέση δίπλα στον Λεσσορτ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 +Παπατζον 😆😜

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3655
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:59 pm

JERIAN GRANDAKOS έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:32 pm
Δηλαδή από Ευρώπη με την ίδια λογική ποια ονόματα μπορούμε να κυκλωσουμε ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΝΑ ΦΎΓΟΥΝ ΑΠΌ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ;
Ραιτ, Μοτλει, Νιμπο, Μετου αν και 4/5, Μπολομποι αν δεν εχει υπογραψει νεο συμβολαιο, Χειζ αν δεν εχει υπογραψει ηδη σε Παρτιζαν, Ταις, Γκαμπριελ,

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13624
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:09 pm

Christofis έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:59 pm
JERIAN GRANDAKOS έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:32 pm
Δηλαδή από Ευρώπη με την ίδια λογική ποια ονόματα μπορούμε να κυκλωσουμε ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΝΑ ΦΎΓΟΥΝ ΑΠΌ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ;
Ραιτ, Μοτλει, Νιμπο, Μετου αν και 4/5, Μπολομποι αν δεν εχει υπογραψει νεο συμβολαιο, Χειζ αν δεν εχει υπογραψει ηδη σε Παρτιζαν, Ταις, Γκαμπριελ,
ο ραιτ και ο νιμπο εχουν υπογραψει συμβολαια

τωρα ο μετου ο μπολομποι ο γκαμπριελ μονο σαν τριτα σεντερ μπορει να ερχονται

εμεις μιλαμε για τον βασικο μας σεντερ

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:09 pm

Ο Lyles είναι μέτριος αμυντικός στο 4 και κακός στο 5. Η μόνη εναλλακτική από Ευρωλίγκα ίσως είναι ο Moses Wright. Από NBA δεν ξέρω ποιοι θα μείνουν ελεύθεροι. Ίσως ο Νούρκιτς; ΄Μάλλον όντως θέλει τον Lyles για 5.
Ο hoopfellas ανέφερε ότι το 1 guard + 4 forward θα είναι κανονικότητα με Ζοτς. Δηλαδή υπάρχει όντως πιθανότητα να πάρουμε και Bonga και Lyles και να υπάρχει για αρκετά διαστήματα 5άδα
Σλούκας
Οσμάν
Χέηζ Ντέιβις ή Μπόνγκα
Χουάντσο ή Χέηζ Ντέιβις
Λάιλς

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 780
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:12 pm

Dimmitz έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:56 pm
redcard έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 pm


Εχουμε διαβασει λιγο διαφορετικα πραγματα πισω απο τις γραμμες, ισως θα εχει ενδιαφερον καποια στιγμη να μιλησει και ο παιχτης.

Επι της ουσιας, δεν εχει σημασια γιατι ο Ομπραντοβιτς κατι αλλο θα ηθελε νομιζω κι εγω. Το σχολιο μου ειναι πιο πολυ για τον παιχτη, ειναι μια καλη υπενθυμιση οτι δεν ειναι ευκολη η διαχειριση της καταστασης οταν φτανεις τοσο πανω και δεν ερθουν ολα ευκολα, εκει καποιοι αντι να το παλεψουν θα κανουν ενα βημα πισω.

Θα βγω τελειως offtopic αλλα υπαρχει ενα ακραιο προσφατο παραδειγμα απο το σκακι γι αυτο, για τον Ding Liren που βγηκε παγκοσμιος πρωταθλητης προπερσι και μετα κατερρευσε ψυχολογικα. Ειναι συζητηση για αλλο topic.
Ασχολείσαι με σκάκι; Πολύ ψαγμένο το σχόλιο σου. Και ο Gukesh μετά το παγκόσμιο έχει επηρεαστεί και δεν παίζει καλά εδώ και πολύ καιρό.
Δε μπορω να πω οτι παιζω πια τοσο πολυ αλλα παρακολουθω τι συμβαινει, ειδικα τα τελευταια χρονια που εχει κανει στροφη στο mainstream. Περαν του παιχνιδιου του ιδιου, με ελκυει γενικα να υπαρχει στορι και το σκακι εσχατως βγαζει πολυ drama και αρκετες ενδιαφερουσες ανθρωπινες ιστοριες (μερικες εξαιρετικα δυσαρεστες).

Απ' ο,τι καταλαβαινω παρακολουθεις κι εσυ αρα καταλαβαινεις τι λεω.. :D

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:13 pm

pan24 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:09 pm

Στο μεταξύ το NBA και ειδικά οι σταρ όπως ο Ντόντσιτς που φέρνεις ως παράδειγμα είναι ο ορισμός της περίπτωσης που στη regular οι σταρ ξεκουράζονται/χάνουν παιχνίδια μέχρι αηδίας.
Παράδειγμα ο Ντόντσιτς μέσο όρο στα 8 χρόνια του παίζει 64 από τα 82 παιχνίδια της regular, σε 18 βαράει παλαμάκια.
Και αν τους άφηνε το NBA τα DNP-Rest στους σταρ θα ήταν πολύ περισσότερα.
Νομίζω πως όποια ομάδα θέλει να έχει υπερ-γεμάτο ρόστερ υποχρεωτικά θα καταφύγει και σε τέτοιου τύπου ροτέισον.

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:46 pm

redcard έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:12 pm
Dimmitz έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:56 pm


Ασχολείσαι με σκάκι; Πολύ ψαγμένο το σχόλιο σου. Και ο Gukesh μετά το παγκόσμιο έχει επηρεαστεί και δεν παίζει καλά εδώ και πολύ καιρό.
Δε μπορω να πω οτι παιζω πια τοσο πολυ αλλα παρακολουθω τι συμβαινει, ειδικα τα τελευταια χρονια που εχει κανει στροφη στο mainstream. Περαν του παιχνιδιου του ιδιου, με ελκυει γενικα να υπαρχει στορι και το σκακι εσχατως βγαζει πολυ drama και αρκετες ενδιαφερουσες ανθρωπινες ιστοριες (μερικες εξαιρετικα δυσαρεστες).

Απ' ο,τι καταλαβαινω παρακολουθεις κι εσυ αρα καταλαβαινεις τι λεω.. :D
Ναι παρακολουθώ φουλ όλα τα μεγάλα event. By the way επειδή ανέφερες τον Ding, πήρε χρυσό η ομάδα του στο team world championship :D

Άβαταρ μέλους
qspock

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3927
Εγγραφή: Τρί Απρ 12, 2005 4:14 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 9:50 pm

Λοιπον: Μπονγκα, Νουρκιτς, Μπογντανοβιτς (αν φυγει που δε νομιζω για φετος) πιστευω θα ειναι στα ονοματα που θα χτυπησει ο Ζοτς.

Απο κει και περα, υπαρχει θεμα χημειας το οποιο θα πρεπει να λυθει. Ενας Ελληνας ψηλος θα αποκτηθει σιγουρα.

Για Μοντερο που λεγεται το αποκλειω.
Σιγουρακι τον Μπονκα κι ας ακουγεται ο Λαιλς.

Μεγαλο ερωτιματικο ο αντικαταστατης του Σορτς.

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:09 pm

Και γω κάπως έτσι πιστεύω ότι θα πάει.
Μπόνγκα χωρίς να φύγει κάποιος.
Οσμάν φεύγει μόνο σε περίπτωση Μπόγνταν.
2 ψηλοί που δεν έχω ιδέα ποιοι θα είναι αλλά μάλλον αμυντικού προσανατολισμού. Ίσως για 3ο θα άξιζε να δούμε Φαλ, ειδικά με διαβατήριο αλλά νομίζω ότι θα καταλήξει βιλερμπάν.
Ίσως Μπαντιό, που δεν με τρελαίνει καθόλου. Θα ήταν τελευταία μου επιλογή.
Και play maker που πάλι δεν έχω ιδέα. Θα ρίσκαρα με Tyus Jones, ή μπορεί να κοιτάξουμε Λάρκιν αν όντως μείνει ελεύθερος πάντως.

Γκραντ, Χουάντσο νομίζω θα μείνουν, γιατί έχουν πει και οι καθεστωτικοί ότι ο Ζοτς πιστεύει ότι το ρόστερ όπως είναι μπορεί να αποδώσει πολύ καλύτερα.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3655
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 10:38 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:09 pm
Christofis έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:59 pm


Ραιτ, Μοτλει, Νιμπο, Μετου αν και 4/5, Μπολομποι αν δεν εχει υπογραψει νεο συμβολαιο, Χειζ αν δεν εχει υπογραψει ηδη σε Παρτιζαν, Ταις, Γκαμπριελ,
ο ραιτ και ο νιμπο εχουν υπογραψει συμβολαια

τωρα ο μετου ο μπολομποι ο γκαμπριελ μονο σαν τριτα σεντερ μπορει να ερχονται

εμεις μιλαμε για τον βασικο μας σεντερ
Ο Ραιτ δεν ειμαι σιγουρος οτι υπεγραψε τελικα. Εγω εγραψα ολα τα ρεαλιστικα ονοματα για ευρωλιγκα γιατι αυτο ρωτησε το παιδι. Για μενα μονο ο Ραιτ για βασικος καθως τον θεωρω εναν αντιστοιχο Λεσορ ισως κια πιο ταλαντουχο στην αντιστοιχη ηλικια

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”