Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 780
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εχουμε διαβασει λιγο διαφορετικα πραγματα πισω απο τις γραμμες, ισως θα εχει ενδιαφερον καποια στιγμη να μιλησει και ο παιχτης.pan24 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:23 pmΔε νομίζω ότι είναι η πίεση το πρόβλημα, ο άνθρωπος έχει ptsd από το περσινό και δικαιολογημένα.redcard έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:19 pm
Δεν εχω καταλαβει οτι το θεμα του Σορτς ηταν ο Αταμαν ή ο Ομπραντοβιτς και το στυλ του παιχνιδιου που δε θα του ταιριαζε. Αυτο που βγαινει ειναι οτι ο παιχτης δε τη παλευε και ηθελε να φυγει ανεξαρτητως προπονητη προτιμωντας καπου πιο ησυχα και χωρις τοσο πίεση.
Τωρα αν ειναι λαθος το ρεπορταζ ή εχω καταλαβει λαθος, τι να σου πω κι εγω.
Προσπαθούσε να προσαρμοστεί σε ένα στυλ μπάσκετ που δε του ταίριαζε και στο πρώτο λάθος ή χαμένο σουτ έτρωγε πάγκο για 1-2 δεκάλεπτα.
Γιατί να ρισκάρει να περάσει το ιδιο.
Αν ο Ομπράντοβιτς τον έπιανε και του έλεγε μείνε σε θέλω σε υπολογίζω θέλω να χτίσω πάνω σου τη περιφέρεια και τα σχετικά πιθανώς να έμενε αλλά ούτε αυτός πρέπει να καιγόταν να τον κρατήσει.
Επι της ουσιας, δεν εχει σημασια γιατι ο Ομπραντοβιτς κατι αλλο θα ηθελε νομιζω κι εγω. Το σχολιο μου ειναι πιο πολυ για τον παιχτη, ειναι μια καλη υπενθυμιση οτι δεν ειναι ευκολη η διαχειριση της καταστασης οταν φτανεις τοσο πανω και δεν ερθουν ολα ευκολα, εκει καποιοι αντι να το παλεψουν θα κανουν ενα βημα πισω.
Θα βγω τελειως offtopic αλλα υπαρχει ενα ακραιο προσφατο παραδειγμα απο το σκακι γι αυτο, για τον Ding Liren που βγηκε παγκοσμιος πρωταθλητης προπερσι και μετα κατερρευσε ψυχολογικα. Ειναι συζητηση για αλλο topic.
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν είναι δυνατόν να διαβάζουμε για Οτούρου. Έχει συμβόλαιο με ομάδα που ο πρόεδρος της είναι τόσο πλούσιος που όταν πήγαν να του πάρουν παίκτη τους είπε μη μου την μπαίνετε γιατί θα αγοράσω όλη την ομάδα σας.
Αν δεν κάνει κάποιο χοντρό πειθαρχικό δεν βγαίνει ο Οτούρου από το συμβόλαιό του.
Με τον Βαλαντσιούνας είναι τεράστια χαμένη ευκαιρία. Ο Vucevic ούτε το ίδιο επιδραστικός θα είναι στην Ευρώπη και είναι 2 χρόνια μεγαλύτερος από Βαλαντσιούνας.
Τώρα δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος αντίστοιχου βεληνεκούς 7 footer. Σίγουρα από Ευρώπη δεν νομίζω να υπάρχει κάτι.
Και ο Kevarious Hays έχει κλείσει με Παρτιζάν. Ποιοί ψηλοί μένουν;
Αν δεν κάνει κάποιο χοντρό πειθαρχικό δεν βγαίνει ο Οτούρου από το συμβόλαιό του.
Με τον Βαλαντσιούνας είναι τεράστια χαμένη ευκαιρία. Ο Vucevic ούτε το ίδιο επιδραστικός θα είναι στην Ευρώπη και είναι 2 χρόνια μεγαλύτερος από Βαλαντσιούνας.
Τώρα δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος αντίστοιχου βεληνεκούς 7 footer. Σίγουρα από Ευρώπη δεν νομίζω να υπάρχει κάτι.
Και ο Kevarious Hays έχει κλείσει με Παρτιζάν. Ποιοί ψηλοί μένουν;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος manos_89 την Τρί Ιουν 23, 2026 8:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ασχολείσαι με σκάκι; Πολύ ψαγμένο το σχόλιο σου. Και ο Gukesh μετά το παγκόσμιο έχει επηρεαστεί και δεν παίζει καλά εδώ και πολύ καιρό.redcard έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 pmΕχουμε διαβασει λιγο διαφορετικα πραγματα πισω απο τις γραμμες, ισως θα εχει ενδιαφερον καποια στιγμη να μιλησει και ο παιχτης.pan24 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:23 pm
Δε νομίζω ότι είναι η πίεση το πρόβλημα, ο άνθρωπος έχει ptsd από το περσινό και δικαιολογημένα.
Προσπαθούσε να προσαρμοστεί σε ένα στυλ μπάσκετ που δε του ταίριαζε και στο πρώτο λάθος ή χαμένο σουτ έτρωγε πάγκο για 1-2 δεκάλεπτα.
Γιατί να ρισκάρει να περάσει το ιδιο.
Αν ο Ομπράντοβιτς τον έπιανε και του έλεγε μείνε σε θέλω σε υπολογίζω θέλω να χτίσω πάνω σου τη περιφέρεια και τα σχετικά πιθανώς να έμενε αλλά ούτε αυτός πρέπει να καιγόταν να τον κρατήσει.
Επι της ουσιας, δεν εχει σημασια γιατι ο Ομπραντοβιτς κατι αλλο θα ηθελε νομιζω κι εγω. Το σχολιο μου ειναι πιο πολυ για τον παιχτη, ειναι μια καλη υπενθυμιση οτι δεν ειναι ευκολη η διαχειριση της καταστασης οταν φτανεις τοσο πανω και δεν ερθουν ολα ευκολα, εκει καποιοι αντι να το παλεψουν θα κανουν ενα βημα πισω.
Θα βγω τελειως offtopic αλλα υπαρχει ενα ακραιο προσφατο παραδειγμα απο το σκακι γι αυτο, για τον Ding Liren που βγηκε παγκοσμιος πρωταθλητης προπερσι και μετα κατερρευσε ψυχολογικα. Ειναι συζητηση για αλλο topic.
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3655
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Ραιτ, Μοτλει, Νιμπο, Μετου αν και 4/5, Μπολομποι αν δεν εχει υπογραψει νεο συμβολαιο, Χειζ αν δεν εχει υπογραψει ηδη σε Παρτιζαν, Ταις, Γκαμπριελ,JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:32 pmΔηλαδή από Ευρώπη με την ίδια λογική ποια ονόματα μπορούμε να κυκλωσουμε ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΝΑ ΦΎΓΟΥΝ ΑΠΌ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ;
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
ο ραιτ και ο νιμπο εχουν υπογραψει συμβολαιαChristofis έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:59 pmΡαιτ, Μοτλει, Νιμπο, Μετου αν και 4/5, Μπολομποι αν δεν εχει υπογραψει νεο συμβολαιο, Χειζ αν δεν εχει υπογραψει ηδη σε Παρτιζαν, Ταις, Γκαμπριελ,JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:32 pmΔηλαδή από Ευρώπη με την ίδια λογική ποια ονόματα μπορούμε να κυκλωσουμε ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΝΑ ΦΎΓΟΥΝ ΑΠΌ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ;
τωρα ο μετου ο μπολομποι ο γκαμπριελ μονο σαν τριτα σεντερ μπορει να ερχονται
εμεις μιλαμε για τον βασικο μας σεντερ
Ο Lyles είναι μέτριος αμυντικός στο 4 και κακός στο 5. Η μόνη εναλλακτική από Ευρωλίγκα ίσως είναι ο Moses Wright. Από NBA δεν ξέρω ποιοι θα μείνουν ελεύθεροι. Ίσως ο Νούρκιτς; ΄Μάλλον όντως θέλει τον Lyles για 5.
Ο hoopfellas ανέφερε ότι το 1 guard + 4 forward θα είναι κανονικότητα με Ζοτς. Δηλαδή υπάρχει όντως πιθανότητα να πάρουμε και Bonga και Lyles και να υπάρχει για αρκετά διαστήματα 5άδα
Σλούκας
Οσμάν
Χέηζ Ντέιβις ή Μπόνγκα
Χουάντσο ή Χέηζ Ντέιβις
Λάιλς
Ο hoopfellas ανέφερε ότι το 1 guard + 4 forward θα είναι κανονικότητα με Ζοτς. Δηλαδή υπάρχει όντως πιθανότητα να πάρουμε και Bonga και Lyles και να υπάρχει για αρκετά διαστήματα 5άδα
Σλούκας
Οσμάν
Χέηζ Ντέιβις ή Μπόνγκα
Χουάντσο ή Χέηζ Ντέιβις
Λάιλς
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 780
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δε μπορω να πω οτι παιζω πια τοσο πολυ αλλα παρακολουθω τι συμβαινει, ειδικα τα τελευταια χρονια που εχει κανει στροφη στο mainstream. Περαν του παιχνιδιου του ιδιου, με ελκυει γενικα να υπαρχει στορι και το σκακι εσχατως βγαζει πολυ drama και αρκετες ενδιαφερουσες ανθρωπινες ιστοριες (μερικες εξαιρετικα δυσαρεστες).Dimmitz έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:56 pmΑσχολείσαι με σκάκι; Πολύ ψαγμένο το σχόλιο σου. Και ο Gukesh μετά το παγκόσμιο έχει επηρεαστεί και δεν παίζει καλά εδώ και πολύ καιρό.redcard έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:30 pm
Εχουμε διαβασει λιγο διαφορετικα πραγματα πισω απο τις γραμμες, ισως θα εχει ενδιαφερον καποια στιγμη να μιλησει και ο παιχτης.
Επι της ουσιας, δεν εχει σημασια γιατι ο Ομπραντοβιτς κατι αλλο θα ηθελε νομιζω κι εγω. Το σχολιο μου ειναι πιο πολυ για τον παιχτη, ειναι μια καλη υπενθυμιση οτι δεν ειναι ευκολη η διαχειριση της καταστασης οταν φτανεις τοσο πανω και δεν ερθουν ολα ευκολα, εκει καποιοι αντι να το παλεψουν θα κανουν ενα βημα πισω.
Θα βγω τελειως offtopic αλλα υπαρχει ενα ακραιο προσφατο παραδειγμα απο το σκακι γι αυτο, για τον Ding Liren που βγηκε παγκοσμιος πρωταθλητης προπερσι και μετα κατερρευσε ψυχολογικα. Ειναι συζητηση για αλλο topic.
Απ' ο,τι καταλαβαινω παρακολουθεις κι εσυ αρα καταλαβαινεις τι λεω..
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 319
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Νομίζω πως όποια ομάδα θέλει να έχει υπερ-γεμάτο ρόστερ υποχρεωτικά θα καταφύγει και σε τέτοιου τύπου ροτέισον.pan24 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:09 pm
Στο μεταξύ το NBA και ειδικά οι σταρ όπως ο Ντόντσιτς που φέρνεις ως παράδειγμα είναι ο ορισμός της περίπτωσης που στη regular οι σταρ ξεκουράζονται/χάνουν παιχνίδια μέχρι αηδίας.
Παράδειγμα ο Ντόντσιτς μέσο όρο στα 8 χρόνια του παίζει 64 από τα 82 παιχνίδια της regular, σε 18 βαράει παλαμάκια.
Και αν τους άφηνε το NBA τα DNP-Rest στους σταρ θα ήταν πολύ περισσότερα.
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ναι παρακολουθώ φουλ όλα τα μεγάλα event. By the way επειδή ανέφερες τον Ding, πήρε χρυσό η ομάδα του στο team world championshipredcard έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 9:12 pmΔε μπορω να πω οτι παιζω πια τοσο πολυ αλλα παρακολουθω τι συμβαινει, ειδικα τα τελευταια χρονια που εχει κανει στροφη στο mainstream. Περαν του παιχνιδιου του ιδιου, με ελκυει γενικα να υπαρχει στορι και το σκακι εσχατως βγαζει πολυ drama και αρκετες ενδιαφερουσες ανθρωπινες ιστοριες (μερικες εξαιρετικα δυσαρεστες).
Απ' ο,τι καταλαβαινω παρακολουθεις κι εσυ αρα καταλαβαινεις τι λεω..![]()
Λοιπον: Μπονγκα, Νουρκιτς, Μπογντανοβιτς (αν φυγει που δε νομιζω για φετος) πιστευω θα ειναι στα ονοματα που θα χτυπησει ο Ζοτς.
Απο κει και περα, υπαρχει θεμα χημειας το οποιο θα πρεπει να λυθει. Ενας Ελληνας ψηλος θα αποκτηθει σιγουρα.
Για Μοντερο που λεγεται το αποκλειω.
Σιγουρακι τον Μπονκα κι ας ακουγεται ο Λαιλς.
Μεγαλο ερωτιματικο ο αντικαταστατης του Σορτς.
Απο κει και περα, υπαρχει θεμα χημειας το οποιο θα πρεπει να λυθει. Ενας Ελληνας ψηλος θα αποκτηθει σιγουρα.
Για Μοντερο που λεγεται το αποκλειω.
Σιγουρακι τον Μπονκα κι ας ακουγεται ο Λαιλς.
Μεγαλο ερωτιματικο ο αντικαταστατης του Σορτς.
Και γω κάπως έτσι πιστεύω ότι θα πάει.
Μπόνγκα χωρίς να φύγει κάποιος.
Οσμάν φεύγει μόνο σε περίπτωση Μπόγνταν.
2 ψηλοί που δεν έχω ιδέα ποιοι θα είναι αλλά μάλλον αμυντικού προσανατολισμού. Ίσως για 3ο θα άξιζε να δούμε Φαλ, ειδικά με διαβατήριο αλλά νομίζω ότι θα καταλήξει βιλερμπάν.
Ίσως Μπαντιό, που δεν με τρελαίνει καθόλου. Θα ήταν τελευταία μου επιλογή.
Και play maker που πάλι δεν έχω ιδέα. Θα ρίσκαρα με Tyus Jones, ή μπορεί να κοιτάξουμε Λάρκιν αν όντως μείνει ελεύθερος πάντως.
Γκραντ, Χουάντσο νομίζω θα μείνουν, γιατί έχουν πει και οι καθεστωτικοί ότι ο Ζοτς πιστεύει ότι το ρόστερ όπως είναι μπορεί να αποδώσει πολύ καλύτερα.
Μπόνγκα χωρίς να φύγει κάποιος.
Οσμάν φεύγει μόνο σε περίπτωση Μπόγνταν.
2 ψηλοί που δεν έχω ιδέα ποιοι θα είναι αλλά μάλλον αμυντικού προσανατολισμού. Ίσως για 3ο θα άξιζε να δούμε Φαλ, ειδικά με διαβατήριο αλλά νομίζω ότι θα καταλήξει βιλερμπάν.
Ίσως Μπαντιό, που δεν με τρελαίνει καθόλου. Θα ήταν τελευταία μου επιλογή.
Και play maker που πάλι δεν έχω ιδέα. Θα ρίσκαρα με Tyus Jones, ή μπορεί να κοιτάξουμε Λάρκιν αν όντως μείνει ελεύθερος πάντως.
Γκραντ, Χουάντσο νομίζω θα μείνουν, γιατί έχουν πει και οι καθεστωτικοί ότι ο Ζοτς πιστεύει ότι το ρόστερ όπως είναι μπορεί να αποδώσει πολύ καλύτερα.
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3655
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Ραιτ δεν ειμαι σιγουρος οτι υπεγραψε τελικα. Εγω εγραψα ολα τα ρεαλιστικα ονοματα για ευρωλιγκα γιατι αυτο ρωτησε το παιδι. Για μενα μονο ο Ραιτ για βασικος καθως τον θεωρω εναν αντιστοιχο Λεσορ ισως κια πιο ταλαντουχο στην αντιστοιχη ηλικιατουλουμπα έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 9:09 pmο ραιτ και ο νιμπο εχουν υπογραψει συμβολαιαChristofis έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 8:59 pm
Ραιτ, Μοτλει, Νιμπο, Μετου αν και 4/5, Μπολομποι αν δεν εχει υπογραψει νεο συμβολαιο, Χειζ αν δεν εχει υπογραψει ηδη σε Παρτιζαν, Ταις, Γκαμπριελ,
τωρα ο μετου ο μπολομποι ο γκαμπριελ μονο σαν τριτα σεντερ μπορει να ερχονται
εμεις μιλαμε για τον βασικο μας σεντερ


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο