Jeight έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 1:38 pm
BillyPao έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 1:29 pm
"Παιχνιδάκια" επειδή ήθελε να παίζει ως βασικός και όχι αλλαγή του Ουόκαπ; Αυτή είναι η δική σου ανάγνωση.
Επειδη ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ εβαζε τον ευατο του πανω απο την ομαδα. Επειδη αποδεδειγμενα αρχισε τα μουτρακια το 22 που η ομαδα ρολαρε ενω το 21 που ηταν βασικος και επαιζε 27 λεπτα αλλα η ομαδα δεν πηγε play-off δεν ειχε κανενα θεμα. Επειδη
αποδεδειγμενα λειτουργουσε καλυτερα με την στελεχωση σαν ο κυριως δημιουργος της δευτερης πενταδας.
Μην ανοιξουμε παλι το κεφαλαιο Σλουκας, δεν εχω ορεξη. Ακομα βεβασια δεν ειδα αντιλογο για το ειναι μετριος εως κακος στα φ4 απο χθες. Μαλλον καποιος δυσκολευτηκε να βρει αντεπιεχειρημα σε αυτο....
η ομαδα μπηκε play off γιατι στην θεση του κουφου και ελλις στο 5 ηρθε ο φαλ που ναι ειναι καλυτερος παικτης απο τα 2 αυτα παιδια που δεν ηταν παικτες ευρωλιγκας
στην θεση του χαρισον ηρθε ο ντορσει και στην θεση του τζενκινς ηρθε ο γουοκαπ που ναι ειναι καλυτερος παικτης απο τον τζενκινς.
γι αυτο μπηκαμε στα πλει οφφ γιατι η ομαδα αναβαθμιστηκε ποιοτικα καθως δεν ειχαμε καν παικτες ευρωλιγκας την προηγουμενη χρονια και παλευαν ο σλουκας με τον σπανουλη και τον πριντεζη στα τελευταια τους μπασκετικα να σωσουν οτι σωζεται
δεν φταιει οτι περιοριστηκε ο χρονος του σλουκα στο οτι μπηκαμε πλει οφφ ελεος να πουμε...
yawn.brigade
δεν μου απαντας στο πολυ απλο ερωτημα που εκανα...τον χαρακτηρισες ως κακοπληρωμενο και σου κανω το πολυ απλο ερωτημα σε ποια απο τις χρονιες του κακοπληρωθηκε.θελω να καταλαβω...πες μου πχ το 2023.δεν μου λες.δεν πειραζει υγεια
Καρβουνιάρης
παμε να πουμε τα καλα της ομαδας
εξελιξη βεζενκοφ
ελευση φουρνιε
ελευση μιλουτινοφ
ελευση ντορσει και τις 2 φορες
τα καλα του μπαρτζωκα
εχω την αισθηση απο αυτα που βλεπω στο γηπεδο πως ειναι καλος προπονητης καθως βγαινουν συστηματα και η ομαδα ειναι δουλεμενη μπασκετικα
κακο κοουτσαρισμα-χανεται πολυ ευκολα γιατι ειναι φιλαθλος και ξεχναει πως ειναι προπονητης
και κυριως βασισε αυτο που ηθελε να χτισει σε 2 παιδια με περιορισμενο ατομικο ταλεντο τον γουοκαπ και τον φαλ και κυριως σε 2 παικτες μπασκετικα λιγους.δεν μπορει να καιγεται το συμπαν να παιζεις φαιναλ φορ να εισαι στα σχοινια να εισαι 2.18 και να μην μπορεις να γυρισεις να καρφωσεις ή δεν μπορει να εισαι πλει μεικερ και να μην μπορεις να κανεις μια διεισδυση να βαλλεις ενα προσωπικο καλαθι.συνεχεια να πετας την μπαλα σε αλλον ωστε αλλος να παιρνει την ευθυνη.αυτο ειναι λιγοψυχια και δεν το μπορω.πχ ο τζοσεφ φετος ουτε καλυτερο σωμα εχει απο τον γουοκαπ ουτε τιποτα αλλά το ελεγε η ψυχη του.σου λεει θα μπω μεσα στην ρακετα θα βαλλω καλαθι,ειχε κοτσια οσο μπορουσε το παιδι.
αν ειχε 2 αλλα παιδια σε αυτες τις 2 κομβικες θεσεις θα ειχε +2 ευρωλιγκες και θα ηταν μυθος αυτην την στιγμη
αν ειχε το συστημα του που φαινεται πως αποδιδει αλλά εμπλουτιζε την ομαδα με περισσοτερη ατομικη μπασκετικη προσωπικοτητα θα ηταν ιδανικος
ο αταμαν πχ ειναι το ακριβως αντιθετο...ξερει να διαλεγει παικτες γενικα αλλά απο μπασκετικη αναλυση δεν