Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
AO DAFNIS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1127
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 01, 2020 6:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος AO DAFNIS την Τετ Ιουν 24, 2026 9:38 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- karamelitsa

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2694
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 18, 2023 11:58 am
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: Ζιοβάνι
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3167
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Ρε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13688
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
πριν 2 ωρες το ειχα γραψει οτι ο παο δεν ελληνοποιει αλλα αν βρει ελληνοποιημενους τους παιρνει
Στην ανάρτησή του ο Γιαννακόπουλος αναφέρει:
"Όπως όλοι γνωρίζετε ο Μουστάφα Φαλ έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες ελληνοποίησής του εδώ και πάνω από ένα χρόνο, ενάμιση, με το ουσιαστικό μ΄ςρος αυτού να έχει ολοκληρωθεί. Το τυπικό μένει, να βγει η ταυτότητά του.
Μένοντας πάντα πιστοί στις αρχές μας, ότι εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, είμαστε στην πάρα πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ο Μουστάφα Φαλ για τα επόμενα 2+1 χρόνια θα είναι μέλος της Παναθηναϊκός οικογένειας.
Συνεχίζουμε να θεωρούμε λάθος τις εύκολες ελληνοποιήσεις και δη τις τιμητικές πολιτογραφήσεις, δεν είναι προς όφελος του ελληνικού μπάσκετ και της Εθνικης ομάδας, η οποία είναι πάνω από όλα, η επίσημη αγαπημένη μας
Τα καλύτερα είναι μπροστά μας".
Στην ανάρτησή του ο Γιαννακόπουλος αναφέρει:
"Όπως όλοι γνωρίζετε ο Μουστάφα Φαλ έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες ελληνοποίησής του εδώ και πάνω από ένα χρόνο, ενάμιση, με το ουσιαστικό μ΄ςρος αυτού να έχει ολοκληρωθεί. Το τυπικό μένει, να βγει η ταυτότητά του.
Μένοντας πάντα πιστοί στις αρχές μας, ότι εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, είμαστε στην πάρα πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ο Μουστάφα Φαλ για τα επόμενα 2+1 χρόνια θα είναι μέλος της Παναθηναϊκός οικογένειας.
Συνεχίζουμε να θεωρούμε λάθος τις εύκολες ελληνοποιήσεις και δη τις τιμητικές πολιτογραφήσεις, δεν είναι προς όφελος του ελληνικού μπάσκετ και της Εθνικης ομάδας, η οποία είναι πάνω από όλα, η επίσημη αγαπημένη μας
Τα καλύτερα είναι μπροστά μας".
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Με τα πολλα συνηλθε ο ενας και ξεκουτιανε ο αλλος . Αυτο καταλαβαινω εγωΚαρβουνιάρης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:36 pmΡε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.
Εφόσον είναι ελεύθερη η αγορά τότε όταν τραυματίστηκε πέρσι και ξέραμε ότι θα έχανε όλη την επόμενη χρονιά ας τον διωχναμε. Αλλά εμείς τον κρατήσαμε με 1.8!!! ΕΝΑ ΚΟΜΑ ΟΧΤΩ!!! Για να βλέπει από εξέδρα . Ο Ολυμπιακός τον σεβάστηκε και αυτόν και όλους τους παίκτες. Σαν δείγμα σεβασμού μπορείς να πας σε άλλη ομάδα.... Γνώμη μου πάντα. Και το ξανά λέω δεν μιλάω παικτικα. Αλλά σαν αγάπη που του είχαμε.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 9:36 pmΡε παιδιά, όλοι όσοι λέγατε για τον Γουόκαπ πως έτσι είναι η ελεύθερη αγορά κι αν δεν του αρέσει ας πρόσεχε κλπ κλπ, τώρα στραβώσατε που πήγε ο Φαλ (ως ελεύθερος) στον Παναθηναϊκό; Καλά έκανε και πήγε και το ίδιο συμπαθής θα μου είναι και τώρα. Και επειδή σίγουρα η κίνηση αυτή ήταν του Ομπράντοβιτς, δείχνει πως δεν είχε τόσο άδικο ο Μπαρτζώκας που τόσα χρόνια στήριζε το παιχνίδι του (και) στον Φαλ.

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο