επειδη ο λωτσος ξερει ποιοι παικτες πανε που θα πω ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΡΗ Ο ΘΩΜΑΚΟΣ.αυτην ειναι η πραγματικη ειδηση σημερα.ξερει την λειτουργια της μαζας.σημερα λεει θα το βγαλω.οχι αυριο ωστε να μην θεωρηθει πως το εκανε εσκεμμενα μπαμ και εκτεθει σε αγγελοπουλους αλλά λιγακι πριν τον φαλ ωστε να ισχυριστει και που θελετε να ξερω εγω ποτε ακριβως θα αποφασισει ο παναθηναικος να ανακοινωσει τον φαλ.ωστοσο φυσικα και ηξερε...ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΦΙΑ.ΤΟΥ ΤΟ ΔΙΝΩ.ειναι γατονι ο τυπος τι να λεμε
ο θωμας το καλο το παιδι μεσα στο κολπο...θωμα αποδειχτηκες μεγιστος παικτης[λαμογιο οχι αστεια]
ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Ο ΘΩΜΑΣ.μονο και μονο για την κομπινα του το δινω
μολις το πεταξε και ο παπαθεοδωρου πως ο μεγαλος ευνοημενος της υποθεσης φαλ ειναι ο γουοκαπ
ο θωμας το καλο το παιδι μεσα στο κολπο...θωμα αποδειχτηκες μεγιστος παικτης[λαμογιο οχι αστεια]
ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Ο ΘΩΜΑΣ.μονο και μονο για την κομπινα του το δινω
μολις το πεταξε και ο παπαθεοδωρου πως ο μεγαλος ευνοημενος της υποθεσης φαλ ειναι ο γουοκαπ







BasketForum – Ιστορικό Αρχείο