Αν δεν πάρει διαβατήριο θα πρόκειται για εντολή από άνωθεν, που θα οφείλεται αποκλειστικά στο γεγονός ότι ο παίκτης πήγε στον Παναθηναϊκό. Θέλω να ελπίζω ότι η ομάδα έχει λάβει διαβεβαιώσεις από την πλευρά του παίκτη ότι δε θα στραβώσει τίποτα. Και για να απαντήσω στην ερώτηση σου, αν δεν πάρει διαβατήριο ο Φαλ, θα ήθελα κάτι καλύτερο στη θέση του.
Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8084
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8084
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Από τη στιγμή που ο Γιαννακόπουλος είπε ότι είναι τυπικό το θέμα μέχρι να πάρει την ταυτότητα στα χέρια του, οτιδήποτε άλλο θα είναι σκάνδαλο.
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1517
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8084
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Το θέμα δεν είναι με ποιους "άνωθεν" έχει κακές σχέσεις ο Γιαννακόπουλος, το θέμα είναι με ποιους "άνωθεν" έχει καλές σχέσεις ο Ολυμπιακός για να μπλοκάρουν την έκδοση διαβατηρίου στον Φαλ τώρα που ήρθε σε μας.yawn.brigade έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:44 amκακές σχέσεις με "άνωθεν" μόνο με τον Ποσειδώνα έχει ο δπγ αλλά δεν είναι καιρός για τέτοιες συζητήσεις.
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 813
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πάντως στη συνέντευξη του Μπαφέ άλλα έλεγαν. Ότι δεν ξέρουν αν θα πάρει το διαβατήριο και αν το πάρει θα φάει αρκετούς μήνες μέχρι να το έχει στα χέρια του. Πάντως μην το έχετε και τόσο σίγουρο το διαβατήριο.BillyPao έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:46 amΤο θέμα δεν είναι με ποιους "άνωθεν" έχει κακές σχέσεις ο Γιαννακόπουλος, το θέμα είναι με ποιους "άνωθεν" έχει καλές σχέσεις ο Ολυμπιακός για να μπλοκάρουν την έκδοση διαβατηρίου στον Φαλ τώρα που ήρθε σε μας.yawn.brigade έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:44 amκακές σχέσεις με "άνωθεν" μόνο με τον Ποσειδώνα έχει ο δπγ αλλά δεν είναι καιρός για τέτοιες συζητήσεις.
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8084
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Εδώ γράφει πως από τις 28/05 ο Φαλ έχει το σχετικό χαρτί από το Υπουργείο Εσωτερικών: https://newspao.gr/basket/743355_panath ... o-fal.html
Οι πληροφορίες του άρθρου του Newspao είναι από την εκπομπή Magic Euroleague, για να προλάβω όποιον αναρωτηθεί.
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5998
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- yorgos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 11460
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 20, 2009 1:55 am
- Τοποθεσία: Αβάνα
- Αγαπημένη θέση: SF
- Αγαπημένος παίκτης: Στηβ Νας
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πώς είσαι έτσι VS Πώς έγινες έτσι / Πακιστάν vs Κίνα
https://tinyurl.com/t2mmucpt
https://tinyurl.com/t2mmucpt
-
manos_89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 783
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Dejan
- Προειδοποιήσεις:
0
Αν υποθέσουμε ότι είχαμε 3 σενάρια:
1) Λεσσόρτ-Βαλαντσιούνας-Γκάμπριελ
2) Λεσσόρτ-Moses Wright-Fall
3) Λεσσόρτ-Moses Wright-Παπαγιάννης
Με διαβατήριο Fall η προτίμησή μου θα ήταν κάπως 1=2>3
Χωρίς διαβατήριο Φαλ θα ήταν 1>3>2
Όπου Moses Wright = καλός ψηλός είτε από Ευρώπη είτε ΝΒΑ.
Όπου Γκάμπριελ = φτηνός αθλητικός ψηλός
Από την στιγμή που πέρασε τις εξετάσεις είναι τυπική διαδικασία.
Ο φάκελος του μετά φεύγει για να δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβέρνησης (ΦΕΚ) κ μετά στην Περιφέρεια όπου κατοικεί.
Η Περιφέρεια εκδίδει εντολή δημοτολόγησης για τον Δήμο κατοικίας του κ την άλλη μέρα βγάζει ταυτότητα ή διαβατήριο.
Η παραπάνω διαδικασία κρατάει περίπου 3 μήνες για απλούς αλλοδαπούς κ είναι τυπικό πλέον.
Η πολιτογράφησή του είναι νόμιμη και συνηθισμένη όπως κ όλων των αλλοδαπών που πληρούν προυποθέσεις.
Του Γουόκαπ ήταν άλλη ιστορία κατ εξαίρεση για να ενισχύσει την Εθνική.
-
manos_89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 783
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Dejan
- Προειδοποιήσεις:
0
Άκουσα λίγο από τη χθεσινή εκπομπή και αν αποκωδικοποίησα καλά έχουμε τα εξής:
1) Είπαν ότι ο Ομπράντοβιτς όντως θέλει 5άρι με τρίποντο, και συγκεκριμένα τον Lyles. Όχι σαν 4 που θα παίζει και 5, αλλά κυρίως για το 5. Αναφέρθηκαν κάποιες επιλογές (reuvers και δεν θυμάμαι ποιοι άλλοι), αλλά είπε ότι είναι χαμηλότερου επιπέδου. Αν όχι Lyles υπάρχει και ο Leday υπάρχει και ο Porzingis
2) Περιμένουμε καινούρια μεταγραφή μέχρι την Κυριακή
3) Πάλι θα είναι κίνηση έκπληξη (άρα μάλλον όχι του Lyles, Bonga, Butler, κ.λπ.)
Μάλλον από Ευρωλίγκα φαντάζομαι θα είναι και φαντάζομαι παίκτης με συμβόλαιο. Κυρίως γιατί όλοι οι παίκτες χωρίς συμβόλαιο έχουν ακουστεί λίγο πολύ.
Αν έπρεπε να ρίξω μια ζαριά, κυρίως επειδή είναι παίκτης που αν ήταν ελεύθερος θα τον ήθελε ο Ομπράντοβιτς, θα έλεγα Μαλεντόν. Έκανε κακή χρονιά, οπότε είναι ίσως λίγο πιο εύκολο να βγει από το συμβόλαιό του. Αλλά όπως είπα είναι wild guess
1) Είπαν ότι ο Ομπράντοβιτς όντως θέλει 5άρι με τρίποντο, και συγκεκριμένα τον Lyles. Όχι σαν 4 που θα παίζει και 5, αλλά κυρίως για το 5. Αναφέρθηκαν κάποιες επιλογές (reuvers και δεν θυμάμαι ποιοι άλλοι), αλλά είπε ότι είναι χαμηλότερου επιπέδου. Αν όχι Lyles υπάρχει και ο Leday υπάρχει και ο Porzingis
2) Περιμένουμε καινούρια μεταγραφή μέχρι την Κυριακή
3) Πάλι θα είναι κίνηση έκπληξη (άρα μάλλον όχι του Lyles, Bonga, Butler, κ.λπ.)
Μάλλον από Ευρωλίγκα φαντάζομαι θα είναι και φαντάζομαι παίκτης με συμβόλαιο. Κυρίως γιατί όλοι οι παίκτες χωρίς συμβόλαιο έχουν ακουστεί λίγο πολύ.
Αν έπρεπε να ρίξω μια ζαριά, κυρίως επειδή είναι παίκτης που αν ήταν ελεύθερος θα τον ήθελε ο Ομπράντοβιτς, θα έλεγα Μαλεντόν. Έκανε κακή χρονιά, οπότε είναι ίσως λίγο πιο εύκολο να βγει από το συμβόλαιό του. Αλλά όπως είπα είναι wild guess



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο