Ωχ, ωχ, ωχ, @τουλουμπα , ακούς ;;; Έρχεται!basilis_.kts έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 9:28 amο παπαθεοδωρου αφησε ξεκαθαρα να εννοηθει πως το 5αρι που ακομα θα παρει ο παναθηναικος θα εχει σουτ
Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καρβουνιάρης την Πέμ Ιουν 25, 2026 11:07 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- TonyTonyChopper

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 156
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9370
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Lyles είχε εντυπωσιακά υψηλό ποσοστό στο τρίποντο στην Ευρωλίγκα και το υψηλότερο στην καριέρα του. Ανοίγουν εντυπωσιακά με αυτόν οι χώροι, αν πάει για όλη την σεζόν με αυτόν ως πεντάρι μαζί με τον Λεσόρτ μιλάμε για μια αλλαγή παρόμοια με αυτή που είχε ξεκινήσει ο Ολυμπιακός με τους mobile ψηλούς.
Ίσως ο τρόπος που έπαιξε η Ρεάλ όταν είχε ξεμείνει από άλλους ψηλούς η ο Παναθηναϊκός στους τελικούς δείχνουν έναν καινούριο δρόμο που μένει να αποδειχθεί αν είναι ή όχι αποτελεσματικός. Γιατί ναι μεν δεν μπορεί να παίξει άμυνα αλλά αναγκάζει και την αντίπαλη ομάδα να προσαρμοστεί και να βάλει κάποιον που να τον κυνηγάει έξω από την ρακέτα όπως είδαμε άλλωστε.
Ίσως ο τρόπος που έπαιξε η Ρεάλ όταν είχε ξεμείνει από άλλους ψηλούς η ο Παναθηναϊκός στους τελικούς δείχνουν έναν καινούριο δρόμο που μένει να αποδειχθεί αν είναι ή όχι αποτελεσματικός. Γιατί ναι μεν δεν μπορεί να παίξει άμυνα αλλά αναγκάζει και την αντίπαλη ομάδα να προσαρμοστεί και να βάλει κάποιον που να τον κυνηγάει έξω από την ρακέτα όπως είδαμε άλλωστε.
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6008
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Imo o ταλαντούχος "κλασσικός" ψηλός θα κερδίζει (στα μάτια μου) γιατί έχει λιγότερο variance.Conan1982 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:43 amΟ Lyles είχε εντυπωσιακά υψηλό ποσοστό στο τρίποντο στην Ευρωλίγκα και το υψηλότερο στην καριέρα του. Ανοίγουν εντυπωσιακά με αυτόν οι χώροι, αν πάει για όλη την σεζόν με αυτόν ως πεντάρι μαζί με τον Λεσόρτ μιλάμε για μια αλλαγή παρόμοια με αυτή που είχε ξεκινήσει ο Ολυμπιακός με τους mobile ψηλούς.
Ίσως ο τρόπος που έπαιξε η Ρεάλ όταν είχε ξεμείνει από άλλους ψηλούς η ο Παναθηναϊκός στους τελικούς δείχνουν έναν καινούριο δρόμο που μένει να αποδειχθεί αν είναι ή όχι αποτελεσματικός. Γιατί ναι μεν δεν μπορεί να παίξει άμυνα αλλά αναγκάζει και την αντίπαλη ομάδα να προσαρμοστεί και να βάλει κάποιον που να τον κυνηγάει έξω από την ρακέτα όπως είδαμε άλλωστε.
Όχι μόνο παίρνουμε τους παίκτες του Ολυμπιακού, τώρα κλέβουμε και την στρατηγική στις μεταγραφές.

- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
όλο το ίδιο ποστ κάνω αλλά θα το ξανακάνω : μόνο αν κάποιοι παίκτες παίζουν εναλλάξ τους αγώνες βγαίνει αυτό το πράγμα.big_lebowski έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:21 amΞένος άσος, Σλουκας,Τολιο
Ναν ,Μπαντιο ,Γκραντ ΠΚ
Οσμαν ,ΜπανγκαΡανγκα(2 παικτες)
Nhd,Xouαντσο,Μητο
Λεσορ ,Φαλ,Λαιλς
Πάμε για κάτι τέτοιο? 10 ξένοι (ίσως ένας εκ των Γκραντ,Οσμαν εξω)
ακόμη κι αν φύγει ο Γκραντ δεν υπάρχει χώρος για τους διπλοθεσίτες να παίζουν και στη δεύτερη θέση τους.
με Ναν και Μπαντιό δε μένουν λεπτά για τον Οσμάν στο 2 και ψηλά σχήματα κτλ
με Οσμάν, Μπόνγκα όχι απλά δε μένουν λεπτά για τον ΝΧΝ στο 3, δε μένουν καν λεπτά για να παίζει ο Ρόγκα (που αποκλείω να τον βγάλει εκτός ροτέισον ο Ζοτς)
με ΝΧΝ και Χουάντσο στο 4 δεν έχει χώρο να παίξει ο Λάιλς στη φυσική του θέση και ο Μήτογλου εννοείται βγαίνει εκτός ροτέισον
με Λεσόρ και Λάιλς στο 5 ο Φαλ πρακτικά θα παίζει μόνο ελληνικό πρωτάθλημα, άντε και κάνα 5λεπτο στην Ευρωλίγκα.
τι να πω, πιο πολύ μου ακούγεται ως ρόστερ δπγ παρά Ομπράντοβιτς και ίσως κάποιοι παίκτες να μη θέλουν να έρθουν ή να παραμείνουν αν είναι αυτό το πλάνο.
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8090
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ξεχνάς όμως ότι δεδομένα θα υπάρξουν τραυματισμοί, οπότε ακόμα και σε ένα τόσο "βαθύ" ρόστερ εκτιμώ ότι όλοι μπορούν να βρουν χρόνο συμμετοχής.yawn.brigade έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:58 amόλο το ίδιο ποστ κάνω αλλά θα το ξανακάνω : μόνο αν κάποιοι παίκτες παίζουν εναλλάξ τους αγώνες βγαίνει αυτό το πράγμα.big_lebowski έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:21 amΞένος άσος, Σλουκας,Τολιο
Ναν ,Μπαντιο ,Γκραντ ΠΚ
Οσμαν ,ΜπανγκαΡανγκα(2 παικτες)
Nhd,Xouαντσο,Μητο
Λεσορ ,Φαλ,Λαιλς
Πάμε για κάτι τέτοιο? 10 ξένοι (ίσως ένας εκ των Γκραντ,Οσμαν εξω)
ακόμη κι αν φύγει ο Γκραντ δεν υπάρχει χώρος για τους διπλοθεσίτες να παίζουν και στη δεύτερη θέση τους.
με Ναν και Μπαντιό δε μένουν λεπτά για τον Οσμάν στο 2 και ψηλά σχήματα κτλ
με Οσμάν, Μπόνγκα όχι απλά δε μένουν λεπτά για τον ΝΧΝ στο 3, δε μένουν καν λεπτά για να παίζει ο Ρόγκα (που αποκλείω να τον βγάλει εκτός ροτέισον ο Ζοτς)
με ΝΧΝ και Χουάντσο στο 4 δεν έχει χώρο να παίξει ο Λάιλς στη φυσική του θέση και ο Μήτογλου εννοείται βγαίνει εκτός ροτέισον
με Λεσόρ και Λάιλς στο 5 ο Φαλ πρακτικά θα παίζει μόνο ελληνικό πρωτάθλημα, άντε και κάνα 5λεπτο στην Ευρωλίγκα.
τι να πω, πιο πολύ μου ακούγεται ως ρόστερ δπγ παρά Ομπράντοβιτς και ίσως κάποιοι παίκτες να μη θέλουν να έρθουν ή να παραμείνουν αν είναι αυτό το πλάνο.
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2382
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Τον Νουρκιτς λογικα εννοει.big_lebowski έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:02 pmΟ μόνος Ευρωπαίος NBAερ 32 ετών με σοβαρό τραυματισμο πρόσφατα σύμφωνα με το gpt είναι ο Θανασοκουμπος![]()
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
δε το ξεχνάω απλά καμία ομάδα δε φτιάχνει ρόστερ με σουπερστάρς βασιζόμενη στο ότι θα τραυματιστεί κάποιος. να έχει καναδυό ρολίστες ναι, να κάνει μεταγραφή το χειμώνα αν χρειαστεί ακόμα πιο ναι.BillyPao έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:02 pmΞεχνάς όμως ότι δεδομένα θα υπάρξουν τραυματισμοί, οπότε ακόμα και σε ένα τόσο "βαθύ" ρόστερ εκτιμώ ότι όλοι μπορούν να βρουν χρόνο συμμετοχής.yawn.brigade έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:58 am
όλο το ίδιο ποστ κάνω αλλά θα το ξανακάνω : μόνο αν κάποιοι παίκτες παίζουν εναλλάξ τους αγώνες βγαίνει αυτό το πράγμα.
ακόμη κι αν φύγει ο Γκραντ δεν υπάρχει χώρος για τους διπλοθεσίτες να παίζουν και στη δεύτερη θέση τους.
με Ναν και Μπαντιό δε μένουν λεπτά για τον Οσμάν στο 2 και ψηλά σχήματα κτλ
με Οσμάν, Μπόνγκα όχι απλά δε μένουν λεπτά για τον ΝΧΝ στο 3, δε μένουν καν λεπτά για να παίζει ο Ρόγκα (που αποκλείω να τον βγάλει εκτός ροτέισον ο Ζοτς)
με ΝΧΝ και Χουάντσο στο 4 δεν έχει χώρο να παίξει ο Λάιλς στη φυσική του θέση και ο Μήτογλου εννοείται βγαίνει εκτός ροτέισον
με Λεσόρ και Λάιλς στο 5 ο Φαλ πρακτικά θα παίζει μόνο ελληνικό πρωτάθλημα, άντε και κάνα 5λεπτο στην Ευρωλίγκα.
τι να πω, πιο πολύ μου ακούγεται ως ρόστερ δπγ παρά Ομπράντοβιτς και ίσως κάποιοι παίκτες να μη θέλουν να έρθουν ή να παραμείνουν αν είναι αυτό το πλάνο.
θα πουν δηλαδή στο Λάιλς "θα παίζεις μόνιμα 15-20 λεπτά στο 5 και αν τραυματιστεί κάποιος θα παίξεις και κάνα μήνα 5 λεπτά στη φυσική σου θέση;" ή στο Ρόγκα "άραξε και αν τραυματιστεί κάποιος θα σε φωνάξουμε;"
πολλά έχουμε δει και με τα κατάλληλα λεφτά όλα γίνονται αλλά θα μου κάνει εντύπωση να είναι αυτό το πλάνο.
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 814
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ή Nurkic ή Saric. Βέβαια ο Saric έκλεισε Efes.Rivers15 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:06 pmΤον Νουρκιτς λογικα εννοει.big_lebowski έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:02 pmΟ μόνος Ευρωπαίος NBAερ 32 ετών με σοβαρό τραυματισμο πρόσφατα σύμφωνα με το gpt είναι ο Θανασοκουμπος![]()
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8090
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Να σου θυμίσω π.χ. ότι και φέτος μερικοί έλεγαν πως είμαστε υπερπλήρεις στο "3" με Οσμάν, Ρογκαβόπουλο και Γκριγκόνις και τελικά υπήρχαν παιχνίδια στα οποία παίξαμε με ένα 3άρι.yawn.brigade έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:10 pmδε το ξεχνάω απλά καμία ομάδα δε φτιάχνει ρόστερ με σουπερστάρς βασιζόμενη στο ότι θα τραυματιστεί κάποιος. να έχει καναδυό ρολίστες ναι, να κάνει μεταγραφή το χειμώνα αν χρειαστεί ακόμα πιο ναι.
θα πουν δηλαδή στο Λάιλς "θα παίζεις μόνιμα 15-20 λεπτά στο 5 και αν τραυματιστεί κάποιος θα παίξεις και κάνα μήνα 5 λεπτά στη φυσική σου θέση;" ή στο Ρόγκα "άραξε και αν τραυματιστεί κάποιος θα σε φωνάξουμε;"
πολλά έχουμε δει και με τα κατάλληλα λεφτά όλα γίνονται αλλά θα μου κάνει εντύπωση να είναι αυτό το πλάνο.



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο