Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
60
21%
 
Σύνολο ψήφων: 291
Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1722
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 12:59 pm

Ρε Μπίλι Μήπως (μήπως λεω) προσωπική σου υπόθεση είναι πως θα είναι όλο καλύτερος μετά τη προετοιμασία διότι δε γίνεται να διαπιστώνεις κάτι σε μέλλοντα χρόνο? :P

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8090
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:03 pm

big_lebowski έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:59 pm
Ρε Μπίλι Μήπως (μήπως λεω) προσωπική σου υπόθεση είναι πως θα είναι όλο καλύτερος μετά τη προετοιμασία διότι δε γίνεται να διαπιστώνεις κάτι σε μέλλοντα χρόνο? :P
Αυτό που λέω βασίζεται στο ότι ήδη είναι καλύτερος σε σχέση με το 1ο διάστημα από την επιστροφή του, άρα με βάση τη λογική μετά την καλοκαιρινή προετοιμασία θα είναι ακόμα καλύτερος. Αντίθετα ο @nikolas_asteri έγραψε ότι είναι ρίσκο, σαν ο παίκτης να μην έχει ξεπεράσει το θέμα του κλπ.

Άβαταρ μέλους
tanasen01

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 872
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 10, 2013 10:18 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Tim Duncan
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:09 pm

Όπως και να ΄χει, αντικειμενικά είναι ρίσκο να βασίζεσαι σε δύο παίκτες που μόλις επέστρεψαν από μακριά αποχή λόγω τραυματισμού. Ο Λεσόρ έχει επιστρέψει για 4 μήνες μετά από ενάμιση χρόνο αποχής και ο Φαλ για ένα μήνα μετά από ένα χρόνο αποχής.

Άβαταρ μέλους
brandon_roy

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Δευ Ιαν 09, 2023 4:42 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:11 pm

tanasen01 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:09 pm
Όπως και να ΄χει, αντικειμενικά είναι ρίσκο να βασίζεσαι σε δύο παίκτες που μόλις επέστρεψαν από μακριά αποχή λόγω τραυματισμού. Ο Λεσόρ έχει επιστρέψει για 4 μήνες μετά από ενάμιση χρόνο αποχής και ο Φαλ για ένα μήνα μετά από ένα χρόνο αποχής.
Ακριβώς. Ο Λεσόρ με τα τωρινά δεδομένα είναι για να ξεκινήσει στο σχεδιασμό σαν 2ος στην καλύτερη και να πάρεις βαρβάτο 5άρι. Αν ανέβει ο Λεσόρ τότε έχεις 2 βαρβάτα σέντερ όπως κάθε ομάδα πρωταθλητισμού πρέπει να χει.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4010
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:11 pm

Ο Μπίλυ καλά τα λέει παιδιά, ο Ματίας γύρισε και κάθε αγωνιστική ήταν ένα τικ καλύτερος. Η αγωνιστική απουσία ήταν πολύ μεγάλη και η κατάσταση του όταν επέστρεψε ήταν καλύτερη από την αναμενόμενη. Στην πορεία έδειξε ότι χρειάζεται χρόνο και μια κανονική προετοιμασία για να επανέλθει στο υψηλό επίπεδο. Το κύριο του πρόβλημα είναι σωματικά, και μάλιστα όχι θέμα ταχύτητας ή πλαστικότητας, είναι θέμα όγκου και δύναμης, που είναι εμφανές και με γυμνό οφθαλμό. Είναι πολύ λογικό να χάνεις μυϊκή μάζα σε μια τόσο μεγάλη απουσία. Το Καλό είναι ότι δεν έβαλε κιλά αλλά έχασε και αυτό κάνει πιο εύκολο το πλάνο επιστροφής. Χρειάζεται απλά να κάτσει και να δουλέψει το καλοκαίρι. Κάτι που είναι σίγουρο, δεδομένης της αγάπης του Ματίας για το άθλημα και την άσκηση γενικά. Εγώ πιστεύω ότι φέτος ο Ματίας θα είναι πάλι κυριαρχικός - όχι από τον Σεπτέμβρη, αλλά στην συνέχεια της σεζόν, σταδιακά, λογικά πριν τον Δεκέμβρη.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:12 pm

ο παναθηναικος θελει ευρωλιγκα...σωστα?σωστα
η τελευταια εικονα του λεσορτ απο τα ματς με την βαλενθια σου εδειξε εναν ανθρωπο που μπορει να σταθει ως βασικο 5αρι ΓΙΑ ΝΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ?οχι γιατι με αντιπαλους τον reuvers και τον σακο δεν μπορουσε ουτε εκει να κυριαρχησει εντελως
και στους τελικους σαφως ειχε τεραστια θεματα με τον μιλουτινοφ του ολυμπιακου,δηλαδη τον εν δυναμει βασικο ανταγωνιστη σου για την ευρωλιγκα
αυτο σημαινει διαπιστωση και οχι αν καλυτερεψε ή αν θα καλυτερεψει και αν θα προπονηθει και αν και αν...κρινεις απο την τελευταια εικονα του παικτη και οχι απο το τι ποθεις να γινει
θα πας με αυτον βασικο την νεα σεζον?πηγαινε αλλά αν δεν βγει δεν θα φταινε τα αστρα.ισα ισα τα αστρα που ελεγαν βγες και παρε βασικο 5αρι για να παιξει τον μιλουτινοφ στα ισια
το γεγονος να ειναι ο λαιλς βασικο 5αρι μονο ως αστειο ακουγεται αν θες ευρωλιγκα

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος basilis_.kts την Πέμ Ιουν 25, 2026 1:13 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4010
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:13 pm

tanasen01 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:09 pm
Όπως και να ΄χει, αντικειμενικά είναι ρίσκο να βασίζεσαι σε δύο παίκτες που μόλις επέστρεψαν από μακριά αποχή λόγω τραυματισμού. Ο Λεσόρ έχει επιστρέψει για 4 μήνες μετά από ενάμιση χρόνο αποχής και ο Φαλ για ένα μήνα μετά από ένα χρόνο αποχής.
Ε ναι είναι ένα άλφα ρίσκο, ωστόσο ο Ζοτς δεν είναι χθεσινός και σίγουρα θα έχει κατά νου κάποιον "δυναμίτη" για την θέση που μένει κενή στο 5.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
TonyTonyChopper

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:14 pm

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:03 pm
big_lebowski έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 12:59 pm
Ρε Μπίλι Μήπως (μήπως λεω) προσωπική σου υπόθεση είναι πως θα είναι όλο καλύτερος μετά τη προετοιμασία διότι δε γίνεται να διαπιστώνεις κάτι σε μέλλοντα χρόνο? :P
Αυτό που λέω βασίζεται στο ότι ήδη είναι καλύτερος σε σχέση με το 1ο διάστημα από την επιστροφή του, άρα με βάση τη λογική μετά την καλοκαιρινή προετοιμασία θα είναι ακόμα καλύτερος. Αντίθετα ο @nikolas_asteri έγραψε ότι είναι ρίσκο, σαν ο παίκτης να μην έχει ξεπεράσει το θέμα του κλπ.
Αν είχε γράψει ότι σίγουρα θα έχει πρόβλημα και θα παίξει χάλια θα είχες δίκιο. Ας πούμε κάποιοι λίγοι πιο απαισιόδοξοι και ελπίζω όχι κακοπροαίρετοι έχουν πει ότι θα χάσει την αθλητικότητά του και δεν θα μπορεί να πηδήξει κλπ. Οι περισσότεροι εκφράζουν απλά αμφιβολίες και λένε ότι είναι ρίσκο. Δεν είναι ρίσκο επιπέδου έβαλα 100.000 ευρώ σε memecoin αλλά είναι ένα ρίσκο. Όσο έπαιξε έδειξε μια βελτίωση αλλά κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα γίνει 100%.

Επίσης, αν πάρουν τελικά τον λαιλς ίσως να ξεκινήσει η χρονιά έτσι και να κρίνουν για λίγο καιρό. Αν δεν τραβάει με τίποτα να κοιτάξουν και από nba. Αλλά αυτό είναι μια δικιά μου σκέψη.

Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. :bblove:
Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1533
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:22 pm

To πρόβλημα με τη μέχρι τώρα στελέχωση του ΠΑΟ είναι ότι μπαίνουν πολλά conditionals. Αν επανέλθει ο καλός Λεσσόρτ, αν δεν τραυματιστεί ο Φαλ, αν είναι σε καλή κατάσταση ο Σλούκας, αν μπορούν Οσμαν,NHD να υποστηρίξουν μετακίνηση θέσης.

Μου θυμίζει τον Ολυμπιακό που είχε τον Γκος και του φαινόταν περίεργο που εβγαζε τραυματισμούς. Η που βάσισε τον αρχικό σχεδιασμό της περσυνής χρονιάς σε έναν παίκτη που είχε δύο βαριά χειρουργία στην καριέρα του.

Συνήθως αυτά είτε δεν πάνε καλά είτε χρειάζονται τεράστιες διορθωτικές κινήσεις στα μέσα της χρονιάς.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14414
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:09 pm

plo koon έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:22 pm
To πρόβλημα με τη μέχρι τώρα στελέχωση του ΠΑΟ είναι ότι μπαίνουν πολλά conditionals. Αν επανέλθει ο καλός Λεσσόρτ, αν δεν τραυματιστεί ο Φαλ, αν είναι σε καλή κατάσταση ο Σλούκας, αν μπορούν Οσμαν,NHD να υποστηρίξουν μετακίνηση θέσης.

Μου θυμίζει τον Ολυμπιακό που είχε τον Γκος και του φαινόταν περίεργο που εβγαζε τραυματισμούς. Η που βάσισε τον αρχικό σχεδιασμό της περσυνής χρονιάς σε έναν παίκτη που είχε δύο βαριά χειρουργία στην καριέρα του.

Συνήθως αυτά είτε δεν πάνε καλά είτε χρειάζονται τεράστιες διορθωτικές κινήσεις στα μέσα της χρονιάς.
Διαφωνώ με αυτό ειδικά για τους ψηλούς.

Δεν είναι ότι θα πάμε με Λεσόρ-Φαλ-Κωστακούμπο.
Θα αποκτηθεί και άλλος ψηλός που θα μπορεί να είναι βασικός ή να μοιράζεται ρόλο βασικού με τον Λεσόρ, δε θα στηριχθούμε στον Λεσόρ.
Τώρα αν πάρουμε ελαφρύ ψηλό με σουτ και κάποιος πιστεύει ότι θα ήταν καλύτερα βαρύς ψηλός με ποστ παιχνίδι ή αθλητικό 5αρι για άμυνα είναι άλλη συζήτηση, πάντως θα αποκτηθεί και άλλος.
Ο Λεσόρ σαν minimum αρκεί να είναι όπως ήταν φέτος και να στέκεται για 15 λεπτά, ότι παραπάνω είναι κέρδος.
Ο Φαλ ως τρίτος και με διαβατήριο θα είναι κυρίως για την Α1 και ίσως κάποια λίγα λεπτά Ευρωλίγκα αν ο αντίπαλος έχει δεινόσαυρο που δε μπορούν να τον κοντράρουν οι άλλοι, δεν πάει να στηριχτεί κάποιος σε αυτόν.

Ο NHD επίσης όλη του τη καριέρα παίζει και στο 3 και στο 4, δεν είναι κάτι νέο.

Ομοίως ο Σλούκας για δευτεροτρίτος προορίζεται από όσο ξέρουμε. Δηλαδή ξένος άσσος, Γκραντ ή άλλος και Σλούκας.

Μόνο για το αν ο Όσμαν μπορεί να υποστηρίξει αλλαγή θέσης είναι το μεγάλο ερωτηματικό αλλά εκεί πρώτον δε ξέρουμε ποιος είναι ο σχεδιασμός μέχρι να δούμε το τελικό ρόστερ και δεύτερον δε στηρίζεσαι πάνω του. Δηλαδή αν στο 2 έχεις πχ Ναν-Μπαντίο και δεις οτι ο Όσμαν ενω τον υπολόγιζες για μερικά λεπτά εκεί δε στέκεται δευτερόλεπτο στο 2 πάλι δεν έχεις τρύπα.

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:42 pm

Σχετικά με την απόκτηση Φαλ το ζήτημα είναι οι εναλλακτικές.
Η ομάδα είχε ανάγκη από μέγεθος και rim protection. 3 σενάρια υπήρχαν. Βαλαντσιούνας και τρίτος του στυλ Γκάμπριελ, Φαλ και πρώτος, ή Παπαγιάννης και πρώτος.

Έγραφα τις προάλλες ότι έπρεπε να πάρουμε Βάλα γιατί δεν υπάρχουν 7 footer στην αγορά. Αθλητικό ψηλό βρίσκεις για όλα τα γούστα, αλλά στους 7 footer έχεις ελάχιστες επιλογές.
Νομίζω ότι η ομάδα δεν ήθελε να δώσει το μεγάλο συμβόλαιο στη θέση 5 στον 7 footer της, συν του ότι το ελληνικό διαβατήριο είναι ωραίο bonus

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4010
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:43 pm

Λοιπόν λίγα σκόρπια:

Η κυριότερη απόκτηση-μεταγραφή είναι ο Ζοτς, και ήδη διαφαίνεται το γιατί...

Χθες πήγαν κουβά όλοι μα όλοι οι ψευτο-insiders και λοιποί wannabe-κάτι συναφές...

Η κίνηση για τον Φαλ, πέραν της αγωνιστικής αξίας (που ο Ζοτς σίγουρα ξέρει καλύτερα) έδειξε πολλά περισσότερα για την λειτουργία της ομάδας, και τι άλλαξε...

Ο κομισάριος πριν λίγο σε εκπομπή δήλωσε : "Έρχεται πολύ σύντομα και 2η μεταγραφή για τον Παναθηναϊκό, μέχρι τέλος εβδομάδας", συν "'Ο τρίτος σέντερ που θα αποκτηθεί θα είναι κυρίως 5 που ίσως πατάει και στο 4, όχι το αντίθετο" και "Ο τολιό έχει μεγάλη πρόταση από τον ΠΑΟΚ"

Λογικά σήμερα μετά την χθεσινή επικοινωνιακή "στρακαστρούκα" του ολυμπιακού με Φαλ/Ουόκαπ, φρονώ ότι σήμερα ίσως έχουμε ανακοίνωση μεταγραφής.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
brandon_roy

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Δευ Ιαν 09, 2023 4:42 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:47 pm

manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:42 pm
Σχετικά με την απόκτηση Φαλ το ζήτημα είναι οι εναλλακτικές.
Η ομάδα είχε ανάγκη από μέγεθος και rim protection. 3 σενάρια υπήρχαν. Βαλαντσιούνας και τρίτος του στυλ Γκάμπριελ, Φαλ και πρώτος, ή Παπαγιάννης και πρώτος.

Έγραφα τις προάλλες ότι έπρεπε να πάρουμε Βάλα γιατί δεν υπάρχουν 7 footer στην αγορά. Αθλητικό ψηλό βρίσκεις για όλα τα γούστα, αλλά στους 7 footer έχεις ελάχιστες επιλογές.
Νομίζω ότι η ομάδα δεν ήθελε να δώσει το μεγάλο συμβόλαιο στη θέση 5 στον 7 footer της, συν του ότι το ελληνικό διαβατήριο είναι ωραίο bonus
Σαν 3ος με διαβατήριο έχει τεράστια λογική η κίνηση. Νομίζω ότι αυτό που προβληματίζει τους περισσότερους είναι η άλλη θέση λόγω του ότι ακούγεται ο Lyles ή άλλο πεντάρι με σουτ.

Στη πρώτη περίπτωση Lessort, Lyles, Fall θα χεις δύο παίκτες που προέρχονται από σοβαρό τραυματισμό που δε ξέρεις αν μπορούν ούτε για 2οι να σταθούν σε ομάδα που κυνηγάει την κούπα, και τον Lyles που δεν είναι καν 5άρι ο άνθρωπος. Θα ήταν εφιάλτης.

Στη δεύτερη περίπτωση ποιά 5άρια με σουτ ξέρετε που μπορούν να σταθούν πρώτοι στον Παναθηναϊκό? Μόνο μη ρεαλιστικές περιπτώσεις σαν τον Πορζίνγκις. Από το πιο κάτω ράφι μόνο Παπαγιάννης και Σμάιλαγκιτς κ εκεί μας πιάνει όλους κρύος ιδρώτας.

Άβαταρ μέλους
Djole77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:57 pm

brandon_roy έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:47 pm
manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:42 pm
Σχετικά με την απόκτηση Φαλ το ζήτημα είναι οι εναλλακτικές.
Η ομάδα είχε ανάγκη από μέγεθος και rim protection. 3 σενάρια υπήρχαν. Βαλαντσιούνας και τρίτος του στυλ Γκάμπριελ, Φαλ και πρώτος, ή Παπαγιάννης και πρώτος.

Έγραφα τις προάλλες ότι έπρεπε να πάρουμε Βάλα γιατί δεν υπάρχουν 7 footer στην αγορά. Αθλητικό ψηλό βρίσκεις για όλα τα γούστα, αλλά στους 7 footer έχεις ελάχιστες επιλογές.
Νομίζω ότι η ομάδα δεν ήθελε να δώσει το μεγάλο συμβόλαιο στη θέση 5 στον 7 footer της, συν του ότι το ελληνικό διαβατήριο είναι ωραίο bonus
Σαν 3ος με διαβατήριο έχει τεράστια λογική η κίνηση. Νομίζω ότι αυτό που προβληματίζει τους περισσότερους είναι η άλλη θέση λόγω του ότι ακούγεται ο Lyles ή άλλο πεντάρι με σουτ.

Στη πρώτη περίπτωση Lessort, Lyles, Fall θα χεις δύο παίκτες που προέρχονται από σοβαρό τραυματισμό που δε ξέρεις αν μπορούν ούτε για 2οι να σταθούν σε ομάδα που κυνηγάει την κούπα, και τον Lyles που δεν είναι καν 5άρι ο άνθρωπος. Θα ήταν εφιάλτης.

Στη δεύτερη περίπτωση ποιά 5άρια με σουτ ξέρετε που μπορούν να σταθούν πρώτοι στον Παναθηναϊκό? Μόνο μη ρεαλιστικές περιπτώσεις σαν τον Πορζίνγκις. Από το πιο κάτω ράφι μόνο Παπαγιάννης και Σμάιλαγκιτς κ εκεί μας πιάνει όλους κρύος ιδρώτας.
Matt Costello :dribble:

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 2:59 pm

brandon_roy έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:47 pm
manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 2:42 pm
Σχετικά με την απόκτηση Φαλ το ζήτημα είναι οι εναλλακτικές.
Η ομάδα είχε ανάγκη από μέγεθος και rim protection. 3 σενάρια υπήρχαν. Βαλαντσιούνας και τρίτος του στυλ Γκάμπριελ, Φαλ και πρώτος, ή Παπαγιάννης και πρώτος.

Έγραφα τις προάλλες ότι έπρεπε να πάρουμε Βάλα γιατί δεν υπάρχουν 7 footer στην αγορά. Αθλητικό ψηλό βρίσκεις για όλα τα γούστα, αλλά στους 7 footer έχεις ελάχιστες επιλογές.
Νομίζω ότι η ομάδα δεν ήθελε να δώσει το μεγάλο συμβόλαιο στη θέση 5 στον 7 footer της, συν του ότι το ελληνικό διαβατήριο είναι ωραίο bonus
Σαν 3ος με διαβατήριο έχει τεράστια λογική η κίνηση. Νομίζω ότι αυτό που προβληματίζει τους περισσότερους είναι η άλλη θέση λόγω του ότι ακούγεται ο Lyles ή άλλο πεντάρι με σουτ.

Στη πρώτη περίπτωση Lessort, Lyles, Fall θα χεις δύο παίκτες που προέρχονται από σοβαρό τραυματισμό που δε ξέρεις αν μπορούν ούτε για 2οι να σταθούν σε ομάδα που κυνηγάει την κούπα, και τον Lyles που δεν είναι καν 5άρι ο άνθρωπος. Θα ήταν εφιάλτης.

Στη δεύτερη περίπτωση ποιά 5άρια με σουτ ξέρετε που μπορούν να σταθούν πρώτοι στον Παναθηναϊκό? Μόνο μη ρεαλιστικές περιπτώσεις σαν τον Πορζίνγκις. Από το πιο κάτω ράφι μόνο Παπαγιάννης και Σμάιλαγκιτς κ εκεί μας πιάνει όλους κρύος ιδρώτας.
Δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση Smailagic ή παίκτης χαμηλού επιπέδου. Νομίζω η φάση είναι ή Lyles ή ΝΒΑ. Από ΝΒΑ είναι ότι ίσως είναι ένας εκ των Vucevic-Mamu-Landale.
Για Πορζίνγκις πιο δύσκολο γιατί θα βρει άλλο ένα συμβόλαιο νομίζω

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”