Όχι ρε ουτέ καν. Πάντα με φιλικές διαθέσεις προς τους συμφορουμήτες.
Αλήθεια Νικόλα τα έχεις μάθει τα φραντσέζικα?
Συντονιστής: Captains


Όχι ρε ουτέ καν. Πάντα με φιλικές διαθέσεις προς τους συμφορουμήτες.




Δεν μπορώ να φανταστώ όταν το "κεφάλι" ενός οργανισμού είναι τέτοιο, να μην διαποτίζει γενικότερα τη λειτουργία του και κατά συνέπεια και το περιβάλλον του.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:40 pmΓΙα τον ΔΠΓ έχω εκφραστεί πολλάκις οπότε δεν χρειάζεται να βάλω αστερίσκους αλλά γιατί είναι κακό το εργασιακό περιβάλλον για τον αθλητή;


Ο Ποκου θα είναι πάρα πολύ καλή κίνηση! Παίκτης που μπορεί να πάρει το ελληνικό διαβατήριο "χτες", καθώς ήρθε στην Ελλάδα πριν τα 15 του (από την κατηγορία των Παμπαίδων) και αγωνίστηκε τόσο στις ακαδημίες του Ολυμπιακού όσο και στην Α2. Έχει συμπληρώσει πεντε (5+) συνεχομενα χρόνια στη χώρα και μιλάει πολύ καλά ελληνικά.





Ποιος ποκουσεφσκι ρε θα τρελαθουμε εντελως!??berry έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:26 pmΜονο για Ελλαδα ειναι
Ευρωλιγκα δεν κανει
«Ο Ποκουσέφσκι κινεί τις διαδικασίες για να πάρει ελληνικό διαβατήριο»
https://www.in.gr/2026/04/19/sports/bas ... iavatirio/
